3 piscines couvertes, piscine extérieure, chaises longues

Avis sur Ensana Thermal Hévíz

4 out of 5
Ensana Thermal Hévíz
Kossuth Lajos utca 9-11., Hévíz

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 66 avis sur 128." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 46 avis sur 128." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 10 avis sur 128." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 2 avis sur 128." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 4 avis sur 128." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

9,2/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de PNagy le 29 juil. 2019
Dear Guest; Thank you for your feedback and for staying at us. If there's anything we can do to make your stay even better, do not hesitate to contact us. Sincerely. Peter Nagy, E-commerce manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Everything was perfect !

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
very shabby
Réponse de Peter le 29 août 2015
Dear Guest; Thank you for your review. I was sad to read that we could not meet the expectations of yours. Indeed, being the first medical-wellness hotel in the town, our venue, close to its 40th birthday is among the older ones, but we constantly upgrade and develop our services to meet the standards and challenges of out times. I wish that you did share your particular experiences with us, because I firmly believe that the opinions and critics of our guests are the greatest tools to develop ourselves. If you would like to add further details, I will gladly be at your disposal, as well as the Expedia customer service, which forwards us any query. Sincerely Peter Nagy, E.commerce manager

8/10 Bien

Cédric, bruxelles

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel pour personnes âgées en traitement thalassotérapeutique...

10/10 Excellent

pascale, tagolsheim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
super hotel
c'est la 5°fois que nous séjournons au danubius et toujours satisfait pour les ,confort et proximité de la ville
Réponse de Peter le 11 mars 2015
Dear Pascale Thank you very much for your review. We are looking forward to your 6th visit, and wish you a great time then in our venue! Au revoir: Peter Nagy, E-commerce manager

10/10 Excellent

rené, Tagolsheim 68

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
super séjour
nous avons séjourné dans cette hôtel surtout pour se refaire une santé grâce aux différentes piscines et les soins et tout cela sur place,le lac et les commerces à 400metres environ
Réponse de Peter le 11 mars 2015
Dear René I am sorry that I cannot reply to you in French, but would like to express our thanks for writing your review. We are glad that you had a nice time at us, and hope to see you again soon. Best regards from Heviz: Peter Nagy, E-commerce manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Zoran, Steinabrückl

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
👍
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

BENEDETTO

Séjour de 4 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Mihály

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

VALENTIN, CLUJ NAPOCA

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect pools and saunas!
Séjour de 7 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

G

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

OROSZ

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Nelly

Les points faibles : Propreté
Very bad experience!
We were at the Ensana Heviz hotel from September 25 to October 8. . The location of the hotel is not bad. The pool area is laid out normally. Good breakfasts and dinners. The staff is mostly polite. But The furniture in the room is very old and needs updating. Very poor room cleaning. The carpet on the floor was so old and dirty. The balcony was not clean. At the hotel, my husband and I took 14 procedures each, considering that these packages of more than 10 procedures should be at a discount. But we paid for this before leaving and realized that we did not have any discounts and the price for these procedures was greatly increased. The price for 1 procedure is almost 25 dollars. This is incredible! This is a clear deception that we did not expected! Unfortunately we will not go to this hotel again.
Séjour de 13 nuits en septembre 2023
Réponse de PNagy le 26 oct. 2023
Dear Nelly; Thank you for your review and for staying at us. We were happy to see that our peaceful surroundings, our staff's attitude, as well as our wellness area gained your approval, and that the food services were to your liking. I am sorry that in other aspects we could not meet your expectations in 100%. I apologize if the room's condition was less than perfect. We have a tiered cleaning system, meaning that our guest can select the level of cleaning they would like to have in their room, by hanging out the appropriate door hanger until 10 AM each day.Thank you for notifying us about the carpet's condition. We constantly change carpets in our rooms throughout the year. Upon receiving your message I have forwarded it to our housekeeping to examine whether this room needs to be moved up in the changing schedule.As for the therapy procedures, we do offer discounted prices for bundled deals. However, this discount is not tied to buying more than 10 treatments. If you had found such an information, we greatly appreciate if you will send us its source so we can update it as soon as possible. According to our therapy reception's records you had ordered a bundled treatment with 12 procedures, and 2 additional ones for each of you. The price of the bundle deal was 290 EUR, so the price of each treatment there in average was 24 EUR. As for the 2 additional treatments, one was 25 EUR while the other was a more expensive one, costing 30 EUR. If you had bought the 12 treatments in your package individually, it would have costed 365 EUR. Thus with the bundle you saved about 20%, compared to the individual prices. Our therapy receptionists do everything to inform our guest about the prices and included services of each order, prior to the reservation of said procedures. I am sincerely sorry if the communication left room for any misunderstanding. I hope I could answer any question that arose regarding our pricing policy. If you have further queries or requests, I shall gladly be at your service. Sincerely: Peter Nagy, E-commerce manager, Ensana Thermal Heviz

8/10 Bien

Tiborné

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de PNagy le 26 oct. 2023
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy szállodánkat választotta. Ha következő, nálunk töltött pihenését még kellemesebbé tudjuk valamivel tenni, örömmel állunk rendelkezésére. Szívélyes üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager, Ensana Thermal Hévíz

10/10 Excellent

Lioudmila

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 11 nuits en septembre 2023
Réponse de PNagy le 26 oct. 2023
Dear Lioudmila; Thank you very much for your 10/10 review and for staying at us. We are glad that you had a wonderful time and hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager, Ensana Thermal Heviz

8/10 Bien

Ladislau

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Medizinische Dienstleistungen sind nur zu empfehlen. Die Thermalbad Behandlungen sind pünktlich und professionell durchgeführt.
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de PNagy le 31 août 2023
Dear Ladislau; Thank you for your review and for staying at us. We are glad that our therapy- and wellness-services were to your liking. Be back with us soon! Kind regards: Peter Nagy, E-commerce manager, Ensana Thermal Heviz

10/10 Excellent

Elizabeth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de PNagy le 31 août 2023
Dear Elizabeth; Thank you for your 10/10 review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager, Ensana Thermal Heviz

8/10 Bien

Galina

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de PNagy le 7 août 2023
Dear Galina; Thank you for your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager, Ensana Thermal

8/10 Bien

Eva Gunilla

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bara en snabb övernattning innan vi skulle vidare
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de PNagy le 4 juil. 2023
Dear Eva; Thank you for your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager, Ensana Thermal Heviz

10/10 Excellent

Sabrina

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Toller Saunabereich, gute Parkmöglichkeit, Zentrale Lage. Zimmer sind ruhig . Sehr gutes Preisleistungverhältnis. Kostenlose Bademäntel? Pooltücher und Saunatücher. Günstige Getränkepreise.
Séjour de 5 nuits en avril 2023

6/10 Satisfaisant

christine

Voyage en famille
Les points forts : Confort de la chambre
Das Essen lässt zu wünschen übrig.
Séjour de 4 nuits en mars 2023

10/10 Excellent

Sergej

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel with wonderful healing water
Nice hotel with wonderful healing water from the lake nearby. Very pleasant friendly staff, and everywhere - at the reception, in the restaurant, in the wellness area. The thermal water in the healing pool is changed every day. The thermal pool is only open until 7pm. The rest of the pools and sauna are open until 9pm. This is especially limiting if you plan walks or excursions during the day, and in the evening there is not much time for pools and saunas. How to improve: I'm sure all the guests would appreciate it, if the opening hours were extended by at least an hour, until 8pm and 10pm respectively. Spacious sauna area. Great big finnish sauna. What is unpleasant - the sauna is full-textil zone. We understand different opinions. But when people come to sauna in the same swiming suits they used a few minutes ago in thermal pools - it is really unhygienic and unhealthy for those people and other sauna visitors. How to improve: It would be much more convenient, if sauna is textil-allowed a half of the day, and textil-free afternoons. Nice restaurant. Good variety of dishes. The taste of food for dinner can differ markedly - one day everything is delicious, the next day all the dishes look very attractive, but they taste like nothing. No idea why. For breakfast, the assortment is not bad, but absolutely the same, always. It gets boring after a few days. How to improve: if the chefs could add some variety to breakfast, it would improve the whole experience a lot.
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de PNagy le 15 févr. 2023
Dear Sergej; Thank you very much for your 10/10 review and for staying at us. In the wintertime the outdoor (textile-free) sauna is indeed operating with a limited opening hours, but with the coming of spring we are planning to make it available again through the whole week which will solve the current issue among textile and non-textile users. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, Ensana Thermal Heviz

10/10 Excellent

Roni

Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de PNagy le 15 févr. 2023
Dear Roni; Thank you for 10/10 your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, Ensana Thermal Heviz

8/10 Bien

Tobias

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en septembre 2022

8/10 Bien

Kerstin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kurze Wege, gut versorgt...
Séjour de 6 nuits en octobre 2022
Réponse de PNagy le 17 oct. 2022
Dear Kerstin; Thank you for your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager

6/10 Satisfaisant

albert

Voyage en groupe
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
שירות בינוני
מלון ברמת 4 כוכבים לא מתקרב לסטנדרט מעלית 1 עבדה מתוך 3 במשך שבוע .טיפולים יחסית יקרים אם פיספסת טיפול גם אם הצדק איתך אין אוזן קשבת . נצמדים לתקנון לא בשביל אנשים מתחת ל60
Séjour de 10 nuits en août 2022
Réponse de PNagy le 17 oct. 2022
Dear Albert; Thank you for your review and for staying at us. We are sorry that we could not meet your expectations perfectly We apologize for the inconvenience caused by the elevators; though we order their repair from the specialist maintenance staff immediately, due to the global distribution chain issues the requested fix is being be carried out usually later than usual.As for the treatments, our schedule was 100% full during your stay. That is why our reception asks our guests for a timely arrival, since in case of a latency in such extremely occupied times we cannot re-schedule those treatments. On any other occasion we are more than ready to provide our guests with a new appointment but at that time it was impossible. Again, we apologize for the inconvenience and thank you for sharing your experiences with us. Best regards:Peter Nagy, E-commerce manager

8/10 Bien

Brandon

Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de PNagy le 5 août 2022
Dear Brandon; Thank you for your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Ensana Hotels

10/10 Excellent

Timea

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kényelmes,kiváló fürdőszolgáltatásokkal és konyháv
Évek óta családilag ,idős szülőkkel visszajár unk ide.A medencék tágasak,sokfélék. A konyha remek,egészséges ételekkel. A személyzet barátságos. Ami nem tetszett,a hátsó kertben lévő kis meleg termálmedence bezárása.Egyik fő ok,ami miatt még odamentünk,reméljük átmeneti a bezárása.
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de PNagy le 22 juin 2022
Kedves Tímea! Köszönjük szépen tízpontos értékelésüket, és hogy visszatértek hozzánk. Örülünk, hogy pihenésük kellemesen telt, és szeretném megnyugtatni, hogy kerti termálmedencénk csak átmenetileg van üzemen kívül. Várjuk vissza Önöket minél előbb. Üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager

8/10 Bien

Kristian

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Mycket bra hotell
Mkt bra hotel, precis det som behövs. Enda önskemålet vore en flaska vatten på rummet.
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de PNagy le 17 juin 2022
Dear Kristian; Thank you for your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Ensana Hotels

8/10 Bien

Diane

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Most staff new English it would be helpful and more international if more more spoke English or better English. I loved the restaurant I always have is the reason why I returned to this hotel. The pools and baths are always very clean and I enjoy the surroundings.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de PNagy le 13 avr. 2022
Dear Diane; Thank you very much for your review and for returning to us. It was good to see you had a nice time and that we could match your expectations. We hope to see you again soon! Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager

8/10 Bien

Werner

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de PNagy le 21 mars 2022
Dear Werner; Thank you for your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager

8/10 Bien

Teijo

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en février 2022

10/10 Excellent

Elena

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en décembre 2021
Réponse de PNagy le 29 déc. 2021
Dear Elena; Thank you very much for your 10-points review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager

10/10 Excellent

Danijel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de PNagy le 22 déc. 2021
Dear Danijel; Thank you very much for your 10-points review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Ensana Hotels

8/10 Bien

Iurii

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Спокойно, комфортно прошли курс оздоровления!
Отлично подлечились! Отель в стиле добротного санатория! Снаружи здание советское, внутри полностью реновированное, хорошая лечебная база, питьевой источник, настоящие термальные бассейны с водой из озера! На само озеро стоит сходить разок для отметки: снаружи холодно, а внутри куча народу, в отеле та же вода бесплатно и с комфортом! Питание вкуснейшее, в приоритете здесь мясо, но одно-два блюда из рыбы тоже есть. И сам шведский стол вроде небольшой, четыре-пять видов мяса-рыбы, три-четыре гарнира, (зато каждый день новое меню), два вида вкуснейших супов, десерты, мороженное, салаты, сыры, закуски! Плюс 2 кг к концу отпуска )) Жили на 7 этаже с видом на озеро, красота! Номер супериор. Брали велосипеды, ездили на экскурсии с 1000 дорог при отеле. Понравилось. Лечили суставы, попутно улучшилась кожа как-то изнутри, думаю питьевая вода сработала! Спасибо отелю!
Séjour de 10 nuits en novembre 2021
Réponse de PNagy le 1 déc. 2021
Dear Iurii; Thank you for your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Ensana Hotels

10/10 Excellent

Eva Gunilla

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
En snabbresa till Hewiz
En toppenvistelse med barnbarn. Bad och rum helt ok. Rent och snyggt. Maten mycket god. Men personalen i receptionen bör gå charmkurs för de ler inte något.
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de PNagy le 4 nov. 2021
Dear Eva; Thank you very much for your 10-points review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de PNagy le 2 nov. 2021
Dear Guest; Thank you for your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Ensana Hotels

8/10 Bien

Nicolas

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel SPA non nuovissimo ma globalmente OK
Hotel SPA, un puo vecchio, ma globalmente OK.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de PNagy le 28 oct. 2021
Hello Nicolas, thank you for your review and for staying at us. Glad to see you had a nice time and hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager

10/10 Excellent

József

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de PNagy le 1 oct. 2021
Kedves József! Köszönjük értékelését, és hogy szállodánkat választották. Várjuk vissza Önöket a jövőben is. Üdvözlettel: Ensana Szállodák

10/10 Excellent

Timea

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tágas ,tiszta wellnessrészleg.
A szálloda wellnessrészlege tágas,tiszta.Másodszor jártunk itt,felfedeztünk még egy külső,hangulatos termálmedencét is az ősfás parkban. A személyzet figyelmes,udvarias. Negatívum a parkolás magas ára,és a bárban fogyasztható italok szintén magas ára. Kellemes meglepetésként ért az ajándék pezsgő bekészítése,mivel aznap volt a szülinapom.
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de PNagy le 3 sept. 2021
Kedves Tímea! Nagyon köszönjük a 10 pontos értékelést, és hogy bennünket választottak ismét. Örülünk, hogy pihenésük kellemesen telt, és bízunk benne, hogy a jövőben is kitüntetnek majd minket látogatásukkal. Várjuk vissza Önöket legközelebb is! Üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager

10/10 Excellent

Susan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful hotel with fantastic meals
Our stay at Ensana was absolutely great! Comfortable rooms immaculately clean, soft towels, robe etc. to use on premises. Balcony with very nice view. Great service everywhere. Buffet style breakfast and dinner were always excellent, delicious with huge variety. We had a fantastic time with my Mom. Oh the pools are great, I used the sauna and also got a Thai massage. Five stars on everything.
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de PNagy le 23 août 2021
Dear Susan; Thank you very much for your detailed review and for choosing us. We are really glad that you had a nice stay at us, and grateful for your kind words. We hope to see you again soon! Sincerely: Peter Nagy, E-commerce manager

10/10 Excellent

Rozalia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
super
super hotel a fantasticky personal. Welness sluzby na jedničku. Hotel čerpá vodu z jazera Hévíz, takže termálna voda je aj v hoteli, čo je úžasná výhoda.
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de PNagy le 10 août 2021
Dear Rozalia; Thank you very much for your review and for staying at us. Glad to see you had a nice time and hope to see you again soon! Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
By the pool no bar for freshly beverage!!!
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de PNagy le 2 août 2021
Dear Guest; Thank you for your review and for staying at us. We do not have a pool bar indeed, but it is in the planning for our future developments. Apart of that I hope you had a nice time and will visit us again. Sincerely: Peter Nagy, E-commerce manager

10/10 Excellent

Bertalan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
수영장과 사우나가 있어서 좋습니다.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

8/10 Bien

Eva

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de PNAGY le 27 juil. 2020
Hi Eva; Thank you for your rating and for choosing us. If there is anything we can make your next stay even better, do not hesitate to contact us. Sincerely: Peter Nagy

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Das Zimmer war geräumig und gemütlich nach Westen hinaus, so daß man den Sonnenuntergang herrlich auf dem Balkon genießen konnte. Die Badelandschaft hat uns sehr gefallen. Auch das Essen war köstlich. Wir kommen sicherlich wieder.
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de PNAGY le 16 juil. 2020
Dear Guest; Thank you for your review and for your kind words. Glad to see that you had a nice vacation at us. We hope that you may grace us with your visit again soon. Best wishes: Peter Nagy, E-commerce manager

10/10 Excellent

Hans

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 14 nuits en mars 2020
Réponse de PNagy le 2 avr. 2020
Dear Hans, Thank you for your review and for staying at us. I am glad that you had a great time at us. I hope you will return to us soon. Best regards: Peter Nagy, e-commerce manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

War schon besser!!!
Waren schön öfters in diesem Hotel. Hat aber vom Essen und Service nachgelassen. Wartete ca. 25 Minuten auf Getränke, auch die Sauberkeit lässt zum Wünschen übrig. Das Essen war auch nicht überragend.
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de PNagy le 17 mars 2020
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing us again. I am sorry that our services let you down this time. Your review had been forwarded to the general management and for the restaurant director to make the appropriate measures. I hope you may give us another opportunity to prove ourselves, and this time we can provide you with the same, pleasant experience as before. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager