Avis
8,4
Très bien
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de María García le 25 mars 2024
Dear Vincent, thank you very much for your message, and for taking the time to share your experience. We are pleased to know that we met your expectations and that you enjoyed every aspect of your stay. We will be happy to welcome you back on your next trip.
8/10 Bien
Marc-Olivier, chateauguay
Voyage en couple
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Marc-Olivier
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel In & Out le 7 févr. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to regain your trust and provide you with a better experience in the future.
10/10 Excellent
Marie
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel proche aéroport
Marie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Alejandra/Guest Service le 29 nov. 2023
Thank you for your visit!
10/10 Excellent
JEAN PIERRE
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JEAN PIERRE
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Alejandra/Guest Service le 29 nov. 2023
Gracias por su visita
4/10 Médiocre
Mira
Voyage en groupe
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mira
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Marianne
3 mars 2023
Marianne
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel In & Out le 24 mars 2023
Srta. Marianne muchas gracias por su calificación, estamos siempre a sus ordenes, un gusto servirle.
10/10 Excellent
Laurent
17 févr. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Laurent
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Luis le 17 févr. 2023
muchas gracias por sus comentarios
10/10 Excellent
Barbara
13 févr. 2023
Barbara
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Daniel Sican le 6 mars 2023
gracias por sus comentarios es muy importante para nosostros
10/10 Excellent
frederique
28 déc. 2022
frederique
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Martha Schaeuffler le 29 déc. 2022
Agradecemos su comentario es muy importante para nosotros.
10/10 Excellent
Alfredo,
2 nov. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alfredo,
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Martha Schaeuffler le 2 nov. 2022
Agradecemos su comentario, es muy importante para nosotros.
2/10 Horrible
Marie-christine
Voyage en famille
10 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-christine
Séjour de 10 nuits en septembre 2022
Réponse de Luis le 11 oct. 2022
Lamentamos mucho sus comentarios, si nos hubieran dicho esas cosas al estar en el Hotel hubieramos hecho lo posible por solucionar sus problemas. Gracias
8/10 Bien
Natalie Gagne
30 août 2022
Natalie Gagne
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Martha Schaeuffler le 1 sept. 2022
Gracias por su preferencia.
10/10 Excellent
GAETAN
23 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel
GAETAN
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Martha Schaeuffler le 24 nov. 2021
Muchas gracias, nos agrada saber que cumplimos con sus expectativas, Estamos a sus ordenes,
10/10 Excellent
N
31 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Conquis ! On recommande !
N
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Ale le 6 sept. 2021
Thank you for your message, we will be glad to have you back.
8/10 Bien
Annie, St-Hyacinthe
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annie
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Roberto Hernandez le 4 févr. 2020
Thank you, your comments are very valuable to us, it was a pleasure to serve you.
10/10 Excellent
Zina
Voyage en groupe
24 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zina
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Roberto Hernandez le 24 janv. 2020
Gracias por sus comentarios son muy valiosos, fue un placer servirle.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 févr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Christian Arévalo le 12 févr. 2019
Agradecemos mucho sus comentarios, nos motivan para seguir buscando mejoras para nuestros huéspedes, gracias por permitirnos servirle.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Christian Arévalo le 17 déc. 2018
Thanks for your comments, we really appreciate.
6/10 Satisfaisant
Isabelle, ASNIERES SUR SEINE
29 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
proche aéroport La Aurora de guatemal city
Isabelle
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Daniel Sican le 29 août 2018
thank you for your opinion
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel mais mal situé ,
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Christian Arévalo le 5 mars 2018
Muchas gracias por sus comentarios son muy importantes y nos ayudan a mejorar, tomaremos las acciones que estén en nuestras manos para ofrecer otras opciones. Muchas gracias por hospedarse con nosotros.
Atentamente,
Christian Arevalo
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Merci de rester avec nous. Ce fut un plaisir de servir.
10/10 Excellent
ABA
17 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
À deux pas de l'aéroport
ABA
10/10 Excellent
Fanny, Miami
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fanny
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Fanny, Miami
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fanny
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
claudia
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
claudia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Luis
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Luciano
22 mars 2024
Luciano
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Maria De Jesus
Voyage en couple
15 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria De Jesus
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de María García le 23 mars 2024
Estimada Señorita de Jesus, gracias por tomarse el tiempo para compartir su experiencia con nosotros. Lamentamos profundamente que su estancia no haya cumplido con sus expectativas, sin embargo, aclarando su mensaje, la indicación que usted nos dio el día que regreso por su equipaje al hotel, fue que al salir del hotel el día del check out (que fue un día antes) usted olvido el dinero en la habitación en la mesa debajo de la televisión. Nunca menciono que el dinero lo extravío durante su estancia, nosotros tenemos la política de reportar a recepción cualquier objeto que ustedes como huésped olviden al haber realizado la salida de la habitación. Sin embargo, no se encontró ningún objeto al momento de la limpieza, tomando en cuenta que era dinero. Siempre recomendamos a los huéspedes revisar la habitación antes de su partida para ayudarte a evitar olvidos y a garantizar una experiencia sin contratiempos durante su estadía con nosotros.Una vez más, agradecemos por sus comentarios, estamos a la orden.
8/10 Bien
Karla, Anaheim
Voyage en famille
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karla
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Maria Garcia le 25 mars 2024
Dear Karla we sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your recent stay at our hotel. Your feedback is of great value to us as we are always looking to improve our services and our guests' experience.
