Avis sur Harbour Grand Hong Kong
Harbour Grand Hong Kong
23, Oil Street, North Point, ( MTR Fortress Hill Exit A ), Hong Kong
Avis
8,6
Excellent
8,6/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Services Manager le 30 nov. 2023
Dear Alain. Thank you very much for sharing this encouraging review. We are delighted to learn that you enjoyed every aspect of your stay and passionate & attentive services made your stay a comfortable and memorable one. Thank you once again for choosing & recommending us and we certainly hope to be able to host another wonderful stay for you next time. Kind regards,Shinya Lau / Senior Guest Services Manage
8/10 Bien
Albert
Voyage d’affaires
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Albert
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Services Manager le 25 oct. 2023
Dear Albert. Thank you very much for sharing this encouraging review. We are delighted to learn that you enjoyed every aspect of your stay and passionate & attentive services made your stay a comfortable and memorable one. Thank you once again for choosing & recommending us and we certainly hope to be able to host another wonderful stay for you next time. Kind regards,Shinya Lau / Senior Guest Services Manager
10/10 Excellent
Margaux
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe!
Margaux
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest Services Manager le 11 juil. 2023
Dear Margaux. Thank you very much for sharing this encouraging review. We are delighted to learn that you enjoyed every aspect of your stay and passionate & attentive services made your stay a comfortable and memorable one. Thank you once again for choosing & recommending us and we certainly hope to be able to host another wonderful stay for you next time. Kind regards, Shinya Lau / Senior Guest Services Manager
8/10 Bien
Isabelle
Voyage d’affaires
22 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Au coeur de Fortress Hill
Isabelle
Séjour de 22 nuits en juillet 2020
Réponse de Gary Chong / Director of Guest Services le 25 août 2020
Dear Isabelle,
Thank you very much for sharing this encouraging review with us. We are pleased to learn that you enjoyed every aspect of the hotel and our services made your stay a comfortable and enjoyable one.
Thank you once again for choosing us and we certainly hope to be able to host another wonderful stay for you next time.
Kind regards,
Gary Chong / Director of Guest Services
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
26 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
George
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Shinya Lau le 29 mai 2024
Dear George,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 Bien
Rosseana
Voyage en famille
24 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rosseana
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Shinya Lau le 25 mai 2024
Dear Rosseana,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 Bien
Rosseana
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rosseana
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Shinya Lau le 27 avr. 2024
Dear Rosseana,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 Bien
Bob
26 avr. 2024
Bob
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Shinya Lau le 17 mai 2024
Dear Bob,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en famille
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Shinya Lau le 24 avr. 2024
Dear Jessica,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 Bien
IAN
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
IAN
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Shinya Lau le 23 avr. 2024
Dear IAN,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 Excellent
Vanessa
Voyage d’affaires, Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vanessa
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Shinya Lau le 22 avr. 2024
Dear Vanessa,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 Bien
Katey
Voyage en couple
19 avr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katey
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Shinya Lau le 20 avr. 2024
Dear Katey,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 Bien
Tolga, Queensbury
Voyage en groupe
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tolga
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Shinya Lau le 24 avr. 2024
Dear Tolga,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 Excellent
Dionne
Voyage d’affaires
10 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Dionne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Shinya Lau le 11 avr. 2024
Dear Dionne,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 Excellent
colin
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
colin
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Shinya Lau le 10 avr. 2024
Dear colin,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 Bien
Yue Kit
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Yue Kit
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Shinya Lau le 4 avr. 2024
Dear Yue Kit, Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
4/10 Médiocre
Haoxian
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Haoxian
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Shinya Lau le 1 avr. 2024
Dear Haoxian,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 Excellent
wing hau, buranby
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
wing hau
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Shinya Lau le 1 avr. 2024
Dear wing hau,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 Excellent
Ken
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ken
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Shinya Lau le 30 mars 2024
Dear Ken,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 Excellent
RYOJI
Voyage d’affaires, Voyage en couple
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
RYOJI
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Shinya Lau le 29 mars 2024
Dear RYOJI,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 Bien
Robert
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Shinya Lau le 29 mars 2024
Dear Robert,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 Excellent
Ken
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ken
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Shinya Lau le 25 mars 2024
Dear Ken,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 Bien
Marvin
Voyage en couple
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marvin
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Shinya Lau le 22 mars 2024
Dear Marvin,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 Bien
Kengo
Voyage d’affaires
9 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Kengo
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Shinya Lau le 9 mars 2024
Dear Kengo, Thank you very much for taking the time to share the review here with us. I am concerned to read of the experience did not entirely meet your expectations. Kindly provide your stay record so that we can investigate the incident. We appreciate of your valuable feedback for further improvement of our services standard. Thank you once again for choosing us and we sincerely hope that we will have the pleasure of welcoming you back to the hotel in the near future. Kind regards, Shinya Lau / Director of Guest Services
10/10 Excellent
JANET
Voyage en couple
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JANET
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Shinya Lau le 8 mars 2024
Dear JANET,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
6/10 Satisfaisant
Seitaro
8 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Seitaro
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Shinya Lau le 29 mars 2024
Dear Seitaro,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 Excellent
Hon Bong Rex
Voyage en famille
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hon Bong Rex
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Shinya Lau le 29 févr. 2024
Dear GuestThank you for your review.Looking forward to welcome you again soon.Best RegradsShinya LauDirector of Guest Services
10/10 Excellent
Joseph
Voyage en groupe
27 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nice change from my usual hotel.
