Avis sur Holiday Inn Express Hilton Head Island, an IHG Hotel
Holiday Inn Express Hilton Head Island, an IHG Hotel
2 Tanglewood Drive, Hilton Head Island, SC
Avis
7,8
Bien
8,0/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Kym GM le 20 mai 2024
We regret that you had issues with the construction Please reach out about the charges so we can fix for you
8/10 Bien
Pierre
Voyage en famille
22 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 1 nuit en mars 2023
8/10 Bien
maryse
Voyage en famille
4 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable!
maryse
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Sonia S. King, Front Desk Manager le 8 avr. 2023
Thank you so much for your feedback, we really appreciate it. We are delighted you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
20 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Ryan
Voyage en couple
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Ryan
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Kym GM le 20 mai 2024
Thank you Ryan
8/10 Bien
Robert
14 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Kym GM le 16 mai 2024
thank you!
10/10 Excellent
Dakota
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dakota
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Sonia S. King, Front Office Manager le 6 mai 2024
Hi Dakota,Thank you for your feedback, we really appreciate it. We are delighted you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Nakeitha
Voyage en couple
3 mai 2024
Nakeitha
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kym GM le 16 mai 2024
Appreciate it!
6/10 Satisfaisant
Hien
Voyage en famille, Voyage d’affaires
1 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hien
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kym GM le 16 mai 2024
Construction daily between 8 am and 6pm but not on the weekends. Sorry you were bothered
10/10 Excellent
Jennifer, Arden
Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kym GM le 16 mai 2024
Thank you
4/10 Médiocre
Holly
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Holly
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kym GM le 16 mai 2024
Thanks Holly. Really sorry about the front desk staff member response - wow. Renovations to the hotel will continue and we know you are going to love the end product!
10/10 Excellent
Hunter
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Hunter
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Kym GM le 16 mai 2024
YAY!
2/10 Horrible
Nestor
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Nestor
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kym GM le 16 mai 2024
Our appologies Nestor.
8/10 Bien
Jim
Voyage en famille
27 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Jim
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kym GM le 16 mai 2024
Thanks Jim!
10/10 Excellent
Sam
Voyage en couple
27 avr. 2024
Sam
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Kym GM le 16 mai 2024
thanks Sam!
10/10 Excellent
Lee
Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Lee
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kym GM le 16 mai 2024
YAY! Construction is never fun, and appreciate that you can look above that and have a great stay!
6/10 Satisfaisant
Berhe
24 avr. 2024
Berhe
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kym GM le 16 mai 2024
We are doing our best to get the information about the construction out to our guests no matter how you book the hotel. Expedia is informed. Sorry that you were not.
10/10 Excellent
Anne, Charleston
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Kym GM le 16 mai 2024
Yay!
10/10 Excellent
Anne, Charleston
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sonia S. King, Front Desk Manager le 16 avr. 2024
Hi Anne,Thank you so much for your feedback, we really appreciate it. We are delighted you enjoyed your stay with us and look forward to seeing you again soon.
6/10 Satisfaisant
Laura
15 avr. 2024
Laura
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kym GM le 16 mai 2024
It will get better!
8/10 Bien
jason
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
jason
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sonia S. King, Front Desk Manager le 16 avr. 2024
Hi jason,Thank you so much for your feedback, we really appreciate it. We are delighted you enjoyed your stay with us and look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Jill
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jill
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kym GM le 16 mai 2024
Thanks Jill!
8/10 Bien
Nancy
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Kym GM le 16 mai 2024
Thanks for the nice rating Nancy!
4/10 Médiocre
Erika
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erika
Réponse de Kym GM le 16 mai 2024
We regret that our booking partners are not sharing the information about our construction. We will be done in a couple of months and it is going to be beautiful!
6/10 Satisfaisant
Tim
Voyage en couple
22 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Tim
Réponse de Kym GM le 16 mai 2024
Yes we are! Very exciting improvements in the works!
10/10 Excellent
Michael
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Sonia S. King, Front Desk Manager le 21 mars 2024
Hi Michael,Thank you so much for your feedback, we really appreciate it. We are delighted you enjoyed your stay. Once the renovations are completed, we hope to see you again.
6/10 Satisfaisant
Micaela
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Micaela
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sonia S. King, Front Desk Manager le 18 mars 2024
Hi Miceala,Thank you so much for your feedback, we really appreciate it. We are delighted you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon.
2/10 Horrible
Julie
Voyage en famille
11 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sonia S. King, Front Desk Manager le 12 mars 2024
Hi Julie,Thank you so much for your feedback, we really appreciate it. We apologize for any inconveniences you may have experienced during your stay. Once the renovations have been completed, we certainly hope you consider staying with us again.
2/10 Horrible
Robert
10 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Sonia S. King, Front Desk Manager le 12 mars 2024
Hi Robert,Thank you so much for your feedback, we really appreciate it. We apologize for any inconveniences you may have experienced during your stay. Once the renovations have been completed, we certainly hope you consider staying with us again.
10/10 Excellent
David
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sonia S. King, Front Desk Manager le 12 mars 2024
Hi David,Thank you so much for your feedback, we really appreciate it.
6/10 Satisfaisant
Dena
2 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Dena
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sonia S. King, Front Desk Manager le 12 mars 2024
Hi Dena,Thank you so much for your feedback, we really appreciate it.
2/10 Horrible
Scott
18 févr. 2024
Scott
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sonia S. King, Front Desk Manager le 21 mars 2024
Hi Scott,Thank you so much for your feedback, we really appreciate it. We are delighted you enjoyed your stay and look forward to seeing you again.
2/10 Horrible
genaro
10 févr. 2024
genaro
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Sonia S. King, Front Office Manager le 12 févr. 2024
Thank you so much for your feedback, we really appreciate it. We apologize for any inconveniences you experienced during your stay. It is always our goal to exceed the expectations of our guests.
10/10 Excellent
Bridget
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bridget
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sonia S. King, Front Office Manager le 12 févr. 2024
Thank you so much for your feedback, we really appreciate it. Weare delighted you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Ilona, Shelton
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ilona
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Sonia S. King, Front Office Manager le 7 févr. 2024
Thank you for your feedback, we really appreciate it. We are delighted to hear that you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Selena
Voyage en famille
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Selena
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Sonia S. King, Front Office Manager le 7 févr. 2024
Thank you for your feedback, we really appreciate it. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Dontori
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dontori
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sonia S. King, Front Desk Manager le 22 janv. 2024
Hi Dontori,Thank you so much for your feedback, we really appreciate it. We are delighted you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Josh
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Josh
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Sonia S. King, Front OfficeManager le 8 janv. 2024
Hi Josh,Thank you so much for your feedback, we really appreciate it. We are delighted you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon.
2/10 Horrible
Derek
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Derek
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sonia S. King, Front OfficeManager le 8 janv. 2024
Hi Derek,Thank you for your feedback, we really appreciate it. We apologize for any inconveniences you may have experienced. Please note there is information concerning our renovations on all websites. Also know that we use feedback such as yours to continue to train our staff for better service.
6/10 Satisfaisant
Christina
4 janv. 2024
Christina
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Kym GM le 24 janv. 2024
Thank you Christina. We recognize that the construcition on property is not fun for guests. We know that the end result will be worth it!
10/10 Excellent
Fidencio E.
31 déc. 2023
Fidencio E.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Sonia S. King, Front OfficeManager le 8 janv. 2024
Hi Fidencio E.Thank you so much for your feedback, we really appreciate. We are delighted you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon.
2/10 Horrible
Sherman
30 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Close until you complete remodel
Sherman
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Sonia S. King, Front OfficeManager le 31 déc. 2023
Hi Sherman,Thank you so much for your feedback, we really appreciate it. We apologize for any inconveniences you experienced during your stay. Please know we strive to exceed the expectations of our guests.
10/10 Excellent
Janice
Voyage en famille
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel
Janice
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Terra le 25 déc. 2023
Hi Janice,Thank you for choosing to stay here on Hilton Head Island at Holiday Inn Express. We appreciate you taking time to give us a review and sharing your feedback. It is great to hear you had a wonderful stay and we were able to accommodate your needs. We look forward to a future return and the great customer service we provide.
10/10 Excellent
RAMAN
23 déc. 2023
RAMAN
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Sonia S. King, Front Desk Manager le 22 janv. 2024
Hi RAMAN,Thank you so much for your feedback, we really appreciate it. We are delighted you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon.
6/10 Satisfaisant
Karen
17 déc. 2023
Karen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Sonia S. King, Front OfficeManager le 18 déc. 2023
Hi Karen,Thank you so much for your feedback, we really appreciate it.
2/10 Horrible
Louis
12 déc. 2023
Louis
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Sonia S. King, Front OfficeManager le 13 déc. 2023
Thank you for your feedback, we really appreciate. We apologize for any inconveniences you may have experienced during your stay. We always strive to exceed the expectations of our guest. Please know we use feedback such as yours to continue to train our staff for better service.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Sonia S. King, Front OfficeManager le 13 déc. 2023
Thank you for your feedback, we really appreciate. We are delighted you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Melissa
1 déc. 2023
Melissa
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Terra le 25 déc. 2023
Hi Melissa,Thank you for choosing to stay with us here on Hilton Head Island at Holiday Inn Express. We appreciating you taking time to complete a review and glad you a great stay with us.
8/10 Bien
James
Voyage en famille
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Sonia S. King, Front Desk Manager le 23 nov. 2023
Thank you so much for your feedback, we really appreciate it. We are delighted you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Kimberly
19 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Kimberly
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Sonia S. King, Front Desk Manager le 23 nov. 2023
Thank you so much for your feedback, we really appreciate it. We are delighted you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon.