Piscine extérieure

Avis sur Habana Riviera by Iberostar

4 out of 5
Habana Riviera by Iberostar
Paseo y Malecón, Havana, La Habana

Avis

7,0

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 21 avis sur 79." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 27 avis sur 79." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 12 avis sur 79." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 5 avis sur 79." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 14 avis sur 79." "

7,4/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

6,4/10

Équipements

6,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

8/10 Bien

JEAN CLAUDE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les chambres grandes, confortables et propres, nous avions vu sur le Malencon et la ville de La Havane. Un peu éloigné du centre, mais taxis disponibles en bas de l'hotel. Personnel accueillant.
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Quality Manager le 20 févr. 2020
Cher JEAN CLAUDE, Nous nous réjouissons que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous et nous vous remercions chaleureusement pour votre commentaire. Votre témoignage constitue la meilleure récompense pour nous qui avons à cœur de vous offrir un service de qualité. Nous espérons vous accueillir de nouveau très bientôt parmi nous, Cordialement, Quality Manager Habana Riviera By Iberostar

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cet hôtel fut la surprise de notre séjour : une ambiance des années 50 authentique. Tant le restaurant à la Carte comme la Cafétaria sont à essayer ! Le seul bémol fut quand nous avons quitté l'hotel et que nous avons été sommé par la Sécurité de retourner à la Réception, où nous avons été interrogés concernant un fer à repasser qui manquait dans la chambre !! Plutôt surprenant comme expérience !
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de RRPP le 4 août 2019
Cher invité, Tout d’abord, nous vous remercions de prendre le temps de nous faire part de vos commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour dans notre hôtel. Nous sommes désolés concernant l´incident du fer à repasser. C'était notre erreur et j'en profite pour m'excuser. Ce fut un plaisir de les accueillir chez nous. Avec nos meilleures salutations, Rosana Escalona Relations Publiques

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de PPRR le 2 avr. 2019
Dear guest, First of all thank you for choosing our hotel for spending your time in Havana. We are happy to know you enjoyed our services. Thank you for charing your comments with us. Much regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de PPRR le 23 janv. 2019
Dear guest, First of all, thank you for choosing our hotel and for booking throu Expedia. We are happy to see you had a nice time with us, and we apretiate your review. Hope you visit us again, sometime soon. Much regards, Rosana Escalona PPRR

8/10 Bien

Alex

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bon hôtel avec équipe serviable, mais équipement et deco commencent à être un peu vétuste, comme on peut l’observer ailleurs à Cuba
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Relaciones Publicas le 11 janv. 2019
Estimado huesped, Primeramente, gracias por elegir nuestro hotel y por reservar a traves de Expedia. Nos alegra saber que se sintio bien atendido por todo nuestro equipo. El hotel se encuentra en un proceso de restauracion, asi que la proxima vez que nos visite, lucira como nuevo. Le agradecemos una vez mas por sus comentarios. Saludos cordiales,

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de PPRR le 11 janv. 2019
Dear guest, First of all, thank you for choosing our hotel and for booking through Expedia. We are sorry to hear you weren't satisfied with our services and we would like to know why, so we can improve. If you'd be so kind to commet more on the matter, please write to this email: rpublicas1@gcrivie.gca.tur.cu Much regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un havre de paix dans un style années 50
Expérience hors du temps dans cet hôtel des années 50 heureusement rénové... Piscine vieillotte mais fascinante car d'époque mais c'est tellement bien d'en avoir une aussi grande. Le hall est splendide, la vue superbe, les chambres très agréables malgré le vent. Un havre de paix dans une Havane toujours en mouvement. Les petites contrariétés sont liées au contexte, donc rien de bien important en fait !!
Séjour de 3 nuits en avril 2018
Réponse de Relations Publiques le 25 juin 2018
Cher/chere hôte, Merci beaucoup de partager vos commentaires concernant notre hôtel. Nous sommes heureux de savoir que vous appréciez notre atmosphère particulière et le service de notre personnel. Notre objectif est que chaque invité qui nous visite soit aussi satisfait que vous. Je partagerai vos opinions avec le personnel, qui aimerait savoir que leur travail est apprécié. Nous espérons vous revoir bientôt. Salutations, Rosana Escalona Relations Publiques Hôtel Habana Riviera

6/10 Satisfaisant

Don, Tampa

Les points forts : Propreté et personnel et service
Good sidewalk across the sea for long walks along the ocean.
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Quality Manager le 31 mars 2020
Dear Don, Thank you very much for your review of our establishment. We are always very happy to receive confirmation our guests have enjoyed an excellent holiday and have left with wonderful memories. Finally, we thank you once again for your kind comment and we look forward to welcoming you back again. Until then, we wish you all the best. Kind Regards, Quality Manager Habana Riviera by Iberostar

4/10 Médiocre

Simon

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Unsatisfying
The staff were generally quite nice, but otherwise the hotel is incredibly run down. Two out of three elevators were out of service, the electronic door locks don't work properly, my toilet didn't flush, the hot water takes 15 minutes to come on, the pool is very run down and the gym is only open 10-6.
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Quality Manager le 16 mars 2020
Dear Simon We appreciate the time you have taken to leave us a review of our hotel. Although we are please our wonderful staff made your stay special, we are sorry to hear you encountered some maintenance discrepancies. Our diligent team are always on hand to fix or replace anything you are not completely happy with, so we encourage our guests to report any incidents immediately. We apologise for any inconveniences caused and we hope you enjoyed the fabulous city of Havana. Thank you once again and we hope to see you soon Best Regards Quality Manager Habana Riviera by Iberostar

10/10 Excellent

Aini Sisko-Helena

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Siisti hotelli, palvelu ja ruoka hyvää
Vanha mutta siisti hotelli jossa palvelu ystävällistä ja hyvää. Aamiainen erittäin monipuolinen ja hyvä. Sijainti keskustaan nähden hieman kaukana mutta taksilla pääsi hyvin joka suuntaan, myös hop-on-hop-off kiertoajelubussi pysähtyi hotellin edessä.
Séjour de 7 nuits en février 2020

8/10 Bien

JINHEE

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
생각보다 훨 좋았어요.
쿠바가 워낙 호텔들이 오래되고 낙후되어서 여기도 그렇겠지 했는데 생각보다 깔끔하고 좋았어요. 아침 식사도 휼륭하고요. 로비 천장에 비가 새는게 좀 불안해 보였지만 그것도 추억이네요. 특히 로비에서 시가 샾이 있었는데 제품이나 가격 다 좋더군요.
Séjour de 1 nuit en février 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en février 2020

8/10 Bien

Daniel Marcos

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Buen hotel. Buena relación precio/servicios.
Hotel cómodo, habitaciones amplias, muy bien ubicado, excelente atención. Se nota que lo están renovando (el hotel data de la decada del ´50)
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Quality Manager le 9 mars 2020
Estimado Daniel: El que haya elegido nuestro hotel en Cuba para disfrutar de unos días inolvidables nos llena de orgullo. Los esperamos en el futuro, esperemos que no lejano. Atentamente, Quality Manager Habana Riviera by Iberostar

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en janvier 2020

6/10 Satisfaisant

shai

Les points forts : Propreté et personnel et service
great sea view
the rooms are big and the staff are very nice and helpfull, but the maintenance is not so good. the location is nice for sea view lovers but a bit far from citi and old town.
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Quality Manager le 11 févr. 2020
Dear guest, We are very pleased to read that you had such a pleasant time with us and want to thank you for sharing your experience. We always welcome the ideas of our guests because they can help us in our goal of providing perfect holidays for them. The fact that you have left our hotel with beautiful memories is a good sign for us, and we will, of course, take note of your valuable feedback and will forward it to the appropriate department for consideration. Again we thank you for this wonderfully positive review and look forward to seeing you again soon. Best Regards, Quality Manager Habana Riviera by Iberostar

10/10 Excellent

Ambrogio

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Architektur sehr gut. Nicht gefallen hat uns die Sauberkeit im Badezimmer. Bei Einzug viele Haare von Vormieter auf Boden gefunden.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Quality Manager le 26 janv. 2020
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihren Besuch und der anschließenden Bewertung unseres Hotels. Wir sind sehr erfreut, dass Sie eine angenehme Zeit bei uns verbringen konnten und darüber berichtet haben. Ihre persönliche Beobachtung gibt uns die Möglichkeit, unseren kompetenten Service auch weiterhin zu verbessern, um einen rundum gelungenen Urlaub anbieten zu können. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und stehen Ihnen bis dahin gerne bei jeglichen Fragen zur Verfügung. Mit freundlichen Grüßen, Quality Manager Habana Riviera by Iberostar

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en décembre 2019

10/10 Excellent

Rafael

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

8/10 Bien

Carlos Kleber

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Todavía está en una profunda remodelación. Le faltan muchos arreglos elementales al hotel como los elevadores, contactos eléctricos, pisos, alfombras, etc. Cuando esté terminado será muy bonito. Tiene una vista fenomenal al mar.
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de Quality Manager le 21 nov. 2019
Estimado cliente: Gracias por dedicar unos minutos a escribir este comentario y por sus sugerencias constructivas que tendremos en consideración pues trabajamos, a diario, para ofrecer experiencias muy positivas Hasta pronto, Quality Manager iberostar Habana Riviera

2/10 Horrible

Greg

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great! It was a great service ad well. Location. Costumer service.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Quality Manager le 30 sept. 2019
Dear guest, It has been a real pleasure to read this excellent review of your recent holiday with us at our hotel and we really appreciate that you took the time to write and share it with us and other travellers. The fact that we were able to exceed your expectations with our excellent standards in every area that characterise our company is of great importance to us. It is therefore very satisfying for us that you have kept us in your fondest memories and it would be wonderful to welcome you back again. Best Regards, Quality Manager Iberostar Habana Riviera by Iberostar

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nada el hotel pésimo por favor no lo cataloguen como 4 estrellas no lo es Se cae a pedaZos este hotel No aire en el lobby Acensores malos Comida pesima Cuartos viejos y camas y almohadas malas y duras
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Quality Manager le 2 oct. 2019
Estimado cliente: Gracias por su comentario. Por favor, observe que aunque nuestro hotel no es de nueva construcción lo cuidamos con trabajos diarios de mejora por lo que sentimos la impresión recibida. Gracias por su tiempo y hasta pronto en un hotel Iberostar. Atentamente, Quality Manager Iberostar Habana Riviera

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

2/10 Horrible

Mohamed

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
you lie when say 4 star If there is 0 I will choose 0 But I will give one star
Séjour de 4 nuits en septembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Excelente trato del personal. Muy bien dispuesto a solucionar cualquier inconveniente. Muy limpio. El hotel está pasando por un momento de puesta en valor, pero sin que la obra afecte a los clientes. Excepcional vista desde cualquier habitación. Buena relación de precio/calidad-servicio
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Quality Manager le 29 août 2019
Estimado cliente: Crea que agradecemos este comentario así como la valoración positiva que ha aportado. Estaremos encantados de volverlo a alojar en el futuro. Atentamente, Quality Manager Iberostar Habana Riviera

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent stay in hotel Riviera, i recommend to any one, beautiful view in havana right across of the malecon
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de RRPP le 27 août 2019
First of all we would like to thank you for choosing our Habana Riviera by Iberostar hotel for the enjoyment of your vacation in this wonderful city, as well as the time spent writing your kind comment. We are very proud to read that our workers have treated you as you deserve and that you have a pleasant memory of your stay at our hotel. Surely they will feel very flattered upon receiving their comments. Here at Iberostar we take the satisfaction of our customers as our top priority and our colleagues work tirelessly because all our guests have an unforgettable experience in our hotel. We look forward to having the opportunity to receive you again to offer you, once again, the experience you deserve.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Buenas habitaciones regular infraestructura del hotel relación costo beneficio = regular
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Quality Manager le 16 oct. 2019
Estimado cliente: Nos alegra que haya publicado esta valoración tras su estancia. Estaremos encantados de volverlo a alojar en el futuro para conseguir que sus recuerdos sean aún más agradables. Atentamente, Quality Manager Iberostar Habana Riviera

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de RRPP - Rosana Escalona le 8 sept. 2019
Estimado huesped, Primeramente agradecemos que haya elegido nuestro hotel para su estadia en La Habana. Lamentamos que no se haya sentido satisfecho con nuestros servicios. Le agradeceriamos nos comentase mas al respecto para identificar los puntos en los que debemos trabajar mas. Si puede, por favor escribanos al email: rpublicas1@gcrivie.gca.tur.cu Saludos cordiales, Rosana Escalona Relaciones Publicas

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The view is incredible. From the room and from the lobby. You could just sit there for hours staring at the malecón, while the incredible staff tends to your every need.
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de e le 6 août 2019
First of all we would like to thank you for choosing our Habana Riviera by Iberostar hotel for the enjoyment of your vacation in this wonderful city, as well as the time spent writing your kind comment.Here at Iberostar we take the satisfaction of our customers as our top priority and our colleagues work tirelessly because all our guests have an unforgettable experience in our hotel.We look forward to having the opportunity to receive you again to offer you, once again, the experience you deserve. . Sincerely, Quality Manager Habana Riviera by Iberostar.

6/10 Satisfaisant

Tom Olav

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Halve hotellet er under oppussing ,WiFi kun nede i 1 etg for 1cuc pr time.har vært et fantastisk hotel,men det var mange år siden. Helt grei standard ,bassenget var også helt greit til å være på Cuba ,i Norge ville det ha vært stengt på grunn av slitasje.
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de e le 8 août 2019
Kjære kunde: Takk for denne kommentaren om hotellet vårt så vel som for dine konstruktive observasjoner som vi har delt med den tilsvarende avdelingen, fordi vi vet viktigheten av å ta vare på selv den minste detalj hvis vi ønsker å oppfylle forventningene til våre gjester. Vi håper inderlig at du tenker på oss når du bestiller din neste ferie og gir oss en ny sjanse til å erobre dem i stilen som definerer oss på Iberostar hotell. Vennlig hilsen, Kvalitetssjef Habana Riviera ved Iberostar

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location and staff and style. On the down side, the hotel was dirty and falling apart. It is obvious that the property has been neglected for many years.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Public Relations le 1 août 2019
Dear guest, First of all, thank you for taking the time to share your comments with us. We are sorry to hear you didn´t enjoy your stay in our hotel. We can asure you we are working hard to restore our hotel to its former glory. Hope you visit us again and give us the chance to change your mind. Much regards, Rosana Escalona

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I liked that they put me directly into a top floor unit with a beautiful view of the Malecon and the ocean.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de RRPP le 23 juil. 2019
Dear guest, First of all, thank you for choosing our hotel to spend your days in Havana and for taking time to share your experience with us. We are happy to know your having a good time. If there is anything you need, do not hesitate to contact us. We are at your disposal. Much regards, Rosana Escalona Public Relations

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel did not look the same as on line. Not much to do in the surrounding area. Not much to buy personal items. Hotel did not offer excursions.
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
Réponse de RRPP le 23 juil. 2019
Dear Guest, First of all, thank you for taking the time to chare your experiences with us. We are really sorry to know you did not enjoyed your stay. Our hotel has a souvenir shop, a cigar and rum shop, a bureau of Havanatur (a travel agency that sales excursions). Right across the street there is a mall where they sale most of the things one may need. Sounds to me, like our staff did not informed you well. We will pay close attention to this matter. Hope you come back and give us the chance to change your mind. Much regards, Rosana Escalona Public Relations.

8/10 Bien

Mirtha

Les points forts : Confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de RRPP le 24 juil. 2019
Estimada Mirtha, Primeramente, agradecemos que se haya tomado el tiempo de compartir sus experiencias con nosotros. Nos llena de alegria que haya disfrutado de su tiempo en el hotel, el cliente es nuestra razon de ser. Esperamos tenerla de vuelta pronto. Saludos cordiales, Rosana Escalona Relaciones Publicas

2/10 Horrible

Manuel

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
No volver al Riviera
El hotel está en reparación, el aire acondicionado es solo en la habitación y en el restaurante, la piscina está desbaratada y sucia, no se lo aconsejo a nadie ya que lo que vemos en las propagandas es otra cosa distinta,
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de RRPP le 19 juil. 2019
Estimado Huesped, Le agradecemos que se haya tomado el tiempo de compartir sus opiniones con nosotros. En efecto, el hotel esta siendo reparado y aun queda un camino por recorrer. Lamentamos que no se haya sentido a gusto. Esperamos nos de la posibilidad de cambiar su opinion en el futuro. Saludos Cordiales Rosana Escalona Relaciones Publicas

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Was a Disaster staying at this Place if i had way to Check out aaaaaand find Alternate accommodations i would have left and Relocate. HVAC was Not working in Rooms we had to switch an the Next room was also so so ,Was Filthy Carpets Stained HK Never Cleaned Debris There was Overcrowded Furniture in Room you could Hardly Move Safely in Rooms. Front Desk Staff was Very Rude and the Swimming Pool was Never Open. I would Definitely NOT stay at this Hotel
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de PPRR le 9 juil. 2019
Dear guest, Dear guest, We are sorry you did not enjoyed your stay in our hotel. As we talked, we appreciate you have taken the time to tell us all that was wrong from your point of view. I assure you, we are working hard to improve and give our guests the best of the experiences. I talked to the supervisors of the areas involved and we are already making changes. I would like to thank you especially for your thoughts regarding the organization of furniture, we started reorganizing every room. Hope you visit in the future and give us the opportunity to change your mind. Much regards, Rosana Escalona Public Relations

8/10 Bien

Martina

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Schönes Hotel, unfreundliches Personal
Das Hotel ist gepflegt und sauber. Es hat ein gutes Restaurant und eine Bar im Hotel. Das Angebot am Frühstücksbuffet ist sehr gross. Das Personal an der Rezeption war unfreundlich. Alle wirkten sehr unmotiviert.
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Quality Manager le 17 juin 2019
Sehr geehrte Martina, vielen herzlichen Dank für Ihre Beschreibung und die konstruktive Anmerkung. Obwohl Ihre Gesamtbewertung zeigt, dass wir uns mit unseren zahlreichen Bemühungen und mit unserem detailgetreuen Service auf dem richtigen Weg befinden, nehmen wir auch Ihre konstruktive Anregung gerne entgegen, da wir uns nur anhand des ständigen Dialoges mit unseren Gästen auch weiterhin verbessern können. Wir freuen uns, dass Sie eine schöne Zeit bei uns verbringen konnten und hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel willkommen heißen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Quality Manager Habana Riviera by Iberostar

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful resemblance of the old times. Its decor is like the 60's but well kept.
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Quality Manager le 3 sept. 2019
Dear guest, Thank you for your kind compliments regarding our beautiful hotel. We hope to see you again in the not too distant future and until then we wish you well. Kind regards, Quality Manager Habana Riviera by Iberostar

10/10 Excellent

Ana, Havana

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
* * *
Séjour de 2 nuits en avril 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de PPRR le 2 avr. 2019
Dear guest, First of all, thank you for choosing our hotel to spend your time in Havana. We are happy to know you enjoyed our services. Thank for charing your comments with us. Much regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de PPRR le 2 avr. 2019
Dear guest, First of all thank you for choosing our hotel for spending your time in Havana. We are happy to know you enjoyed our services. Thank you for charing your comments with us. Much regards,

2/10 Horrible

Yanko

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Muy malos momentos
No estuvo nada bien mi estancia, creo q piden mucho dinero para tan bajos recursos del hotel y mas en las condiciones q se encuentra. La verdad q mi experiencia fue la peor en pocas palabras..!!!
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de PPRR le 25 mars 2019
Dear guest, First of all, thank you for charing your comments with us. We are sorry to know you were not satisfied with our services. Our hotel is going through some renovations, I hope you visit again in the future and give us the chance to change your mind. Much regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Classic 1950’s Hotel with incredible Art and style. However, it does need updating as some of the property is really showing its age.
Séjour de 6 nuits en février 2019
Réponse de PPRR le 5 mars 2019
Dear guest, First of all, thank you for choosing our hotel. We are happy to hear you had a good time with us. As you mentioned, the hotel is a little aged, it was built on 1957. However, we are currently restauring the entire facilitie, so next time you visit the hotel will be shining. Thank you for the review. Much regards, PPRR

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de PPRR le 2 avr. 2019
Dear guest, First of all thank you for choosing our hotel for spending your time in Havana. We are happy to know you enjoyed our services. Thank you for charing your comments with us. Much regards,

10/10 Excellent

isaac

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de RRPP le 24 févr. 2019
Dear guest, First of all, thank you for choosing our hotel and for booking through Expedia. We apretiate your generous review. We are happy to know you felt satisfied with our services. It'll be a pleasure to have you back sometime soon.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de PPRR le 2 avr. 2019
Dear guest, First of all thank you for choosing our hotel for spending your time in Havana. We are happy to know you enjoyed our services. Thank you for charing your comments with us. Much regards,

8/10 Bien

Gary

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Excellent service in this hotel.
Service in hotel was very very responsive. Only complaint was the hot water was inconsistent. There seemed to be some peak periods where the heater couldn't keep up and we had to wait for hot water.
Séjour de 7 nuits en février 2019
Réponse de RRPP le 15 févr. 2019
Dear Gary, First of all, thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your comments. We are happy to know you enjoyed most of your stay with us. Sorry for the inconveniences with the hot water, we are currently working to inprove that service. Once again, thank you for writing, hope to have you back sometime soon. Much regards, RRPP

10/10 Excellent

Jorge Augusto

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastico
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de RRPP le 17 févr. 2019
Estimado huesped, Primeramente, le agradecemos que eligiera nuestro hotel. Nos alegra ver que se sintio satisfecho con nuestros servicios. Gracias por compartir sus comentarios en Expedia. Saludos cordiales, RRPP