Avis sur Holiday Inn Express Grimsby, an IHG Hotel
Holiday Inn Express Grimsby, an IHG Hotel
3-9 Wellowgate, Grimsby, England
Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 22 déc. 2023
Hi, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 10* feedback & we look forward to seeing you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
10/10 Excellent
Florian
Voyage d’affaires
17 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Florian
Séjour de 3 nuits en novembre 2020
Réponse de Dylan | GSM le 28 nov. 2020
Hi Florian
Thank you for your 10* review, we hope to see you stay at the hotel again soon.
Kind Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Dylan Robson | Guest Service Manager le 23 sept. 2019
Hi,
Thank you for taking the time to leave a 4* review, your feedback is appreciated and we hope you will return to the hotel again soon.
Kind Regards,
10/10 Excellent
Charles-Henri
29 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel confortable et abordable pour un séjour pro!
Charles-Henri
Réponse de General Manager le 2 déc. 2016
Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches. Original en anglais Language Weaver Notez cette traduction: Merci pour votre évaluation Mauvaise Bonne Nous sommes vraiment heureux d'apprendre que nous avons dépassé vos attentes.
Je suis super content d'entendre tous vos commentaires remarquables surtout en ce qui concerne le service chaleureux du personnel.
Encore une fois, merci pour vos commentaires. Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches.
Meilleures salutations
Sophie Barr
Assistant Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very Good
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 2 sept. 2016
Thank you for your feedback from your recent stay with us. I am delighted to hear that would recommend the hotel and you found the staff to be friendly and helpful and breakfast to be nice.
Kindest Regards
Sophie Barr
Senior Guest Service Manager
6/10 Satisfaisant
Nick
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nick
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Dylan | SGSM le 21 mai 2024
Hi Nick,Thank you for taking the time to review the hotel, I am sorry to see that you could only score your stay 3*. Please be aware that our parking fee is advertised on all of our booking sites. We hope that you would give us the opportunity to serve you again soon!Kind Regards,Dylan SGSM
10/10 Excellent
Adam
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adam
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Dylan | SGSM le 13 mai 2024
Hi Adam, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to see your 5* review & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
8/10 Bien
Clare
Voyage en famille
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clare
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Dylan | SGSM le 2 mai 2024
Hi Clare, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see that you could score your stay 4* & we hope to see you again soon. Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
8/10 Bien
GRAHAM
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
GRAHAM
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dylan | SGSM le 27 mars 2024
Hi GRAHAM, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to read your 4* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Hannah, Guest Service Manager.
10/10 Excellent
Fred
Voyage en famille
21 mars 2024
Les points forts : Équipements
Fred
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dylan | SGSM le 27 mars 2024
Hi Fred, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to read your 5* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Hannah, Guest Service Manager.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dylan | SGSM le 26 févr. 2024
Hi, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 10* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
10/10 Excellent
Sean
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sean
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Dylan | SGSM le 20 févr. 2024
Hi Sean, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 10* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
10/10 Excellent
Matt
Voyage d’affaires
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Matt
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dylan | SGSM le 18 févr. 2024
Hi Matt, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to read your 10* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
6/10 Satisfaisant
Abubakr
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Abubakr
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dylan | SGSM le 11 févr. 2024
Hi Abubakr, thank you for taking the time to review the hotel 3* & we look forward to seeing you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
10/10 Excellent
MYUNG GYU
Voyage d’affaires
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MYUNG GYU
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Dylan | SGSM le 19 janv. 2024
Hi MYUNG GYU, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to read your 10* feedback & we look forward to seeing you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
8/10 Bien
David
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good
David
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Dylan | SGSM le 16 janv. 2024
Hi David, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to read your 8* feedback & we look forward to seeing you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
10/10 Excellent
Gary
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gary
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Dylan | SGSM le 16 janv. 2024
Hi Gary, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 10* feedback & we look forward to seeing you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
10/10 Excellent
Carla
7 janv. 2024
Les points forts : Équipements
Carla
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 12 janv. 2024
Hi Carla, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 5* feedback & we look forward to seeing you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
10/10 Excellent
Florin
Voyage d’affaires
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Florin
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Dylan | SGSM le 12 janv. 2024
Hi Florin, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 10* feedback & we look forward to seeing you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
10/10 Excellent
Harish
1 janv. 2024
Harish
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 3 janv. 2024
Hi Harrish, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 10* feedback & we look forward to seeing you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
10/10 Excellent
Dave
Voyage d’affaires
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dave
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 23 déc. 2023
Hi Dave, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 10* feedback & we look forward to seeing you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
4/10 Médiocre
Shirley
11 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
weekend stay
Shirley
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 12 déc. 2023
Hi Shirley, thank you for taking the time to review the hotel, we are sorry to see that you think our standards are slipping & we hope that we can change that opinion on your next stay. Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager
10/10 Excellent
Dave
Voyage d’affaires
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dave
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 9 déc. 2023
Hi Dave, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to read your 10* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
10/10 Excellent
Sarah
Voyage d’affaires, Voyage en couple
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 8 déc. 2023
Hi Sarah, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to read your 5* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
10/10 Excellent
Courtney
Voyage en couple
24 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Courtney
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 24 nov. 2023
Hi Courtney, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to see your 5* score & we hope to see you again soon. Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager
10/10 Excellent
Susan
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overnight stay
Susan
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 23 nov. 2023
Hi Susan, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to see your 10* score & we hope to see you again soon. Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager
10/10 Excellent
Dave
Voyage d’affaires
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dave
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 17 nov. 2023
Hi Dave, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to see your 10* score & we hope to see you again soon. Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager
10/10 Excellent
Dave
6 nov. 2023
Dave
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 12 nov. 2023
Hi Dave, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to see your 10* score & we hope to see you again soon. Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager
8/10 Bien
Shishir Kumar
Voyage en famille
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Shishir Kumar
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 3 nov. 2023
Hi Shishir, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 8* score & we hope to see you again soon. Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager
10/10 Excellent
Carl
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carl
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 22 oct. 2023
Hi Carl, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to see your 10* score & we hope to see you again soon. Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager
10/10 Excellent
Patrick
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent customer service.
Patrick
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 10 oct. 2023
Hi Patrick, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 10* score & we hope to see you again soon. Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager
10/10 Excellent
Daphne
24 sept. 2023
Daphne
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 26 sept. 2023
Hi Daphne, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to see your 10* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager
10/10 Excellent
Dave
Voyage d’affaires
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dave
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 18 sept. 2023
Hi Dave, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to see your 10* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en famille
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 18 sept. 2023
Hi Andrew, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to see your 5* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager
8/10 Bien
Lauren
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lauren
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 18 sept. 2023
Hi Lauren, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 8* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager
10/10 Excellent
Dave
Voyage d’affaires
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dave
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 12 sept. 2023
Hi Dave, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 10* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager
8/10 Bien
Timothy
15 août 2023
Timothy
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 16 août 2023
Hi Timothy, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 8* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager
10/10 Excellent
Jane
15 août 2023
Jane
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 16 août 2023
Hi Jane, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 10* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager
10/10 Excellent
David
13 août 2023
David
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 15 août 2023
Hi David, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 10* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager
8/10 Bien
Malcolm
2 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Malcolm
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 3 août 2023
Hi Malcolm, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 4* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, SGSM
6/10 Satisfaisant
Brenda
28 juil. 2023
Brenda
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 18 août 2023
Hi Brenda, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 3* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
10/10 Excellent
Paul, Swadlincote
21 juil. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 1 août 2023
Hi Paul, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 5* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, SGSM
4/10 Médiocre
Paul
21 juil. 2023
Paul
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 1 août 2023
Hi Paul, thank you for taking the time to review the hotel, we are sorry to see that you could only score your stay 4 out of 10 and we hope to see you again soon to show that your unsatisfactory stay was an exception. Kind Regards, Dylan, SGSM
8/10 Bien
Francis Loftus
20 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francis Loftus
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 1 août 2023
Hi Francis, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 8* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, SGSM
10/10 Excellent
Joanne
19 juil. 2023
Joanne
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 1 août 2023
Hi Joanne, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 10* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, SGSM
10/10 Excellent
Joanne
16 juil. 2023
Joanne
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 18 juil. 2023
Hi Joanne, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 10* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, SGSM
10/10 Excellent
Joanne
11 juil. 2023
Joanne
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 14 juil. 2023
Hi Joanne, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 10* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, SGSM
10/10 Excellent
Sukhjeet
Voyage en famille
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sukhjeet
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 10 juil. 2023
Hi Sukhjeet, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 10* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
10/10 Excellent
Steve
Voyage en groupe
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 4 juil. 2023
Hi Steve, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 5* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
10/10 Excellent
Stephen
25 juin 2023
Stephen
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Dylan | SGSM le 16 juil. 2023
Hi Stephen, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 5* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.