10/10 Excellent
Kent
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kent
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de María García le 25 mars 2024
Dear Kent, thank you very much for your message, and for taking the time to share your experience. We are pleased to know that we met your expectations and that you enjoyed every aspect of your stay. We will be happy to welcome you back on your next trip.
10/10 Excellent
Bibiana
Voyage en famille
3 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bibiana
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de María García le 25 mars 2024
Dear Bibiana, thank you very much for your message, and for taking the time to share your experience. We are pleased to know that we met your expectations and that you enjoyed every aspect of your stay. We will be happy to welcome you back on your next trip.
8/10 Bien
Omar
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Omar
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de María García le 25 mars 2024
Dear Omar, we sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your recent stay at our hotel. Your feedback is of great value to us as we are always looking to improve our services and our guests' experience.
8/10 Bien
Kimberly
1 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de María García le 25 mars 2024
Dear Kimberly, thank you very much for your message, and for taking the time to share your experience. We are pleased to know that we met your expectations and that you enjoyed every aspect of your stay. We will be happy to welcome you back on your next trip.
6/10 Satisfaisant
David
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de We sincerely apologize for the inconvenience you e le 25 mars 2024
Dear David we sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your recent stay at our hotel. Your feedback is of great value to us as we are always looking to improve our services and our guests' experience.
10/10 Excellent
Frida
24 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frida
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de María García le 25 mars 2024
Dear Frida, thank you very much for your message, and for taking the time to share your experience. We are pleased to know that we met your expectations and that you enjoyed every aspect of your stay. We will be happy to welcome you back on your next trip.
10/10 Excellent
Julieta
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Close to airport
Julieta
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de María García le 25 mars 2024
Dear Julieta, thank you very much for your message, and for taking the time to share your experience. We are pleased to know that we met your expectations and that you enjoyed every aspect of your stay. We will be happy to welcome you back on your next trip.
10/10 Excellent
Gabriela
Voyage en groupe
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriela
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de María García le 25 mars 2024
Dear Gabriela, thank you very much for your message, and for taking the time to share your experience. We are pleased to know that we met your expectations and that you enjoyed every aspect of your stay. We will be happy to welcome you back on your next trip.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de María García le 25 mars 2024
Dear guest, thank you for your rating, it help us to improve the service.
2/10 Horrible
George
Voyage en groupe
20 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de María García le 25 mars 2024
Dear Geroge, thank you for sharing your concerns with us. It's disappointing to hear that you didn't fully enjoy your stay. We strive to provide exceptional service to all our guests, and it's evident that we fell short with you. We appreciate your feedback and will use it to identify areas for improvement.
6/10 Satisfaisant
Helsmond
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Helsmond
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de María García le 25 mars 2024
Estimado Helsmond, lamentamos mucho que su experiencia no haya cumplido sus expectativas. La satisfacción de nuestros huéspedes es nuestra prioridad número uno, y sus comentarios son invaluables para nosotros. Quedamos a la orden.
8/10 Bien
DEBBIE, chandler
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
DEBBIE
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de María García le 25 mars 2024
Dear Debbie, lamentamos sinceramente los inconvenientes que experimentó durante su reciente estancia en nuestro hotel. Su retroalimentación es de gran valor para nosotros, ya que siempre buscamos mejorar nuestros servicios y la experiencia de nuestros huéspedes.
10/10 Excellent
Luuk
15 févr. 2024
Luuk
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de María García le 25 mars 2024
Dear Luuk, thank you very much for your message, and for taking the time to share your experience. We are pleased to know that we met your expectations and that you enjoyed every aspect of your stay. We will be happy to welcome you back on your next trip.
8/10 Bien
Hojana
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hojana
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de María García le 25 mars 2024
Estimada Hojana, muchas gracias por sus amables palabras. Nos alegra saber que disfrutó su estancia en nuestro hotel. Nuestro equipo siempre se esfuerza por brindar el mejor servicio y crear experiencias memorables para nuestros huéspedes. Esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro. ¡Que tenga un excelente día!
2/10 Horrible
Bryan
7 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel In & Out le 7 févr. 2024
We're deeply sorry to hear about your experience. Your satisfaction is our top priority, and we take feedback seriously. We would greatly appreciate it if you could provide more details about your stay so we can address any issues and make necessary improvements. Please feel free to reach out to us directly so we can discuss your concerns further.Thank you for bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to regain your trust and provide you with a better experience in the future.Best regards,
10/10 Excellent
Manuel
2 févr. 2024
Manuel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel In & Out le 7 févr. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to regain your trust and provide you with a better experience in the future.
8/10 Bien
Abraham
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Abraham
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel In & Out le 7 févr. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to regain your trust and provide you with a better experience in the future.
10/10 Excellent
courtney
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
courtney
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel In & Out le 7 févr. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to regain your trust and provide you with a better experience in the future.
2/10 Horrible
Lisa
24 janv. 2024
Lisa
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de María García le 25 mars 2024
Dear Lisa, thank you for sharing your concerns with us. It's disappointing to hear that you didn't fully enjoy your stay. We strive to provide exceptional service to all our guests, and it's evident that we fell short with you. We appreciate your feedback and will use it to identify areas for improvement.
10/10 Excellent
Freddy Alejandro
Voyage en famille
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Freddy Alejandro
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel In & Out le 7 févr. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to regain your trust and provide you with a better experience in the future.
10/10 Excellent
Juan
11 janv. 2024
Juan
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel In & Out le 7 févr. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to regain your trust and provide you with a better experience in the future.Best regards,