Joseph
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Shinya Lau le 27 févr. 2024
Dear Joseph,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best RegardsShinya LauDirector of Guest Services
10/10 Excellent
ILJAE
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ILJAE
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Shinya Lau le 27 févr. 2024
Dear ILJAE,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best RegardsShinya LauDirector of Guest Services
2/10 Horrible
Pui lam
25 févr. 2024
Pui lam
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Shinya Lau le 27 févr. 2024
Dear Pui lam,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best RegardsShinya LauDirector of Guest Services
10/10 Excellent
HEEJUN
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HEEJUN
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Shinya Lau le 25 févr. 2024
Dear HEEJUN,Thank you for your lovely review.Looking forward to welcome you again soon.Best RegardsShinya LauDirector of Guest Services
10/10 Excellent
Daniel
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de Shinya Lau le 22 mars 2024
Dear Daniel,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 Bien
YauWing
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
YauWing
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Shinya Lau le 18 févr. 2024
Dear YauWing. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services
10/10 Excellent
George
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
George
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Shinya Lau / Director of Guest Services le 14 févr. 2024
Dear George. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Shinya Lau / Director of Guest Services le 10 févr. 2024
Dear Guest. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services
10/10 Excellent
Francoise
7 févr. 2024
Francoise
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Shinya Lau le 22 mars 2024
Dear Francoise,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Shinya Lau / Director of Guest Services le 8 févr. 2024
Dear Guest. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services
2/10 Horrible
Man-Wah
2 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Man-Wah
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Shinya Lau / Director of Guest Services le 2 févr. 2024
Dear Man-Wah, Thank you very much for taking the time to share the review here with us. I am concerned to read of the experience did not entirely meet your expectations. Kindly provide your stay record so that we can investigate the incident. We appreciate of your valuable feedback for further improvement of our services standard. Thank you once again for choosing us and we sincerely hope that we will have the pleasure of welcoming you back to the hotel in the near future. Kind regards, Shinya Lau / Direct of Guest Services
8/10 Bien
Gino
Voyage en famille
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gino
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Shinya Lau / Director of Guest Services le 2 févr. 2024
Dear Gino. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services
10/10 Excellent
Ho Leung
Voyage en couple
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ho Leung
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Shinya Lau / Director of Guest Services le 2 févr. 2024
Dear Ho Leung. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services
8/10 Bien
Koh
30 janv. 2024
Koh
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Shinya Lau / Director of Guest Services le 2 févr. 2024
Dear Koh. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services
10/10 Excellent
Toshiya
Voyage en couple
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Toshiya
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Shinya Lau le 26 janv. 2024
Dear ToshiyaThank you for your review.Looking forward to welcome you again soon.Best RegardsShinya LauDirector of Guest Services
10/10 Excellent
Diane
24 janv. 2024
Diane
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Shinya Lau le 22 mars 2024
Dear Diane,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 Excellent
LEE
Voyage d’affaires
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LEE
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Shinya Lau / Senior Guest Services Manager le 23 janv. 2024
Dear LEE. Thank you for your lovely review. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards,Shinya Lau / Senior Guest Services Manager
10/10 Excellent
Wing
Voyage en famille
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wing
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Services Manager le 18 janv. 2024
Dear Wing. Thank you for your lovely review. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards, Shinya Lau / Senior Guest Services Manager
10/10 Excellent
jay
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jay
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Services Manager le 15 janv. 2024
Dear jay. Thank you for your lovely review. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards, Shinya Lau / Senior Guest Services Manager
10/10 Excellent
Alfred
Voyage en couple
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alfred
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Services Manager le 13 janv. 2024
Dear Alfred. Thank you for your lovely review. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards,Shinya Lau / Senior Guest Services Manager
6/10 Satisfaisant
Vince
11 janv. 2024
Vince
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Services Manager le 13 janv. 2024
Dear Vince. Thank you for your review. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards,Shinya Lau / Senior Guest Services Manager