Avis
7,0
Bien
7,4/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
6,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
Voyage en famille
16 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Quality Manager le 20 févr. 2020
Cher JEAN CLAUDE,
Nous nous réjouissons que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous et nous vous remercions chaleureusement pour votre commentaire.
Votre témoignage constitue la meilleure récompense pour nous qui avons à cœur de vous offrir un service de qualité.
Nous espérons vous accueillir de nouveau très bientôt parmi nous,
Cordialement,
Quality Manager
Habana Riviera By Iberostar
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 août 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de RRPP le 4 août 2019
Cher invité,
Tout d’abord, nous vous remercions de prendre le temps de nous faire part de vos commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour dans notre hôtel. Nous sommes désolés concernant l´incident du fer à repasser. C'était notre erreur et j'en profite pour m'excuser.
Ce fut un plaisir de les accueillir chez nous.
Avec nos meilleures salutations,
Rosana Escalona
Relations Publiques
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de PPRR le 2 avr. 2019
Dear guest,
First of all thank you for choosing our hotel for spending your time in Havana. We are happy to know you enjoyed our services. Thank you for charing your comments with us.
Much regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de PPRR le 23 janv. 2019
Dear guest,
First of all, thank you for choosing our hotel and for booking throu Expedia.
We are happy to see you had a nice time with us, and we apretiate your review.
Hope you visit us again, sometime soon.
Much regards,
Rosana Escalona
PPRR
8/10 Bien
Alex
7 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Alex
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Relaciones Publicas le 11 janv. 2019
Estimado huesped,
Primeramente, gracias por elegir nuestro hotel y por reservar a traves de Expedia. Nos alegra saber que se sintio bien atendido por todo nuestro equipo. El hotel se encuentra en un proceso de restauracion, asi que la proxima vez que nos visite, lucira como nuevo.
Le agradecemos una vez mas por sus comentarios.
Saludos cordiales,
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
28 déc. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de PPRR le 11 janv. 2019
Dear guest,
First of all, thank you for choosing our hotel and for booking through Expedia.
We are sorry to hear you weren't satisfied with our services and we would like to know why, so we can improve.
If you'd be so kind to commet more on the matter, please write to this email: rpublicas1@gcrivie.gca.tur.cu
Much regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un havre de paix dans un style années 50
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2018
Réponse de Relations Publiques le 25 juin 2018
Cher/chere hôte,
Merci beaucoup de partager vos commentaires concernant notre hôtel. Nous sommes heureux de savoir que vous appréciez notre atmosphère particulière et le service de notre personnel. Notre objectif est que chaque invité qui nous visite soit aussi satisfait que vous. Je partagerai vos opinions avec le personnel, qui aimerait savoir que leur travail est apprécié. Nous espérons vous revoir bientôt.
Salutations,
Rosana Escalona
Relations Publiques
Hôtel Habana Riviera
6/10 Satisfaisant
Don, Tampa
27 mars 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Don
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Quality Manager le 31 mars 2020
Dear Don,
Thank you very much for your review of our establishment. We are always very happy to receive confirmation our guests have enjoyed an excellent holiday and have left with wonderful memories.
Finally, we thank you once again for your kind comment and we look forward to welcoming you back again. Until then, we wish you all the best.
Kind Regards,
Quality Manager
Habana Riviera by Iberostar
4/10 Médiocre
Simon
Voyage d’affaires
11 mars 2020
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Unsatisfying
Simon
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Quality Manager le 16 mars 2020
Dear Simon
We appreciate the time you have taken to leave us a review of our hotel.
Although we are please our wonderful staff made your stay special, we are sorry to hear you encountered some maintenance discrepancies. Our diligent team are always on hand to fix or replace anything you are not completely happy with, so we encourage our guests to report any incidents immediately. We apologise for any inconveniences caused and we hope you enjoyed the fabulous city of Havana.
Thank you once again and we hope to see you soon
Best Regards
Quality Manager
Habana Riviera by Iberostar
10/10 Excellent
Aini Sisko-Helena
Voyage en famille
1 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Siisti hotelli, palvelu ja ruoka hyvää
Aini Sisko-Helena
Séjour de 7 nuits en février 2020
8/10 Bien
JINHEE
Voyage en groupe
27 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
생각보다 훨 좋았어요.
