Avis sur Ascott Guangzhou
Ascott Guangzhou
No.73 Tianhedong Road, Tianhe District, Guangzhou, Guangdong
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Chin-Aik
Voyage en couple
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chin-Aik
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Chi Keung Daniel
Voyage d’affaires
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Chi Keung Daniel
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Magdalena
Voyage d’affaires
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Magdalena
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
jianan
31 janv. 2023
jianan
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
8/10 Bien
LONG
Voyage d’affaires
22 avr. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
LONG
Séjour de 5 nuits en avril 2021
Réponse de Nana le 27 avr. 2021
It was a great pleasure having you stay at Ascott Guangzhou.Thank you for sharing your feedback about your stay experience with us. we hope to welcome you again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 mars 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Tina le 25 mars 2020
Thank you for your feedback which we received through Customer Relations on March 4, We hope to be able to welcome you again and have another opportunity to serve your better. Once again, thank you for your continued support.
4/10 Médiocre
Anthony
Voyage en famille
2 janv. 2020
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not the best staff try hard
Anthony
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Tina le 5 janv. 2020
Thank you for your feedback.
We read with much concern about the unpleasant experience you encountered during your previous stay with us.
We always encourage our residents to bring their concern to the Duty Manager at the time when the issue arises. The purpose is to ensure that his/her concerns are addressed promptly with the objective of making his/her stay with us a pleasant one. In this instance, the management of the property was unaware of the incident and is very sorry to learn that you were left with an unpleasant experience.
Please contact me at 86-20 8513 0388 so that we can take remedial action to ensure incident like this will not happen again. Thank you.
Once again, we apologize that we were unable to make you feel more at home and comfortable. We would have loved to be able to address your concerns while you were here and had the chance to make your stay more pleasant. We hope that you would reconsider staying with us again, giving us another opportunity to serve you better.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Tina le 26 déc. 2019
I have highlighted your feedback to our F&B operator and reiterated the need to improve breakfast *quality as well as service standards. My team and I will continue to monitor their performance and service delivery.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de tina le 17 déc. 2019
Thank you for your feedback which we received through Customer Relations on Dec 12, We hope to be able to welcome you again and have another opportunity to serve your better.
Once again, thank you for your continued support.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 déc. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Réponse de tina le 5 déc. 2019
Thank you for sharing your feedback about your stay experience with us.we are truely sorry to hear about your unpleasant experience, I therefore wish to extend to you my sincere apologies. and we hope to welcome you again.
8/10 Bien
Kin Fan Simon
29 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
位置优越,服务热诚
Kin Fan Simon
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de GSO le 3 déc. 2019
您好!感谢您选择雅诗阁服务公寓作为此次出行的下榻之所,并在百忙之中与我们分享您的入住体验。我们会继续努力提高服务质量以期营造更加舒适的居住环境,希望能有机会再次为您提供服务。
10/10 Excellent
KATSUNORI
Voyage en famille
1 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
KATSUNORI
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de tina le 30 nov. 2019
It was a great pleasure having you stay at Ascott Guangzhou.Thank you for sharing your feedback about your stay experience with us. we hope to welcome you again.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
26 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
優秀なスタッフが揃っている
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de 1 le 3 déc. 2019
こんにちは、広州アスコット内閣にご入居ありがとうございました。お忙しい中にご入居体験をお分かち合うことを喜んでいます。お客様の励ましと好評を我々の不断の努力を激励しています。今回のお客様のご入居サービスをご提供できまして光栄に存じます。アスコットへのご支持と肯定に重ねて感謝いたします。次回のご来店を心から歓迎いたします。
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Desmond
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
6 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Desmond
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de sun le 2 juil. 2019
Thank you for your compliments about our serviced residence during your recent stay. We are happy to hear that you have enjoyed our facilities and service. We hope you will stay with us again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
8/10 Bien
Yunchen
12 mars 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Yunchen
Séjour de 1 nuit en mars 2019
8/10 Bien
Po Yu
26 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Po Yu
Séjour de 1 nuit en février 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 janv. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
10 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de volcano le 24 déc. 2018
Thank you for your compliments about our serviced residence during your recent stay. We are happy to hear that you have enjoyed our facilities and service. We hope you will stay with us again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Volcano le 24 déc. 2018
Thank you for taking the time to write this review. It is great to have you stay with us. We appreciate your review and the compliments about our location and facilities. We hope to welcome you again.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de VOLCANO le 24 déc. 2018
Thank you for taking the time to write this review. It is great to have you stay with us. We appreciate your review and the compliments about our service and facilities. We hope to welcome you again.
8/10 Bien
Anita
1 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anita
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de VOLCANO le 24 déc. 2018
您好! 感谢您选择广州雅诗阁服务公寓,并在百忙之中与我们分享您的入住体验。 我们很高兴您对此次的出行感到满意,您的肯定将激励我们不断努力,力臻为客人提供完善的服务。 再次感谢您对我们的支持和肯定,诚挚期待您再次莅临雅诗阁! 此致 广州雅诗阁服务公寓
8/10 Bien
takashi
19 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
takashi
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de VL le 30 nov. 2018
こんにちは、広州アスコット内閣にご入居ありがとうございました。お忙しい中にご入居体験をお分かち合うことを喜んでいます。お客様の励ましと好評を我々の不断の努力を激励しています。今回のお客様のご入居サービスをご提供できまして光栄に存じます。アスコットへのご支持と肯定に重ねて感謝いたします。次回のご来店を心から歓迎いたします。
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
良いホテルです。
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de VL le 30 nov. 2018
こんにちは、広州アスコット内閣にご入居ありがとうございました。マンションの優れた地理的な位置がお客様の旅に喜びと便利をもたらすことを喜んでいます。定期的に特典を出しますので、ご注目をお待ちしております。次回のご来店を心から歓迎いたします。
敬具 広州アスコット
10/10 Excellent
shuji
29 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
shuji
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de VL le 30 nov. 2018
Thank you for taking the time to provide us with your feedback. thank you for staying with us and we look forward to welcoming you again
2/10 Horrible
Ayries Grace
9 août 2018
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Terrible Service
Ayries Grace
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de volcano le 20 sept. 2018
Thank you for taking the time to provide us with your feedback .
I am truly sorry to hear about your unpleasant experience. While we constantly strive to maintain the highest standards of customer satisfaction, regrettably, on this occasion, we have fallen short of our key objective. I therefore wish to extend to you my sincere apologies.
I would like to assure you that I have personally addressed this issue with the staff concerned and will ensure that the staff receives the necessary guidance to perform a much better role moving forward to avoid a recurrence of this incident.
Unfortunately, there is no way of recreating the past or reversing the unpleasant incident you experienced. However, I can assure you that we value your feedback and your feedback has been utilised to improve our service and communication.
Once again, please accept our apologies and do not hesitate to let me know if I can be of any assistance to you anytime.
6/10 Satisfaisant
cyn, singapore
4 juil. 2018
Old n tired looking
cyn
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de VL le 30 nov. 2018
Thank you for taking the time to provide us with your feedback.As a serviced residence, we always consider the comfort of our residents of utmost importance. The design and layout of our refurbished apartments were largely due to the result of the feedback we previously received from our residents. We look forward to welcoming you again
6/10 Satisfaisant
Jason, Singapore
15 juin 2018
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Good location nothing else
Jason
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de VL le 2 déc. 2018
Thank you for taking the time to provide us with your feedback . I am truly sorry to hear about your unpleasant experience. While we constantly strive to maintain the highest standards of customer satisfaction, regrettably, on this occasion, we have fallen short of our key objective. I therefore wish to extend to you my sincere apologies.
Unfortunately, there is no way of recreating the past or reversing the unpleasant incident you experienced. However, I can assure you that we value your feedback and your feedback has been utilised to improve our service and communication.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2018
8/10 Bien
Selim
11 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel apartment, facing a fancy mall
Selim
Séjour de 4 nuits en mars 2018
Réponse de Ascott Guangzhou le 12 mars 2018
Hi Selim
Greetings! The team at Ascott Guangzhou is very honoured and humbled to note you have found our property's location and apartments to be ideal for your recent trip. Our team would be reviewing their food selection so that they may provide a selection that is favoured by the majority of our multinational residents.
It has been a great pleasure being of service to you during your recent holiday and we sincerely hope to welcome you back for another unforgettable stay with us.
2/10 Horrible
Jaehen
28 déc. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
poor service,
Jaehen
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de Ascott Guangzhou le 24 janv. 2018
Dear Jaehen
We are truly sorry to hear about your unpleasant experience. While we constantly strive to maintain the highest standards of customer satisfaction, regrettably, on this occasion, we have fallen short of our key objective.
However, we can assure you that we value your feedback and your feedback has been utilised to improve our service and communication.
We look forward to hearing from you, giving us another opportunity to serve you better.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
房間超大方便的旅館
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2017
Réponse de 广州雅诗阁服务公寓 le 24 janv. 2018
您好!非常感谢您选择入住广州雅诗阁服务公寓,很高兴我们的房间设施得到您的认可。我们会不定期地推出优惠入住活动,期待您的关注。诚挚欢迎您的下次光临!此致 广州雅诗阁服务公寓
8/10 Bien
Andre
27 oct. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Andre
Séjour de 4 nuits en octobre 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Ascott Guangzhou le 24 avr. 2017
您好! 您的肯定与好评将激励我们不断努力,为客人提供更完善的服务。能够为您的此次入住提供服务,我们深感荣幸! 再次感谢您对我们的支持和肯定,诚挚期待您再次莅临雅诗阁! 此致 广州雅诗阁服务公寓
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Pek San
30 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pek San
6/10 Satisfaisant
NGAR FONG
24 nov. 2016
Les points forts : Personnel et service
Convenience, next to Metro
NGAR FONG
8/10 Bien
Vai Kuong
22 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
旅遊,商務之選
Vai Kuong
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
CARLOS
1 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
practico y bien situado
CARLOS
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Chi Yan
3 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chi Yan
8/10 Bien
Brandon
22 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandon
8/10 Bien
MC, Singapore
18 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel in convenient location
MC
Réponse de Ascott Guangzhou le 22 déc. 2015
Dear MC
Greetings from Ascott Guangzhou
Thank you for sharing your recent stay experience and your heartwarming compliments for our team’s service attitude, hospitality and cleanliness. We do apologise if the limited TV channels have prevented you from enjoying your stay fully at Ascott Guangzhou. Please be assured that we are currently embarking on a proposal to renovate our rooms and appliances in the near future.
Your valuable feedback is very much appreciated as it has been pivotal in our continuous effort to seek improvements so that we may provide the best service, products and facilities for our residents.
It was our pleasure hosting your stay and we hope to welcome you back soon at any of our serviced residences.
Sincerely
Ascott Guangzhou
8/10 Bien
vorarat
7 déc. 2015
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
vorarat
Réponse de Ascott Guangzhou le 10 déc. 2015
Dear Vorarat,
Greetings from Ascott Guangzhou
We are delighted to read that you have been very satisfied with your overall stay experience and our strategic location has been most ideal for your recent trip. It has been a great pleasure being of service to you and we sincerely hope to welcome you back for more memorable stays with us.
Warmest Regards
Ascott Guangzhou
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
1 nov. 2015
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
整體ok,有機會會再入住
Voyageur vérifié
Réponse de Ascott Guangzhou le 16 nov. 2015
您好!我们很抱歉由于按摩浴缸清洁度不良,而造成您有不愉快的体验,我们深感抱歉。我们会努力提高房间卫生的质量以期营造更加舒适的居住环境。希望能有机会再次为您提供服务。
此致 广州雅诗阁服务公寓