Avis
8,0
Très bien
8,2/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Services le 15 mai 2024
We're overjoyed to receive your flawless review! Your satisfaction is our greatest reward, and we're thrilled to have met your expectations. Thank you for choosing Barrington Hotel, and we can't wait to host you again soon!Warm regards,
8/10 Bien
Maïté
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Maïté
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Services le 4 mai 2024
Merci d'avoir partagé votre avis, Maïté. Nous prenons note de vos commentaires et travaillons constamment pour améliorer notre hôtel. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau dans le futur.
6/10 Satisfaisant
Jean Guy
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jean Guy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Services le 5 mai 2024
Hello Jeanhank you for choosing Barrington Hotel for your stay. We appreciate your visit and hope you had a comfortable night with us. If there are any areas where we can improve to enhance your experience further, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back again soon.Warm regards,
10/10 Excellent
Nathalie
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathalie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Patrick le 29 avr. 2024
Thank you greatly for your exceptional rating and comments Nathalie!
8/10 Bien
Mona
1 mars 2024
Mona
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Patrick le 21 mars 2024
Hello Mona, Thank you for reviewing our hotel.
10/10 Excellent
Steve eric
22 janv. 2024
Steve eric
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Services le 1 févr. 2024
Thank you for your survey Steve eric.
8/10 Bien
Marc
6 oct. 2023
Marc
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Services le 26 oct. 2023
Thank you for your survey Marc.
8/10 Bien
pierrette
27 sept. 2023
pierrette
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Service Supervisor le 17 oct. 2023
Thank you for your survey response.
10/10 Excellent
Benoit
25 août 2023
Benoit
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest Service Supervisor le 26 août 2023
Thank you for your survey response.
10/10 Excellent
Mélanie
Voyage en couple
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mélanie
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Guest Service Supervisor le 22 août 2023
Hello! Thank you for staying with us and providing your feedback on your experience. We are pleased to hear that you enjoyed your stay, frequenting our restaurant, and feeling comfortable. It is our pleasure to ensure that all our guests are comfortable and enjoying their visit when they stay with us. We look forward to welcoming you again in the future.
10/10 Excellent
Dany
Voyage en famille
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dany
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest Services le 13 août 2023
Hello DanyThank you for reviewing our hotel
6/10 Satisfaisant
Karene
Voyage en famille
7 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karene
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Services le 13 août 2023
Hello Karene,Thank you for sharing your feedback. We are very sorry our current appearance was not what you had anticipated. We here at the Barrington Hotel know that the state of our product is getting dated and in need of a revamp, but we strive to make up for what we lack in a renovated product by offering the best possible customer service from every department. We hope to see you again the next time you're in Halifax.
6/10 Satisfaisant
Suzanne
4 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Suzanne
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest Services le 5 août 2023
Thank you for your survey
6/10 Satisfaisant
Liette
3 août 2023
Liette
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest Service Supervisor le 23 août 2023
Thank you for your survey response.
10/10 Excellent
fabrice
Voyage en famille
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
fabrice
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest Services le 1 août 2023
Thank you for providing us with your feedback, Fabrice.We are glad you enjoyed your stay with us.
8/10 Bien
Dany
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Dany
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest Service Supervisor le 31 juil. 2023
Hello, thank you for your survey response and for choosing to stay with us. We are happy to see that you had an enjoyable stay with us. We are currently working on plans for renovation of our hotel.
10/10 Excellent
Andre
Voyage en couple
28 juil. 2023
Les points forts : Équipements
Andre
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Services le 28 juil. 2023
Merci pour vos commentaires Andre. Nous sommes heureux d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour avec nous à Halifax.
10/10 Excellent
Gail
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gail
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Service Supervisor le 25 juil. 2023
Thank you for your survey response. We are happy to see that you received great service from our staff.
6/10 Satisfaisant
Claire
18 juil. 2023
Claire
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Services le 19 juil. 2023
Hello ClaireThank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that you didn't enjoyed your stay.
8/10 Bien
Pierre
Voyage en couple
15 juil. 2023
Pierre
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Service Supervisor le 15 juil. 2023
Thank you for your survey response. We are happy that our location was of great benefit to you, and that you had a good stay.
10/10 Excellent
Tony
15 juil. 2023
Tony
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest Services le 16 juil. 2023
Thank you for reviewing our hotel.
10/10 Excellent
Cathy
Voyage en famille
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cathy
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest Services le 12 juil. 2023
Hello CathyThank you for your positive review. We hope to have an opportunity to welcome you again.
8/10 Bien
Raymond
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Raymond
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Services le 12 juil. 2023
Thank you for your survey Raymond.
10/10 Excellent
Luffy-_-
8 juil. 2023
Luffy-_-
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest Services le 28 juil. 2023
Thank you for your survey Luffy.
2/10 Horrible
ELIDE
1 juil. 2023
ELIDE
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Guest Services le 5 juil. 2023
Hello ElideThank you for reviewing our hotel
8/10 Bien
Vincent
Voyage en couple
23 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincent
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Service Supervisor le 24 juin 2023
Thank you for your survey response
8/10 Bien
Florence
23 juin 2023
Florence
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Guest Service Supervisor le 13 juil. 2023
Thank you for your survey response.
2/10 Horrible
blin, France
Voyage en famille
31 mai 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
blin
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Guest Services le 1 juin 2023
We appreciate that you filled out your survey for your stay blin. Maintaining a fresh atmosphere within our guest rooms and common areas is always a key priority and we want to apologize as we fell short of this during your stay. Please know that we take these concerns very seriously and are working closely with pest control, as there has been a lot of construction in Downtown and we are working to minimize its impact on the hotel.
8/10 Bien
Mario
Voyage en couple
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Guest Services le 9 mai 2023
Hello MarioThank you for your positive review. We hope to welcome you again to our hotel in near future.
10/10 Excellent
JING
7 mai 2023
JING
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Guest Services le 9 mai 2023
Thank you for reviewing our hotel
8/10 Bien
Benoit
25 avr. 2023
Benoit
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Guest Services le 16 mai 2023
Thank you for sharing your feedback with us, Benoit.
8/10 Bien
Paul
30 janv. 2023
Paul
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Guest Services le 9 mars 2023
Thank you for choosing to stay at The Barrington Hotel and providing your honest review. We hope to welcome you back to a better experience the next time you are traveling to Halifax
8/10 Bien
Marc, Montréal
Voyage d’affaires, Voyage en couple
22 nov. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Marc
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
4/10 Médiocre
Frédérick
Voyage d’affaires
21 nov. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre très vielle
Frédérick
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
6/10 Satisfaisant
Nellie
Voyage en famille
13 nov. 2022
Les points forts : Personnel et service
Nellie
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de GS le 14 nov. 2022
Thank you for choosing to stay at The Barrington Hotel and providing your honest review. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations during your stay us. We will be addressing the problem as a teachable moment to make your next trip with us more memorable. We hope to welcome you back to a better experience the next time you are traveling to Halifax.
8/10 Bien
Roxane
26 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roxane
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Guest Services le 9 mars 2023
Thank you for choosing to stay at The Barrington Hotel and providing your honest review. We hope to welcome you back to a better experience the next time you are traveling to Halifax
4/10 Médiocre
Daniel
Voyage d’affaires
19 sept. 2022
Daniel
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Services le 20 sept. 2022
Thank you for choosing to stay at The Barrington Hotel and providing your honest review. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations during your stay. We will be addressing the problem as a teachable moment to make your next trip with us more memorable. We hope to welcome you back to a better experience the next time you are traveling to Halifax.
8/10 Bien
Valérie
8 sept. 2022
Valérie
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Reservations le 10 sept. 2022
Thank you for choosing to stay at The Barrington Hotel and providing your honest review. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we are glad that You enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back to a better experience the next time you are traveling to Halifax
10/10 Excellent
Bryan
Voyage en couple
1 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryan
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de GC le 1 sept. 2022
Thank you for choosing to stay at The Barrington Hotel and providing your honest review. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we are glad that You enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back to a better experience the next time you are traveling to Halifax.
8/10 Bien
Raymond
Voyage en famille
27 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raymond
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de GS le 30 août 2022
Thank you for choosing to stay at The Barrington Hotel and providing your honest review. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we are glad that You enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back to a better experience the next time you are traveling to Halifax.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ideal location to explore Halifax
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de GS le 24 août 2022
Thank you for choosing to stay at The Barrington Hotel and providing your honest review. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we are glad that You enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back to a better experience the next time you are traveling to Halifax.
10/10 Excellent
Genevieve
Voyage en couple
21 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Genevieve
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de GC le 27 août 2022
Thank you for choosing to stay at The Barrington Hotel and providing your honest review. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we are glad that You enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back to a better experience the next time you are traveling to Halifax
10/10 Excellent
Sey-Hana
Voyage en couple
15 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sey-Hana
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Reservations le 18 août 2022
Thank you for choosing to stay at The Barrington Hotel and providing your honest review. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we are glad that You enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back to a better experience the next time you are traveling to Halifax.
10/10 Excellent
Vilayvong
Voyage en famille
13 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vilayvong
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de GC le 13 août 2022
Thank you for choosing to stay at The Barrington Hotel and providing your honest review. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we are glad that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back to a better experience the next time you are traveling to Halifax.
8/10 Bien
Roxanne
Voyage en couple
12 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Roxanne
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de GC le 10 oct. 2022
Thank you for choosing to stay at The Barrington Hotel and providing your honest review. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations during your stay. We will be addressing the problem as a teachable moment to make your next trip with us more memorable. We hope to welcome you back to a better experience the next time you are traveling to Halifax.
6/10 Satisfaisant
Julien
9 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Julien
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Guest Services le 9 mars 2023
Thank you for choosing to stay at The Barrington Hotel and providing your honest review. We hope to welcome you back to a better experience the next time you are traveling to Halifax
8/10 Bien
Manon
Voyage en famille
7 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Manon
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de GC le 7 août 2022
Thank you for choosing to stay at The Barrington Hotel and providing your honest review. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we are glad that You enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back to a better experience the next time you are traveling to Halifax.
10/10 Excellent
Josée
Voyage en couple
27 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Josée
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Liudmyla le 29 juil. 2022
Dear Josee, we appreciate a time you spent for sharing your feedback. We regret to hear about your inconvenience with the parking and hope that situation with parking space in downtown will improve shortly. We always will be glad to see you again.
8/10 Bien
Catherine
Voyage en couple
8 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de GC le 14 juil. 2022
We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Halifax. It was truly a pleasure to serve you. We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you. Thank you for staying at the Barrington Hotel and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Halifax
8/10 Bien
Nancy
2 juil. 2022
Nancy
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Guest Services le 4 juil. 2022
Thank you for sharing your feedback from your recent stay at the Barrington Hotel. We strive to offer exceptional service to offer our guests a memorable experience, we're pleased to hear we were able to accomplish this for your stay. We look forward to hosting you again on your next trip to Halifax.