JINHEE
Séjour de 1 nuit en février 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 févr. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
8/10 Bien
Daniel Marcos
Voyage d’affaires
20 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Buen hotel. Buena relación precio/servicios.
Daniel Marcos
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Quality Manager le 9 mars 2020
Estimado Daniel:
El que haya elegido nuestro hotel en Cuba para disfrutar de unos días inolvidables nos llena de orgullo.
Los esperamos en el futuro, esperemos que no lejano.
Atentamente,
Quality Manager
Habana Riviera by Iberostar
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
6 févr. 2020
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
6/10 Satisfaisant
shai
6 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
great sea view
shai
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Quality Manager le 11 févr. 2020
Dear guest,
We are very pleased to read that you had such a pleasant time with us and want to thank you for sharing your experience.
We always welcome the ideas of our guests because they can help us in our goal of providing perfect holidays for them. The fact that you have left our hotel with beautiful memories is a good sign for us, and we will, of course, take note of your valuable feedback and will forward it to the appropriate department for consideration.
Again we thank you for this wonderfully positive review and look forward to seeing you again soon.
Best Regards,
Quality Manager
Habana Riviera by Iberostar
10/10 Excellent
Ambrogio
28 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ambrogio
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Quality Manager le 26 janv. 2020
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank für Ihren Besuch und der anschließenden Bewertung unseres Hotels.
Wir sind sehr erfreut, dass Sie eine angenehme Zeit bei uns verbringen konnten und darüber berichtet haben. Ihre persönliche Beobachtung gibt uns die Möglichkeit, unseren kompetenten Service auch weiterhin zu verbessern, um einen rundum gelungenen Urlaub anbieten zu können.
Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und stehen Ihnen bis dahin gerne bei jeglichen Fragen zur Verfügung.
Mit freundlichen Grüßen,
Quality Manager
Habana Riviera by Iberostar
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
21 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
Rafael
Voyage d’affaires
15 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rafael
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
8/10 Bien
Carlos Kleber
Voyage en famille
12 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carlos Kleber
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
1 nov. 2019
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de Quality Manager le 21 nov. 2019
Estimado cliente:
Gracias por dedicar unos minutos a escribir este comentario y por sus sugerencias constructivas que tendremos en consideración pues trabajamos, a diario, para ofrecer experiencias muy positivas
Hasta pronto,
Quality Manager
iberostar Habana Riviera
2/10 Horrible
Greg
23 oct. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Greg
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
29 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Quality Manager le 30 sept. 2019
Dear guest,
It has been a real pleasure to read this excellent review of your recent holiday with us at our hotel and we really appreciate that you took the time to write and share it with us and other travellers. The fact that we were able to exceed your expectations with our excellent standards in every area that characterise our company is of great importance to us.
It is therefore very satisfying for us that you have kept us in your fondest memories and it would be wonderful to welcome you back again.
Best Regards,
Quality Manager
Iberostar Habana Riviera by Iberostar
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
23 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Quality Manager le 2 oct. 2019
Estimado cliente: Gracias por su comentario. Por favor, observe que aunque nuestro hotel no es de nueva construcción lo cuidamos con trabajos diarios de mejora por lo que sentimos la impresión recibida. Gracias por su tiempo y hasta pronto en un hotel Iberostar. Atentamente, Quality Manager Iberostar Habana Riviera
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
2/10 Horrible
Mohamed
10 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mohamed
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Quality Manager le 29 août 2019
Estimado cliente:
Crea que agradecemos este comentario así como la valoración positiva que ha aportado.
Estaremos encantados de volverlo a alojar en el futuro.
Atentamente,
Quality Manager
Iberostar Habana Riviera
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de RRPP le 27 août 2019
First of all we would like to thank you for choosing our Habana Riviera by Iberostar hotel for the enjoyment of your vacation in this wonderful city, as well as the time spent writing your kind comment.
We are very proud to read that our workers have treated you as you deserve and that you have a pleasant memory of your stay at our hotel. Surely they will feel very flattered upon receiving their comments. Here at Iberostar we take the satisfaction of our customers as our top priority and our colleagues work tirelessly because all our guests have an unforgettable experience in our hotel.
We look forward to having the opportunity to receive you again to offer you, once again, the experience you deserve.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
13 août 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Quality Manager le 16 oct. 2019
Estimado cliente: Nos alegra que haya publicado esta valoración tras su estancia. Estaremos encantados de volverlo a alojar en el futuro para conseguir que sus recuerdos sean aún más agradables. Atentamente, Quality Manager Iberostar Habana Riviera
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
8 août 2019
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de RRPP - Rosana Escalona le 8 sept. 2019
Estimado huesped,
Primeramente agradecemos que haya elegido nuestro hotel para su estadia en La Habana. Lamentamos que no se haya sentido satisfecho con nuestros servicios. Le agradeceriamos nos comentase mas al respecto para identificar los puntos en los que debemos trabajar mas. Si puede, por favor escribanos al email: rpublicas1@gcrivie.gca.tur.cu
Saludos cordiales,
Rosana Escalona
Relaciones Publicas
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
5 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de e le 6 août 2019
First of all we would like to thank you for choosing our Habana Riviera by Iberostar hotel for the enjoyment of your vacation in this wonderful city, as well as the time spent writing your kind comment.Here at Iberostar we take the satisfaction of our customers as our top priority and our colleagues work tirelessly because all our guests have an unforgettable experience in our hotel.We look forward to having the opportunity to receive you again to offer you, once again, the experience you deserve. .
Sincerely,
Quality Manager
Habana Riviera by Iberostar.
6/10 Satisfaisant
Tom Olav
4 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Tom Olav
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de e le 8 août 2019
Kjære kunde:
Takk for denne kommentaren om hotellet vårt så vel som for dine konstruktive observasjoner som vi har delt med den tilsvarende avdelingen, fordi vi vet viktigheten av å ta vare på selv den minste detalj hvis vi ønsker å oppfylle forventningene til våre gjester.
Vi håper inderlig at du tenker på oss når du bestiller din neste ferie og gir oss en ny sjanse til å erobre dem i stilen som definerer oss på Iberostar hotell.
Vennlig hilsen,
Kvalitetssjef
Habana Riviera ved Iberostar
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Public Relations le 1 août 2019
Dear guest,
First of all, thank you for taking the time to share your comments with us. We are sorry to hear you didn´t enjoy your stay in our hotel. We can asure you we are working hard to restore our hotel to its former glory.
Hope you visit us again and give us the chance to change your mind.
Much regards,
Rosana Escalona
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de RRPP le 23 juil. 2019
Dear guest,
First of all, thank you for choosing our hotel to spend your days in Havana and for taking time to share your experience with us. We are happy to know your having a good time. If there is anything you need, do not hesitate to contact us. We are at your disposal.
Much regards,
Rosana Escalona
Public Relations
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
Réponse de RRPP le 23 juil. 2019
Dear Guest,
First of all, thank you for taking the time to chare your experiences with us. We are really sorry to know you did not enjoyed your stay. Our hotel has a souvenir shop, a cigar and rum shop, a bureau of Havanatur (a travel agency that sales excursions). Right across the street there is a mall where they sale most of the things one may need.
Sounds to me, like our staff did not informed you well. We will pay close attention to this matter.
Hope you come back and give us the chance to change your mind.
Much regards,
Rosana Escalona
Public Relations.
8/10 Bien
Mirtha
19 juil. 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Mirtha
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de RRPP le 24 juil. 2019
Estimada Mirtha,
Primeramente, agradecemos que se haya tomado el tiempo de compartir sus experiencias con nosotros. Nos llena de alegria que haya disfrutado de su tiempo en el hotel, el cliente es nuestra razon de ser. Esperamos tenerla de vuelta pronto.
Saludos cordiales,
Rosana Escalona
Relaciones Publicas
2/10 Horrible
Manuel
14 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
No volver al Riviera
Manuel
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de RRPP le 19 juil. 2019
Estimado Huesped,
Le agradecemos que se haya tomado el tiempo de compartir sus opiniones con nosotros. En efecto, el hotel esta siendo reparado y aun queda un camino por recorrer. Lamentamos que no se haya sentido a gusto. Esperamos nos de la posibilidad de cambiar su opinion en el futuro.
Saludos Cordiales
Rosana Escalona
Relaciones Publicas
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
7 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de PPRR le 9 juil. 2019
Dear guest,
Dear guest,
We are sorry you did not enjoyed your stay in our hotel. As we talked, we appreciate you have taken the time to tell us all that was wrong from your point of view. I assure you, we are working hard to improve and give our guests the best of the experiences. I talked to the supervisors of the areas involved and we are already making changes. I would like to thank you especially for your thoughts regarding the organization of furniture, we started reorganizing every room.
Hope you visit in the future and give us the opportunity to change your mind.
Much regards,
Rosana Escalona
Public Relations
8/10 Bien
Martina
11 juin 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Schönes Hotel, unfreundliches Personal
Martina
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Quality Manager le 17 juin 2019
Sehr geehrte Martina,
vielen herzlichen Dank für Ihre Beschreibung und die konstruktive Anmerkung.
Obwohl Ihre Gesamtbewertung zeigt, dass wir uns mit unseren zahlreichen Bemühungen und mit unserem detailgetreuen Service auf dem richtigen Weg befinden, nehmen wir auch Ihre konstruktive Anregung gerne entgegen, da wir uns nur anhand des ständigen Dialoges mit unseren Gästen auch weiterhin verbessern können.
Wir freuen uns, dass Sie eine schöne Zeit bei uns verbringen konnten und hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel willkommen heißen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen,
Quality Manager
Habana Riviera by Iberostar
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Quality Manager le 3 sept. 2019
Dear guest,
Thank you for your kind compliments regarding our beautiful hotel. We hope to see you again in the not too distant future and until then we wish you well.
Kind regards,
Quality Manager
Habana Riviera by Iberostar
10/10 Excellent
Ana, Havana
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Séjour de 2 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de PPRR le 2 avr. 2019
Dear guest,
First of all, thank you for choosing our hotel to spend your time in Havana. We are happy to know you enjoyed our services. Thank for charing your comments with us.
Much regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de PPRR le 2 avr. 2019
Dear guest,
First of all thank you for choosing our hotel for spending your time in Havana. We are happy to know you enjoyed our services. Thank you for charing your comments with us.
Much regards,
2/10 Horrible
Yanko
20 mars 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Muy malos momentos
Yanko
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de PPRR le 25 mars 2019
Dear guest,
First of all, thank you for charing your comments with us. We are sorry to know you were not satisfied with our services. Our hotel is going through some renovations, I hope you visit again in the future and give us the chance to change your mind.
Much regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
27 févr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en février 2019
Réponse de PPRR le 5 mars 2019
Dear guest,
First of all, thank you for choosing our hotel. We are happy to hear you had a good time with us. As you mentioned, the hotel is a little aged, it was built on 1957. However, we are currently restauring the entire facilitie, so next time you visit the hotel will be shining.
Thank you for the review.
Much regards,
PPRR
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 févr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de PPRR le 2 avr. 2019
Dear guest,
First of all thank you for choosing our hotel for spending your time in Havana. We are happy to know you enjoyed our services. Thank you for charing your comments with us.
Much regards,
10/10 Excellent
isaac
22 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
isaac
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de RRPP le 24 févr. 2019
Dear guest,
First of all, thank you for choosing our hotel and for booking through Expedia.
We apretiate your generous review. We are happy to know you felt satisfied with our services.
It'll be a pleasure to have you back sometime soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de PPRR le 2 avr. 2019
Dear guest,
First of all thank you for choosing our hotel for spending your time in Havana. We are happy to know you enjoyed our services. Thank you for charing your comments with us.
Much regards,
8/10 Bien
Gary
10 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Excellent service in this hotel.
Gary
Séjour de 7 nuits en février 2019
Réponse de RRPP le 15 févr. 2019
Dear Gary,
First of all, thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your comments. We are happy to know you enjoyed most of your stay with us. Sorry for the inconveniences with the hot water, we are currently working to inprove that service.
Once again, thank you for writing, hope to have you back sometime soon.
Much regards,
RRPP
10/10 Excellent
Jorge Augusto
10 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastico
Jorge Augusto
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de RRPP le 17 févr. 2019
Estimado huesped,
Primeramente, le agradecemos que eligiera nuestro hotel. Nos alegra ver que se sintio satisfecho con nuestros servicios.
Gracias por compartir sus comentarios en Expedia.
Saludos cordiales,
RRPP