Avis sur Motel 6 Webster, TX - Houston - Nasa Lake
Motel 6 Webster, TX - Houston - Nasa Lake
1001 West NASA Parkway, Webster, TX
Avis
7,2
Bien
7,4/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
23 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019
4/10 Médiocre
serge, quebec
5 févr. 2018
Les points faibles : Personnel et service
Serge
serge
Séjour de 1 nuit en février 2018
2/10 Horrible
Kale
24 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kale
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Reeree
17 mai 2024
Reeree
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Leslie
Voyage d’affaires
15 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Leslie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Rose
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rose
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Rose,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Chantel
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chantel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 15 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Rachel
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 mai 2024
Hi Rachel,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Joshua
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshua
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 15 mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Kailyn
30 avr. 2024
Kailyn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Kailyn,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6
8/10 Bien
Ronda
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronda
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Ronda,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
10/10 Excellent
Damian, Houston
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Damian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Damian,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Dixie
Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dixie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Dixie,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Maz K. #Team6
10/10 Excellent
Alexis, Magnolia
Voyage en groupe, Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Alexis
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Alexis, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
8/10 Bien
Karen
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Karen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Karen, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Christina
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Christina, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Nathaniel
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nathaniel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 avr. 2024
Hi Nathaniel, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Kailyn
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Kailyn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Kailyn,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Kailyn
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kailyn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 avr. 2024
Hi Kailyn, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Luis, McAllen
20 avr. 2024
Luis
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Shankea
18 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Shankea
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 avr. 2024
Hi Shankea, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Kailyn
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kailyn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Kailyn,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Amyn
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
15 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amyn
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Amyn,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
LaTasha
15 avr. 2024
LaTasha
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi LaTasha,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Tina
14 avr. 2024
Les points faibles : Propreté
Tina
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Tina,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Mutasim
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mutasim
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Mutasim,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
8/10 Bien
Christopher
Voyage d’affaires
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Christopher, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Robin
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Robin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Robin, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Kailyn
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kailyn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Kailyn,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Demeka
Voyage en couple
10 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Demeka
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Demeka,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Rashelle
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rashelle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Jaida
3 avr. 2024
Jaida
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Chad
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Chad
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi ChadThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Brandy
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Brandy,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Robin
31 mars 2024
Robin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
lorgi
Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
lorgi
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Lorgi,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 Satisfaisant
Catherine, Bulverde
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Catherine
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 3 avr. 2024
Hi Catherine, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Sherry
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sherry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 4 avr. 2024
Hi Sherry,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6
8/10 Bien
Jasmine
24 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jasmine
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 3 avr. 2024
Hi Jasmine, We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Benjamin
Voyage en couple
21 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Réponse de Brand Experience Team le 3 avr. 2024
Hi Benjamin, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
4/10 Médiocre
Anita
16 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anita
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Anita,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Pouy
15 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pouy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Pouy,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Eli
14 mars 2024
Les points forts : Équipements
Eli
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Eli, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
8/10 Bien
RYAN ANDREW
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
RYAN ANDREW
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 19 mars 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
AndreW
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
AndreW
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mars 2024
Hi Andrew, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Regina
Voyage d’affaires
6 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Regina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Regina, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Luis
1 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Luis,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Joseph
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joseph
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mars 2024
Hi Joseph,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
8/10 Bien
Nathaniel
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nathaniel
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mars 2024
Hi Nathaniel, We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Robert
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mars 2024
Hi Robert, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6