Réception

Avis sur Americas Best Value Inn Holbrook

2.5 out of 5
Americas Best Value Inn Holbrook
720 Navajo Blvd, Holbrook, AZ

Avis

6,4
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 38 avis sur 260." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 84 avis sur 260." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 64 avis sur 260." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 37 avis sur 260." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 37 avis sur 260." "

6,6/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

5,8/10

Équipements

5,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

6/10 Satisfaisant

alain

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

8/10 Bien

Patricia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Très bien pour une nuit. Petit déjeuner peut-être un peu trop léger. Mais super sinon!
Séjour de 1 nuit en juin 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'emplacement.l'accueil.et bon rapport qualite prix
Séjour de 1 nuit en mars 2019

8/10 Bien

BERNARD

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel agréable.
Personnel très accueillant, enregistrement rapide. Chambre propre et spacieuse. Petit-déjeuner sympa dans le resto en face.
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

8/10 Bien

TONY

Correct
Bon hôtel, propre et bien équipé. Seul bémol, le petit déjeuner n’en est pas vraiment un, vraiment à revoir
Séjour de 1 nuit en août 2018

8/10 Bien

christophe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel correct pour une nuit
Road trip dans l’ouest Étape d’une nuit à Holbrook
Séjour de 1 nuit en juin 2018

8/10 Bien

JEAN-YVES

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en juin 2018

6/10 Satisfaisant

Gaelle

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A éviter
Motel en parti rénové ! Propreté des lieux zéro ! Sol dégoûtant baignoire pas nettoyée avec traces de chaussures incrustées ! Très bruyant au niveau tuyauterie et chemin de fer juste derrière !

8/10 Bien

Catherine

Les points forts : Propreté et personnel et service

4/10 Médiocre

Hélène Serge, Québec

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Court
Cris dans la nuit : I’m a cop and Déjeuner pauvre , internet peu fiable.
Séjour de 2 nuits en mars 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bien pour le prix
Oui ce motel n'est plus tout jeune, et cela cause quelques désagréments (la porte de la salle de bain ferme mal, le frigo est bruyant, le lavabo est un peu rouillé) mais pour le prix, il n'y a rien a redire. C'est propre, il y a des restaurants pas loin, il est bien placé pour aller explorer la petrified Forest, et le personnel était très sympa, notamment les femmes de ménage que nous avons croisées. En plus, le petit déjeuner inclus était supérieur à celui de la plupart des motels que nous avons fait (choix de pâtisseries, bagel, yogourts, granola, en plus du traditionnel céréales, café, oatmeal, fruits, muffins, etc...). Plutôt à recommander pour le bon rapport qualité-prix
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Merci pour votre aimable critique! Nous sommes tellement heureux que vous avez apprécié votre séjour avec nous! Merci d'avoir porté vos préoccupations mineures à notre attention. Nous allons les adresser! Nous espérons vous revoir bientôt!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et équipements
Séjour de 1 nuit en mai 2019

2/10 Horrible

James, California

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It had an "Out Of Business" sign on the front door...
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Guest Relations le 18 mars 2020
Dear James, Thank you for leaving us your comments; we're disheartened to read them, as we are fortunately open for business! We apologize that it sounds like we were unable to serve you this time around, and hopefully, you'll allow us a chance to do so in the future. If you actually did stay with us, we'd like to learn where we fell short, so we can work to make the improvements that you deserve. Thank you, and we wish you safe and happy travels along your way.

8/10 Bien

angela

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2020

4/10 Médiocre

Susan

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oh, the hair!
When we arrived, we had to call to get someone to the office. There was no doorbell like most places. Once in the room, it was obviously a room that was built in the 70s, which is fine, but the furniture was that old too. The tops of the dressers were replaced and had screws. The beds were comfortable enough. I noticed in the bathroom that a bar of soap had been left behind. Fair enough, sometimes in cleaning you can miss a spot. When i actually got in the shower, there was hair on the shower wall and someone shampoo. This tells me the shower was not cleaned at all. Very dsappointing.
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Guest Relations le 27 févr. 2020
Dear Susan, Your experience is not one we're proud of, and though we're pleased your bed was to your comfort, you deserved much better from us. Your voice will be heard and reflected in the improvements that we make. Forgive us and allow us to make this up to you in the future.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en février 2020

