Avis
7,0
Bien
7,2/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires, Voyage en couple
6 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Pierre
Voyage en groupe
16 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Léa
Voyage en famille
4 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Léa
Séjour de 1 nuit en juin 2022
6/10 Satisfaisant
Christian
Voyage en famille
2 mars 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Christian
Séjour de 1 nuit en février 2022
8/10 Bien
Charles
Voyage en famille
12 sept. 2021
Les points forts : Personnel et service et équipements
Charles
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 Excellent
Dimas
8 sept. 2021
Dimas
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 août 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
2/10 Horrible
Christiane, Mirabel, Qc
Voyage en couple
26 août 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christiane
Séjour de 1 nuit en août 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
8 juil. 2019
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Hotel Management le 9 juil. 2019
Thank you for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 juin 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Hotel management le 29 juin 2019
Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
2/10 Horrible
D, Gatineau
11 août 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
D
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Hotel Management le 18 sept. 2018
Thank you for staying with us. We apologize your stay was not what it should have been. We will use your feedback to ensure we do better to ensure we provide the experience you deserve.
Sincerely,
Hotel Management
8/10 Bien
Francois
21 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francois
Séjour de 1 nuit en mai 2018
10/10 Excellent
Mathieu, Edmonton
8 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon hotel
Mathieu
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Ann le 30 avr. 2018
Merci de rester avec nous, nous sommes à la recherche de vous revoir!
Bonne journée
8/10 Bien
Arnaud
24 juil. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Trop loin de Jasper
Arnaud
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
8/10 Bien
Anthony
23 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel avec service limité (buffet PDJ)
Anthony
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel endroit
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Alain, Ottawa, Ontario
30 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hotel, pres de l'autoroute principale
Alain
10/10 Excellent
Lisa
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 24 avr. 2024
Dear Lisa,Thank you for taking the time to share your positive experience with us on Expedia.We deeply appreciate your 5-star rating and are thrilled to hear that you enjoyed your stay. Your feedback means the world to us, and we look forward to welcoming you back again soon.Sincerely,Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255
8/10 Bien
Michael
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Réponse de General Manager le 18 avr. 2024
Dear Michael,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience you experienced with the pool temperature and the out-of-service hot tub.Our team is actively addressing these issues to ensure a better experience for our guests. We're pleased to hear you found our hotel affordable, clean, and enjoyed our hot breakfast. We appreciate your patronage and hope to welcome you back for an improved stay in the future.Sincerely,Ashkar Ahamed General Manager Hinton Quality Inn & Suites +1-780-865-5255
8/10 Bien
Paul
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 8 avr. 2024
Dear Paul,Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you found our establishment clean, affordable, and well-suited for your work-related stay. It was a pleasure to have you stay with us, and we sincerely look forward to welcoming you back in the not-too-distant future.Sincerely,Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255
8/10 Bien
Amy
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Amy,Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that you found value in our product at its price point. We strive to offer quality and affordability, and we're glad to have met your expectations. If there's anything else we can do to enhance your experience further, please don't hesitate to let us know. We appreciate your support and hope to serve you again soon!Sincerely, Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255
10/10 Excellent
LUIS
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LUIS
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Luis,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Providing a tranquil and pleasant experience for our guests is always our top priority. We hope to welcome you back again soon!Sincerely, Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255
8/10 Bien
Daveson
31 mars 2024
Les points forts : Équipements
Daveson
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Daveson,Thank you for taking the time to leave us a review! We're thrilled to hear you had a comfortable stay with us. Looking forward to welcoming you back soon!Sincerely, Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255
2/10 Horrible
Robin
31 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robin
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Robin,Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about your experience. Please reach out to us directly so we can address your concerns and improve.We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely, Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255
6/10 Satisfaisant
Ronald
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Ronald,Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about your experience. Please reach out to us directly so we can address your concerns and improve.We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely, Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255
8/10 Bien
Carrie
27 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Carrie
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Carrie,Thank you for taking the time to leave us a rating! We're thrilled to hear you had a good experience with us. Please feel free to reach out to us directly with any further feedback or concerns you may have. It was truly a pleasure to have you as our guest, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back soon.Sincerely, Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255
