Avis
7,4
Bien
7,8/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
25 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2023
8/10 Bien
CAROLINE
Voyage d’affaires
13 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
CAROLINE
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
10/10 Excellent
Yilmaz
8 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yilmaz
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
8/10 Bien
JARDIN
17 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel correct
JARDIN
Séjour de 1 nuit en mai 2019
8/10 Bien
jean philippe
13 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jean philippe
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Miha Arko, Front Office Manager le 13 mai 2019
Dear Jean Philippe! Thank you for staying with us it was a pleasure to host you; thank you also for your review! We will do our best to make your stay 10/10 next time! Have a nice day and best regards, Miha Arko, Front Office Manager
8/10 Bien
Christelle
26 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien
Christelle
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Miha Arko, Front Office Manager le 26 avr. 2019
Dear Christelle, thank you for your review and your stay with us, it was a pleasure to host you. We are glad that you liked our beds. We are really sorry for the inconveniences which you had during your stay. We promise that we will do our best to make your stay 10/10 next time! Best regards,
10/10 Excellent
William
15 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
William
Séjour de 1 nuit en juin 2017
8/10 Bien
Annie, Lyon
4 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel pratique pour faire une escale d,une nuit
Annie
Réponse de Kongo Team le 10 janv. 2015
Dear Annie,
we very much appreciate your comments regarding your stay at the Kongo - Hotel & Casino. It is always a pleasure to receive positive feedback.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Kongo Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 juin 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Kongo Team le 7 mai 2016
Dear guest,
thank you for choosing to stay with us at hotel Kongo and sharing your feedback. It's nice to learn that it was very much a positive experience. I have shared your 4-star rate feedback with our team. Hopefully we will have a chance to impress you even more on your next visit.
Sincerely,
Miha Arko
Front Office Department
8/10 Bien
LE LAY PY, FRANCE
7 avr. 2014
Chambre en mauvais état
LE LAY PY
Réponse de Kongo Team le 7 mai 2016
Dear LE LAY PY,
thank you for choosing hotel Kongo for your recent stay. I am delighted to read how much you enjoyed the experience.
I am very pleased that you had a nice stay and that you enjoyed our beautiful environment and convenient location during your stay. This is always a nice to hear from our guests when they are enjoying their stay.
Thank you again for your feedback and I look forward to your next visit.
Best regards,
Miha Arko
Front Office Department
10/10 Excellent
beaussier
12 nov. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
beaussier
Réponse de Kongo Team le 7 mai 2016
Dear Beaussier,
thank you for finding time to give us 5 star review. We are very happy you enjoyed your stay and found our property to fit your desire. We take great pleasure in making our guests happy and always aim to provide our guest with a perfect stay.
We hope to see you again when your travels bring you to Slovenia.
Warm regards,
Miha Arko
Front Office Department
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 mai 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Kongo Team le 7 mai 2016
Dear guest,
thank you for taking time to review our hotel. It is nice to hear that you had 5-star rated stay in hotel Kongo .We are delighted that we had opportunity to serve you. Kongo team is working hard everyday to delivered friendly and attentive service, that we pride ourselves in providing. .
I hope that you are going to have the opportunity to visit Slovenia again in the future and that we will have the honor to have you staying with us as our guest.
Best regards,
Miha Arko
Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
Das
Voyage en famille
29 juin 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Das
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Kalamanov
24 avr. 2023
Kalamanov
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Shkodra
10 janv. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shkodra
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
8/10 Bien
Wilfried
27 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wilfried
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
René
Voyage en famille
23 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
René
Séjour de 1 nuit en avril 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 janv. 2022
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
10/10 Excellent
Fikret
12 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fikret
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de reception le 14 déc. 2021
Thank you :)
8/10 Bien
Nusrete
21 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nusrete
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
8/10 Bien
Necati
Voyage en famille
23 août 2021
Necati
Séjour de 1 nuit en août 2021
8/10 Bien
Natasa
Voyage en famille
6 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Natasa
Séjour de 1 nuit en août 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 août 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Miha Arko, Front Office Manager le 30 août 2020
Vielen Dank für Ihre Bewertung.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 juil. 2020
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de Miha A., Front Office Manager le 5 juil. 2020
Sehr geehrter Gäst!
vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen und Ihren Aufenthalt im Admiral Hotel Kongo Grosuplje zu bewerten.
Wir freuen uns, dass wir Sie mit unserem Service überzeugen konnten und freuen uns, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Herzliche Grüße,
8/10 Bien
Hisa
Voyage en famille
27 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hisa
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Miha A. Front Office Manager le 3 févr. 2020
Dear Hisa, thank you for your rating!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 déc. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Miha Arko, Front Office Manager le 12 déc. 2019
Dear Guest,
thank you for staying with us and giving us great review.
Best regards,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
19 août 2019
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Miha A. Front Office Department le 2 sept. 2019
Dear all,
thank you for your comment. We will do our best to make next time stay more comfortable.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Miha A., Front Office Manager le 13 août 2019
Dear Guest,
thank you for your rate 5/5, we are glad that our service was for as always should be!
Best regards,
8/10 Bien
Matteo
5 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Matteo
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Miha Arko le 8 août 2019
Dear Mr Mateo, thank you for your review. We will do our best to make your stay rated 10/10. Until next time we wish you all the best, Miha Arko, Front Office Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
16 juin 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Miha A., Front Office Manager le 16 juin 2019
Dear guest, at first we would like to thank you for your stay with us and taking time for a review. We are really sorry that you had unpleasant experience staying with us. We noted your comments about our accommodation, we will do our best to make your stay next time more comfortable and less unpleasant, since your review is not reflect of our usual standards.
Next time, please contact us asap when the issue appear, that we can resolve right away difficulties which appear during your stay, since we are available 24/7 to serve and help you!
Best regards,
Miha Arko
Front Office Manager
4/10 Médiocre
Eyal
24 mai 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Eyal
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Miha A., Front Office Department Manager le 1 juin 2019
Dear Eyal,
thank you for your review and stay! It was a pleasure to host you! Hope we see you soon! Best regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 mai 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Miha Arko, Front Office Manager le 20 mai 2019
Dear guest, thank you for staying with us and your review. Hope next time we will deliver the better service than this time! Best regards,
4/10 Médiocre
Leonardo, Parma
Voyage en couple
29 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leonardo
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Miha Arko, Front Office Manager le 6 mai 2019
Gentile Signor Leonardo,
Grazie per il averci scelto per il suo soggiorno a Kongo Hotel. Ci dispiace sentire che non ha avuto un esperienza positiva. Speriamo davvero che il suo prossimo soggiorno a Slovenia presso l'Hotel Kongo sia perfetto sotto ogni punto di vista.
Cordiali saluti,
Miha Arko
Front Office Manager
8/10 Bien
Matteo
8 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Matteo
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Miha Arko, Front Office Manager le 8 avr. 2019
Dear Mateo, thank you for your review and your stay in our hotel!
6/10 Satisfaisant
Tommy
2 oct. 2018
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Får vad man betalar för.....
Tommy
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Miha Arko le 4 oct. 2018
Dear Tommy,
thank you for your reply. We are really sorry that we did not deliver experience as you expected. Hope next time you will have better
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Miha Arko, Front Office Department le 24 août 2018
Grazie per vostro soggiorno!
8/10 Bien
Damir, Zürich
19 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hübsches Hotel an der Autobahn.
Damir
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Miha Arko, Front Office Department le 24 août 2018
Danke für deinen Kommentar und bleib bei uns.
6/10 Satisfaisant
Joel
16 août 2018
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Joel
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de Miha Arko, Front Office Department le 22 août 2018
Thank you for your review.
6/10 Satisfaisant
Joel
14 août 2018
Joel
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de Miha A., Front Office Manager le 15 août 2018
Thank you!
8/10 Bien
Anders
24 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anders
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Miha A., Front Office Manager le 25 juin 2018
Thank you for your rating!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 juin 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Very good stay , value for money
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Miha A., Front Office Department Manager le 9 juin 2018
Dear Anonymous, thank you for your review! Hope we see you soon here!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 mai 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Miha Arko, Front Office Department le 21 mai 2018
Thank you for your review.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
30 avr. 2018
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Miha A., Front Office Department le 4 mai 2018
Dear Guest, thank you for your review. Hope next time we can exceed your expectations. We also offer more spacious rooms with balcony, just please contact us and we will be glad to assist you, beside all we also have luxurious hotel suite, which is 44 square meters.
4/10 Médiocre
fafen
29 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vicino a Ljubljana, ma con molte carenze
fafen
Séjour de 3 nuits en avril 2018
Réponse de Miha A., Front Office Department Manager le 1 mai 2018
Gentile Sir or Madam Fafen,
innanzitutto la ringraziamo per aver dedicato il suo tempo a recensire il nostro albergo, seppur negativamente. Ci sforziamo sempre di fornire la massima qualità del servizio all’ospite, ma purtroppo non sempre riusciamo. Quindi, per favore, se ci contattate direttamente al nostro indirizzo di posta elettronica al fine di trovare insieme, errori specifici, che saranno immediatamente eliminati o migliorati. Rimaniamo sempre a disposizione nel caso ci volesse ricontattare. La ringraziamo nuovamente per la sua recensione che, come le altre, ci permette di crescere e migliorare il servizio offerto.
Cordiali saluti,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
7 janv. 2018
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
Réponse de Miha A. le 15 janv. 2018
Thank you for your rating!
6/10 Satisfaisant
Rossi
30 déc. 2017
Les points forts : Propreté
Rossi
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de Kongo Team le 2 janv. 2018
Dear Mr Rossi,
thank you for your review.
We would be very happy, if you would share with us your comments how to improve your stay with us.
Hope we can deliver service valued 5 stars next time.
Best regards,
Miha A.
8/10 Bien
Sinisa
14 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sinisa
Séjour de 1 nuit en juin 2017
2/10 Horrible
Christoph
9 avr. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Übernachten Sie besser woanders
Christoph
10/10 Excellent
Iskra
20 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Iskra
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre