Avis sur Cozy Midnight Hotel
Cozy Midnight Hotel
145-147 Ly Tu Trong Street, Ben Thanh Ward, District 1, Ho Chi Minh City
Avis
7,2
Bien
7,2/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
9 juin 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de Huong Bui Ms Sales Dept le 11 juil. 2018
Thank for your stayed with us
Looking forward to serving you again
Sincerely yours!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 janv. 2017
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Réponse de Khanh CU le 12 mars 2017
Bonjour Invité,
Nous vous remercions d'avoir choisi l'hôtel Signature Ha Hien dernières vacances.
Nous sommes très heureux de vous servir dans les 6 derniers jours. Vos commentaires sont vraiment précieux, il nous aide à mieux planifier pour améliorer la qualité de service.
Je vous souhaite toujours heureux!
Khanh CU - PR Manager
4/10 Médiocre
DANIEL, Nouméa
1 mars 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très médiocre
DANIEL
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 avr. 2015
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Bien situé
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Roger, Sonoma
14 avr. 2024
Roger
Séjour de 2 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
yu kun
4 oct. 2023
yu kun
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
4/10 Médiocre
Masahiko
4 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Masahiko
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Andrei
10 mars 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great stay in Saigon
Andrei
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Ms. Ellen le 10 mars 2023
Dear Andrei,Greeting from Me Gustas MetroPoint and thank you so much for your rating about your recent stay with us. Our team is happy to know how impressive you felt with our services during your time here. Your satisfaction is truly rewarding to our efforts. We appreciated your comment which will shared with all of our associates, especially Bella.Thank you for choosing our placeand recommending us to other travellers. With warm regards,Me Gustas MetroPoint Team.
8/10 Bien
sanghyun
Voyage en famille
18 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
sanghyun
Réponse de Ms.Ellen le 1 févr. 2023
Dear Sanghyun,Thank you for taking the time to post this review regarding your recent stay. We sincerely thank your valuable contribution to help make the hotel more complete. Moreover, please let us take an honest look at our operations and make necessary improvements. Once again, thank you for rating to us. We appreciate the opportunity to serve you better the next time. Best regards,Me Gustas MetrPoint Team.
8/10 Bien
sanghyun
Voyage en famille
18 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
sanghyun
Réponse de Ms.Ellen le 3 févr. 2023
Dear Sanghyun,Thank you for taking the time to post this review regarding your recent stay. We sincerely thank your valuable contribution to help make the hotel more complete. Moreover, please let us take an honest look at our operations and make necessary improvements. Once again, thank you for rating to us. We appreciate the opportunity to serve you better the next time. Best regards,Me Gustas MetrPoint Team.
10/10 Excellent
Duc
16 déc. 2022
Duc
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Ms. Ellen le 5 janv. 2023
Dear Mr. Duc,Thank you for staying at Me Gustas MetroPoint Hotel and for rating your highly score to us. We're delighted to see your review. Your satisfaction is rewarding to all of us.We're look forward to welcoming you again. Best regards,Me Gustas MetroPoint.
8/10 Bien
Drew
18 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Drew
Séjour de 4 nuits en août 2022
2/10 Horrible
HungNguyen, Saigon VN
Voyage d’affaires
24 mai 2020
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
HungNguyen
Séjour de 2 nuits en mai 2020
10/10 Excellent
HSIENHSIANG
Voyage en famille
7 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HSIENHSIANG
Séjour de 1 nuit en février 2020
8/10 Bien
Jongsoo
Voyage d’affaires
14 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
비지니스용 호텔로 좋아요
Jongsoo
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
4/10 Médiocre
Peter
11 janv. 2020
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
There are better options!
Peter
Séjour de 7 nuits en janvier 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
29 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
6/10 Satisfaisant
Joslyn S K
Voyage en groupe
15 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service
Joslyn S K
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Huong(Ms)- Reservation dept le 18 déc. 2019
Dear Valued Guest,
Warmest greetings from Ha Hien Signature Hotel
Thank you for taking your precious time to share your feedback regarding your recent stay with us and bringing those issues to our attention.. I am also very happy that everything was above your expectation.
At Ha Hien Signature Hotel, we always try to deliver the best moments to our valued guests, so your comment is really meaningful to us.
Thank you for staying with us, and for your feedback. We do hope to have another chance of serving you better and bringing you back to the high standard of our hotel services.
Sincerely yours,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
jeffRichman, Los Angeles
1 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jeffRichman
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
Réponse de Huong Bui (Ms) le 3 oct. 2019
Dear Mrs/Mr MariatranDK
Warmest greetings from Ha Hien Signature Hotel
Thank for your stayed at our hotel many time and thank you so much for your reviewa about your latest experience at our hotel. I am also very happy that everything was above your expectation. Thanks for your compliments on our staff performance and our location.
At Ha Hien Signature Hotel, we always try to deliver the best moments to our valued guests, so your comment is really meaningful to us.
Please do not hesitate to contact us if you visit Ho Chi Minh City. We look forward to serving you again.
Yours sincerely,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Huong Bui (Ms) le 3 oct. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to let us have your feedback about your recent experience at our Ha Hien Signature Hotel. We are glad to know you found our staff service was flawless and our staffs friendly. Furthermore, knowing you had enjoyed our breakfast and our good location.
Apart from your satisfactions, we are sorry and dismayed to know there were some shortcomings as you mentioned that has caused you unpleasant during your stay. Your feedback on our hotel services is highly appreciated as it helps us to know what we should improve. Please be assured that your feedback on our facilities has been passed to internal and we will check and repair accordingly.
Thank you for staying with us, and for your feedback. We do hope to have another chance of serving you better and bringing you back to the high standard of our hotel services.
Sincerely yours,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Huong Bui (Ms) le 11 sept. 2019
Dear Valued Guest,
At first! We would like to thank you to you had stayed our hotel
What a delight to see that you had a great experience with our hotel.
We are extremely happy by your words in regard to the satisfaction of your stay. Thank you for all of your kind feedback towards our staff service. This will be one of the greatest motivation and encouragement for them as we strive for excellence.
Kindest regards,
8/10 Bien
Chetom, Malaysia
Voyage en famille
4 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chetom
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Huong Bui (Ms) le 6 sept. 2019
Dear Valued Guest,
Warmest greetings from Ha Hien Signature Hotel
Thank you for taking your precious time to share your feedback regarding your recent stay with us and bringing those issues to our attention.. I am also very happy that everything was above your expectation. Thanks for your compliments on our location and our staffs
At Ha Hien Signature Hotel, we always try to deliver the best moments to our valued guests, so your comment is really meaningful to us. Thank you for staying with us, and again thank for your feedback. We do hope to have another chance of serving you better and bringing you back to the high standard of our hotel services.
Sincerely yours,
Huong Bui (Ms)
6/10 Satisfaisant
INSEOK
24 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
INSEOK
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Huong Bui (Ms) le 10 août 2019
Dear Valued Guest!
Thank you for taking the time to sharing your recent experiences with us at Ha Hien Signature Hotel. At our Hotel, we sincerely appreciate all of our guest’s feedback about our hotel services even if it is a negative comment, as we know all of our guest's comments will help us in improving our services better.
Thank you for staying with us, and for your feedback. We do hope to have another chance of serving you better and bringing you back to the high standard of our hotel services.
Sincerely yours,
Huong(Ms)
Sales Dept
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
3 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 juin 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
1 juin 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
4/10 Médiocre
HORAN
11 mai 2019
Les points faibles : Personnel et service
ロケーションはバツグンにいいけど・・・
HORAN
Séjour de 4 nuits en mai 2019
10/10 Excellent
abbas
4 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
it was nice stay
abbas
Séjour de 1 nuit en mai 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
24 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
Andy
29 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great vacation
Andy
Séjour de 2 nuits en mars 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good location, comfortable stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
8/10 Bien
Chua
7 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chua
Séjour de 1 nuit en mars 2019
8/10 Bien
Leow, Singapore
4 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice stay
Leow
Séjour de 1 nuit en mars 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
최선을 다했으나, 최선에서 조금 부족한 서비스.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
8/10 Bien
Uyen
27 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Uyen
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
4/10 Médiocre
Hyun woo
25 janv. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
숙박하는 곳이 아님
Hyun woo
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
8/10 Bien
kok yong
20 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean Convenient Hotel
kok yong
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
9 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
위치, 조식, 친절함 Good. 시설 Bad
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Huong Bui (Ms) le 24 janv. 2019
Dear
Warmest greetings from Ha Hien Signature Hotel
Thank you for taking your precious time to share your feedback regarding your recent stay with us and bringing those issues to our attention.
I am very disappointed that we didn't have any chance to apologize and address the issues you experienced during your stay with us. Please accept our sincere apologies for your totally unacceptable experience. That was not the standard that our management team wants to deliver to our valued guests. Please rest assured that your constructive comment has been well noted and it will definitely be shared among our management team to improve further.
We hope that we will have another opportunity to welcome you back and demonstrate our commitment in delivering the service excellence.
Yours sincerely,
8/10 Bien
Melvin
9 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Melvin
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Huong Bui (Ms) le 26 janv. 2019
Dear Mrs/Mr Melvin,
Warmest greetings from Ha Hien Signature Hotel
What a wonderful review about your latest experience at our hotel. I really appreciate what you thought about us and I am glad to learn that you were satisfied with our hotel services and facilities, especially our staff performance.
We always deliver the highest standard to all of valued guests who decide to stay at our hotel, so your feedback inspires us to keep moving forward.
Once again, thank you for your amazing feedback about our services, and please do not hesitate to contact me if you plan to visit Ho Chi Minh City again in the future.
Yours sincerely,
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
16 nov. 2018
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bra
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
10/10 Excellent
dohee
18 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good
dohee
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
2 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
YOSHINOBU
1 févr. 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
エアコン
YOSHINOBU
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Kevin - Sales Dept. le 12 févr. 2018
ご迷惑をおかけして申し訳ありません。経験した問題を解決するために尽力いたします。 知らせてくれてありがとう。
送信キャンセル
6/10 Satisfaisant
Han, Kuala Lumpur
9 déc. 2017
Les points forts : Personnel et service
Han
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
Réponse de Kevin - Sales Dept. le 27 déc. 2017
Hi Han,
Greeting from Ha Hien Signature Hotel!
Thank you so much for staying with us and leaving a nice review.
All your kind words are much appreciated.
Wish you a warm Chrismas and happy new year!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
3 juil. 2017
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not good stay
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2017
4/10 Médiocre
HIROKAZU
17 mai 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
あきれたホテル
HIROKAZU
あきれた こんにちは、
我々は最後の休日のための署名ヨンハ・ヒアンホテルをお買い上げいただき、ありがとうございます!
これらの評価あなたのフィードバックは私達にとって非常に貴重なものです。これは、プロパティが調整し、顧客サービスの質を高めるのに役立ちます。
私たちはこれらの事をお詫び申し上げますあなたが不幸にします。
あなたは、前方スキップして私たちに次回のために、より良いサービスを提供する機会を与えます!
あなたがいつも幸せにしたいです!
カーンCU - セールスマネージャー
4/10 Médiocre
Huuuu, SEL
8 mai 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Kind but old and dirtt.
Huuuu
Réponse de Ha Hien Signature Hotel le 3 juil. 2017
Dear Huuuu,
Thank you for choosing Ha Hien Signature Hotel for the trip!
Your feedback is very valuable. It helps the hotel adjust and improve the quality in service.
We do apologize for the inconvenience that makes you unhappy.
Please give us a chance to serve you better in your next staying!
Wish you all happyness!
Khanh CU - Sales Manager