4/10 Médiocre
Fabio
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabio
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Fabio,We appreciate your feedback and apologize for the shortcomings you experienced during your stay. We will address the issues with our breakfast options, replenishing toiletries and towels, as well as the maintenance of our amenities promptly. We hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Sincerely,Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255
8/10 Bien
Baron
Voyage en couple
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Baron
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Baron,We wanted to extend our gratitude for sharing your delightful experience with us!We're delighted to learn that your stay at Quality Inn & Suites Hinton met your expectations. Ensuring our guests have a wonderful experience is our utmost priority.It was truly a pleasure to have you as our guest, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back soon.Sincerely,Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255
8/10 Bien
Tracy
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracy
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Tracy,Thank you for your feedback! We're glad you found value in our services and enjoyed the friendliness of our staff. We appreciate your understanding regarding the outdated aspects of our facilities, and we're continuously working to improve. We'll take your comments about breakfast into consideration to enhance our offerings. It was truly a pleasure to have you as our guest, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back soon.Sincerely,Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255
8/10 Bien
Bryan
17 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Bryan,Thank you for taking the time to leave us a review! We're happy to hear you had a comfortable experience with us. It was a pleasure to have you stay with us, and we sincerely look forward to welcoming you back in the not-too-distant future.Sincerely,Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255
10/10 Excellent
Nicole
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Nicole,Thank you so much for your 5-star review! We're thrilled to hear that you had a wonderful experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon.Sincerely,Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255
2/10 Horrible
Jayla
15 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jayla
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Jayla,Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about your experience.Please feel free to reach out to us directly with any further feedback or concerns you may have. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely, Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255
4/10 Médiocre
liana
Voyage en famille
3 mars 2024
Les points faibles : Équipements
liana
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Liana,Thank you for bringing this to our attention. We apologize for any inconvenience you experienced regarding the pool closure and lack of communication. We'll ensure better communication in the future and strive to meet your expectations during your next visit.It was a pleasure to have you as our guest. We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back soon to serve you better.Sincerely,Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255
2/10 Horrible
Daisy
3 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daisy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Daisy,We sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Your comfort is our priority, and we regret that we fell short in meeting your expectations regarding the noise level, hot water availability, and hair dryer functionality. We have taken note of your concerns and will address them promptly to ensure a more pleasant experience for our guests in the future. Your feedback is invaluable to us, and we appreciate your understanding. Please feel free to contact me directly to discuss any further concerns. Thank you for bringing these issues to our attention.We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely, Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255
2/10 Horrible
Colton
Voyage en couple
24 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Colton
Séjour de 2 nuits en février 2024
4/10 Médiocre
Sarah
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 4 nuits en février 2024
4/10 Médiocre
Thaddeus
20 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thaddeus
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Breanna
19 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Breanna
Séjour de 2 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Rebecca
Voyage en famille, Voyage en groupe
18 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Sarah
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en février 2024
4/10 Médiocre
Brian
Voyage en famille
15 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 2 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Dayna
15 févr. 2024
Dayna
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Sarah
Voyage avec des animaux de compagnie
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Raj
11 févr. 2024
Raj
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Raj, Thank you for taking the time to share your positive experience with a 5-star rating for us.We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us at Quality Inn & Suites Hinton. Providing exceptional service for our guests is always our top priority. It was truly a pleasure to have you as our guest, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back soon.RegardsAshkar AhamedGeneral Manager
10/10 Excellent
Fran
Voyage en famille avec de jeunes enfants
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Fran
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Jaylyn
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaylyn
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Georgina
Voyage en famille
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Georgina
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Lindy
9 janv. 2024
Lindy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023