Avis sur DoubleTree by Hilton Houston Brookhollow
DoubleTree by Hilton Houston Brookhollow
12801 Northwest Fwy, Houston, TX
Avis
8,0
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
7 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 10 mars 2024
Thank you for the honest review Adi. We regret our property did not meet your expectations.
8/10 Bien
Michael
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 14 févr. 2024
Thanks for the wonderful review Michael. We hope to welcome you back in the near future.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
9 mars 2023
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de BradF le 7 mai 2023
Thanks
10/10 Excellent
Alain
Voyage en couple
13 nov. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alain
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Grand Tuscany Hotel le 15 nov. 2022
Let me start by thanking you for letting us know about your recent experience at our property. We value our guests' feedback and use that to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. Responses such as yours are also a great reminder that our guests notice our staff's efforts.
2/10 Horrible
Maria del Pilar, Mexico
25 mai 2024
Maria del Pilar
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
DERIK
24 mai 2024
Les points forts : Propreté
DERIK
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Lashay le 27 mai 2024
Thank you for your feedback. Come back and visit with us!
2/10 Horrible
Darren
Voyage en famille, Voyage d’affaires
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Darren
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Lorena
23 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lorena
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Yu Yang
Voyage d’affaires
23 mai 2024
Yu Yang
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ms. Payne le 24 mai 2024
Hello, Mr. Yang, we deeply apologize for this inconvenience. Unfortunately, due to the recent storm on 05/16/24 Doubletree Brookhollow was affected by the tornado that blew out lights for over 80k ppl. This was a scared moment for everyone as well the front desk was just in shock and in panic mode as the guest (s). We truly apologize if you feel that the hotel did not do enough on our end to better assist you. But unfortunately, due to no power no phones and no Hilton system the staff was unable to assist in any way to help relocate guest. I understand your frustration and we here at the DoubleTree deeply apologize. Due to the horrific event that happen in the city you will or have already been refunded for your stay without any penalties. Again Mr. Yang we deeply apologize to you and/or your guest. Please feel free to reach out if you have any questions or concerns.
2/10 Horrible
Nairobi
22 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nairobi
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Lashay le 27 mai 2024
Good evening, the hotel was closed due to storm that happened, which we had no power. You will receive a refund.
4/10 Médiocre
Mark
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Mark
Séjour de 3 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Shameca
22 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shameca
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Alexander
21 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Chloe
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chloe
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Lashay le 28 mai 2024
Thank you for your feedback. Please come back and visit with us.
2/10 Horrible
Paul
20 mai 2024
Paul
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Lashay le 27 mai 2024
Good evening, the hotel was closed due to storm that happened, which we had no power. You will receive a refund.
2/10 Horrible
Dawonya
19 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawonya
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Gerard
19 mai 2024
Gerard
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Brandon
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandon
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Lashay le 27 mai 2024
Good evening, the hotel was closed due to storm that happened, which we had no power. You will receive a refund.
4/10 Médiocre
Debbie
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Debbie
Séjour de 3 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Christopher
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 3 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Shalondais
18 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shalondais
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Christopher, Noblesville
Voyage d’affaires
17 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Christopher
Séjour de 3 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
charles
Voyage en famille, Voyage d’affaires
17 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
charles
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Lashay le 27 mai 2024
Good evening, the hotel was closed due to storm that happened, which we had no power. You will receive a refund.
2/10 Horrible
Nathalia
Voyage d’affaires
16 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathalia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 16 mai 2024
While we regret your time with us was not an exceptional experience, Thank you for responding with your feedback Nathalia.
10/10 Excellent
Jennifer, New Orleans
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Lashay le 16 mai 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Aundrea Symone
Voyage en famille, Voyage en groupe
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aundrea Symone
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Lashay le 15 mai 2024
Thank you for your feedback! Please come back and visit with us.
10/10 Excellent
Rokin
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rokin
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 15 mai 2024
Thank you Rokin for the awesome feedback!!! We are pleased you enjoyed your time with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future for another awesome experience.
2/10 Horrible
Jewani
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jewani
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 15 mai 2024
Thank you for honest review Jewani, we do regret your experience with us during your stay was not a remarkable one. Please reach out to the property to discuss any overcharges you have received during your time on property.
2/10 Horrible
Tishaunna
13 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tishaunna
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 15 mai 2024
Thank you Tishaunna for the review. We do regret our property did not exceed your expectations, but We would love to have the opportunity to welcome you back in the near future for a much better experience
6/10 Satisfaisant
Denny
Voyage d’affaires
13 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Denny
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 15 mai 2024
Thank you Denny for responding with your honest review. While we regret our property did not exceed your expectations, we hope to have the opportunity to welcome you back in the near future for a better experience.
2/10 Horrible
Wendy
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 mai 2024
Wendy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 15 mai 2024
Thank you for your honest review Wendy, while we regret you were unable to enjoy your time at our property please reach out to Expedia directly for your requested refund as you stated you did not stay at the property.
8/10 Bien
Latravis
Voyage en groupe
13 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Latravis
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ms. Payne le 13 mai 2024
Thank you for your feedback, Ms. Latravis thank you for staying at the Doubletree-Brookhollow and we apologize for the inconvenience of the pool maintenance. Thank you!
10/10 Excellent
DeMarcus
12 mai 2024
DeMarcus
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Lashay le 14 mai 2024
Thank you for your feedback!!
10/10 Excellent
Savannah
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Savannah
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Lashay le 14 mai 2024
Thank you for staying with us. Please come back and visit us again.
10/10 Excellent
William
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ms. Payne le 13 mai 2024
Thank you, William, for staying with us. We apologize for the inconvenience of the pool being down for maintenance. Thank you!
6/10 Satisfaisant
Jove
Voyage en groupe
11 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jove
4/10 Médiocre
Channelle
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Channelle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 10 mai 2024
Thank you Channelle for the honest review. Your experience will be shared with our team for necessary improvements to our facility as well as our service to our guests. We do hope to have the opportunity to welcome you back to share the improvements made based on your review.
8/10 Bien
Pavel
8 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Pavel
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 10 mai 2024
Thank you Pavel for the review. We look forward to welcoming you back in the near future.
4/10 Médiocre
Eric
7 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Eric
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 10 mai 2024
Thank you Eric for the honest review. We do regret our property did not exceed your expectations. Your experience will be shared with our team for necessary improvements to our facility as well as our service to our guests. We do hope to have the opportunity to welcome you back to share the improvements made based on your review.
8/10 Bien
antonette
Voyage en famille, Voyage en groupe
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
antonette
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 10 mai 2024
Thank you for the wonderful review Antonette!! We appreciate you and hope to have the opportunity to welcome you back in the near future
2/10 Horrible
Daniel
Voyage en groupe
6 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Réponse de Hotel Management le 10 mai 2024
Thank you Daniel for your honest review. Some things are beyond our control when nature is taking its course such as the terrible weather we experienced. We do regret our property did not exceed your expectations during your time with us.
10/10 Excellent
Aaron
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 4 mai 2024
You are awesome Aaron and we appreciate you and your wonderful review!! We look forward to welcoming you back in the near future!!
6/10 Satisfaisant
Marisol
3 mai 2024
Marisol
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 16 mai 2024
Thank you Marisol for the review. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the near future for an exceptional experience.
2/10 Horrible
Eugenia
Voyage en famille
1 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eugenia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 4 mai 2024
Please reach out to Expedia Eugenia to correct your reservation.
10/10 Excellent
Alfredo Ramos
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alfredo Ramos
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Lashay le 2 mai 2024
Thank you for staying with us.
8/10 Bien
SHANQUETTA, New Haven
29 avr. 2024
SHANQUETTA
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Shaunte
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Shaunte
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ms. Payne le 29 avr. 2024
Hello Shaunte thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience of the pool being temporarily down at this time. Thank you for enjoying your time here at the Doubletree-Brookhollow and we hope to see you again soon.
8/10 Bien
Aja
Voyage en groupe, Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aja
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Ms. Payne le 29 avr. 2024
Thank you for staying here at the Doubletree Brookhollow Ms. Aja. Your feedback is very important to our staff. Thank you.
10/10 Excellent
SEN
28 avr. 2024
SEN
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lashay le 28 mai 2024
Thank you for feedback.
2/10 Horrible
Rudibeth
Voyage en groupe
27 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rudibeth
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 27 avr. 2024
Thank you Rudibeth for the honest feedback. We do regret you were unable to enjoy all of the amenities we offer during your time with us. We do hope you give us another stay in the future to have an awesome experience.