Extérieur

Avis sur GLO Hotel Art

4 out of 5
GLO Hotel Art
Loennrotinkatu 29, Helsinki

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 513 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 382 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 76 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 17 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 14 avis sur 1002." "

8,8/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Ewa Constanze

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Like that place ! Easy to walk around- when you like walking-:))))
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Heidi / GLO Hotel Art le 8 avr. 2024
Dear Ewa, thank you for this review! Warmly welcome back anytime!With best regards, Heidi / receptionGLO Hotel Art

10/10 Excellent

Annie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel édifice patrimonial
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Roosa / GLO Hotel Art reception le 16 mai 2023
Dear Annie,thank you for your feedback. Hope to have you back as our guest!Best regards,Roosa / receptionGLO Hotel Art

10/10 Excellent

Ewa - Constanze

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place, staff ,offer. Nothing to disappoint.
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de GLO Art Team le 24 avr. 2023
Hey Ewa,Thank you for your review. We are glad to hear that, you liked your stay here.Welcome back!Regards GLO Art hotel

8/10 Bien

Roseline

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Linda / GLO Hotel Art reception le 27 févr. 2023
Hi Roseline,Thank you for staying in GLO Hotel Art, and warm welcome back again!

10/10 Excellent

CATHERINE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A ne pas rater
Hôtel parfait en tout point. Facile d'accès, proche centre ville, proche restaurant... Très beau hall d'accueil. La chambre est très bien et spacieuse. Le petit déjeuner est lui aussi parfait.
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Roosa / reception le 20 déc. 2022
Dear Catherine, thank you for your lovely feedback. Great to hear that you had a wonderful stay!I wish you happy holidays and welcome back if you ever visit Helsinki again!Best regards

8/10 Bien

Cathy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
très belle chambre, confortable et calme petit déjeuner de qualité service en chambre très bien A recommander
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Heidi le 13 déc. 2022
Dear Cathy, thank you so much this wonderful review! Warmly welcome back anytime and have a nice Christmas time!With best regards, Heidi / receptionGLO Hotel Art

10/10 Excellent

Marine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Noora / Front Desk le 8 mai 2022
Thank you for the rating! Hopefully we'll see you again soon.

10/10 Excellent

olivier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent
Un bâtiment qui sort de l'ordinaire, situé à proximité de la gare centrale (a peine 10 min a pied), la situation est top car Helsinki n'est pas très grand finalement ce qu fait que l'hôtel est assez central. Les chambres sont top, propres et surtout trés calmes. Petit déjeuner parfait, trés variés, il y en a pour tous les goûts. Et le sauna, quoi de mieux pour finir la journée ? Bref top top top bon rapport qualité/prix en comparaison aux tarifs pratiqués en Finlande
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Matthieu/ Glo Hotel Art front desk le 4 avr. 2022
Nous vous remercions pour vos impressions! nous sommes heureux d'apprendre que votre séjour chez nous a été réussi. Nous vous accueillons à nouveau à tout moment !

10/10 Excellent

Léo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Janvier 2022
Très bon séjour dans cet hôtel très bien placé ! Personnel très serviable et à l'écoute. Le petit déjeuner est excellent. Petit bémol sur la taille de la chambre standard qui est un peu petite.
Séjour de 5 nuits en décembre 2021
Réponse de Eerika GLO reception le 11 janv. 2022
Hello thank you for staying at GLO Hotel Art and for your amazing feedback. We hope to see you here soon again and have a great spring.

10/10 Excellent

Nicolas

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel est adorable !
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Linda / GLO Hotel Art le 24 sept. 2021
Hi Nicolas! Thank you for staying us and for the lovely feedback! We hope to see you again soon in GLO Hotel Art!

10/10 Excellent

JEAN FRANCOIS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour tres agreable
Hotel confortable et bien situe.
Séjour de 5 nuits en août 2021
Réponse de Linda / GLO Hotel Art reception le 18 août 2021
Hello, Thank you for your lovely feedback and warm welcome back to GLO Hotel Art!

8/10 Bien

Louis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay at GLO
Very accomodating staff.
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Ville/ GLO Art reception le 10 août 2021
Good evening Louis, Thank you for the great review. Welcome back to explore Helsinki!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Ville/ GLO Art reception le 23 août 2021
Good evening, Thank you for the great review. Welcome back to stay with us!

8/10 Bien

sebastien

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Noora, reception GLO Hotel Art le 16 mars 2020
Dear Sebastien, thank you for the feedback - it's truly appreciated!

10/10 Excellent

pierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Laura/GLO Hotel Art reception le 3 mars 2020
Thank you for your feedback, we appreciate it! We are happy to hear that you enjoyed staying with us!

10/10 Excellent

Claude, Rouen

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le confort la proximite du centre ville La restauration l accueil Tout correspondait a nos attentes
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Ville/ GLO Hotel Art reception le 29 févr. 2020
Good evening Claude and thank you for the lovely review. It was our pleasure to meet with you and welcome back to Helsinki! Best regards, Ville/ GLO Hotel Art reception

2/10 Horrible

Mike, Paris

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
I was not pleased with the dirty bathroom, where I found hair around the sink and on the drinking glasses.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Susanna le 7 févr. 2020
Dear Mike, My apologies about this unfortunate mishap at our end. We are always more than happy to fix mistakes like this, if you just contact the reception. I have put your feedback forward to our housekeeping.

10/10 Excellent

Kristina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Marika GLO Hotel Art le 24 janv. 2020
Thank you very much for this great rating! Thank you for your visit and we hope to see you soon!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good stay in Helsinki
Nice hotel with an amazing architecture
Séjour de 2 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Gabriel

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were very friendly, courteous, and helpful. Breakfast was awesomely good. The thermostat in the room did not work, and one cannot open the window. No blackout curtains. Shower door permitted water to seep all over the floor of the bathroom.
Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Houchang

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A very good hotel in a desirable neighborhood. The breakfast is outstanding. My only complaint was that the thermostat in my room was not working. I complained twice, but nothing was done about it. Since the windows in my room could not be opened, it was too hot during the day.
Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is very unique!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Esther

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice and architecturally interesting hotel (main building). Only one little remark: too little storage space to hang clothes
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Barbara, Auburn Twp.

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were very friendly. The room was comfortable and the breakfast buffet was excellent.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nataly / GLO Art Reception le 7 mai 2024
Dear Barbara,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

2/10 Horrible

Chisato

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Horrible structure. There is a gap in a door to toilet, I could hear the other person’s toilet sound. The wall of the hallway looks damaged and the room was not so clean. But the location is convenient, so for that the hotel is okay.

8/10 Bien

Jan

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Wilkin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms were unimaginably small (but neat and clean) but the location was good and the breakfast was amazing
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nataly / GLO Art Reception le 28 avr. 2024
Dear Wilkin,Thank you for your visit! It was lovely having you stay with us. Unfortunately our Smart rooms are very compact. For a longer stay we would recommend to book a bigger Comfort room.We hope to see you soon again!Kind regards,

10/10 Excellent

Saleina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nataly / GLO Art Reception le 7 mai 2024
Dear Saleina,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

2/10 Horrible

Simon

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s the horrible nightmare in Helsinki. I have travelled to Helsinki more than 10 times. But I haven’ seen/experinced any worst hotel like this. It’s a cage-like, such a smallest room. It’s really hard to open your travel bag in such a tiny & smallest nutshell. There was no drinking water nor electric kettle (no instant coffee nor tea bag at all, literally nothing exists) at room. I asked the front desk if I can borrow the kettle but it’s impossible/unavailable. The front desk staff asked me to drink the tap water. When I booked this hotel in Expedia, there was no such a notice or warning (no water, no electric kettle, literally nothing in such a smallest cage-like room.) This hotel has cheated the international/local customers on purpose. This hotel should be shamed on, which ruined/broke down my good memories and impressions of Helsinki.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Bianca

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Walkable from central train station. Efficient and kind staff. Good food. Great bathroom with underfloor heating. Room cosy. Alcohol prices not too bad. Local cafes, supermarket and games cafe close by. I would definitely come again.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Vincent/ Reception. le 13 avr. 2024
Hello Bianca,Greetings from Glo Hotel Art!Thank you for staying with us, its great to hear that everything went well during your stay! Hopefully we will get to see you soon again, Helsinki is wonderful during the summer for example!Have a great weekend, and see you soon again!Kind regards:Glo Hotel ArtReception.

10/10 Excellent

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Vincent/ Reception. le 11 avr. 2024
Hello Thomas,Thank you for your feedback and for your stay here with us! Great to hear that everything went as it should and that you enjoyed your stay here with us. Hopefully we will get to welcome you back in the future!With best regards:ReceptionGlo Art.

10/10 Excellent

Rebecka

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Är helnöjd med min vistelse. Vid incheckning gav de bekräftelse på mitt önskemål om luktfria produkter i mitt rum pga allergi. Frukostbuffén var bra. Rummet fräscht, tyst runt omkring. Det fanns fön, vattenkokare, strykjärn och strykbräda, morgontofflor, fåtölj med fotpall, skrivbord med stol, safety box. Wi-Fi fungerade ok. Det enda jag saknade var kylskåp. Läget var ok. Det låg supermarkets och restauranger nära, tog ca 10 min att gå till Kampen eller till Centralstationen, ca 20 min att gå till Helsingfors katedral med torget som ligger där. Åker jag tillbaka till Helsingfors skulle jag gärna bo här igen.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Nataly / GLO Art Reception le 4 avr. 2024
Dear Rebecka,Thank you for your visit! It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Kind regards,

8/10 Bien

Jannik

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wir haben die zentrale Lage des Hotels genossen. Es liegt perfekt, wenn man Helsinki erkunden möchte. Ca. 20 Minuten fußläufig vom Hauptbahnhof erreichbar. Das Frühstücksbuffet ließ keine Wünsche übrig. Auch das Angebot für Vegetarier/Veganer war wirklich ausgezeichnet und von hoher Qualität. Die Mitarbeiter:innen an der Rezeption und im Restaurant waren immer sehr freundlich und haben gerne Auskunft gegeben. Herzlichen Dank!
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Vincent/ Reception. le 1 avr. 2024
Hello Jannik,Thank you so much for your reservation and your fantastic feedback! Its great to hear that everything went well during your stay, and that you enjoyed yourself. I will make sure to pass on your feedback to the staff both in the reception and restaurant. Hope we will get to see you again!With best regards:VincentReception.

10/10 Excellent

Chun Ho

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We went to Tallinn one day before our booking and they allowed us to store some of our luggages in the hotel, that was very nice of them. When we were back from the West Terminal, it was a good location for us to go back to the hotel in 15 mins in a cold night. I enjoyed the gym early in the morning, the hotel is kind of a maze but I just love the design. The breakfast was rarely opening from 8-12, it was fascinating for the late birds.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nataly / GLO Art Reception le 31 mars 2024
Dear Chun,Thank you for your visit! It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon!Kind regards,

10/10 Excellent

Samantha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nataly / GLO Art Reception le 7 mai 2024
Dear Samantha,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

8/10 Bien

Riikka

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Senni

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nataly / GLO Art Reception le 18 mars 2024
Dear Senni,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hyvä siisti hotelli rauhallisella paikalla. Vanha rakennus oli todella upea. Huoneiden sijainti oli vähän sokkeloinen, mutta opasteet olivat hyvät. Autopaikasta ja sen toimivuudesta iso plussa.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Antti

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nataly / GLO Art Reception le 18 mars 2024
Dear Antti,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

8/10 Bien

Juulia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Suosittelen
Ihana hotelli, upea sisutus ja miljöö. Sijainti hyvä. Huone siisti, hyvä ja iso sänky, ainoa miinus huonosta äänieristyksestä käytävään. Kuului selkeästi, jos joku käytävällä. Aamupala loistava.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nataly / GLO Art Reception le 28 mars 2024
Hei Juulia,Kiitos vierailustanne GLO Hotel Artissa ja palautteestanne. Toivottavasti saamme toivottaa teidät pian uudestaan hotelliimme.Ihanaa päivän jatkoa!Terveisin,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Aamupala erinomainen ja auki myöhään
Erinomainen aamupala ja mukava sänky+tyynyt. Ei mitään valittamista ja erinomainen aamupala joka oli myöhään asti auki (klo 12 asti viikonloppuna) oli se joka teki tästä visiitistä äärimmäisen mukavan. Tulen varmasti toistekkin.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Ronamae

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nataly / GLO Art Reception le 18 mars 2024
Dear Ronamae,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

10/10 Excellent

Tomislav

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Väldigt bra läge i Helsingfors. Bodde på sjätte våningen, mysigt rumt. Rekommenderar detta stället
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nataly / GLO Art Reception le 28 mars 2024
Dear Tomislav,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

8/10 Bien

Sanna

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nataly / GLO Art Reception le 18 mars 2024
Dear Sanna,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

10/10 Excellent

Hasan Altan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nataly / GLO Art Reception le 18 mars 2024
Dear Hasan Altan,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

8/10 Bien

Juha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nataly / GLO Art Reception le 18 mars 2024
Dear Juha,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again.Best regards,

8/10 Bien

Akito

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
very good art
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Benjamin

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nataly / GLO Art Reception le 18 mars 2024
Dear Benjamin ,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel in the centre.
Séjour de 1 nuit en février 2024