Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
15 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2023
8/10 Bien
Parfait liboire
31 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait liboire
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Janne le 5 sept. 2022
Dear Parfait liboire, thank you very much for taking the time to review your last stay in our hotel. Im glad that you had a pleasant visit. We would be delighted to welcome you again very soon. With kind regards, the Radisson Blu Hamburg team
6/10 Satisfaisant
Jean-Claude
6 août 2021
Jean-Claude
Séjour de 3 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Wahid
Voyage d’affaires
11 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wahid
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de Theresa Erdmann le 21 oct. 2020
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank das Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt im Radisson Blu Hamburg zu bewerten.
Es freut uns zu lesen, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten.
Wir hoffen Sie bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.
Mit besten Grüßen und bleiben Sie gesund,
das Front Office Team
4/10 Médiocre
Lebrej, Paris
Voyage en groupe
9 août 2020
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Lebrej
Séjour de 2 nuits en août 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 mars 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Guest Relation le 10 mars 2020
Dear guest,
thank you for your feedback.
We are happy to see that you enjoyed your stay with us.
Your Radisson Blu Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Guest Relation le 3 mars 2020
Dear guest,
thank you very much for your feedback.
We are looking forward to see you again!
Your Radisson Blu Team
10/10 Excellent
Josiane
20 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Josiane
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Guest Relations le 24 févr. 2020
Thank you very much for your Feedback :)
8/10 Bien
Jean-Louis
Voyage d’affaires
9 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Louis
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Guest Relations le 11 nov. 2019
Dear Jean-Louis,
thank you for your positive feedback
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de SP le 30 oct. 2019
Dear Guest,
awesome your feedback - thank you so much.
Best regards
Your Radisson Blu Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de SP le 30 oct. 2019
Dear Guest,
many thanks for your kind review.
We hope to welcome you again.
best regards
Your Radisson Blu Team
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Susann Pfeiffer le 26 août 2019
Dear Guest,
many thanks for your ranking.
All the best
Your Radisson Blu Team
10/10 Excellent
Béatrice
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Béatrice
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Susann Pfeiffer le 24 août 2019
Dear Beatrice,
many thanks for the awesome ranking.
We hope to welcome you again.
All the best
Your Radisson BLu Team
10/10 Excellent
Ritchie
Voyage d’affaires
26 mai 2024
Ritchie
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Tamino
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamino
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Theresa le 26 mai 2024
Lieber Tamino,vielen Dank für das tolle Feedback.Wir hoffen Sie schon ganz bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit besten Grüßen aus Hamburg,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
4/10 Médiocre
Anika
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Anika
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Manfred
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Manfred
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Theresa le 13 mai 2024
Lieber Manfred,haben Sie vielen Dank für die volle Punktzahl.Das Ihr Aufenthalt leider durch die Ausschilderung der Tiefgarage getrübt worden ist möchte ich entschuldigen. Ihren Punkt leiten wir gerne an das öffentliche Parkhaus weiter.Wir hoffen Sie schon bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit besten Grüßen,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
2/10 Horrible
Nilay
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nilay
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Luca Engel, Guest Relations Coordinator le 14 mai 2024
Sehr geehrter Herr Nilay,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten. Wir waren etwas überrascht von Ihrer Anmerkung bezüglich unserer Betten und Kissen, da wir normalerweise positives Feedback von unseren Gästen zu diesem Punkt erhalten. Dennoch nehmen wir Ihre Erfahrung sehr ernst und möchten uns aufrichtig entschuldigen, dass wir Ihre Erwartungen in diesem Punkt nicht erfüllen konnten. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns bei Ihrem nächsten Aufenthalt die Möglichkeit geben, Sie mit einem Zimmerupgrade oder anderen Annehmlichkeiten von unserem Service zu überzeugen.Es wäre wunderbar gewesen, wenn Sie uns während Ihres Aufenthaltes über Ihre Unzufriedenheit bzgl. den Zustand des Zimmers informiert hätten, damit wir sofort Abhilfe schaffen und beispielsweise ein anderes Zimmer für Sie arrangieren könnten. Wir hoffen, dass Sie uns trotz dieser Unannehmlichkeiten erneut die Chance geben, Sie als Gast bei uns begrüßen zu dürfen. Es wäre uns eine Freude, Ihnen bei Ihrem nächsten Besuch ein verbessertes und unvergessliches Erlebnis zu bieten.Wir würden uns freuen, Sie bald wieder im Radisson Blu Hamburg begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Luca EngelGuest Relations CoordinatorRadisson Blu Hamburg
8/10 Bien
Florian
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Florian
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Theresa le 13 mai 2024
Lieber Florian,vielen Dank für Ihr positives Feedback.Bis ganz bald wieder im Radisson Blu Hamburg.Mit besten Grüßen,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Eduardo, Baden
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eduardo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Theresa le 28 avr. 2024
Dear Eduardo,thank you for getting full marks about your recent stay.We do hope to have the pleasure of welcome you soon back.With best regards,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Alexander
Voyage d’affaires
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Theresa le 25 avr. 2024
