Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
12 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Greg le 13 janv. 2020
Hello Patrice.
Thank you for the wonderful review, the staff certainly appreciated reading this.
Glad that you had a great New Years Eve stay with us.
Best wishes,
Greg Illingworth
General Manager
8/10 Bien
Eric
18 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Eric
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
Réponse de Greg le 1 févr. 2018
Dear Eric.
Thank you for the compliments about the Reception staff.
We are glad you enjoyed our spacious rooms and great location.
Warm regards,
Greg and the team.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Daniel & Pierre, Paris
1 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel accueillant, confortable et bien situé.
Daniel & Pierre
10/10 Excellent
Adrian, West Wodonga
13 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Adrian
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Greg le 15 mai 2024
Hello Adrian.A big thank you from the team at Collins.We hope to see you again.Sincerely,Greg IllingworthGeneral Manager
10/10 Excellent
Karen
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Greg le 2 avr. 2024
Hi Karen. Thank you for giving us five stars!Hope to see you again!Regards Mantra Collins Team
10/10 Excellent
Kellie
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kellie
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de So le 26 mars 2024
Hi Kellie. Thank you for leaving us a review. See you again in future!RegardsMantra Collins Team
6/10 Satisfaisant
Michael
17 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Soni le 18 mars 2024
Hi Michael.We appreciate receiving your feedback and we are always willing and able to assist our guests when afforded the opportunity during their stay. Should you like to return in our off season please consider our executive rooms on the higher level or one bedroom apartments which offer more space along with cooking facilities.SincerelySoni Front Office Manager.
6/10 Satisfaisant
Catherine
Voyage en couple
16 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Catherine
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Greg le 18 mars 2024
Hi Catherine.Thank you for the feedback!We are pleased to read you enjoyed our central location and discounted car parking price!Hope to see you again in near future!RegardsGreg IllingworthGeneral Manager
8/10 Bien
Juan
24 févr. 2024
Juan
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Greg le 4 mars 2024
Hi Juan. Thank you for the feedback RegardsGuest Services.
10/10 Excellent
Hamish
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hamish
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Greg le 21 févr. 2024
Hello Hamish,It is great to read that you enjoyed your mini break with us and we look forward to seeing you for the next one.Take care.Greg IllingworthGeneral Manager
10/10 Excellent
Ron
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ron
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Soni le 13 févr. 2024
Hi Ron. Thank you for the wonderful feedback , I am pleased to read staff made your stay memorable. Hope to see you again in near future!RegardsSoni Front Office Manager
10/10 Excellent
CRAIG
2 févr. 2024
CRAIG
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de . le 20 mars 2024
Thank you Craig for giving us 5 stars!RegardsMantra Collins Team.
10/10 Excellent
MARIA VICTORIA
Voyage en couple
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARIA VICTORIA
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de . le 30 janv. 2024
Hello Maria. Thank you for the kind words. We are glad you enjoyed our central location, Hope to see you again!RegardsSahil
10/10 Excellent
Kelly
1 janv. 2024
Kelly
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de . le 30 janv. 2024
Hi Kelly. Thank you for the feedback. RegardsSahil
8/10 Bien
Graham
Voyage en couple
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Graham
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Greg le 27 déc. 2023
Hello Graham,I do apologise for the cool showers and the teams response to you.Our system is a natural gas fully reticulated service so you receiving a cool shower in unusual indeed.I will have the temp valves checked to make sure they are operating as they should to provide the best supply of hot water.Thank you for staying with us.Sincerely,Greg IllingworthGeneral Manager
10/10 Excellent
Susan
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place to stay in wonderful Hobart
Susan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Greg le 20 déc. 2023
Hello Susan,Thank you for the lovely feedback about our Front Office team.They are a great crew so it is terrific to see your comments. Sincerely,Greg IllingworthGeneral Manager
8/10 Bien
Karen
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Greg le 13 déc. 2023
Hi Karen,The team certainly appreciates you taking the time to review your recent stay.Thank you and we look forward to you returning soon.Sincerely,Greg IllingworthGeneral Manager
8/10 Bien
LEON
2 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
LEON
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Greg le 13 déc. 2023
Hello Leon.Thank you for staying with us recently.We appreciate your review and we hope to see you again.Kind regards,Greg IllingworthGeneral Manager
10/10 Excellent
Denise
Voyage en couple
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Denise
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Prashan le 30 nov. 2023
Dear Denise,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mantra on Collins Hobart. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,Prashan GurungDuty Manager
10/10 Excellent
Ryan
Voyage en couple
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Greg le 3 nov. 2023
Hello Ryan. Thank you for such a wonderful feedback!Hope to see you again on your next visit to Hobart!RegardsGuest Services
10/10 Excellent
Raymond
Voyage en famille
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Central, Excellent, the place to stay.
Raymond
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Greg le 1 oct. 2023
Hi Raymond. Thank you for staying again with us again and for a lovely feedback!It’s always a pleasure to look after our repeat guest. Hope to see you again in future.RegardsGuest Services
10/10 Excellent
Allan
Voyage en couple
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Allan
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Greg le 24 sept. 2023
Hello Allan,We certainly appreciate your positive feedback from your recent stay with us.Thank you for taking the time to send this through.The car park for the hotel is in Market Place Car Park directly behind us and all of our guests are guaranteed a spot when it is required. I do hope that you found this to be the case.We hope to see you again the next time you are coming to our lovely city.Regards,Greg IllingworthGeneral Manager
8/10 Bien
Christine
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Christine
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Greg le 20 sept. 2023
Hi Christine. Thank you for the feedback. RegardsGuest Services
10/10 Excellent
Violette
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Violette
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Greg le 3 sept. 2023
Hello Violette. Thank you for the feedback. We will make sure we share this feedback with our team. Hope to see you again!RegardsGuest Services
8/10 Bien
Gay
Voyage en couple
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gay
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Greg le 27 août 2023
Hello Gay. Thank you for the feedback, we are pleased to hear you enjoyed our central location. Hope to see you again in near future!RegardsGuest Services
10/10 Excellent
TAKASHI
9 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
TAKASHI
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Greg le 13 août 2023
Hello Takashi.Thank you for the feedback. RegardsGuest Services
10/10 Excellent
matt
9 août 2023
matt
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Greg le 3 sept. 2023
Hi Matt. Thank you for the feedback!RegardsGuest Services.
8/10 Bien
Kerrie
5 août 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kerrie
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Greg le 7 août 2023
Hello Kerrie. Thank you for the feedback!RegardsGuest Services.
8/10 Bien
Paul
Voyage d’affaires
4 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Greg le 7 août 2023
Hello Paul. Thank you for the feedback; we are pleased to read you enjoyed our central location and staff made it more memorable!Hope to see you again sometime in near future!RegardsGuest Services
10/10 Excellent
Jan
Voyage en couple
15 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jan
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de PG le 15 juil. 2023
Dear Jan,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mantra on Collins Hobart. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous oneSincerely, Prashan GurungDuty Manager.
10/10 Excellent
Sue
8 juil. 2023
Sue
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Greg le 7 août 2023
Hi Sue. Thank you for taking time to provide us with your feedback. Hope to see you again!RegardsGuest Services.
10/10 Excellent
Maree
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maree
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Greg le 9 juil. 2023
Hello Maree. Thank you for the lovely feedback and we would love to see you back again !RegardsGuest Services.
8/10 Bien
Robert
Voyage en couple
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Greg le 9 juil. 2023
Hello Robert. Thank you for the feedback! We certainly do have Foxtel and our working towards having other streaming services as well. RegardsGuest Services.
10/10 Excellent
Amandeep
28 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amandeep
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Greg le 28 mai 2023
Thank you Amandeep for the lovely feedback. See you again sometime in future. RegardsGuest Services.
10/10 Excellent
Neil
Voyage d’affaires
18 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Neil
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Greg le 22 mai 2023
Thank you Neil for such a wonderful feedback. Hope to see you again in future.RegardsGreg
8/10 Bien
Alexis
10 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexis
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Greg le 22 mai 2023
Hello Alexis. Thank you for the feedback from your stay with us. We are pleased to hear you enjoyed our central location and fresh cooked breakfast. Hope to look after you again in future. RegardsGreg
10/10 Excellent
M K
Voyage d’affaires
9 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
M K
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Aron le 9 mai 2023
Good afternoon George,Thank you for your amazing review. We look forward to having you again at the Mantra Collins and hope that we can continue to wow you at our other Mantra hotels as well.Warmest regards,Aron
8/10 Bien
Dion
Voyage en famille
18 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice, but noisy.
Dion
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Greg le 20 avr. 2023
Hello Dion.Thank you for taking the time to send through your valued feedback.As we are a CBD hotel we do experience some street noise, however our floor to ceiling windows are indeed double glazed to help restrict this city impact.I apologise that your nights sleep was not as expected.Sincerely,Greg IllingworthGeneral Manager
8/10 Bien
Margaret
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Margaret
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Greg le 3 avr. 2023
Dear Margaret.Thank you for the feedback. RegardsGreg
10/10 Excellent
Alexandra, Alfredton
2 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandra
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Greg le 25 avr. 2023
Dear Alexandra,Thank you so much for staying at Mantra Collins recently and we are pleased that you enjoyed your time with us.Take care and we hope to see you again.Sincerely,Greg IllingworthGeneral Manager
8/10 Bien
Rachael
Voyage d’affaires
2 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Would stay again
Rachael
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Greg le 6 avr. 2023
Hi Rachael.We certainly appreciate your feedback from your recent stay with us.Thank you for the lovely comments about the team, they are a great crew and genuinely care about our guests.We hope to see you again the next time you are in Hobart.Regards,Greg IllingworthGeneral Manager
10/10 Excellent
Raymond
1 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Central in Hobart
Raymond
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Greg le 3 avr. 2023
Hi Raymond. Thank you for the feedback. We are pleased to hear you had a wonderful stay. Hope to see you again.RegardsGuest Services.
8/10 Bien
OLEG, Clayton
Voyage en famille
30 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
OLEG
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Greg le 3 avr. 2023
Hello Oleg. Thank you for your feedback.Hope to see you again!RegardsGuest Services.
10/10 Excellent
Deborah
Voyage en couple
21 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Greg le 23 mars 2023
Hello Deborah.We certainly appreciate you taking the time to post your lovely feedback.I will discuss the handrail suggestion with our maintenance team.We hope that we will see you again soon.Regards,Greg IllingworthGeneral Manager
10/10 Excellent
David Charles
Voyage en couple
7 mars 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
David Charles
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de GS le 8 mars 2023
Hello David. Thank you for the feedback and enjoying our central location. Hope to see you again.RegardsGuest Services.
10/10 Excellent
John Wheldon
Voyage en groupe, Voyage en couple
20 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John Wheldon
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de . le 22 févr. 2023
Hello John.Thank you for your feedback.We are pleased to hear you enjoyed our central location and enjoyed our hospitality. Hope to see you again in near future.RegardsGuest Services.
4/10 Médiocre
Mark
Voyage en famille
15 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Greg le 16 févr. 2023
Hello mark.We appreciate you posting from your recent stay with us.Regards,Greg IllingworthGeneral Manager
8/10 Bien
John
Voyage en couple
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Greg le 16 févr. 2023
Hello John,Thank you for taking the time to post your feedback, we apologise that the AC impacted on your recent stay with us.We hope to be able to take better care of you in the future should you stay with us again.Kind regards,Greg IllingworthGeneral Manager
10/10 Excellent
Richard
Voyage d’affaires
6 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de Greg le 9 févr. 2023
Hi Richard,We are pleased to read that you enjoyed your recent stay with us and we thank you for taking the time to post your feedback.I hope that we will see you again the next time you are in Hobart.Regards,Greg IllingworthGeneral Manager