Avis sur Sentido Apollo Palace and Waterslides
Sentido Apollo Palace and Waterslides
Messonghi Beach 35, Corfu, Corfu Island
Avis
8,4
Très bien
8,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 oct. 2023
Les points faibles : Équipements
6/10 Satisfaisant
ELISABETH
10 août 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
moyen
ELISABETH
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de SENTIDO Ambassador le 7 nov. 2022
Dear moyen, Thank you very much for your feedback on your recent stay here at Sentido Apollo Palace. We are pleased to know that overall, you had a nice experience in our hotel, and we apologize for any inconvenience which might have occurred during your stay and did not meet your expectations and run as smoothly as you had wished. The Apollo Palace team makes a continuous effort for quality service, and we try to improve day by day. Service has always been an important value for our company, and we will continue to work in this direction.Please rest assured that your constructive feedback is deeply appreciated, and all the points brought forward will be taken into serious consideration as there is always room for improvement.Once again, we would like to thank you for choosing Sentido Apollo Palace and we hope to have another opportunity in the near future to welcome you back in our resort and provide a relaxing holiday experience.Kind Regards,
8/10 Bien
Samir
Voyage en famille
2 mai 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon rapport qualité/prix
Samir
Séjour de 7 nuits en avril 2022
Réponse de IVN le 4 mai 2022
Chère Madame, Monsieur,
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de faire une évaluation de notre hôtel.
Cordialement,
Ingrid
SENTIDO Ambassador
10/10 Excellent
Frédéric
2 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour Dépaysant !
Frédéric
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
6/10 Satisfaisant
ROGER
2 oct. 2020
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
ROGER
Séjour de 7 nuits en septembre 2020
8/10 Bien
Corinne
3 sept. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour convenable mais ce n'est pas un 5 étoiles
Corinne
Séjour de 14 nuits en août 2020
10/10 Excellent
Sonia
Voyage en famille
30 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon choix pour des vacances en famille
Sonia
Séjour de 7 nuits en juillet 2020
8/10 Bien
pierre
6 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
pierre
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Ingridvn le 6 août 2019
Dear guests,
Thanks a lot for your evaluation!
We are happy that we could fulfil your expectations in our hotel SENTIDO Apollo Palace.
Thanks again for choosing our hotel for your vacation!
Hoping to see you in the future, we send you our kindest regards,
Your
SENTIDO Apollo Palace Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de SENTIDO Apollo Palace Holiday Concierge le 4 mai 2019
Thank you for staying at the SENTIDO Apollo Palace and for sharing your feedback regarding your stay with us ,we hope that you will consider us for your next holidays!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
18 avr. 2019
Les points faibles : Confort de la chambre
Déçu
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Ingridvn le 2 mai 2019
Chers vacanciers,
Nous aimerions vous informer que notre hôtel dispose une plage bien organisée avec des chaises longues, des parasols à 50 mètres de l'hôtel.En ce qui concerne la climatisation, il y a probablement eu un problème technique. La meilleure chose à faire est de le signaler directement à la réception afin que nous puissions le résoudre le plus rapidement possible.
Malheureusement, vous n'avez pas eu de la chance avec le temps en avril. Toutes nos excuses pour l'inondation.
Cordialement,
votre Equipe de SENTIDO Apollo Palace
8/10 Bien
Lukas Andreas
Voyage en couple
4 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Lukas Andreas
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de SENTIDO Ambassador le 4 oct. 2023
Dear Guest,thank you for choosing Sentido Apollo Palace Hotel for your holiday. We are very pleased with your nice evaluation of our hotel. We will be happy to see you among us as soon as possible to add a new one to your beautiful memories. We will all be happy to see you again.Best Regards,Sentido Apollo Palace HotelAmbassador Team
8/10 Bien
Anna
Voyage en famille
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overall a good stay
Anna
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de SENTIDO Ambassador le 9 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Sentido Apollo Palace Hotel for your holiday. We are very pleased with your nice evaluation of our hotel. We will be happy to see you among us as soon as possible to add a new one to your beautiful memories. We will all be happy to see you again.Best Regards,Sentido Apollo Palace HotelAmbassador Team
8/10 Bien
Sarah
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 août 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Sarah
Réponse de SENTIDO Ambassador le 21 août 2023
Dear Guest,Thank you very much for your feedback on your recent stay here at Sentido Apollo Palace. We are pleased to know that overall you had a nice experience in our hotel and we apologize for any inconvenience which might occur during your stay and had not met your expectations and run as smoothly as you had wished.The Apollo Palace team makes a continuous effort for quality service, we try to improve day by day. Service has always been an important value for our company, and we will continue to work in this direction.Please rest assured that your constructive feedback is deeply appreciated and all the points brought forward will be taken under serious consideration as there is always space for improvements. Once again we would like to thank you for choosing Sentido Apollo Palace and we hope to have another opportunity in the near future to welcome you back to our resort and provide a relaxing holiday experience. Kind Regards,Sentido Ambassador
2/10 Horrible
Lia
Voyage en famille
21 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Lia
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de SENTIDO Ambassador le 21 août 2023
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung und dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu geben.Wir entschuldigen uns aufrichtig für die unglückliche Erfahrung, die Sie im Hotel hatten, und wir sind traurig über Ihre Kommentare bezüglich unseres Teams, da wir uns bemühen, jedem Gast einen fürsorglichen und aufmerksamen Service mit einem Lächeln zu bieten.Wir sind sicher, dass Ihre negative Bewertung nicht das Image unseres Restaurants und natürlich auch unseres Hotels widerspiegelt, und das sagen nicht wir, sondern viele unserer Gäste, die uns täglich bewerten.Wir freuen uns, dass Sie einen schönen Urlaub in unserem Hotel verbracht haben und hoffen, dass Ihr Kommentar Sie nicht davon abhalten wird, das SENTIDO Apollo Palace in Ihren zukünftigen Urlaubsplänen zu berücksichtigen.Mit freundlichen Grüßen,Sentido Apollo PalaceTeam Gästebetreuung
6/10 Satisfaisant
Andrea
7 août 2023
Andrea
Séjour de 10 nuits en juillet 2023
Réponse de SENTIDO Ambassador le 9 sept. 2023
Dear Guest,thank you for taking the time to review your experience with Sentido Apollo Palace Hotel. Your opinion is very important to us. We are so sorry for the bad experience you had in our hotel. We would like to state that our guest relations department is always happy to assist you with any request from our esteemed guests during your holiday.Kind Regards, Sentido Apollo Palace Hotel Guest Relations Team
8/10 Bien
Maria
Voyage en famille
2 août 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Maria
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de SENTIDO Ambassador le 2 août 2023
Dear guests, Thanks a lot for your 8 points! We are pleased that we could nearly fulfill all your expectations. Kindest regards, SENTIDO Ambassador
10/10 Excellent
Joshua
Voyage en couple
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshua
Séjour de 9 nuits en juillet 2023
Réponse de SENTIDO Ambassador le 1 août 2023
Positiv deutschVielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung für unser Haus abzugeben. Wir sind so glücklich zu hören, dass Sie Ihre Zeit im Sentido Apollo Palace Hotel genossen haben. Unser Ziel ist es immer, Ihre Erwartungen zu übertreffen! Wenn es irgendetwas gibt, womit wir Ihnen bei Ihrem nächsten Besuch helfen können, zögern Sie bitte nicht, uns das wissen zu lassen. Wir hoffen, Sie bald wiederzusehen!Lieber Gruss,Sentido Apollo Palace HotelGaestebetreuung
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de SENTIDO Ambassador le 20 juil. 2023
Thank you, our valued guests, is the most important source of motivation for us. . We work every day to provide the highest standards of service for all our guests.We look forward to welcoming you once again here in the nearest future.Best regardsSentido Apollo Palace HotelGuest Relations Team
10/10 Excellent
Ornella
Voyage en famille
20 juil. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ornella
Séjour de 14 nuits en juillet 2023
Réponse de SENTIDO Ambassador le 20 juil. 2023
Hello Dear Guest,Thank you for this lovely review! I'm so pleased to hear how much you enjoyed your experience, and we appreciate you sharing everything that made it a great stay. Glad you felt comfortable in your room and loved our overall vibe. We'd love to see you again soon! Best Regards,Sentido Apollo palace Guest Relations Team
10/10 Excellent
Filipa
Voyage en famille
18 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel bom para Família com Crianças
Filipa
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de SENTIDO Ambassador le 19 juil. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing Sentido Apollo Palace Hotel for your holiday. We are very pleased with your nice evaluation of our hotel. We will be happy to see you among us as soon as possible to add a new one to your beautiful memories. We will all be happy to see you again.Best Regards,Sentido Apollo Palace HotelAmbassador Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en juin 2023
Réponse de SENTIDO Ambassador le 7 juil. 2023
Dear Guest, thank you for the time to share your feedback here.. Rest assured that your comment has been taken into serious consideration and all necessary action has been taken because of your feedback. Furthermore, we are in the process of improving all aspects of our facility daily since we are in a dynamic environment of constant change.Regarding our buffet (and in particular our dinner) and considering your respectful view, we would like to inform you that we are constantly looking for new quality products to enrich and achieve the greatest possible variety in our buffet. Every evening there is a different theme night like Italian, Greek, Fish Night, Asian etc.As you had probably noticed our restaurant has a massive scale of carefully selected food which we are sure indulged in our customer’s needs. There is always something for everyone from gluten-free products to vegan even sushi. Our chefs are always there to guide you through our buffets and if there is anything special that you may need, they will prepare it just for you!Please allow me also to mention that in our effort to improve our food departments we have added our a la carte restaurant Elia which is located in our adults-only area and offers excellent Mediterranean cuisine. We are confident that, your negative comment does not reflect the image of our restaurant and of course our hotel, and this is not something we are saying, but many of our guests who evaluate us daily. Once again, we would like to take this opportunity to thank you for your feedback and to apologize for any dissatisfaction experienced. We trust that despite the comments that you have made that this will not deter you from considering Sentido Apollo Palace n your future holiday plans.Best Regards,Sentido Apollo Palace Team
10/10 Excellent
Martina
2 juil. 2023
Martina
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de SENTIDO Ambassador le 3 juil. 2023
Dear Martina, Thank you very much for your 10 points evaluation! We are very pleased that you have spent a nice holiday in our hotel SENTIDO Apollo Palace. Kindest regards, SENTIDO Ambassador
10/10 Excellent
Bärbel
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bärbel
Séjour de 11 nuits en mai 2023
Réponse de SENTIDO Ambassador le 23 mai 2023
Hello Bärbel, Your kind words about Sentido Apollo Palace are really appreciated. We love making our guests days and we can’t wait to have the opportunity to make you smile again! Thanks for choosing us! Kind regards, SENTIDO Apollo Palace Ambassador Team
4/10 Médiocre
Monique
Voyage en couple
16 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Monique
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de SENTIDO Ambassador le 20 oct. 2022
Dear Mrs. Monique, Thank you very much for your feedback on your recent stay here at Sentido Apollo Palace. We truly welcome your review as direct feedback always helps us to try harder, in order to improve our services.We are disappointed that we did not exceed your expectations, as we always try to do with our guests, and would like to express our apologies for any inconvenience caused during your stay with us. The Apollo Palace team makes a continuous effort for quality service and we are trying to improve day by day. Service has always been an important value for our company, and we will continue to work in this direction.Once again, we would like to thank you for choosing Sentido Apollo Palace and we hope to have another opportunity in the near future to welcome you back in our resort and provide a relaxing holiday experience.Kind Regards,
8/10 Bien
Hugo
Voyage en couple
10 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Hugo
Séjour de 9 nuits en septembre 2022
Réponse de SENTIDO Ambassador le 12 oct. 2022
Dear guests, Thank you very much for your review!We are pleased that we could nearly fulfill all your expectations in our hotel SENTIDO Apollo Palace.Kind regards,SENTIDO Ambassador
10/10 Excellent
Neil, Bonn
29 sept. 2022
Neil
Séjour de 8 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Ian
Voyage en couple
25 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de SENTIDO Ambassador le 27 sept. 2022
Dear M Ian,Thanks a lot for your evaluation!We are pleased that you spent a nice holiday in our hotel SENTIDO Apollo Palace.Kind regards,SENTIDO Ambassador
2/10 Horrible
Trevor
24 sept. 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Just awful
Trevor
Séjour de 12 nuits en septembre 2022
Réponse de SENTIDO Ambassador le 27 sept. 2022
Dear Mr. Trevor,We would like to thank you for taking the time to share with us your experience after staying in SentidoApollo Palace. We truly welcome and value your comments as direct feedback always helps us to tryharder, in order to improve our services.We are sorry to hear that we did not meet your expectations and would like to express our apologies forany inconvenience caused during your stay with us.We take into serious consideration all the reviews we receive from our guests, and we always try tocorrect any mistakes. Furthermore, we are in the process of improving all aspects of our facility dailysince we are in a dynamic environment of constant change.So please allow us to point out the following:Food & Beverage quality has always been one of our first priorities and we would like to reassure youthat we are placing every effort to deliver the best possible result. Our food quality is one of the bestyou can find in an all-inclusive hotel. Considering your respectful view, everything is freshly cookedevery day. We have also added our healthy corner with fresh fruits gluten-free products and freshlysqueezed fruit mix. Regarding lunch and dinner buffets (and in particular our dinner), we are constantlylooking for new quality products to enrich and achieve the greatest possible variety in our buffet. Everyevening there is a different theme night like Italian, Greek, Fish Night, Asian, etc. There is alwayssomething for everyone from gluten-free products to vegan even sushi. Our chefs are always there toguide you through our buffets and if there is anything special that you may need, they will prepare it justfor you.As you probably noticed all our three bars have a huge scale of carefully selected alcoholic beverageswhich we are sure can satisfy our customer’s needs. In our bars, we have of course our finest all-inclusive drinks which all our guests are happy with, and furthermore, we have a huge variety ofalcoholic drinks which are against charge.The hotel gardens are carefully maintained by our gardeners on a schedule and on specific days, and itnever stays unkempt.Our hotel offers many services and it is the sum of these that makes the difference.Once again, we would like to take this opportunity to thank you for staying with us, we trust that yournegative review does not reflect the image of our hotel and we hope to welcome you again in thefuture.Kind Regards,SENTIDO Ambassador
10/10 Excellent
Gus
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gus
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Sentido Apollo Palace Service Team le 4 sept. 2022
Thank you
6/10 Satisfaisant
Nancy
Voyage en famille
2 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Nancy
Séjour de 11 nuits en juillet 2022
Réponse de SENTIDO Ambassador le 4 août 2022
Dear Mrs. Nancy
Thank you very much for your feedback on your recent stay here at Sentido Apollo Palace. We were
most disappointed to learn that certain aspects of your holiday had not met your expectations and run
as smoothly as you had wished, and we would like to apologize for any inconvenience caused.
At Sentido Apollo Palace we pride ourselves on excellent standards of service and hospitality, therefore,
rest assured that all your constructive comments have been taken into serious consideration and all
necessary action has been taken because of your feedback.
Please allow us to point out the following:
Regarding the operating hours of our restaurant, we would like to inform you that in most hotels around
the world there are specific operation hours for the service of the guests. Yes, our breakfast in the main
restaurant ends at 10.00 but at the same time, the snack bar opens, which is located next to our main
swimming pool, offers late breakfast for all our guests until 12.00. You can find croissants, cakes, cheese
pies, cheeses, ham, salads etc. From 12.00 onwards it works as a snack bar where you can find a wide
variety of snacks. We believe that the hours of our outlets are very functional as you can find something
to eat at all hours!
The beach area, as you can see on our website, is a part of the Mesonghi area beach which due to its
nature varies in every part of it. It is a very unique beach, and we do our best to maintain it properly and
make it accessible for our customers.
We are confident that, your negative comment does not reflect the image of our hotel.
Once again, we would like to take this opportunity to thank you for your review.
Kind Regards,
10/10 Excellent
Rebekkah
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebekkah
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de SENTIDO Ambassador le 31 juil. 2022
Dear Rebekkah,
Thanks a lot for your amazing and detailed review!
We are happy that we could fulfill all your expectations in our hotel SENTIDO Apollo Palace.
Kind regards,
SENTIDO Ambassador
10/10 Excellent
Yassar
3 juil. 2022
Yassar
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de SENTIDO Ambassador le 4 juil. 2022
Dear M Yassar,
Thanks a lot for your evaluation!
We are very pleased that you've spent a nice holiday in our hotel SENTIDO Apollo Palace.
Hoping to welcome you also in the future, I send you my kindest regards,
10/10 Excellent
Nancy
2 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 8 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Julie
Voyage en groupe
12 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Julie
Séjour de 10 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Peter
17 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great holiday
Peter
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Paul
11 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brilliant
Paul
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
8/10 Bien
SEYEDHOMAYOON
Voyage en famille
30 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SEYEDHOMAYOON
Séjour de 7 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Fotios
Voyage en couple
28 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fotios
Séjour de 2 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Mohammed
Voyage en famille
19 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great family holiday
Mohammed
Séjour de 7 nuits en août 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Christina
2 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
11 juil. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 oct. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2020
10/10 Excellent
Busra
Voyage en couple
19 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Busra
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Christine le 24 oct. 2020
Thank you!
8/10 Bien
Steve, Uk 🇬🇧
12 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 7 nuits en octobre 2020
Réponse de Christine le 24 oct. 2020
Thank you. We are working on it.
2/10 Horrible
Carwu, London
Voyage en couple
11 oct. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carwu
Séjour de 4 nuits en octobre 2020
4/10 Médiocre
Usha
Voyage en groupe
9 oct. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
star not 5
Usha
Séjour de 7 nuits en septembre 2020
Réponse de Christine le 24 oct. 2020
I am sorry for this experience, we do our best to get better in the future
8/10 Bien
Amir, Köln
Voyage en famille
5 oct. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Amir
Séjour de 7 nuits en septembre 2020
Réponse de Christine le 24 oct. 2020
Danke Ihnen