Avis
6,6
6,6/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Samantha le 20 mai 2024
Dear France, Thank you for taking the time to review your recent stay; we are pleased to see that you had a positive experience. We hope you see you again soon! Yours in Hospitality, Samantha HaroldAssistant General Manager
2/10 Horrible
Xavier
25 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Xavier
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Samantha le 4 oct. 2023
Dear Xavier, Thank you for taking the time to address your concerns. We have actually upgraded our rooms since the photos on the website were taken so I am surprised to see that you felt the rooms are worse, not better. We were not made aware of any of the issues you experienced so I do apologize that we were not given the opportunity to rectify them. Thank you again for taking the time to provide your feedback. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
8/10 Bien
Isabelle
1 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Isabelle
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Samantha le 27 déc. 2023
Dear Isabelle, Merci d'avoir pris le temps de revoir votre récent séjour; nous sommes heureux de voir que vous avez eu une expérience positive. Nous espérons vous revoir bientôt !Bien à vous en hospitalité,Samantha HaroldDirecteur général adjoint
2/10 Horrible
Yannick
Voyage en famille
21 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yannick
Séjour de 10 nuits en juillet 2023
Réponse de Samantha le 26 juil. 2023
Dear Yannick, Merci beaucoup de nous avoir fait part de vos commentaires. Nous apprécions le temps qu'il a fallu pour transmettre ces informations et utiliserons les commentaires comme lignes directrices pour aider à améliorer l'expérience globale que nos clients rencontrent lors de leur séjour ici.Merci encore et passez une merveilleuse journée.Bien à vous dans l'hospitalité,Samantha HaroldDirecteur général adjoint
8/10 Bien
nadine
9 juin 2023
nadine
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Samantha le 20 juil. 2023
Dear Nadine, Thank you for taking the time to review your recent stay; we are pleased to see that you had a positive experience. We hope you see you again soon! Yours in Hospitality, Samantha HaroldAssistant General Manager
2/10 Horrible
Mamadou
3 juil. 2022
Mamadou
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Samantha le 16 avr. 2023
Dear Mamadou, Thank you for taking the time to review your recent stay. I apologize that you did not have a positive experience. We do hope you'll choose to return to allow us the opportunity to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
8/10 Bien
Samuel
1 nov. 2021
Samuel
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Samantha le 3 nov. 2021
Dear Samuel,
Thank you for taking the time to review your recent stay; we are pleased to see that you had a positive experience. We hope you see you again soon!
Yours in Hospitality,
Samantha Harold
Assistant General Manager
6/10 Satisfaisant
chantal
8 oct. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
chantal
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Samantha le 14 oct. 2021
Chère Chantal,
Merci d'avoir pris le temps de revoir votre récent séjour. Je vois que vous avez séjourné dans notre suite jacuzzi et je peux voir sur la photo qu'il y a des dégâts d'eau à côté de la baignoire jacuzzi. Je peux vous assurer que depuis votre visite, nous avons complètement réparé toute cette zone afin que le problème ne se reproduise plus.
La chambre a été nettoyée à fond avant votre arrivée et inspectée par moi-même. Je suis donc surpris d'apprendre que vous avez rencontré un problème de propreté, mais que vous allez certainement vous asseoir avec notre équipe d'entretien ménager pour s'assurer que cela ne se reproduise plus.
Merci encore pour votre temps.
Bien à vous dans l'hospitalité,
Samantha Harold
Directeur général adjoint
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 juil. 2021
Some what fine but false advertising (breakfast)
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
8/10 Bien
Edouard
Voyage d’affaires
18 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Edouard
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Samantha le 20 juil. 2021
Dear Edouard,
Thank you kindly for taking the time to review your stay, it was a pleasure having you as our guest.
We appreciate your feedback and hope to see you again soon.
Yours in Hospitality,
Samantha Harold
Assistant General Manager
4/10 Médiocre
Julie, Montréal
Voyage en couple
8 août 2020
Les points faibles : Propreté et équipements
Julie
Séjour de 4 nuits en août 2020
Réponse de Samantha le 26 sept. 2020
Bonne journée,
Merci d'avoir pris le temps de revoir votre récent séjour. Je m'excuse sincèrement de ne pas avoir été satisfait de votre expérience. Les procédures standard ont définitivement changé dans les hôtels à cause du COVID-19 et pour assurer la santé et la sécurité de tous les clients et du personnel, nous essayons de minimiser notre temps dans une chambre pendant qu'elle est occupée.
Si vous souhaitez revenir, nous espérons que tout est revenu à la normale et nous pourrons revenir au nettoyage de votre chambre chaque jour de votre séjour.
Bien à vous dans l'hospitalité,
Samantha Harold
Directeur général adjoint
6/10 Satisfaisant
Mélanie, St Catharines Ontario
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mélanie
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
24 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Samantha le 14 nov. 2019
Good Day,
Thank you for taking the time to review your recent stay; we are pleased to see that you had a positive experience. We hope you see you again soon!
Yours in Hospitality,
Samantha Harold
Assistant General Manager
8/10 Bien
Dominic
28 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dominic
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Martin
6 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martin
Séjour de 1 nuit en mai 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
30 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Samantha le 1 mai 2019
Bonne Journée,
Merci d'avoir pris le temps de passer en revue votre récent séjour. Je suis ravi de voir que notre personnel a fourni une expérience positive!
Nous espérons que vous vous reverrez bientôt!
Bien à vous,
Samantha Harold
Réceptionniste
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
5 mars 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Samantha le 1 mai 2019
Bonne journee,
Merci d'avoir pris le temps de revoir votre séjour. Nous sommes très heureux de constater que vous êtes satisfait de nos rénovations.
Nous espérons te revoir bientôt.
Bien à vous,
Samantha Harold
Réceptionniste
10/10 Excellent
Simon
18 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Simon
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Samantha le 24 sept. 2018
Dear Simon,
Thank you for your glowing 5-star review of the Days Inn Brantford! We are very pleased to see that you enjoyed yourself and look forward to seeing you again soon.
Yours in Hospitality,
Samantha Harold
Front Desk Manager
10/10 Excellent
Carmen
5 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien situé
Carmen
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Samantha le 24 sept. 2018
Dear Carmen,
Thank you for your glowing 5-star review of the Days Inn Brantford! We are very pleased to see that you enjoyed yourself and look forward to seeing you again soon.
Yours in Hospitality,
Samantha Harold
Front Desk Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
15 juil. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dépanneur
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
4/10 Médiocre
Derek
23 mai 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Derek
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Cristina
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cristina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Samantha le 22 mai 2024
Dear Christina, Thank you for taking the time to express your satisfaction with your experience at the Days Inn Brantford. We are thrilled to see that you had a positive experience and we look forward to seeing you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
6/10 Satisfaisant
fern
20 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
fern
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Samantha le 20 mai 2024
Dear Fern, I sincerely apologize that we were not able to check you in ahead of our check in time. We do our very best to have our rooms ready and guests checked in as early as possible. We do hope you'll choose to return and allow us the opportunity to regain your trust! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
10/10 Excellent
Lisa
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Samantha le 20 mai 2024
Dear Lisa, Thank you for your glowing 5-star review of the Days Inn Brantford! We are very pleased to see that you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
6/10 Satisfaisant
Jason
8 mai 2024
Jason
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Samantha le 20 mai 2024
Dear Jason, Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate your feedback and look forward to seeing you again soon. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
8/10 Bien
Marie
Voyage en groupe
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Samantha le 8 mai 2024
Dear Marie, Thank you for taking the time to rate your experience with us and address your concern. I sincerely apologize for the discrepancy there. I would be more than happy to look into the matter further for you if you'd like. We appreciate you bringing this issue to our attention. We are glad to see that overall you enjoyed your stay and hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
10/10 Excellent
Kayla
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kayla
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Samantha le 8 mai 2024
Dear Kayla, Thank you for your glowing 5-star review of the Days Inn Brantford. We are always excited to welcome back returning guests. We hope to see you again soon! Yours in Hospitality, Samantha HaroldAssistant General Manager
10/10 Excellent
Margaret
Voyage en groupe
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Margaret
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Samantha le 8 mai 2024
Dear Margaret, Thank you for your kind words regarding the service provided. We are thrilled to see that you had a positive experience. We hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
10/10 Excellent
Karen
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Samantha le 8 mai 2024
Dear Karen, Thank you for your kind words and positive feedback. We are pleased to see that you had a positive experience and thank you for your recommendation! We hope to see you again in the future. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
10/10 Excellent
Devinder
Voyage d’affaires
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Devinder
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Samantha le 8 mai 2024
Dear Devinder, Thank you for taking the time to review your experience. We are thrilled to see that you enjoyed your stay! We hope to see you again soon. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
6/10 Satisfaisant
Jay Manilal
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 avr. 2024
Jay Manilal
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Samantha le 28 avr. 2024
Dear Jay, Thank you for taking the time to review your recent stay. I apologize that you did not have a positive experience. We do hope you'll choose to return to allow us the opportunity to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
4/10 Médiocre
Aryn
28 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aryn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Samantha le 28 avr. 2024
Dear Aryn, Thank you for taking the time to review your recent stay. I apologize that you did not have a positive experience. I do hope you'll choose to return to see any changes we've made. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
8/10 Bien
Fernando
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fernando
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Samantha le 28 avr. 2024
Dear Fernando, Thank you for taking the time to rate your experience with us. We are pleased to see that you had a positive experience. We do hope you'll choose to stay again so that we can have the opportunity push that rating to a perfect one! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
10/10 Excellent
Sara
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Samantha le 28 avr. 2024
Dear Sara, Thank you for taking the time to share your experience. We are thrilled to see that you had a positive experience and that our staff contributed to that 5/5 rating. We hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
6/10 Satisfaisant
Erin, Cochrane
Voyage en famille
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Samantha le 28 avr. 2024
Dear Erin, Thank you for taking the time to rate your experience with us. We hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
8/10 Bien
John
23 avr. 2024
John
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Samantha le 20 mai 2024
Dear John, Thank you for taking the time to review your recent stay; we are pleased to see that you had a positive experience. We hope you see you again soon! Yours in Hospitality, Samantha HaroldAssistant General Manager
6/10 Satisfaisant
Donna, Atlanta
23 avr. 2024
Donna
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Samantha le 20 mai 2024
Dear Donna, Thank you for taking the time to rate your experience with us. We truly appreciate your feedback and hope to see you again soon. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
10/10 Excellent
Joanne
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joanne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Samantha le 30 avr. 2024
Dear Joanne, Thank you for your amazing review of the Days Inn Brantford. We are thrilled to see that you slept well and had a great experience. We hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
2/10 Horrible
Pamela, Ottawa
18 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pamela
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Samantha le 18 avr. 2024
Dear Pamela, Thank you for taking the time to review your experience with us. I sincerely apologize that you were not satisfied. I will follow up with your areas of concern and we will strive as a team to improve the experience we provide to our guests. If you do require a full Housekeeping service during your stay you are more than welcome to request it and we'd be happy to come in. Typically for a 2 night stay we replace the towels and garbage at your request. Thank you again for your time. We do hope you'll choose to return so that we can begin to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
10/10 Excellent
Bhinder
13 avr. 2024
Bhinder
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Samantha le 18 avr. 2024
Dear Bhinder, Thank you for your glowing 5-star rating of the Days Inn Brantford! We are very pleased to see that you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
8/10 Bien
Carlos
Voyage d’affaires
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Samantha le 18 avr. 2024
Dear Carlos, Thank you for taking the time to rate your experience with us. We appreciate your rating and hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
8/10 Bien
Cindy
10 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Cindy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Samantha le 18 avr. 2024
Dear Cindy, Thank you for taking the time to review your recent stay; we are pleased to see that you had a positive experience. We hope you see you again soon! Yours in Hospitality, Samantha HaroldAssistant General Manager
10/10 Excellent
Santosh Reddy
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Santosh Reddy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Samantha le 10 avr. 2024
Dear Santosh, Thank you very much for reviewing your recent stay. It was a pleasure hosting you and your family. We hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
2/10 Horrible
Rudy
8 avr. 2024
Rudy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Samantha le 10 avr. 2024
Dear Rudy, I am very sorry to see that you were not satisfied with your stay. We do hope you'll choose to return and allow us the opportunity to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
10/10 Excellent
phil
8 avr. 2024
phil
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Samantha le 28 avr. 2024
Dear Phil, Thank you for your glowing 5-star review of the Days Inn Brantford! We are very pleased to see that you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
8/10 Bien
Margaret
8 avr. 2024
Margaret
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Samantha le 28 avr. 2024
Dear Margaret,Thank you for taking the time to review your recent stay; we are pleased to see that you had a positive experience. We hope you see you again soon! Yours in Hospitality, Samantha HaroldAssistant General Manager
6/10 Satisfaisant
Matt
Voyage en famille, Voyage en groupe
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matt
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Samantha le 4 avr. 2024
Dear Matt, Thank you for taking the time to review your recent stay. I apologize that you did not have a positive experience. We appreciate your feedback and hope you'll choose to return to allow us the opportunity to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
2/10 Horrible
Pauline
29 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pauline
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Samantha le 4 avr. 2024
Dear Pauline, Thank you very much for providing us your feedback. I apologize that you were not happy with your experience with us. We appreciate the time it took to pass this information along and will use the feedback as guidelines to help improve the overall experience our guests encounter when staying here. We do follow all of the brand standards provided by Days Inn regarding our breakfast offerings but do appreciate your suggestions. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager
8/10 Bien
Annette
Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annette
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Samantha le 4 avr. 2024
Dear Annette, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are pleased to see that overall you enjoyed your stay. We appreciate your feedback regarding the pillows. We do have USB outlets in the back of the television but we also have phone chargers available at the Front Desk should you require them again in the future. Thank you again for taking the time to share your experience. We hope to see you again soon. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager