Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de PNagy le 29 juil. 2019
Dear Guest;
Thank you for your feedback and for staying at us. If there's anything we can do to make your stay even better, do not hesitate to contact us.
Sincerely.
Peter Nagy, E-commerce manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
13 août 2015
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Réponse de Peter le 29 août 2015
Dear Guest;
Thank you for your review.
I was sad to read that we could not meet the expectations of yours.
Indeed, being the first medical-wellness hotel in the town, our venue, close to its 40th birthday is among the older ones, but we constantly upgrade and develop our services to meet the standards and challenges of out times.
I wish that you did share your particular experiences with us, because I firmly believe that the opinions and critics of our guests are the greatest tools to develop ourselves.
If you would like to add further details, I will gladly be at your disposal, as well as the Expedia customer service, which forwards us any query.
Sincerely
Peter Nagy, E.commerce manager
8/10 Bien
Cédric, bruxelles
11 juil. 2015
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cédric
10/10 Excellent
pascale, tagolsheim
5 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
super hotel
pascale
Réponse de Peter le 11 mars 2015
Dear Pascale
Thank you very much for your review. We are looking forward to your 6th visit, and wish you a great time then in our venue!
Au revoir:
Peter Nagy, E-commerce manager
10/10 Excellent
rené, Tagolsheim 68
28 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
super séjour
rené
Réponse de Peter le 11 mars 2015
Dear René
I am sorry that I cannot reply to you in French, but would like to express our thanks for writing your review. We are glad that you had a nice time at us, and hope to see you again soon.
Best regards from Heviz:
Peter Nagy, E-commerce manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Zoran, Steinabrückl
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zoran
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
BENEDETTO
2 janv. 2024
BENEDETTO
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Mihály
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mihály
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
VALENTIN, CLUJ NAPOCA
Voyage en famille
29 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
VALENTIN
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
G
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
G
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
OROSZ
21 nov. 2023
OROSZ
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Nelly
25 oct. 2023
Les points faibles : Propreté
Very bad experience!
Nelly
Séjour de 13 nuits en septembre 2023
Réponse de PNagy le 26 oct. 2023
Dear Nelly; Thank you for your review and for staying at us. We were happy to see that our peaceful surroundings, our staff's attitude, as well as our wellness area gained your approval, and that the food services were to your liking. I am sorry that in other aspects we could not meet your expectations in 100%. I apologize if the room's condition was less than perfect. We have a tiered cleaning system, meaning that our guest can select the level of cleaning they would like to have in their room, by hanging out the appropriate door hanger until 10 AM each day.Thank you for notifying us about the carpet's condition. We constantly change carpets in our rooms throughout the year. Upon receiving your message I have forwarded it to our housekeeping to examine whether this room needs to be moved up in the changing schedule.As for the therapy procedures, we do offer discounted prices for bundled deals. However, this discount is not tied to buying more than 10 treatments. If you had found such an information, we greatly appreciate if you will send us its source so we can update it as soon as possible. According to our therapy reception's records you had ordered a bundled treatment with 12 procedures, and 2 additional ones for each of you. The price of the bundle deal was 290 EUR, so the price of each treatment there in average was 24 EUR. As for the 2 additional treatments, one was 25 EUR while the other was a more expensive one, costing 30 EUR. If you had bought the 12 treatments in your package individually, it would have costed 365 EUR. Thus with the bundle you saved about 20%, compared to the individual prices. Our therapy receptionists do everything to inform our guest about the prices and included services of each order, prior to the reservation of said procedures. I am sincerely sorry if the communication left room for any misunderstanding. I hope I could answer any question that arose regarding our pricing policy. If you have further queries or requests, I shall gladly be at your service. Sincerely: Peter Nagy, E-commerce manager, Ensana Thermal Heviz
8/10 Bien
Tiborné
Voyage en famille
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tiborné
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de PNagy le 26 oct. 2023
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy szállodánkat választotta. Ha következő, nálunk töltött pihenését még kellemesebbé tudjuk valamivel tenni, örömmel állunk rendelkezésére. Szívélyes üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager, Ensana Thermal Hévíz
10/10 Excellent
Lioudmila
Voyage en groupe
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lioudmila
Séjour de 11 nuits en septembre 2023
Réponse de PNagy le 26 oct. 2023
Dear Lioudmila; Thank you very much for your 10/10 review and for staying at us. We are glad that you had a wonderful time and hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager, Ensana Thermal Heviz
8/10 Bien
Ladislau
Voyage en famille
30 août 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ladislau
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de PNagy le 31 août 2023
Dear Ladislau; Thank you for your review and for staying at us. We are glad that our therapy- and wellness-services were to your liking. Be back with us soon! Kind regards: Peter Nagy, E-commerce manager, Ensana Thermal Heviz
10/10 Excellent
Elizabeth
19 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de PNagy le 31 août 2023
Dear Elizabeth; Thank you for your 10/10 review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager, Ensana Thermal Heviz
8/10 Bien
Galina
16 juil. 2023
Galina
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de PNagy le 7 août 2023
Dear Galina; Thank you for your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager, Ensana Thermal
8/10 Bien
Eva Gunilla
Voyage en famille
14 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eva Gunilla
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de PNagy le 4 juil. 2023
Dear Eva; Thank you for your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager, Ensana Thermal Heviz
10/10 Excellent
Sabrina
Voyage en couple
16 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabrina
Séjour de 5 nuits en avril 2023
6/10 Satisfaisant
christine
Voyage en famille
9 mars 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Das Essen lässt zu wünschen übrig.
christine
Séjour de 4 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Sergej
9 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel with wonderful healing water
Sergej
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de PNagy le 15 févr. 2023
Dear Sergej; Thank you very much for your 10/10 review and for staying at us. In the wintertime the outdoor (textile-free) sauna is indeed operating with a limited opening hours, but with the coming of spring we are planning to make it available again through the whole week which will solve the current issue among textile and non-textile users. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, Ensana Thermal Heviz
10/10 Excellent
Roni
28 janv. 2023
Roni
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de PNagy le 15 févr. 2023
Dear Roni; Thank you for 10/10 your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, Ensana Thermal Heviz
8/10 Bien
Tobias
17 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tobias
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Kerstin
Voyage en famille
16 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kerstin
Séjour de 6 nuits en octobre 2022
Réponse de PNagy le 17 oct. 2022
Dear Kerstin; Thank you for your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager
6/10 Satisfaisant
albert
Voyage en groupe
12 sept. 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
שירות בינוני
albert
Séjour de 10 nuits en août 2022
Réponse de PNagy le 17 oct. 2022
Dear Albert; Thank you for your review and for staying at us. We are sorry that we could not meet your expectations perfectly We apologize for the inconvenience caused by the elevators; though we order their repair from the specialist maintenance staff immediately, due to the global distribution chain issues the requested fix is being be carried out usually later than usual.As for the treatments, our schedule was 100% full during your stay. That is why our reception asks our guests for a timely arrival, since in case of a latency in such extremely occupied times we cannot re-schedule those treatments. On any other occasion we are more than ready to provide our guests with a new appointment but at that time it was impossible. Again, we apologize for the inconvenience and thank you for sharing your experiences with us. Best regards:Peter Nagy, E-commerce manager
8/10 Bien
Brandon
29 juil. 2022
Brandon
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de PNagy le 5 août 2022
Dear Brandon; Thank you for your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Ensana Hotels
10/10 Excellent
Timea
Voyage en famille
20 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kényelmes,kiváló fürdőszolgáltatásokkal és konyháv
Timea
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de PNagy le 22 juin 2022
Kedves Tímea! Köszönjük szépen tízpontos értékelésüket, és hogy visszatértek hozzánk. Örülünk, hogy pihenésük kellemesen telt, és szeretném megnyugtatni, hogy kerti termálmedencénk csak átmenetileg van üzemen kívül. Várjuk vissza Önöket minél előbb.
Üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager
8/10 Bien
Kristian
Voyage en groupe
27 mai 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Mycket bra hotell
Kristian
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de PNagy le 17 juin 2022
Dear Kristian; Thank you for your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Ensana Hotels
8/10 Bien
Diane
Voyage en famille
13 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de PNagy le 13 avr. 2022
Dear Diane;
Thank you very much for your review and for returning to us. It was good to see you had a nice time and that we could match your expectations. We hope to see you again soon! Best regards:
Peter Nagy, E-commerce manager
8/10 Bien
Werner
21 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Werner
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de PNagy le 21 mars 2022
Dear Werner; Thank you for your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager
8/10 Bien
Teijo
23 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Teijo
Séjour de 4 nuits en février 2022
10/10 Excellent
Elena
24 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Elena
Séjour de 6 nuits en décembre 2021
Réponse de PNagy le 29 déc. 2021
Dear Elena; Thank you very much for your 10-points review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager
10/10 Excellent
Danijel
18 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Danijel
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de PNagy le 22 déc. 2021
Dear Danijel; Thank you very much for your 10-points review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Ensana Hotels
8/10 Bien
Iurii
Voyage en famille
25 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Спокойно, комфортно прошли курс оздоровления!
Iurii
Séjour de 10 nuits en novembre 2021
Réponse de PNagy le 1 déc. 2021
Dear Iurii; Thank you for your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Ensana Hotels
10/10 Excellent
Eva Gunilla
Voyage en famille
3 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
En snabbresa till Hewiz
Eva Gunilla
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de PNagy le 4 nov. 2021
Dear Eva; Thank you very much for your 10-points review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de PNagy le 2 nov. 2021
Dear Guest; Thank you for your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Ensana Hotels
8/10 Bien
Nicolas
Voyage d’affaires
27 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel SPA non nuovissimo ma globalmente OK
Nicolas
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de PNagy le 28 oct. 2021
Hello Nicolas, thank you for your review and for staying at us. Glad to see you had a nice time and hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager
10/10 Excellent
József
Voyage en famille
10 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
József
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de PNagy le 1 oct. 2021
Kedves József! Köszönjük értékelését, és hogy szállodánkat választották. Várjuk vissza Önöket a jövőben is. Üdvözlettel: Ensana Szállodák
10/10 Excellent
Timea
Voyage en famille
30 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tágas ,tiszta wellnessrészleg.
Timea
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de PNagy le 3 sept. 2021
Kedves Tímea! Nagyon köszönjük a 10 pontos értékelést, és hogy bennünket választottak ismét. Örülünk, hogy pihenésük kellemesen telt, és bízunk benne, hogy a jövőben is kitüntetnek majd minket látogatásukkal. Várjuk vissza Önöket legközelebb is! Üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager
10/10 Excellent
Susan
Voyage en famille
18 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful hotel with fantastic meals
Susan
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de PNagy le 23 août 2021
Dear Susan;
Thank you very much for your detailed review and for choosing us. We are really glad that you had a nice stay at us, and grateful for your kind words. We hope to see you again soon! Sincerely:
Peter Nagy, E-commerce manager
10/10 Excellent
Rozalia
9 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
super
Rozalia
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de PNagy le 10 août 2021
Dear Rozalia; Thank you very much for your review and for staying at us. Glad to see you had a nice time and hope to see you again soon! Best regards:
Peter Nagy, E-commerce manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de PNagy le 2 août 2021
Dear Guest; Thank you for your review and for staying at us. We do not have a pool bar indeed, but it is in the planning for our future developments. Apart of that I hope you had a nice time and will visit us again.
Sincerely:
Peter Nagy, E-commerce manager
10/10 Excellent
Bertalan
Voyage en famille
21 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bertalan
Séjour de 3 nuits en août 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
4 août 2020
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
8/10 Bien
Eva
24 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eva
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de PNAGY le 27 juil. 2020
Hi Eva;
Thank you for your rating and for choosing us. If there is anything we can make your next stay even better, do not hesitate to contact us.
Sincerely:
Peter Nagy
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de PNAGY le 16 juil. 2020
Dear Guest;
Thank you for your review and for your kind words. Glad to see that you had a nice vacation at us. We hope that you may grace us with your visit again soon.
Best wishes:
Peter Nagy, E-commerce manager
10/10 Excellent
Hans
31 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hans
Séjour de 14 nuits en mars 2020
Réponse de PNagy le 2 avr. 2020
Dear Hans,
Thank you for your review and for staying at us. I am glad that you had a great time at us. I hope you will return to us soon.
Best regards:
Peter Nagy, e-commerce manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 févr. 2020
War schon besser!!!
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de PNagy le 17 mars 2020
Dear Guest,
Thank you for your review and for choosing us again. I am sorry that our services let you down this time. Your review had been forwarded to the general management and for the restaurant director to make the appropriate measures.
I hope you may give us another opportunity to prove ourselves, and this time we can provide you with the same, pleasant experience as before.
Best regards:
Peter Nagy, E-commerce manager