Lieber Alexander,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung.Wie schön, dass wir Sie besonders mit unseren Frühstück und Wellnessbereich überzeugen konnten.Bis ganz bald wieder im Radisson Blu Hamburg,mit besten Grüßen,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
8/10 Bien
Franziska
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Franziska
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Theresa le 25 avr. 2024
Liebe Franziska,vielen Dank für Ihr positives Feedback.Bis ganz bald wieder im Radisson Blu Hamburg.Mit besten Grüßen,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
8/10 Bien
Jens
11 avr. 2024
Jens
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Theresa le 4 mai 2024
Lieber Jens,vielen Dank für das positive Feedback.Wir hoffen Sie schon bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit besten Grüßen,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Oliver
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oliver
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Theresa le 9 avr. 2024
Lieber Oliver,herzlichen Dank für Ihr positives Feedback zu Ihren Aufenthalt.Das Ihnen leider vergessen worden ist den Rabatt an der Rezeption abzuziehen für das Parkticket möchte ich entschuldigen. Bitte seien Sie versichert, dass ich Ihren Punkt intern an unser Rezeptionsteam weitergeleitet habe.Wir hoffen Sie schon bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit besten Grüßen,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Friedrich
7 avr. 2024
Friedrich
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Theresa le 27 avr. 2024
Lieber Friedrich,vielen Dank für die volle Punktzahl.Bis ganz bald wieder im Radisson Blu Hmaburg.Mit besten Grüßen,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
8/10 Bien
Kerstin
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kerstin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Theresa le 25 avr. 2024
Liebe Kerstin,vielen Dank für Ihr positives Feedback.Wir hoffen Sie schon bald wieder im Radisson Blu Hamburg begrüßen zu dürfen.Mit besten Grüßen,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Maike
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Maike
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Theresa le 3 avr. 2024
Liebe Maike,vielen Dank für Ihr durchaus positives Feedback.Wir hoffen Sie schon bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit besten Grüßen aus Hamburg,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Denia
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Denia
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Theresa le 1 avr. 2024
Dear Denia,thank you for taking the time to write us a feedback about your recent stay.Coming back to your overall evaluation however I am very sorry to learn that your visit did not entirely fulfil your expectations and I truly regret the described experiences made.Your point regarding the leakage in the bathroom I have forward to our engineering team in order to avoid such re-occurrences in the future. Please accept my sincere apologies for the inconveniences you have been caused.Kindly allow me to explain that in our policies is written that children until 12 years can sleep in the same bed as the parents. But of course we can provide an extra bed but there will be then the charge of 50 per day.Thank you again for your very valuable feedback as this allows us to constantly review our services and to better adjust them to our guests needs.With best regards,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Sabine
Voyage en famille avec de jeunes enfants
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabine
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Theresa le 31 mars 2024
Liebe Sabine,herzlichen Dank für die volle Punktzahl.Wir hoffen Sie schon bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit besten Grüßen aus Hamburg,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Baran
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Baran
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Theresa le 31 mars 2024
Lieber Baran,vielen Dank für die volle Punktzahl.Wir hoffen Sie schon bald wieder im Radisson Blu Hamburg begrüßen zu dürfen.Mit besten Grüßen,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Melanie
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melanie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Luca Engel - Guest Relations Coordinator le 27 mars 2024
Liebe Melanie,vielen Dank für Ihre Bewertung mit 5/5 Punkten!Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel so positiv empfunden haben.Es ist schön zu hören, dass Ihnen die Lage, die Freundlichkeit unseres Personals, die Sauberkeit und das Frühstück so gut gefallen haben.Die Kritikpunkte bezüglich des Luftzugs in der Klimaanlage und der Fensteröffnung nehmen wir ernst.Wir werden prüfen, ob und wie wir hier Verbesserungen vornehmen können.Wir hoffen, Sie bald wieder als Gast in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Luca EngelGuest Relations Coordinator
10/10 Excellent
Markus Erich
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Markus Erich
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Theresa le 25 mars 2024
Lieber Markus,herzlichen Dank für die volle Punktzahl.Bis ganz bald wieder im Radisson Blu Hamburg.Mit besten Grüßen,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Susan
19 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Theresa le 21 mars 2024
Dear Susan,thank you for kind review.It's a pleasure that you enjoyed your stay that much.We are looking forward to welcome you soon back.With best regards from Hamburg,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
8/10 Bien
Susann
18 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Susann
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Theresa le 21 mars 2024
Liebe Susann,herzlichen Dank für Ihr positives Feedback.Wir freuen uns, dass wir Sie besonders mit unserem Frühstück überzeugen konnten.Wir hoffen Sie schon ganz bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit besten Grüßen aus Hamburg,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
8/10 Bien
Marcel
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcel
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Theresa le 18 mars 2024
Lieber Marcel,haben Sie vielen Dank für Ihr positives Feedback.Wir hoffen Sie schon bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit besten Grüßen aus Hamburg,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Alberto
12 mars 2024
Alberto
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Theresa le 3 avr. 2024
Dear Alberto,thank you for your quite positive feedback about your recent stay.We are looking forward to welcome you soon back in Hamburg.With best regards,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
8/10 Bien
Ronald
Voyage d’affaires
11 mars 2024
Les points forts : Équipements
Ronald
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Theresa le 12 mars 2024
Lieber Ronald,herzlichen Dank für Ihr positives Feedback.Wir hoffen Sie schon ganz bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit besten Grüßen aus Hamburg,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
No EV charger despite claim
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Luca Engel - Guest Relations Coordinator le 27 mars 2024
Dear Guest,Thank you for reaching out and sharing your feedback. We sincerely apologize for the significant delay in responding to your concerns. This is not the level of service we strive for, and we're disappointed that you experienced issues with our EV charging stations.We understand your frustration about the limited availability of working chargers and the parking garage height restriction. We are actively investigating the cause of the malfunctioning EV stations and working diligently to rectify the situation as quickly as possible. Additionally, we'll take your feedback regarding the parking garage clearance into careful consideration as we explore future improvements.We truly value your business and hope you'll give us another opportunity to demonstrate our commitment to better service. Please reach out directly if you have any further questions or concerns.If you were to provide us your contact information or reach out to us directly, we will arrange for a little something that we can offer you as compensation for these Inconveniences. Please do accept our apologies and don't hesitate to contact us.Warm Regards,Luca EngelGuest Relations Coordinator
10/10 Excellent
Kenneth
Voyage en famille
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kenneth
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Theresa le 26 févr. 2024
Dear Kenneth,thank you for your great review.We do hope to have the pleasure of welcome you soon back.With best regards,Theresa ErdmannGues Relations Manager
10/10 Excellent
Camilla
Voyage d’affaires
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The best cocktails in town !
Camilla
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Theresa le 18 mars 2024
Dear Camilla,thank you for your great feedback about our bar.We do hope to have the pleasure of welcome you soon back in Hamburg.With best regards,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Lars
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejlig oplevelse
Lars
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Relations Coordinator le 20 févr. 2024
Dear Lars,thank you very much for taking the time to send us a review. We are delighted to hear you enjoyed your time with us, and hope to be able to welcome you back again soon!Warm regards,Luca EngelGuest Relations Coordinator
8/10 Bien
Assem
Voyage en groupe
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Assem
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations Coordinator le 20 févr. 2024
Lieber Assem,wir möchten uns für Ihre Bewertung bedanken, und hoffen das wir Sie zufriedengestellt haben. Auf ein baldiges Wiedersehen,Luca EngelGuest Relations Coordinator
8/10 Bien
Kent Noer
Voyage en famille
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kent Noer
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations Coordinator le 20 févr. 2024
Dear Kent,thank you for taking the time to review our Hotel and for the good scoring overall. Our apologies for the elevator noise clouding your stay with us, we have taken note on your guest profile that youd prefer rooms further away from the elevator.Hopefully we will be seeing you soon back again with us,Kindest Regards,Luca EngelGuest Relations Coordinator
10/10 Excellent
David
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tolles Hotel, tolles Team
David
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Theresa le 12 févr. 2024
Lieber David,was ein schönes Feedback.Gerne habe ich Ihre Bewertung mit unseren ganzen Team geteilt.Ihren Punkt wegen dem Gold Status werde ich intern nochmal in unseren Front Office Meeting ansprechen.Wir hoffen Sie chon bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit besten Grüßen aus Hamburg,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Aida
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nöjda!
Aida
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Theresa le 11 févr. 2024
Dear Aida,thank you for your great feedback.We do hope to have the pleasure of welcome you soon back.With best regards from Hamburg,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
8/10 Bien
Iryna, Reinbek
7 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Iryna
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Theresa le 9 févr. 2024
Liebe Iryna,herzlichen Dank für Ihr positives Feedback.Wir hoffen Sie schon bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit besten Grüßen aus Hamburg,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Yong Jin
Voyage d’affaires
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yong Jin
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Theresa le 9 févr. 2024
Dear Yong,thank you for getting full marks about your recent stay.We do hope to have the pleasure of welcome you soon back.With best regards from Hamburg,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Berrin
Voyage en couple
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Berrin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Theresa le 30 janv. 2024
Liebe Berrin,herzlichen Dank für die volle Punktzahl.Wir hoffen Sie schon bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit besten Grüßen aus Hamburg,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
8/10 Bien
Lis Daugaard
25 janv. 2024
Les points forts : Confort de la chambre
Lis Daugaard
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Theresa le 25 janv. 2024
Dear Lisa,thank you for your positive feedback about your recent stay.We do hope to have the pleasure of welcome you soon back.With best regards from Hamburg,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Georgios, Dortmund
Voyage d’affaires
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Georgios
Séjour de 2 nuits en janvier 2024