Piscine extérieure (ouverte en saison)

Avis sur JEN Hong Kong by Shangri-La

4 out of 5
JEN Hong Kong by Shangri-La
508 Queens Road West, Western District, Hong Kong

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 472 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 414 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 80 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 23 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 16 avis sur 1005." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Hotel Jen Hong Kong le 7 nov. 2019
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – Jen

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Hotel Jen Hong Kong le 11 juin 2019
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – Jen

10/10 Excellent

MICHAELLA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rien à redire !
Très bon hôtel , chambre confortable , spacieuse et propre. Bien situé juste à coté du métro.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Hotel Jen Hong Kong le 14 févr. 2019
Thank you for staying at Hotel Jen Hong Kong and taking time to post a review with the perfect rating; which is very encouraging for our team!. – Jen

6/10 Satisfaisant

Ahmed , Genève

Hôtel moyen
Hôtel dont les chambres aux bas étages sont sales et bruyantes. On m'a ensuite mis dans une chambre au 24 étage qui sont plus agreables.
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Hotel Jen Hong Kong le 18 mai 2018
Thank you for sharing your comments, which are much appreciated for our continuous improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and to offer you a most pleasant stay. – Jen

10/10 Excellent

Brendan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel, bon prix, quartier moins touristique
Un bilan très positif pour Hotel Jen - le rapport qualité/prix est très bien. Chambre claire et spacieuse. Les parties communes et la chambre était toujours d'une propreté exemplaire. L'équipe de l'Hotel Jen avait toujours le sourire et ils étaient tous très gentil et bien disposés. Une salle de sport bien équipée au dernier étage et avec une vue sur les tours et les toits de Hong Kong. Je n'ai pas testé la piscine (sur le toit) ou le bar/café. Le buffet petit déjeuner est plus que complet et le soir le restaurant propose des plats très bons pour des prix très raisonnables mais le cadre n'est pas le plus luxueux. Le wifi fonctionnait bien. Situé pas loin de l'université de Hong Kong c'est pratique pour prendre le métro (arrêt de l'université à deux pas - en moins de 20 minutes on est en plein centre de la ville), par contre ce n'est pas le quartier le plus touristique mais en même temps c'est plus authentique et local.
Réponse de Hotel Jen Hong Kong le 10 avr. 2018
Thank you for staying at Hotel Jen Hong Kong and taking time to post a review with the perfect rating; which is very encouraging for our team!. – Jen

8/10 Bien

Patrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon sejour chambre spacieuse calme propre
Réponse de Hotel Jen Hong Kong le 27 mars 2018
Thank you for staying at Hotel Jen Hong Kong and taking time to post a review with the perfect rating; which is very encouraging for our team!. – Jen

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good value for money
Very convenient hotel with HKU MTR exit lessthan 2’ from hotel. Extra bed for our 8 year old kid. Comfortable room with harbour view. Lively atmosphere in the lobby Non heated swimming pool on the roof with beautiful harbour view. Descent choice for breakfast buffet. Helpful staff
Séjour de 4 nuits en octobre 2017
Réponse de Hotel Jen Hong Kong le 18 nov. 2017
We are absolutely delighted to hear about your wonderful experience. Your kind words are the greatest motivation to us all. We appreciate your kind compliments about our location, room, breakfast and swimming pool. It will be our pleasure to provide you another delightful stay on your next visit. - Jen

10/10 Excellent

Klinkou, Hong Kong

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour
Nous avons passé 8 jours dans cet hôtel et avons été enchanté de notre séjour. Les chambres étaient spacieuses (pour Hong Kong), propres, lumineuses et bien équipées. La literie était de qualité. Le personnel était très sympathique et serviable. A noter également l'excellent petit déjeuner.
Réponse de Hotel Jen Hong Kong le 24 avr. 2017
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. We take great pleasure in knowing that you had a delightful experience with our facilities and services, as well as our neighborhood! We cannot wait to welcome you back again.

10/10 Excellent

Jean Marc, Marseille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un excellent choix.
Un séjour de cinq nuits en famille à Hong kong. Cet hôtel est un excellent choix. Il se situe à dix mètres du métro. Il faut prendre une chambre club. Elles sont plus grandes et surtout vous bénéficiez d'un apéritif dînatoire tous les jours. Cet apéritif est très copieux ( jus de fruits, alcool, sandwich , sushis, saumons,desserts....).il nous arrivait parfois de ne pas aller dîner ensuite. Nous avons eut la chance d'être surclassé, notre chambre donnait donc sur la baie. Vous pouvez également en rentrant le soir ,aller prendre un dernier verre tout en regardant la baie, avant d'aller vous coucher, toujours grâce a votre statut guest club. La piscine sur le toit de l'hôtel est également un énorme plus, après une journée de visite dans Hong kong. Le restaurant de l'hôtel est également très bien. Le personnel de l'hôtel est très agréable. Je crois qu'il y a d'autres hotels JEN en Asie. Nous y retournerons sans aucun doute.

8/10 Bien

FRANCOIS, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Qualité prix excellent
Pour Hong Kong l'hôtel est réellement bien. Très propre Accueil excellent Le ménage est parfait dans les chambres Le MTR est vraiment juste à côté.

10/10 Excellent

king man

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Surrounding is an old city area
Séjour de 6 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Jorge del Valle

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Buena opcion, calidad y precio
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Benjamin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It is conveniently located near HKU MTR with some breakfast options around the vicinity.
Séjour de 5 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Huey chiow

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Good location where HKU MTR Stn is just across the street and tram station is within walking distance. Staffs (porter, front desk and housekeeping) are friendly and efficient. The room is at good size, a little old but clean and well equipped. Very thankful that foam pillows are available upon request. Overall I am very happy with the stay.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Marie-Blanche

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 20 mai 2024
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN

6/10 Satisfaisant

Megumi

Les points forts : Propreté
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 20 mai 2024
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN

10/10 Excellent

JAMES

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jen hotel is a great place to stay. The room is clean and quiet, and staffs are all very nice and helpful. Transportation is easy and fast in this area, 5 minutes away from the subway where you can get to the heart of this city.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 16 mai 2024
Thank you for staying at JEN Hong Kong and sharing your delightful experience with us. Your wonderful comments warm our heart and give us great motivation in providing you the best service. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future! – JEN

10/10 Excellent

Yuyao

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff and great location.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 10 mai 2024
Thank you very much for staying with us and your compliments on our prime location and services. We hope to welcome you back and to delight you again in the near future. – JEN

10/10 Excellent

Chuck

Great location!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 6 mai 2024
Thank you so much for your perfect rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN

10/10 Excellent

Yoon

Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 30 avr. 2024
Thank you so much for your perfect rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN

6/10 Satisfaisant

Dusanka

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
staff was friendly
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 23 avr. 2024
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – JEN

10/10 Excellent

Hong

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly and helpful staff !
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 17 avr. 2024
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – JEN

8/10 Bien

Erik

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It's was a good stay, but a bit outdated. I was expecting a bit more after staying at the same hotel in Singapore. Staff was nice and helpful.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 15 avr. 2024
Thank you for your valuable comment and feedback which are most useful for our continuous improvement as we strive to create most pleasant stays to all our guests. We truly hope that you will indulge us on this occasion and provide us with the opportunity to welcome you back to JEN Hong Kong by Shangri-La again soon. – JEN

10/10 Excellent

Hong

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly and helpful staff !
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 15 avr. 2024
Thank you for staying at JEN Hong Kong and sharing your delightful experience with us. Your wonderful comments warm our heart and give us great motivation in providing you the best service. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future! – JEN

4/10 Médiocre

Melissa

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms DO NOT look like the pictures. The pictures looks like they were taken 10 years ago. Rooms are dirty and smelly. carpets don't look like they have been vacuumed in a long time, shower curtains were yellow and ceiling boards in the toilet were broken and misplaced. there were holes in the boards. Chairs in the room had some liquid stains and furniture where just dated and not well kept. The rooms are also kind of badly designed/old. No plugs near the bed so you cannot charge ur phone within easy access and switches for the room light are at the door only and not by the bed, so you would have to walk all the way to the door to turn off the light before getting to bed. Just overall a terrible experience. I won't recommend anyone to stay here.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 12 avr. 2024
Dear Ms. Loh,Greetings from JEN Hong Kong by Shangri-La.Thank you for taking the time to share your feedback and comments. We sincerely apologize for the unpleasant overall experience you had at our hotel and for the poor condition of the guest room facilities. It is truly regrettable that we did not meet our usual standard on this occasion.Please be assured that we take your feedback seriously and are actively working to address the issues you raised. This includes the cleanliness of the guest room, which serious shortcoming I have since shared with our Housekeeping team; for immediate rectification and to ensure all room facilities are more carefully inspected, before the arrival of our valued guests.We are currently in the planning stages for our next renovation, which will help us enhance the overall experience for our guests. In the meantime, we will reinforce our maintenance program to ensure that the hotel and its facilities are kept in the best possible condition.Thank you for being our guest and for your valuable feedback. We look forward to the opportunity of welcoming you back to JEN Hong Kong by Shangri-La soon.Yours Sincerely,Christine WongResident ManagerJEN Hong Kong by Shangri-La

8/10 Bien

Thomas, Kuemmersbruck

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good staff. Top location for sightseeing on hongkong island.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 5 avr. 2024
Thank you very much for staying with us and your compliments on our prime location and services. We hope to welcome you back and to delight you again in the near future. – JEN

6/10 Satisfaisant

canna

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 5 avr. 2024
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN

10/10 Excellent

Connie

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to mrt
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 28 mars 2024
Thank you very much for staying with us and your compliments on our prime location. We hope to welcome you back and to delight you again in the near future. – JEN

8/10 Bien

Hong

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 20 mars 2024
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN

10/10 Excellent

Ka Wing

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
要給前台經理和禮賓部職員點讚,熱情有禮,細緻周到。感謝!
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 19 mars 2024
感謝下榻香港JEN酒店及閣下就是次住宿體驗所提出的意見。能夠為您服務實是我們的榮幸,期待於不久將來再次歡迎閣下光臨。- JEN

8/10 Bien

Hong

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly and helpful staff !
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 19 mars 2024
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – JEN

6/10 Satisfaisant

Lina

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
D room is not spacious, just nice to fit in only. During my 2nd day of staying, I was shocked to find out that one of small towel was not changed to a new fresh one; and what I got is a half wet one & could tell it's a used towel!! OMG!! Hopefully can improve on this!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 15 mars 2024
Thank you for your valuable comment and feedback which are most useful for our continuous improvement as we strive to create most pleasant stays to all our guests. We truly hope that you will indulge us on this occasion and provide us with the opportunity to welcome you back to JEN Hong Kong by Shangri-La again soon. – JEN

8/10 Bien

Yokoyama

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Équipements
Nice!
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 13 mars 2024
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – JEN

10/10 Excellent

Natsuko

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 13 mars 2024
Thank you so much for your perfect rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN

10/10 Excellent

Aya

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 12 mars 2024
Thank you so much for your perfect rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN

10/10 Excellent

??

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms are small but cozy. Reasonable rate. Very convenient, close to Subway, Tram and buses. Surrounded by many restaurants and shops. Good breakfasts if included in the rates.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 6 mars 2024
Thank you very much for staying with us and your compliments on our prime location, breakfast and services. We hope to welcome you back and to delight you again in the near future. – JEN

10/10 Excellent

Lorivic Juan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 4 mars 2024
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – JEN

8/10 Bien

Sun Ung

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The environment is good, but the noise next door is loud, which affects sleep. The bathroom and shower room need to be improved. There needs to be a place to put clean towels in the shower room.
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 4 mars 2024
Thank you for your valuable comment and feedback which are most useful for our continuous improvement as we strive to create most pleasant stays to all our guests. We truly hope that you will indulge us on this occasion and provide us with the opportunity to welcome you back to JEN Hong Kong by Shangri-La again soon. – JEN

8/10 Bien

Tommy

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
今次所有接觸的職員十分細心有禮,感謝。
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 29 févr. 2024
感謝您對本酒店的支持及讚揚。能夠為您服務實是我們的榮幸,期待下次再度歡迎您光臨並為閣下締造難忘體驗。- JEN

6/10 Satisfaisant

Tommy

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
經與酒店方面溝通後,這段入住時間體驗大致良好。
Séjour de 3 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Tommy

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et personnel et service
1. Morning Call失效。 2. 向服務中心表達的部份要求,Housekeeping未有執行。
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

Tina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 16 févr. 2024
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN

10/10 Excellent

Ryan

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top notch
Excellent stay. Particularly liked the big TV and big bed and powerful shower. Jason and lady at check in desk were both a great help, and I’d a smooth check in / out.
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 14 févr. 2024
Thank you for your valuable comment and feedback which are most useful for our continuous improvement as we strive to create most pleasant stays to all our guests. We appreciate your kind compliments on the service of our Front Desk colleagues, especially for Jason. He is more than pleased to know that his caring service was a highlight of your visit. It is great to know that you had an overall most enjoyable stay and we hope to welcome you back again soon. – JEN

8/10 Bien

Victoria

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is located conveniently next to the MTR, with various food stalls and malls nearby. The room is small but clean. Similarly, the gym is small but well-equipped and good for both cardio and strength training. Overall, will return again!
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 7 févr. 2024
Thank you very much for staying with us and your compliments on our prime location and hotel facilities. We hope to welcome you back and to delight you again in the near future. – JEN

10/10 Excellent

Maíra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recommend
Lovely place to stay in Hong Kong. Literally in front of the metro, with good food choices around. The bed was excellent and the rooms very quiet. Recommend.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 6 févr. 2024
Thank you for staying at JEN Hong Kong and we are delighted to hear about your staying experience. Your kind words are the greatest motivation to us all. We appreciate your compliments about our location, room and services. It will be our pleasure to provide you another delightful stay on your next visit. – JEN

4/10 Médiocre

Taiki

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Water leaks when showering.
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 30 janv. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. Please accept my sincere apologies for the unpleasant experience. Your comments have been shared with our Engineering team for immediate rectification and to ensure all room facilities are more carefully inspected, before the arrival of our valued guests. Once again, thank you for being our guest and for your valuable feedback. We look forward to the opportunity of welcoming you back to JEN Hong Kong by Shangri-La soon. – JEN

2/10 Horrible

Satoshi

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Very cold. Little special services for club floors
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 31 janv. 2024
Thank you for sharing your feedback about your recent stay. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced and appreciate your valuable input. We are constantly striving to enhance our services to meet our guests' expectations. If you have any specific details about the special services you were expecting, we would be grateful if you could share them with us. Your insights will help us better serve you in the future. Thank you again for your feedback.- JEN

10/10 Excellent

Lingjie

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 30 janv. 2024
Thank you so much for your perfect rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN

10/10 Excellent

WAI I

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
不愧為大品牌
地點方便,坐的士或地鐵都方便,食店也在附近。雖然價錢略貴。
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 24 janv. 2024
感謝閣下對本酒店的大力支持及讚許!我們很高興知悉您於居停期間盡享方便及舒適,我們非常期待閣下再次光臨。- JEN

8/10 Bien

Sidney

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 24 janv. 2024
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN