Avis sur Days Inn by Wyndham High Point/Archdale
Days Inn by Wyndham High Point/Archdale
10002 S Main St, High Point, NC
Avis
5,4
5,4/10
Propreté
6,4/10
Personnel et service
4,8/10
Équipements
5,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
4,8/10
Écoresponsabilité
Avis
22 oct. 2019
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
6/10 Satisfaisant
David
Voyage avec des animaux de compagnie
11 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
David
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Jean
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Jessica
Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Travis
31 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Travis
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Leah, High Point
11 mars 2024
Leah
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Sonja
Voyage en famille
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sonja
Séjour de 6 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Lindsay
Voyage d’affaires
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lindsay
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
14 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Arthur
Voyage en famille
17 déc. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
In a sad state of appearance
Arthur
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
Mike
4 déc. 2023
Mike
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Rose
Voyage d’affaires
11 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rose
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
James, Ormond Beach
Voyage d’affaires
17 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Ann
Voyage d’affaires
16 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ann
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Victor
13 oct. 2023
Victor
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Corey
13 oct. 2023
Corey
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Jekneika
Voyage en famille
1 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jekneika
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
2/10 Horrible
Katrina
Voyage en couple
11 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katrina
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
4/10 Médiocre
Eliezer
7 sept. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Not recommended!!
Eliezer
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
4/10 Médiocre
David
3 sept. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Claudia
20 août 2023
Claudia
Séjour de 1 nuit en août 2023
6/10 Satisfaisant
Carolyn
12 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carolyn
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Yina
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yina
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
Kathleen
1 août 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Kathleen
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
wayne
Voyage en famille
31 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
wayne
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Thomas
3 juil. 2023
Thomas
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
2/10 Horrible
Shannon
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Shannon
Séjour de 1 nuit en juin 2023
2/10 Horrible
Jaelin
Voyage en famille
11 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stay was awful . Room wasn’t clean . Have roaches
Jaelin
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Hotel Manager le 13 juin 2023
Dear Guest,We are distressed to see your comments. Your feedback is important to us. Our apologies for the inconvenience. The entire point you have observed will be investigated, and necessary actions will be taken, We will appreciate your kind understanding. Please visit us again.Sincerely,Hotel Manager.
2/10 Horrible
Lynnette
7 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lynnette
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Hotel Manager le 8 juin 2023
Dear Guest,We are so sorry to hear that your stay was unpleasant. We take all guest feedback seriously and will be sure to address these issues with the hotel management. We appreciate you bringing this to our attention, and we hope that you will give us another chance in the future.Sincerely,Hotel Manager.
2/10 Horrible
Wayne
18 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wayne
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Hotel Manager le 19 mai 2023
Dear Guest,It is disappointing to see that your stay was not satisfactory at our hotel. It would have been better if you could have specifically mentioned the key areas that bothered you so that we could have focused on improving them. Anyway, your feedback is important to us, and you can contact us at any time to inform us of your concerns. Guest feedback is important to us for improvement. I look forward to seeing you again. Sincerely, Hotel Manager
4/10 Médiocre
Justin
Voyage en famille
1 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Hotel Manager le 2 mai 2023
Dear Justin,Thanks for the feedback. It is disappointing to note that your stay was not satisfactory. We regret the inconvenience due to many unfortunate reasons. Our team will check where we went wrong and will take corrective actions for maximum betterment. We shall appreciate your kind understanding and request a rethinking to visit.Sincerely,Hotel Manager
2/10 Horrible
AL, TORONTO
Voyage d’affaires
25 avr. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
AL
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Hotel Manager. le 27 avr. 2023
Dear Guest,I am sorry to hear about your experience. I will investigate and address these issues immediately. Please allow me to offer my sincere apologies for any distress this may have caused you.Sincerely,Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Jamie, Kitchener
Voyage d’affaires
25 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Hotel Manager le 27 avr. 2023
Dear Guest,Thank you for your review! We are so pleased to hear that you enjoyed our convenient location. We strive to make our guests' stays as comfortable and enjoyable as possible, and it's great to know that we hit the mark. We hope to see you again soon!Sincerely,Hotel Manager
2/10 Horrible
Jeff
Voyage d’affaires, Voyage en couple
25 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeff
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Hotel Manager. le 25 avr. 2023
Dear Guest,Thanks for your comments.I regret that we couldn't completely satisfy you because of the issues mentioned in your review, which made your stay unpleasant. We take real pride in our hotel, and I apologize if we let you down. We are addressing your observations point by point for further improvement, and you will definitely see the difference during your next visit. We await your earliest next trip to our area and promise a nice stay with us. Sincerely,Hotel Manager
2/10 Horrible
Danielle
21 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Danielle
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Hotel Manager. le 22 avr. 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests, which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know that your feedback is very important to us, and we would welcome the opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. With this in mind, if you would be kind enough to contact us, discuss, and sort it out for the betterment of our services, Please reconsider and visit us again. Sincerely, Hotel Manager
10/10 Excellent
James
Voyage en couple
16 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Hotel Manager le 17 avr. 2023
Dear Guest,Thank you so much for your review response! I'm glad you had a positive experience with us and that we were able to exceed your expectations. We work hard to make sure our customers have a great experience, so it's always nice to hear that we're meeting those goals.Sincerely,Hotel Manager
2/10 Horrible
Diana
Voyage en famille
30 mars 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Manager le 1 avr. 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests, which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. With this in mind, if you would be kind enough to contact us, discuss, and sort it out for the betterment of our services, Please reconsider and visit us again. Sincerely, Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Ghinda
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
28 mars 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ghinda
Réponse de Hotel Manager le 29 mars 2023
Dear Guest,I'm sorry to hear about your experience, and I'd like to know more about what happened. Please let me know if you'd like to provide more detail, or if there's anything else I can do for you.Sincerely,Hotel Manager
2/10 Horrible
Tikiya
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
20 mars 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tikiya
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Manager le 21 mars 2023
Dear Guest,We are distressed to see your comments. Your feedback is important to us. Our apologies for the inconvenience. The entire point you have observed will be investigated, and necessary actions will be taken, We shall appreciate your kind understanding. Please visit us again.Sincerely,Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Monica
Voyage d’affaires
10 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Monica
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Manager le 10 mars 2023
Dear Guest,Thanks for your recent stay at our property.We focus on providing a great experience for every guest and on providing value to you as well. From an improvement point of view, we look for specific areas of your experience that need improvement.Sincerely,Hotel Manager
10/10 Excellent
sonia
Voyage en groupe
27 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sonia
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Hotel Manager le 2 mars 2023
Dear Sonia,We're so glad you enjoyed your stay with us, We're always working to make your stay as smooth and enjoyable as possible.Thank you for taking the time to leave us this glowing review. We hope to see you again soon!Sincerely,Hotel Manager
2/10 Horrible
Tracy
20 févr. 2023
Tracy
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Hotel Manager le 14 mars 2023
Dear Guest,We are sad to see such a low score. I apologize that we let you down. You don’t mention any specific failings you experienced, so I can’t comment further. I can tell you that we’re involved in a continuous improvement process and are working to make the hotel better than ever before. Perhaps the experience will be better for you if you give us another try in the future.Sincerely,Hotel Manager
10/10 Excellent
Beth
Voyage en couple
11 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beth
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Hotel Manager le 11 févr. 2023
Dear Guest,We appreciate your compliments regarding the cleanliness of our hotel. We take real pride in this hotel and serving guests like you, but at the same time, we have noted your concern regarding the TV and forwarded it to the management. We will surely work on it, and we hope that you will choose to stay with us again in the future.Sincerely,Hotel Manager
4/10 Médiocre
Selina
22 janv. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Selina
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Hotel Manager le 24 janv. 2023
Dear Guest,We would have preferred to see that your stay was more satisfactory, and we regret that you did not inform us of the areas that could have been improved at the time. In the future, we hope that our guests will give us feedback so we can focus on improving those areas.Sincerely,Hotel Manager
10/10 Excellent
Cidney
21 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service
Cidney
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Hotel Manager le 9 mars 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to rate your stay at our hotel. We value your feedback and are pleased to learn that you enjoyed your stay. We welcome the opportunity to host you again, and look forward to exceeding your expectations during your next visit.Sincerely,Hotel Manager
8/10 Bien
Larry
18 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Hotel Manager le 9 mars 2023
Dear Guest,We appreciate your rating of our hotel and staff. Our goal is to provide the best service possible, and we are delighted to know that you were satisfied with our hospitality. Please let us know when you plan to return so that we can do our best to make your stay even more enjoyable.Sincerely,Hotel Manager
8/10 Bien
Larry
16 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Hotel Manager. le 9 mars 2023
Dear Larry,We hope you enjoyed your stay with us. It is our goal to provide quality accommodations and service that will make every guest feel comfortable and at home in our hotel. We look forward to welcoming you back on your next visit.Sincerely,Hotel Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
9 janv. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Days Inn should be renamed Disgusting Inn
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Hotel Manager. le 10 janv. 2023
Dear Guest,Thanks for choosing our hotel for your stay. We apologize for all the inconveniences you had with the stay. We are acting in each of them on high priority. You can see the changes. Please visit us again.Sincerely, Hotel Manager
10/10 Excellent
Jason
31 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
2/10 Horrible
Wilfredo
30 déc. 2022
Wilfredo
Séjour de 1 nuit en décembre 2022