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very run down, broken, felt dirty. Gal ar desk was very friendly and helpful. Train very close, woke me up several times.
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Guest Relations le 25 févr. 2020
We appreciate your feedback. Although our friendly staff at the front desk left a positive impression on you, it is saddening to know that we fell short in meeting your expectations with cleanliness. Please accept our apologies for the unwanted noise from the train track that impeded from your sleep. We will look into your comments and use them as we take steps to improve our facility. We wish you happy and safe travels.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Property cheap and cheerful. Staff great TV superb position ideal
Séjour de 2 nuits en février 2020

8/10 Bien

Bob, Annapolis, MD

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Paint on tub was cracked and peeling. Manager routinely left and did not return at posted time. Beds creaked. Water was hot when needed. Room was warm.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

4/10 Médiocre

David

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Disappointed
Beds are uncomfortable. Checked into 1st room and it wasnt cleaned- bed still not made, trash on counter, bathroom not cleaned. Assigned to another room where i asked to be away from people and they had someone next to me within a couple hours. Tons of empty rooms and they cant give you a little space. The people next door were going outside to smoke about every 15 min and their door squeked so bad it echoed in the room. Second night the room was cleaned but coffee wasnt restocked. 3rd night room wasnt cleaned and coffee not restocked again
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Guest Relations le 15 janv. 2020
Thank you for your feedback, and please accept our sincere apology for any inconvenience caused by the experience you've detailed. While we always do our best to accommodate our guests' requests, it is subject to room availability at that time. Nevertheless, your concerns have been shared with the appropriate departments for the benefit of future guests. If your travels bring you back to our area, we hope you allow us to demonstrate our commitment to provide a refreshing experience to each guest.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Great staff but you get what you pay for.
Could feel the springs in the mattress, tub was stained pretty bad, room was dusty. Breakfast was packaged mini muffins and bananas. Coffee was meh. Only options for coffee were powdered creamer and packets of sugar and sugar substitute (I don't remember which type) All the staff I encountered were incredibly friendly.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

10/10 Excellent

JIANN JHY

Séjour de 1 nuit en décembre 2019

8/10 Bien

Salvador

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

6/10 Satisfaisant

Cindy, Michigan

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Great and convenient area outside for my pet. Room inexpensive and we got what we paid for. No frills but basic needs. Check in clerk very slow and goofed up everything I asked for. I made early notification of pet, she didn't have it. I requested ground floor, got second floor which I kept because she was so slow and 3 people had already gathered behind me. Works for very basic as long as you have no service expectations.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en décembre 2019

8/10 Bien

Christine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A great value. Will stay there again!!
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

6/10 Satisfaisant

Sebastian

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ni loco!!
Habitación muy sucia,baño insalubre,olor a tabaco a pesar de ser una de no fumadores.Nada recomendable por el estado de la habitación.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements
Clean but older facilities. Complimentary breakfast was below standards.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tub and shower looked like something from a haunted house, hard to believe they charged money, or expected someone to get into, this. Hope you like trains because they go through town regularly blowing their horns, all night long.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Guest Relations le 28 oct. 2019
We understand that your recent stay with us didn't live up to your expectations. Please accept our apologies for the inconvenience this caused. We've shared your comments regarding the shower with our housekeeping team to ensure any issues are quickly resolved. We know we can do better and would appreciate the chance to demonstrate it.

2/10 Horrible

Carmen

Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

8/10 Bien

Cynthia M

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

4/10 Médiocre

Derrick

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not good enough to be labeled a 'hotel'...
This hotel (or rather 'motel') should not cost more than $20 (total) per night! The bathroom looked terrible and the shower / tub was just deplorable. Granted, maybe the hotel would be good a a cheap stay (hence the $20 per night suggestion), but I couldn't stay there for longer than one night. The A/C was out-dated and loud, the TV was out-dated (didn't think those TV's existed anymore), and the shower was just nasty altogether. Check-in / out were okay though; the guy who checked me in and the woman who checked me out the next morning were professional and fast. All else were very 'low budget' and anything more than $20 per night would be a rip-off.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The bathroom was terrible, very very very very old. There was a leak and the water wouldn't stop. The heater was so loud, and working for one minute, then stopping for one minute, then working again that I felt I didn't sleep for the whole night!
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Guest Relations le 21 oct. 2019
We always strive to provide a good night's sleep for our guests, so it is unfortunate that this was not the case for you. Rest assured, our maintenance team has been notified about the issues you experienced so that they can be promptly addressed. We know we can do better to provide you with a comfortable, relaxing experience, and we are eager to earn a second chance from you to do so.

2/10 Horrible

JFS, Chicago

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This was our WORST motel stay out of 100 in the past 3 years. The staff had to show us how to use 2 different remotes (a first), dirty wooden floors, the wooden floors made the almost constant (it was going on for almost a solid hour from 11 PM to midnight and again at 7 AM) stomping around by the guest above us unbearable, the worst lighting I have ever had in a motel room: a small, shaded wall about 4' above the floor on each side of the king bed, one small, grey globe enclosed light over the sink,a similar, small globe enclosed wall light right inside the entry door, and one ceiling light in the separate toilet, shower bathroom. The side of the room withe TV, desk, fridge, etc. had NO lights. I could not see well enough to read or use my laptop at the desk or table. When I mentioned to POOR lighting to a young man at the desk, all I got was a lame "we can't do anything about it and don't have any table lamps.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Relations le 18 oct. 2019
Thank you for taking the time to share your review with us. We're saddened to hear that we failed in delivering the comfortable and clean accommodations you genuinely deserve. Please accept our apologies. We are working hard to improve our facility and services and hope to welcome you back for a better stay in the future.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en octobre 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
the ground was dirty. a lot of thing was broken. .
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de General Manager le 16 oct. 2019
Thank you for your review. Keeping our property clean and comfortable is one of our goals, so it is regrettable that we could not maintain our facilities to your standards. Rest assured, housekeeping and maintenance have been notified about the issues you experienced so that they can be promptly addressed. Please consider returning so we can deliver an experience more in line with your expectations.

6/10 Satisfaisant

Janet, Mesa, AZ

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
For the price it was as one would expect, definitely not upscale. It appeared to be clean, but I did find a bug on the bed which made me very skittish about falling asleep even though I didn’t see anymore after a careful search. (Flushed the bug). The desk clerk (Christopher) was very friendly & helpful.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The walls had water damage, the smoke detector was missing from the ceiling just had exposed wires, the tv was very outdated still one of those box TVs, the stairs to get up to the second floor are super dangerous . I was so scared going up and down with my baby. Yeah we just needed it to sleep and pass through our travel but you get what you pay for .
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

6/10 Satisfaisant

Susan

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Traveling through
We had to find a place to sleep after 14 hrs driving. The price was great. Bed not very comfortable but we were just so tired. Lastly, the toilet was clogged and needs service.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

10/10 Excellent

Hilda

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muy buen hotel.
Un cuarto pequeño pero muy bien equipado, buena cama, buen servicio, buenas comodidades y muy buen precio.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en septembre 2019

2/10 Horrible

Anthony, New Mexico

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bathroom ceiling peeling, with blistering. Toilet paper holder installed adjacent to tank requiring oneself to turn/twist side saddle to grab single ply paper. You have to use2 remotes for TV, one for channel and one for volume. Only 1 electrical outlet out of reach with absolutely no outlets remotely close to the desk. Wall mounted night stand lights have yellow stains all over both shades. I wouldnt let a feral rat stay in this motel.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Guest Relations le 30 sept. 2019
Dear Anthony Comfort, cleanliness, and convenience have always been our goal, and it sounds like we dropped the ball during your recent stay. Had we known that you were not satisfied with your room, our team would have been happy to assist in finding a solution. Rest assured we'll look into the concerns you highlighted and take the necessary steps to swiftly remedy them for the benefit of our future guests. Thank you for bringing these matters to our attention so we can improve as needed. We would love to make it up to you in the future.

4/10 Médiocre

Colleen

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

6/10 Satisfaisant

Gerald

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

6/10 Satisfaisant

Laurie

Not up to par
Shower was stained and looked very dirty. The TV is very old and cannot get any channels that I was interested in watching, and the remote only changed the channels you have to turn it on/off the volume too.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

10/10 Excellent

oscar

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recepción muy simpáticos.
Conveniente para una noche, desayuno correcto a escoger y ponen en mesa, en general todo correcto
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No me gustó nada. Me disgustó todo. El personal que servía el desayuno era terriblemente desagradable. La bañera en la habitación estaba oxidada y sucia. La habitación entera estaba sucia
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Guest Relations le 10 sept. 2019
Keeping our property clean and comfortable is one of our goals, so it is regrettable that you didn’t receive accommodations reflective of our high standards. It is also unfortunate to hear that breakfast fell short of your expectations. Our housekeeping team has been notified of the issues you experienced so we can provide a better quality stay for our guests. It would be our pleasure to make it up to you the next time you're in town.

8/10 Bien

Gary

Séjour de 1 nuit en septembre 2019