Avis
9,6
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,8/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
19 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Joy Pilgrim le 23 déc. 2019
Thank you for your lovely feedback. we are delighted that you enjoyed your visit and do hope that we shall have the pleasure of welcoming you back to The Sandpiper on a future occasion.
10/10 Excellent
Arno, cannes
Voyage en couple
12 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arno
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Joy Pilgrim le 13 déc. 2019
Thank you for your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your visit. We do hope that we shall have the pleasure of welcoming you back on a future occasion.
10/10 Excellent
Antoinette
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Antoinette
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Gennadiy
21 avr. 2024
Gennadiy
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Patrick
18 avr. 2024
Patrick
Séjour de 4 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Pleasant Stay
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Group Sales & Marketing Coordinator le 31 janv. 2024
Thank you for your review.We are pleased to learn that you had a pleasant stay with us. Thank you as well for your feedback, we will pass it along to the relevant department.Thank you for choosing The Sandpiper and we look forward to seeing you again soon!
8/10 Bien
Charlotte
16 déc. 2023
Charlotte
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Group Sales & Marketing Coordinator le 31 janv. 2024
Thank you for your rating!
10/10 Excellent
Stephen
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Intimate and Chic
Stephen
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Group Sales & Marketing Coordinator le 31 janv. 2024
Thank you for your 10/10 rating and for sharing your experience. We are thrilled to learn that you had an excellent 3-night stay with us and are delighted that our cuisine and attentive service exceeded your expectations. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back in the future.
6/10 Satisfaisant
Erold
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erold
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Group Sales & Marketing Coordinator le 11 août 2023
Thank you for your rating!
10/10 Excellent
John
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Group Sales & Marketing Coordinator le 11 août 2023
Thank you for your 10/10 rating!
10/10 Excellent
Julie
4 juil. 2023
Julie
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Group Sales & Marketing Coordinator le 11 août 2023
Thank you for your 10/10 rating!
8/10 Bien
James
Voyage en famille
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 8 nuits en mars 2023
Réponse de Group Sales & Marketing Coordinator le 19 avr. 2023
Thank you for your rating.We are pleased to learn that overall you had a great stay with us. Please note, The Sandpiper closes annually for refurbishments as upkeep is paramount to us. We are however sorry to learn that our updates have not exceeded your expectations.It was a a pleasure to have you and we hope to see you again soon!
2/10 Horrible
EMÍLIO D
12 janv. 2023
EMÍLIO D
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Group Sales & Marketing Coordinator le 16 janv. 2023
Thank you for your rating. We would like to have had the opportunity to understand the reasons for your rating and hope that your concerns were brought to the Management’s attention to rectify to your satisfaction.
10/10 Excellent
Travis, Watertown
Voyage en couple
17 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Travis
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Group Sales & Marketing Coordinator le 8 août 2022
Thank you for your five star rating!
10/10 Excellent
anna
Voyage en groupe
8 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
anna
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Group Sales & Marketing Coordinator le 15 juil. 2022
Thank you very much for your five-star rating!
We appreciate you taking the time to write such a complimentary review. We are glad to learn that our friendly staff provided excellent service and also that you enjoyed your room and the hotel amenities.
We thank you for choosing The Sandpiper and we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Barbara
Voyage en couple
23 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de G King - Group Sales & Marketing Coordinator le 24 juin 2022
Thank you for your 5/5 rating, and for your compliments about our hotel and staff.
It was a pleasure to have you, and we look forward to welcoming you again!
10/10 Excellent
Julie
1 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Julie
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de G King - Group Sales & Marketing Coordinator le 24 juin 2022
Thank you for your 10/10 rating, and for your compliment about our team.
We are pleased to learn that you had a relaxing holiday, and hope to welcome you again in the future.
10/10 Excellent
Jerrard
29 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jerrard
Séjour de 10 nuits en avril 2022
Réponse de Gianni King - Group Sales & Marketing Coordinator le 10 mai 2022
Thank you for your 10/10 rating!
We are delighted to read your kind words. Thank you for your compliments about our property and staff. We are also pleased to read that our team was friendly and attentive throughout your stay.
It was a pleasure to have you, and we do hope to see you again.
4/10 Médiocre
James
Voyage en famille
29 mars 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Gianni King le 8 avr. 2022
Thank you for your recent review. We appreciate you taking the time to share your feedback as this helps us to improve. Each year, we close our hotels to facilitate refurbishment. This annual closure has allowed us to enhance and maintain the appearance of our properties. We are however sorry to hear that you were not impressed by our updates.
With regards to your departure, it is unfortunate that you were asked to check out prior to 11 am as this is not our protocol. Typically (where possible), guests are accommodated until pick-up time in their room/s, or we try to accommodate them in a hospitality suite. We apologise that this was your experience and have passed on this feedback to the team for review.
10/10 Excellent
Kellen
24 oct. 2021
Kellen
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Angelica
Voyage en couple
24 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelica
Séjour de 7 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Lawrence
22 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful hotel - superb location & great service
Lawrence
Séjour de 5 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
James
Voyage d’affaires
24 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Short business trip
James
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Joy Pilgrim le 2 août 2021
Many thanks for your feedback.
We are delighted to hear that you enjoyed your visit and that you hope to return. We do look forward to welcoming you back to The Sandpiper on a future occasion.
10/10 Excellent
David
18 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 5 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
ANTONY
30 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Absolutely superb!
ANTONY
Séjour de 5 nuits en octobre 2020
Réponse de Joy Pilgrim le 2 nov. 2020
Thank you for your feedback.
We are delighted to hear that you enjoyed your visit.
10/10 Excellent
Bill
13 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bill
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Joy Pilgrim le 13 mars 2020
Thank you for your wonderful feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your visit and do hope that we shall have the pleasure of welcoming you back to The Sandpiper on a future occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en janvier 2020
Réponse de Joy Pilgrim le 4 févr. 2020
Thank you for your wonderful feedback. We are delighted that you enjoyed your visit. We look forward to welcoming you back on a future occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Joy Pilgrim le 4 févr. 2020
Thank you for your wonderful feedback. We are delighted that you enjoy the hotel and that you enjoy returning. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Brenda
Voyage en famille
18 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brenda
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Joy Pilgrim le 18 déc. 2019
Thank you for your wonderful feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your visit and do hope that we shall have the pleasure of welcoming you back to The Sandpiper on a future occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
11 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en novembre 2019
Réponse de Joy Pilgrim le 13 déc. 2019
Thanks you for your wonderful feedback. We are delighted that you enjoyed your visit and do hope that we shall have the pleasure of welcoming you back to The Sandpiper in 2020.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Joy Pilgrim le 2 déc. 2019
Thank you for your feedback. We do hope that we shall have the pleasure of welcoming you back to The Sandpiper on a future occasion.
10/10 Excellent
Ted, Naples, FL
Voyage en couple
7 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ted
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Joy Pilgrim le 7 nov. 2019
Thank you for your wonderful feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your visit and do look forward to welcoming you back on a future occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Russell Croney, General Manager le 23 déc. 2019
Thank you for your comments about your visit to The Sandpiper. We are very pleased you enjoyed your visit and appreciated our wonderful Team and many of our services. We also thank you for your recommendation to better highlight available activities to our guests. Our Concierge and Front Desk team are always at your service to provide information whenever needed. We also have have full and detailed information on all services and activities available to our guests in our Directory of Service, a copy of which is located in every guest room. In addition to the Activities page on our website, we also offer a Concierge App which is available for all guests to download. We do hope we will have the pleasure to welcome you back again soon. Sincerely,
10/10 Excellent
Andrew
23 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andrew
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Sheena Bowen le 26 juin 2019
Many thanks for your wonderful feedback. We are delighted that you enjoyed your visit with us. We do hope that we shall have the pleasure of welcoming you back to The Sandpiper in the near future.
10/10 Excellent
Charles
12 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sandpiper is Great!
Charles
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Réponse de Sheena Bowen le 13 juin 2019
Thank you for your lovely comments. We are really happy that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back to The Sandpiper in the near future.
10/10 Excellent
Jacqueline
7 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jacqueline
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Réponse de Joy Pilgrim le 7 juin 2019
Thank you for your wonderful feedback. We are delighted that you enjoyed your visit. We do hope that we shall have the pleasure of welcoming you back to The Sandpiper on a future occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
29 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en mai 2019
Réponse de Joy Pilgrim le 4 juin 2019
Thank you for your wonderful feedback. We are delighted that you enjoyed your visit. We do hope that we shall have the pleasure of welcoming you back to The Sandpiper on a future occasion.
10/10 Excellent
MARINA
13 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superb resort!
MARINA
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Joy Pilgrim le 20 mai 2019
Thank you for your wonderful feedback. We are delighted that you enjoyed your visit. We do hope that we shall have the pleasure of welcoming you back to The Sandpiper on a future occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Joy Pilgrim le 7 juin 2019
Thank you for your wonderful feedback. We do hope that we shall have the pleasure of welcoming you back to The Sandpiper on a future occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
9 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Réponse de Joy Pilgrim le 3 mai 2019
Many thanks for your wonderful feedback. We are looking forward to welcoming you back to The Sandpiper on a future occasion.
10/10 Excellent
Shawn
8 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
An oasis in paradise
Shawn
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Joy Pilgrim le 8 avr. 2019
Thank you so much for your wonderful feedback. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to The Sandpiper on a future occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Réponse de Joy Pilgrim le 27 mars 2019
Thank you for your wonderful feedback. We do hope that we shall have the pleasure of welcoming you back to The Sandpiper on a future occasion.
10/10 Excellent
Mark
Voyage en couple
11 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Réponse de Joy Pilgrim le 20 mars 2019
Thank you for your lovely comments. We are so happy to hear that you really enjoyed your stay. We do hope that we shall have the pleasure of welcoming you back to The Sandpiper on a future occasion.
10/10 Excellent
Laura
7 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pure bliss
Laura
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Joy Pilgrim le 11 mars 2019
Thank you for your wonderful feedback. We do hope that we shall have the pleasure of welcoming you back to The Sandpiper on a future occasion.
10/10 Excellent
Jan, Schweiz
5 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zufriedene Gäste
Jan
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Joy Oilgrim le 11 mars 2019
Thank you for your kind comments. We do hope that we shall have the pleasure of welcoming you back to The Sandpiper on a future occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
21 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2019
Réponse de Joy Pilgrim le 11 mars 2019
Thank you for your wonderful feedback! We do hope that we shall have the pleasure of welcoming you back to The Sandpiper on a future occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2019
Réponse de Joy Pilgrim le 1 avr. 2019
Many thanks for your wonderful feedback. We do hope that we shall have the pleasure of welcoming you back to The Sandpiper on a future occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Joy Pilgrim le 22 janv. 2019
Thank you for your feedback. We are delighted that you enjoyed your visit and do hope that we shall have the pleasure of welcoming you back on another occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Joy Pilgrim le 24 déc. 2018
Thank you for your wonderful rating. We are delighted that you enjoyed your stay and do hope that we shall have the pleasure of welcoming you back to the Coral Reef Club on a future occasion.