Façade de l’hébergement

Avis sur Quality Inn & Suites

2.5 out of 5
Quality Inn & Suites
782 Carmichael Lane, Hinton, AB

Avis

7,0

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 211 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 331 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 218 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 133 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 107 avis sur 1000." "

7,2/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

6,4/10

Équipements

6,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

josee

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Volatilite et acceuil
Séjour de 2 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Pierre

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent
Séjour de 2 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Léa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Qualité/prix a du bons sens
Séjour de 1 nuit en juin 2022

6/10 Satisfaisant

Christian

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Déjeuner ordinaire et propreté a revoir
Séjour de 1 nuit en février 2022

8/10 Bien

Charles

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
Bien
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

10/10 Excellent

Dimas

Séjour de 1 nuit en septembre 2021

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not clean, pool is close even though its advertise at. Bed and pillow not confortable. Blood stain on pillow and sheet. Noisy washer and dryer all night long
Séjour de 4 nuits en juillet 2021

2/10 Horrible

Christiane, Mirabel, Qc

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
C est un truck stop impossible de dormir. L établissements sale en général. En temps de COVID ??? Aussi déjeuner compris ?? Je comprends que du au COVID les déjeuner inclus ont changé mais la une tranche de pain blanc un orange et un demi croissant servi dans un assiette de carton !!
Séjour de 1 nuit en août 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Hotel Management le 9 juil. 2019
Thank you for staying with us.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Hotel management le 29 juin 2019
Thank you for staying with us.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2018

2/10 Horrible

D, Gatineau

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pire service! Nous avons été embarrés en dehors de notre chambre pendant 2 jours car la serrure était brisé. Ils ne nous ont offert aucune compensation. Je ne conseille cet établissement à personne.
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Hotel Management le 18 sept. 2018
Thank you for staying with us. We apologize your stay was not what it should have been. We will use your feedback to ensure we do better to ensure we provide the experience you deserve. Sincerely, Hotel Management

8/10 Bien

Francois

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle chambre... hors du parc donc plus abordable qua Jasper
Séjour de 1 nuit en mai 2018

10/10 Excellent

Mathieu, Edmonton

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon hotel
L’hotel est très facile d’accès. Stationnement supplémentaire a l’arrière. Ma chambre était propre et calme.
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Ann le 30 avr. 2018
Merci de rester avec nous, nous sommes à la recherche de vous revoir! Bonne journée

8/10 Bien

Arnaud

Les points forts : Propreté et personnel et service
Trop loin de Jasper
Ne trouvant plus de chambre d'hôtel dans le parc de Jasper, nous avons pris 2 nuit dans cette hôtel aux portes du parc.. enfin tout de même à 1h minimum de route de Jasper... même s'il n'y a que 65km, la circulation et les limitations de vitesses font que matin et soir cette route semble interminable... hôtel basic, propre... pas de charme, au bord d'une 4voies, mais bon correctvpiur 2 nuits...
Séjour de 2 nuits en juillet 2017

8/10 Bien

Anthony

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel avec service limité (buffet PDJ)
Nous avons séjourné 3 nuits d'hôtel proche de la route pour aller à Jasper. La réception est sympathique comme les autres hôtels en Alberta. Le service du buffet petit déjeuner est un peu juste et la personne qui s'occupe de l'approvisionnement des nourritures et des boissons a été tellement débordée (elle était très stressée) en cas du nombre important de clients. Deux personnes minimum sont indispensables... La chambre est toujours spacieuse pour 4 personnes.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel endroit
Endroit propre, récent et en excellent état. Lit et literie de qualité. Insonorisation ordinaire. Déjeuner continental décent. Beaucoup de commerces aux alentours. Stationnement gratuit et facile.
Séjour de 1 nuit en mai 2017

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Alain, Ottawa, Ontario

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hotel, pres de l'autoroute principale
Très belle hotel pour la région, très sécuritaire.

10/10 Excellent

Lisa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 24 avr. 2024
Dear Lisa,Thank you for taking the time to share your positive experience with us on Expedia.We deeply appreciate your 5-star rating and are thrilled to hear that you enjoyed your stay. Your feedback means the world to us, and we look forward to welcoming you back again soon.Sincerely,Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255

8/10 Bien

Michael

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Pool was freezing and intolerable to swim with kids. Hot tub out of service and deck very slippery. Hotel was affordable and clean. Hot breakfast was good.
Réponse de General Manager le 18 avr. 2024
Dear Michael,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience you experienced with the pool temperature and the out-of-service hot tub.Our team is actively addressing these issues to ensure a better experience for our guests. We're pleased to hear you found our hotel affordable, clean, and enjoyed our hot breakfast. We appreciate your patronage and hope to welcome you back for an improved stay in the future.Sincerely,Ashkar Ahamed General Manager Hinton Quality Inn & Suites +1-780-865-5255

8/10 Bien

Paul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was clean, cheap and geared toward a person in town for work.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 8 avr. 2024
Dear Paul,Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you found our establishment clean, affordable, and well-suited for your work-related stay. It was a pleasure to have you stay with us, and we sincerely look forward to welcoming you back in the not-too-distant future.Sincerely,Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255

8/10 Bien

Amy

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
For the price, it was great.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Amy,Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that you found value in our product at its price point. We strive to offer quality and affordability, and we're glad to have met your expectations. If there's anything else we can do to enhance your experience further, please don't hesitate to let us know. We appreciate your support and hope to serve you again soon!Sincerely, Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255

10/10 Excellent

LUIS

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice and quiet hotel
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Luis,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Providing a tranquil and pleasant experience for our guests is always our top priority. We hope to welcome you back again soon!Sincerely, Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255

8/10 Bien

Daveson

Les points forts : Équipements
Breakfast
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Daveson,Thank you for taking the time to leave us a review! We're thrilled to hear you had a comfortable stay with us. Looking forward to welcoming you back soon!Sincerely, Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255

2/10 Horrible

Robin

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Robin,Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about your experience. Please reach out to us directly so we can address your concerns and improve.We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely, Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255

6/10 Satisfaisant

Ronald

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Ronald,Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about your experience. Please reach out to us directly so we can address your concerns and improve.We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely, Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255

8/10 Bien

Carrie

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Carrie,Thank you for taking the time to leave us a rating! We're thrilled to hear you had a good experience with us. Please feel free to reach out to us directly with any further feedback or concerns you may have. It was truly a pleasure to have you as our guest, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back soon.Sincerely, Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255

4/10 Médiocre

Fabio

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This property is a bit rundown. Breakfast is sub-par, with all cutlery, cups and dishes disposable, and not many options to choose from. Room is very clean, but not many towels or toiletries available. Ofcourse, you can always ask for more, as we had to. Hot tub was empty and non usable, indoor pool is lukewarm at the best, as well as the in room shower. I will choose somewhere else next time.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Fabio,We appreciate your feedback and apologize for the shortcomings you experienced during your stay. We will address the issues with our breakfast options, replenishing toiletries and towels, as well as the maintenance of our amenities promptly. We hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Sincerely,Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255

8/10 Bien

Baron

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Affordable, accessible, convenient, would stay again!
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Baron,We wanted to extend our gratitude for sharing your delightful experience with us!We're delighted to learn that your stay at Quality Inn & Suites Hinton met your expectations. Ensuring our guests have a wonderful experience is our utmost priority.It was truly a pleasure to have you as our guest, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back soon.Sincerely,Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255

8/10 Bien

Tracy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good value, friendly staff. Outdated but fine for the price. Breakfast was not great but its a close walk to McDonalds.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Tracy,Thank you for your feedback! We're glad you found value in our services and enjoyed the friendliness of our staff. We appreciate your understanding regarding the outdated aspects of our facilities, and we're continuously working to improve. We'll take your comments about breakfast into consideration to enhance our offerings. It was truly a pleasure to have you as our guest, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back soon.Sincerely,Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255

8/10 Bien

Bryan

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
General service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Bryan,Thank you for taking the time to leave us a review! We're happy to hear you had a comfortable experience with us. It was a pleasure to have you stay with us, and we sincerely look forward to welcoming you back in the not-too-distant future.Sincerely,Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255

10/10 Excellent

Nicole

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Nicole,Thank you so much for your 5-star review! We're thrilled to hear that you had a wonderful experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon.Sincerely,Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255

2/10 Horrible

Jayla

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Jayla,Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about your experience.Please feel free to reach out to us directly with any further feedback or concerns you may have. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely, Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255

4/10 Médiocre

liana

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements
Pool was closed and was expecting it to be open and wasn’t told it would not be open . Had to get clean sheets for bed
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Liana,Thank you for bringing this to our attention. We apologize for any inconvenience you experienced regarding the pool closure and lack of communication. We'll ensure better communication in the future and strive to meet your expectations during your next visit.It was a pleasure to have you as our guest. We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back soon to serve you better.Sincerely,Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255

2/10 Horrible

Daisy

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heater was extremely loud, could not sleep comfortably. Water was not hot when being used. Hair dryer function was not on the hairdryer, it was broken off so it blew only cold air. We were near the elevator and stairwell which seems to be a norm for some hotels when offering a room through Expedia.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Daisy,We sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Your comfort is our priority, and we regret that we fell short in meeting your expectations regarding the noise level, hot water availability, and hair dryer functionality. We have taken note of your concerns and will address them promptly to ensure a more pleasant experience for our guests in the future. Your feedback is invaluable to us, and we appreciate your understanding. Please feel free to contact me directly to discuss any further concerns. Thank you for bringing these issues to our attention.We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely, Ashkar AhamedGeneral ManagerHinton Quality Inn & Suites+1-780-865-5255

2/10 Horrible

Colton

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I would absolutely avoid this hotel at all cost! We had a horrible experience the Hot tub was out of service, not hot water, dirty sheets and the "free breakfast" was completely empty by 8:30. When we got back to our room from a long day of hiking and exploring at around 4:30 - 5:00 our beds were stripped down to the mattress, no pillows, no sheets, no nothing and our room had not been cleaned. Never before have we ever seen this type of service and we're completely disappointed with our stay. I would recommend paying a little extra and looking more into the other hotels there are a lot to choose from.
Séjour de 2 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Sarah

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I purposely booked a hotel with a pool because me and my two young kids planned to spend most of our time in the pool and then go out occasionally doing other fun things outside of the hotel and if they had told me at check in that the pool was down I would have went somewhere else. Instead every night they’d tell me it would be up and running by the morning and every morning they’d tell me it would be up again in the evening. I never saw anyone ever work on it and it was directly across from my room. So I had to take the kids to the rec centre multiple times when public swimming was (at bedtime) and pay extra money out of our trip that I shouldn’t have had to pay since I BOOKED A HOTEL WITH A POOL!!! It was the main thing my kids were looking forward to. We were there for 5 days and 4 nights with no pool. And I heard their reasons change twice. I’m so frustrated about it still we didn’t get a discount, didn’t get our bills from the rec centre reimbursed, Expedia wouldn’t do anything. It put a huge damper on our trip. However the hotel was nice and clean and the staff were soooo so so so friendly and helpful. Breakfast was okay. There was never any fruit and not a lot of healthy options, a waffle maker with no batter which was weird. If the pool was up and running it would have been a 10/10 stay. Or if they were just honest from the beginning and I could have gone somewhere else. Super disappointing
Séjour de 4 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Thaddeus

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

Breanna

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Rebecca

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
No hot water to shower, breakfast was terrible and the hot tub wasn’t working as promised!
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Sarah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Awesome service
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 Médiocre

Brian

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
No hot water for our 3 day stay
Séjour de 2 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

Dayna

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Sarah

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
They are pet friendly large rooms , always a great stay
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Raj

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 7 avr. 2024
Dear Raj, Thank you for taking the time to share your positive experience with a 5-star rating for us.We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us at Quality Inn & Suites Hinton. Providing exceptional service for our guests is always our top priority. It was truly a pleasure to have you as our guest, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back soon.RegardsAshkar AhamedGeneral Manager

10/10 Excellent

Fran

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Main floor was super cold (February) hot tub wasnt working, over all was pretty good they just need to update thermostat etc..
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

Jaylyn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff are great. Breakfast could be better.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Georgina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Affordable place to stay overnight in Hinton. Nice pool but hot tub was not in service. Room was clean. Breakfast was basic but good enough given the price.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 Horrible

Lindy

Séjour de 1 nuit en décembre 2023