Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
23 avr. 2023
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Loft Team. le 25 avr. 2023
Dear Daniel, we appreciate your suggestions and they will be taken into account to improve our services. We are sorry for the inconvenience caused by the cash payment in our restaurant because in Cuba in most private restaurants there are no legal or technological ways for customers to make use of credit cards. In addition, our price range is between 4 usd and 15 usd. Rest assured that we will work to improve our services so we hope to have you with us on your next visit to the island, greetings.
8/10 Bien
Fabrice
7 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait séjour sauf si vous voulez rester connecté
Fabrice
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Loft Habana Team le 8 avr. 2023
Thank you very much for your comment and rating Fabrice. It is a reality that the internet is quite unstable in Cuba but we will be working hard to improve our internet performance for future bookings. It was a pleasure to have you with us at Loft Habana and we would be delighted to have you back on your next visit to the island.Warm regards from Cuba
10/10 Excellent
vianney
Voyage en famille
4 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
vianney
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Loft Habana Team le 5 avr. 2023
We really appreciate your kind comments and rating, we are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us and our rooftop restaurant Bahía. We would be delighted to be your lodging choice for your next visit to the island.Warm regards from Cuba
10/10 Excellent
Tony
Voyage en groupe
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tony
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Loft Habana Team le 3 avr. 2023
Thank you very much for your rating, your compliments are an encouragement for the whole team to improve our daily work. It was a pleasure to have you with us and we would be delighted to be your lodging choice for your next visit to the island. Warm regards from Cuba
10/10 Excellent
OLIVIER
22 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon accueil, très bien placé
OLIVIER
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Loft Habana Team le 22 mars 2023
Thank you very much Olivier for your review, we are very happy that you had such a positive experience with us. If you come back to Cuba, do not hesitate to visit us or better yet, stay with us again, it will be a pleasure to welcome you back. Warm regards from Cuba.
10/10 Excellent
DIDIER
8 mars 2023
DIDIER
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Loft Habana Team le 9 mars 2023
Thank you very much for your rating, it was a pleasure to have you with us and we would be delighted to be your lodging choice for your next visit to the island.Warm regards from Cuba
10/10 Excellent
Gilles
25 nov. 2022
Gilles
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Loft Habana Admin le 27 nov. 2022
Dear Gilles, thank you for your review and your time! We really appreciate it!!! We are so glad you enjoyed your stay with us!!! Thank you!!!
10/10 Excellent
Julien
30 juil. 2022
Julien
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Agnès
28 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Agnès
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Ileana le 28 févr. 2022
Estimada Agnés, muchas gracias por su comentario y el tiempo dedicado. Fue un placer recibirle en nuestro hotel. Seguiremos trabajando así para complacer a nuestros huéspedes. Si regresa a La Habana estaremos encantados de volver a recibirle.
Saludos cordiales,
4/10 Médiocre
Tom
7 févr. 2022
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Tom
Séjour de 6 nuits en janvier 2022
Réponse de Loft Habana Admin le 7 avr. 2022
Dear Tom, thanks for your feedback! We really appreciate it!! We will try to improve in the points refered for you. Im sorry but we will happy to receive you again how we proposed you, dont hesitate to let us know.
4/10 Médiocre
Marlene
14 mars 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Route barrée hôtel loft mal indiqué
Marlene
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Reservation Department le 16 mars 2020
Dear Marlene:
Thanks for the information.We are really sorry for your experience. We never had before problem with our client in find our accommodation.
Our address is well indicated in Hotels.com as well as it appears in Google.map.
Also we always let our client know to contact us before arrival.
One time more we are sorry for your inconvenience.
Cordially
10/10 Excellent
Marie
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marie
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Reservation Department le 12 mars 2020
Dear Marie:
Thanks for the comment. Please be welcome again to LOFT HABANA.
Cordially
6/10 Satisfaisant
Marlene
Voyage en famille
27 déc. 2019
Marlene
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Reservation Department le 28 déc. 2019
Dear Marlene:
Thanks for the comments and for choosen LOFT HABANA for your stay. .
Cordially
8/10 Bien
Elodie
Voyage d’affaires
26 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Elodie
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Reservation Department le 28 déc. 2019
Thanks for the evaluation.
Cordially
8/10 Bien
Christophe
17 nov. 2019
Christophe
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
8/10 Bien
Coralie, La Havane
Voyage en couple
5 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Coralie
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Reservation Department le 15 nov. 2019
Dear Coralie:
^Thanks for your comments. Please contact us direct by email to recieved special discount for the next booking.
Cordially
8/10 Bien
Michael
Voyage en groupe
3 nov. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bien placé
Michael
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de pf le 21 nov. 2019
Merci beaucoup. Toujours gentille ecouter commentaires positive.
10/10 Excellent
Sophie
Voyage en groupe
17 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je le recommande
Sophie
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de pf le 21 nov. 2019
merci beaucoup, tres genitlle
8/10 Bien
Stephane
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephane
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Reservation Manager le 14 août 2019
Thanks very much! Happy to know that you were satisfy in our Hotel.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
15 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en mai 2019
Réponse de Reservation Department le 17 mai 2019
Dear Guest:
Thanks for your comments. Please be welcome again with us. Cordially.
6/10 Satisfaisant
Cécile
26 mars 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Cécile
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Reservation Department le 26 mars 2019
Dear Cecile>
Thanks for the score. Please could you let us know that was the matter that did not pleasure you enough in order that we could work on it?
Thanks in advance,
8/10 Bien
Jean, Maroc
Voyage en couple
25 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Reservation Department le 25 févr. 2019
Dear Jean:
Thanks for your visit. We appreciate your kindly words. We work every day to make feel our guest like at home.
We welcome again,
Cordially,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Reservation Department le 1 avr. 2019
Dear Guest:
Thanks for the score,
Have a nice day
Cordially,
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
11 févr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Reservation Department le 1 avr. 2019
Dear Guest:
Thanks for taking your time to give us a score. Please could you let us know your experience at Loft Habana that make you unhappy in order that we can work on it.
Cordially
8/10 Bien
Stephanie
5 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
3 nuits au loft Havana
Stephanie
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Reservation Department le 6 févr. 2019
Dear Stephanie:
Thanks for your comment. We are really sorry that this situation took place. We already are analyzing the situation with our staff. We happy to hear that you enjoy our breakfast and our roof terrace. Be welcome again. Next reservation you will get a discount of 15% as a courtesy. Please write us to our reservation department to know more details. booking@lofthabana.com
10/10 Excellent
David
5 nov. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
David
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de PAT le 5 nov. 2018
Thanks David, happy to see you had a good time at Loft Habana.
10/10 Excellent
Stéphane
8 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente adresse à La Havane
Stéphane
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Loft Habana Team le 11 oct. 2018
Cher Stéphane,
Nous nous sommes sentis très heureux que vous soyez restés avec nous ces derniers jours. Nous allons examiner tous les points que vous avez signalés et nous allons certainement travailler pour les résoudre.
Impatient de te revoir!
Sincères amitiés
10/10 Excellent
Eric
4 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Loft Habana Team le 6 mai 2018
Cher Eric,
Merci beaucoup pour votre commentaire, c'est vraiment un plaisir que vous avez aimé notre hôtel. Nous vous invitons à revenir et profiter à nouveau des merveilles de La Havane
Avec nos meilleures salutations,
8/10 Bien
France
1 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
France
Réponse de Loft Habana le 4 avr. 2018
Chère France,
Nous apprécions votre opinion, et nous sommes heureux de savoir que votre séjour a été à votre goût. Nous travaillons dur pour niveler les prix que vous mentionnez.
Cordialement, Havana Loft
8/10 Bien
Claire
4 févr. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bien mais un peu cher
Claire
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Loft Habana le 7 févr. 2018
Chère Claire,
Nous sommes très heureux de savoir que vous avez aimé nos chambres et le petit déjeuner. Nous nous excusons pour la confusion et on espére que la prochaine fois que vous visitez La Havane, vous nous choisissez pour votre séjour.
Bien cordialement,
Loft Habana.
8/10 Bien
Chantal
25 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour La Havane
Chantal
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Indira Costa // Reservation le 25 janv. 2018
Dear Chantal:
Thanks for your comment. We agree with you that our place is well located. Thank for appreciating our included breakfast at the roof terrace.
Habana, is a great city and the historical center is a site very visit.
Be welcome again at Loft Habana!!!!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel trésor confortable, surtout les chambres lof
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
Réponse de Indira Costa Booking Staff le 10 nov. 2017
Cher Client
Nous sommes trés honorés pour votre commentaire. Merci pour votre visite. Nous essayons de vous faire sentir chez vous. N'hésitez pas à revenir à chez nous. Nous serons très contents de vous accueillons.
Cordialement,
10/10 Excellent
Oscar Manuel
Voyage en famille
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oscar Manuel
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Loft Habana Team le 24 mai 2024
Hola Oscar!Nos alegra mucho que haya tenido una bonita experiencia, muchas gracias por su comentario. Esperamos tenerlo de vuelta con nosotros para hacer nuevamente su viaje inolvidable!
10/10 Excellent
Mark
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Loft Habana team le 7 avr. 2024
Dear Mark,We appreciate very much your positive feedback. Thanks for being so nice with our staff! We are very happy that you have a wonderful stay. We will continue working to satisfy our clients expectations. Best regards,
10/10 Excellent
Holly, Brantford
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Holly
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Loft Habana team le 21 mars 2024
Dear Holly,Thank you very much for your positive feedback. We are very happy that you had a pleasant stay. We are very sorry that you could not have the information in time, in the hostel we have a catalog always available to customers. You already have a message from us with all the information you need. We hope you can repeat your visit!! It has been a pleasure to have you with us.
10/10 Excellent
Nikolaj
Voyage en couple
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nikolaj
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Loft Habana team le 28 janv. 2024
Dear Nikolaj,We are very pleased that you had a gret stay with us. We will continue working to satisfy our clients expectations. Thank you very much for your positive feedback, it help us to grow! We look forward to having you with us again! Best regards,
10/10 Excellent
Niall
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A wonderful warm and friendly stay!
Niall
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Bia le 16 janv. 2024
Dear Jacqueline!Thank you very much for your comment and kindness. We will continue working to improve our service, it gives us great satisfaction to be on the right track. We look forward to having you with us again!Our best wishes, and a warm embrace!
8/10 Bien
vinicius
Voyage en groupe
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bem localizado e agradável.
vinicius
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Loft Habana Team le 5 déc. 2023
Hello Vinicius!We are very pleased that you had a nice stay, and that you liked our restaurant service, with one of the best views of Old Havana. About the shower, the ones we have are detachable head hand-held type, by design of the original plumbing in a building dating back to the 19th century, it was not broken, it is just not the rain shower head type, which of course is much more attractive at bath time. We are already working on the redesign of the bathroom to meet the needs of all our customers. It was a pleasure to have you with us! We hope you will come again!Best regards
2/10 Horrible
CONSTANTIN
7 nov. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CONSTANTIN
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Loft Habana team le 8 nov. 2023
Hello Constantin,We are very sorry that despite our constant exchanges with you at Loft Habana we were not able to reach your expectations. Our team will continue working on improving our service. We sincerely hope to have you back with us again and improve your experience. Warmest greetings from Havana!
10/10 Excellent
Cannon
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cannon
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Bia le 8 oct. 2023
Dear Mary Ann,Thank you for your positive feedback after your stay in our Hotel. We will continue working to exceed the expectations of our guests. We hope to have you back with us again!
10/10 Excellent
Thereza
26 sept. 2023
Thereza
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Loft Bahia team. le 28 sept. 2023
Hello Thereze, thank you for your rating, it is gratifying for our team to have satisfied your expectations, we hope to have you in our hostel again with us, a warm greeting.
8/10 Bien
Christina
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Christina
Séjour de 8 nuits en septembre 2023
Réponse de Loft Bahia team. le 1 oct. 2023
Dear Christina, thank you for your rating, it is an encouragement to make our work a better option every day for our customers, we hope to see you again with us.
10/10 Excellent
Marina
Voyage en famille
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marina
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Loft Bahia team. le 2 oct. 2023
Dear Marina, we are glad to have satisfied your wishes, thank you very much for your rating, we hope to have you in our boutique hostel in your next visits to Cuba.
6/10 Satisfaisant
Rafael
12 août 2023
Rafael
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Loft Bahia team. le 2 oct. 2023
Dear Rafael, we appreciate your evaluation of our work. Our team will take into account every detail to make perfect the stay of our customers at the hostel.
8/10 Bien
Radeshkumar
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Radeshkumar
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Loft Habana Team le 1 août 2023
Thank you very much Radeshkumar for your rating and kind comments, it was a pleasure to have you with us at Loft Habana. We look forward to welcoming you again.Warmest regards from Cuba!!!
10/10 Excellent
RICHARD
14 juil. 2023
RICHARD
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Loft Habana Team le 3 août 2023
Thank you very much for your rating Richard, it was a pleasure to have you with us and we would be delighted to be your lodging choice for your next visit to the island.Warm regards from Cuba
10/10 Excellent
Roberta
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roberta
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Loft Bahia Team le 4 déc. 2023
Dear Roberta,Thank you very much for your positive rating. We will continue to work hard to please our customers!
10/10 Excellent
Sara
21 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful Stay!
Sara
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Loft Habana Team le 23 juin 2023
Dear Sara, thank you very much for your lovely comments, as a small private hotel it is very important for us to have feedback from our clients, it helps us to keep growing!!! It will be a pleasure to welcome you again if you return to Cuba.A warm regards from the Loft Bahia team
10/10 Excellent
Shauna, Shelburne
Voyage en groupe, Voyage en couple
8 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shauna
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Loft Habana Team le 9 juin 2023
Dear Shauna, thank you very much for your comment, we are happy you had a nice stay in Havana and especially in our boutique hotel. We hope to see you again on your next trip to Cuba.Warm regards
8/10 Bien
Angi
21 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice great location
Angi
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Loft Habana Team le 23 mai 2023
Dear Angi,Thank you very much for your rating, positive comments and suggestions about the aspects that demand our attention. We are grateful for this; it allows us to be focus on working on each one of them in order to improve as a team the service to our clients.We are taking more effective communication actions between customers and maids to provide a timely room cleaning service and assistance, as you could see, we take the cleanliness of our rooms very seriously. We will also review the different prices of our services to clients to ensure that the best offer always reaches them.Warm regards from Cuba