Avis sur Kipriotis Panorama Hotel & Suites
Kipriotis Panorama Hotel & Suites
Georgiou Papandreou Street, Psalidi, Kos, Kos Island
Avis
7,8
Bien
8,8/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
30 mai 2016
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
10/10 Excellent
Pascal, Neuchâtel
2 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sublime
Pascal
10/10 Excellent
Moumoume
23 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Magnifique hôtel
Moumoume
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 août 2014
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Elie & vero , Bretagne
18 août 2014
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Proche de la plage. Ne mérite pas ses 5 étoiles
Elie & vero
8/10 Bien
teddy, lure
23 juil. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon hotel, je recommande vivement!!!!!!!!!!!!!!!!!
teddy
8/10 Bien
Sandrine, Lille
9 mai 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel appréciable
Sandrine
10/10 Excellent
Jacqueline
Voyage d’affaires
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recommend this lovely hotel
Jacqueline
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Gaurang
11 août 2023
Gaurang
Séjour de 5 nuits en août 2023
8/10 Bien
BARBARA
7 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BARBARA
Séjour de 7 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Schlomo
Voyage en famille
17 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
We felt the impact of Covid and seasonal end
Schlomo
Séjour de 7 nuits en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
Andreas
19 sept. 2022
Andreas
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Ronald
17 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ronald
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Rosy
13 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosy
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
2/10 Horrible
Georges
21 oct. 2019
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dirty beach, failing service
Georges
Séjour de 9 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels le 29 oct. 2019
Dear Georges,
Thank you for taking the time to review Kipriotis Panorama Hotel & Suites during your recent stay with us.
Please reach out to us directly as we are keen to better understand what occurred so that we can follow up appropriately.
We hope you had a nice return home!
Kind regards,
Guest Service Team
Kipriotis Group of Hotels
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels le 19 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing your insights from your experience at Kipriotis Panorama Hotel & Suites, we very much appreciate your feedback.
We are delighted that you felt well-taken care of during your stay and look forward to having you with us again in the near future.
Kind regards,
Guest Service Team
Kipriotis Group of Hotels
8/10 Bien
Enrico
10 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Enrico
Séjour de 10 nuits en août 2019
Réponse de Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels le 10 sept. 2019
Dear Enrico,
Thank you for sharing your insights from your experience at Kipriotis Panorama Hotel & Suites, we very much appreciate your feedback.
We are delighted that you felt well-taken care of during your stay and look forward to having you with us again in the near future.
Kind regards,
Guest Service Team
Kipriotis Group of Hotels
8/10 Bien
Marc
29 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Marc
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels le 29 juil. 2019
Dear Marc,
Thank you for the great review of our hotel!
We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Kind regards,
Guest Service Team
Kipriotis Group of Hotels
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels le 21 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel!
We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Kind regards,
Guest Service Team
Kipriotis Group of Hotels
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels le 14 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing your insights from your experience at Kipriotis Panorama Hotel & Suites, we very much appreciate your feedback.
We are delighted that you felt well-taken care of during your stay and look forward to having you with us again in the near future.
Kind regards,
Guest Service Team
Kipriotis Group of Hotels
8/10 Bien
Paul
9 juin 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Paul
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels le 2 juil. 2019
Dear Paul,
Thank you for taking the time to share your feedback.
We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Kind regards,
Guest Service Team
Kipriotis Group of Hotels
8/10 Bien
Mark, London
1 juil. 2018
Les points forts : Personnel et service
Nice hotel a bit aged but service and food good
Mark
Séjour de 7 nuits en juin 2018
Réponse de Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels le 5 juil. 2018
Dear Mark,
Thank you very much for taking the time to review Kipriotis Panorama Hotel & Suites during your recent stay with us.
Your kind comments regarding the attentiveness and the professionalism of the bar’s staff are warmly welcomed from the entire team of Kipriotis Hotels.
The beach is public, and we provide basic facilities that are permitted to us this is why it is not an extensive service.
While we believe there is always room for improvement, please rest assured that your remarks have been noted and examined thoroughly. This is the best way to improve.
We would also like to mention that Red Sky bar is not included in the Ultra All-Inclusive package.
We hope to see you again sometime in the near future.
Kind regards,
Guest Service Team
Kipriotis Group of Hotels
8/10 Bien
stefanie, berlin
25 oct. 2017
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Nettes Hotel zum entspannen
stefanie
Séjour de 7 nuits en octobre 2017
6/10 Satisfaisant
Claus, Ganderkesee
29 sept. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Die 5* sind nicht mehr gegeben
Claus
Séjour de 10 nuits en septembre 2017
Réponse de Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels le 10 nov. 2017
Dear Claus,
Thank you for your valuable feedback following your stay at Kipriotis Panorama Hotel & Suites.
It is always heartwarming to hear that our cooking was appreciated.
As for remarks regarding the furniture, you may wish to know that over the last years, we carried out extensive refurbishment works to our rooms and facilities, including the front entrance, lobby, pool area and the food and beverage outlets. We are proud to present refreshed experiences to all our guests and continue to work hard to ensure the high standards expected of a Kipriotis hotel.
In reference to the beach, we would like to mention that it is not owned by the hotel, but is the responsibility of the local council. We can therefore only apologize if you were disappointed with the beach and its facilities.
We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the magical island of Kos on a future visit.
Kind regards,
Guest Service Team
Kipriotis Group of Hotels
4/10 Médiocre
peter
16 sept. 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
ordinary
peter
Séjour de 8 nuits en septembre 2017
4/10 Médiocre
R
15 août 2017
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
No way 5 stars!
R
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
6/10 Satisfaisant
Raied
13 août 2017
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Raied
Séjour de 1 nuit en août 2017
4/10 Médiocre
Remy, amsterdam
10 août 2017
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Outdated hotel
Remy
Séjour de 7 nuits en août 2017
8/10 Bien
annon, somerset
5 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely hotel with sea views all around
annon
Séjour de 5 nuits en juillet 2017
Réponse de Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels le 10 nov. 2017
Dear annon,
Thank you for your valuable feedback following your stay at Kipriotis Panorama Hotel & Suites.
We are happy to know that you had such a wonderful time during your stay with us. In regards to your comments we would like to assure that we will be sharing them with our out team in order to continue providing high service standards to all our guests. It was also very kind of you to mention the professionalism and courtesy of our staff. Feel very proud of them.
We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the magical island of Kos on a future visit.
Kind regards,
Guest Service Team
Kipriotis Group of Hotels
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 juil. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
7
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2017
8/10 Bien
Mike, London
24 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely hotel if you want a relaxing location.
Mike
Séjour de 4 nuits en juillet 2017
Réponse de Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels le 10 nov. 2017
Dear Mike,
Thank you very much for having selected Kipriotis Panorama Hotel & Suites for your stay, and for presenting us with your most valuable feedback.
We are happy to know that you enjoyed your stay with us and highlighted the location of our hotel. Your kind words have been passed on to our teams and particularly to Christina who made your stay a pleasant one.
Please accept our sincere apologies for the service shortfalls in Red Sky Bar, we are taking steps to ensure that we remain consistent in our delivery that would duly reflect the excellent Kipriotis quality and standards.
We would like to invite you to embark on a magnificent journey with us once again.
Kind regards,
Guest Service Team
Kipriotis Group of Hotels
10/10 Excellent
Manuela
10 juil. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
four days in Psalidi
Manuela
Séjour de 4 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
Lilika
4 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lilika
Séjour de 3 nuits en juin 2017
Dear Lilika,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Kind regards,
Guest Service Team
Kipriotis Group of Hotels
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2017
Dear Guest,
Thank you for your valuable feedback following your recent stay at Kipriotis Panorama Hotel & Suites.
We are happy to know that you had such a wonderful time during your stay with us.
We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the magical island of Kos on a future visit.
Kind regards,
Guest Service Team
Kipriotis Group of Hotels
6/10 Satisfaisant
risemary, atl
29 juin 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Hotel is. Eautiful. Staff not friendly at all. Old
risemary
Séjour de 7 nuits en juin 2017
10/10 Excellent
Anna
31 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mycket rent
Anna
Séjour de 2 nuits en mai 2017
Dear Anna,
Thank you for choosing Kipriotis Hotels for your holidays and spending time to share your positive feedback.
We are delighted to read that you had a positive experience during your stay with us and that you enjoyed the hotel services and amenities.
Our aim at Kipriotis Hotels is to ensure that all of our guests feel at ‘home’ during their stay with us and it gives us immense satisfaction to learn that we have met or even exceeded your expectations on this occasion. It is indeed very rewarding to receive guests like yourself, who take the time to convey their thanks to us.
We are looking forward to welcoming you back to our hotel soon and create more magnificent moments for you.
Kind regards,
Guest Service Team
Kipriotis Group of Hotels
8/10 Bien
Peter
26 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Friendly and helpful staff.
Peter
10/10 Excellent
Tina, hsv
6 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Schönes Hotel, sehr sauber, freundliches Persomal
Tina
4/10 Médiocre
Thomas, Basel
16 août 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Nicht zu empfehlen
Thomas
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
24 juil. 2016
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grosser Hotelkomplex, Strand etwas enttäuschend
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Kai, Frankfurt
11 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Empfehlenswertes Hotel mit exzellentem Service
Kai
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
9 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
A nice property destroyed by the AI basis
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 juil. 2015
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Parferie
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
21 juil. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
HOUSEKEEPERS ARE THIEVES!!!!
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel and would recommended
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sehr freundliches und zuvorkommendes Personal
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
2 juin 2015
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kos stay - 27th may 2015
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Suntanned, Hampshire
21 mai 2015
Don't expect 5 stars
Suntanned
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
9 oct. 2014
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
5 stelle solo nelle aree comuni
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Dave & Kay, Shropshire . England
17 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre