Avis sur WoodSpring Suites Grand Junction
WoodSpring Suites Grand Junction
659 Market St, Grand Junction, CO
Avis
6,4
7,6/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
5,4/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de management le 19 avr. 2024
Christophe , thank you for the review. Your feedback is important to us and we will use it to create a better guest experience.
4/10 Médiocre
Richard
Voyage d’affaires
1 sept. 2022
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Manager le 8 sept. 2022
Thank you for your review
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de SJ le 21 juin 2019
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay.
8/10 Bien
nathalie
16 août 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon emplacement
nathalie
Réponse de General Manager le 12 janv. 2017
Thank you for providing us with details about your stay. We strive to provide guests with all the comforts of home. We continually work to improve our hotel, so I really appreciate you providing us with your feedback.
2/10 Horrible
SUNG UK
Voyage en groupe
7 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SUNG UK
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de management le 11 mai 2024
Sung Uk , thank you for the review. Your feedback is important to us and we will use it to create a better guest experience.
2/10 Horrible
Philip
4 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philip
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de management le 11 mai 2024
Phillip , thank you for the review. Your feedback is important to us and we will use it to create a better guest experience.
4/10 Médiocre
Tami
1 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tami
Séjour de 13 nuits en avril 2024
Réponse de management le 2 mai 2024
Tami , thank you for the review. Your feedback is important to us and we will use it to create a better guest experience.
4/10 Médiocre
Richard
Voyage en famille, Voyage d’affaires
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Richard
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de management le 26 avr. 2024
Richard , we are sad to hear that you did not enjoy your stay and that we did not meet your expectations. We appreciate the feedback and will utilize it to create a better guest experience.
2/10 Horrible
Rian, Phoenix
6 mars 2024
Rian
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de management le 28 mars 2024
Rian , thank you for the review. Your feedback is important to us and we will use it to create a better guest experience.
2/10 Horrible
Óscar Omar García
16 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Óscar Omar García
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 16 févr. 2024
Oscar , we are sad to hear that you did not enjoy your stay and that we did not meet your expectations. We appreciate the feedback and will utilize it to create a better guest experience.
2/10 Horrible
Tammy, Grand Junction
4 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tammy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dana GM le 4 févr. 2024
Dear valued guest, We thank you for your time in loving a review. Although we are going through a transition with new ownership and management. We are in the starting stages of upgrading the whole place. We do apologize for your experience. And will be using this time to make improvements where they are needed. Again thank you for your time and have a good day!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
15 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
WARNING!!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Dana-GM le 16 janv. 2024
Dear value guest we thank you for taking the time to leave a review. We will use this as a time to improve where we can. Again thank you for your time and we apologize for this experience.
2/10 Horrible
Marti
3 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marti
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management le 8 janv. 2024
Marti, we are sad to hear that you did not enjoy your stay and that we did not meet your expectations. We appreciate the feedback and will utilize it to create a better guest experience
10/10 Excellent
Angelique
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Angelique
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 2 janv. 2024
Angelique, Thank you so much for the great review. We are so happy to hear that you enjoyed your stay and experience. Your feedback is very important to us and helps us maintain and create a better experience as we grow.
4/10 Médiocre
Ivan
Voyage en famille
17 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Dana GM le 18 déc. 2023
Dear valued guest, Thank you for taking the time to leave a review. We will be using this time to make improvements where they are needed. Thank you again for your time. We hope in the future we can change your mind.
2/10 Horrible
Noemi
Voyage en famille
11 déc. 2023
Les points faibles : Équipements
Noemi
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Dana GM le 18 déc. 2023
Dear valued guest we thank you for taking the time to leave a review. We will be using this time to make improvements where they are needed. Hope you have a good day!
10/10 Excellent
Dwight
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dwight
Séjour de 14 nuits en novembre 2023
Réponse de Management le 26 nov. 2023
Dwight, thank you for the great review. Your feedback is important to us and we will use it to create a better guest experience.
2/10 Horrible
Raúl Eduardo
13 nov. 2023
Raúl Eduardo
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Management le 7 déc. 2023
Raul, we are sad to hear that you did not enjoy your stay and that we did not meet your expectations. We appreciate the feedback and will utilize it to create a better guest experience.
10/10 Excellent
Vicky
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vicky
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Management le 8 nov. 2023
Vicky, Thank you so much for the great review and comments. We are so happy to hear that you enjoyed your stay and experience. Your feedback is very important to us and helps us maintain and create a better experience as we grow.
2/10 Horrible
Amber
1 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amber
Séjour de 14 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 3 nov. 2023
Amber, we are sad to hear that you did not enjoy your stay and that we did not meet your expectations. We appreciate the feedback and will utilize it to create a better guest experience.
8/10 Bien
Cesar
15 oct. 2023
Cesar
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 18 oct. 2023
Cesar, thank you for the review! We appreciate the feedback!
10/10 Excellent
Toylece
Voyage d’affaires
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
THANKS CLAYTIF
Toylece
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de management le 27 oct. 2023
Toylece, thank you for the great review and comments. Your feedback is important to us and we will use it to create a better guest experience.
6/10 Satisfaisant
Vanessa
1 oct. 2023
Vanessa
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Dana GM le 2 oct. 2023
Dear Valued guest your feedback is important to us. We thank you for leaving a review. We will be taking this time to make improvements where they are needed. Again thank you for you feedback and have a good day.
2/10 Horrible
Natosha
29 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Natosha
Réponse de Dana le 29 sept. 2023
Dear valued guest your feedback is important to us. We thank you for taking the time to leave a review. we will be taking this time to make improvements were they are needed. Thank again for your time!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
25 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Don’t stay here, unclean.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Dana GM le 25 sept. 2023
Dear valued guest your feedback is important to us. We thank you for taking the time to leave a review. We would hope you had let us know in time to be able to fix the issue at hand. Neither here nor there. We will be using this time to make improvements where they are needed. Next time please let the front desk know so further accommodations could take place. Hope you have a good day and again thank you for your time.
4/10 Médiocre
Tonya
22 sept. 2023
Tonya
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Management le 15 oct. 2023
Tonya, thank you for the review. We appreciate the feedback and will use to create a better guest experience.
6/10 Satisfaisant
William
18 sept. 2023
Les points faibles : Équipements
William
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Dana GM le 18 sept. 2023
Dear valued guest your feed back is important to us. We thank you for taking the time to leave a review. We will be using this time to make improvements where they are needed. Thank you again and have a good day
2/10 Horrible
Tennille
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
17 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tennille
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Dana GM le 18 sept. 2023
Dear valued guest your feedback is important to us. We will be using this time to make improvements where they are needed. Thank you again and we hope you have a good day!
2/10 Horrible
Paul
16 août 2023
Paul
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Dana GM le 15 sept. 2023
Good morning valued guest your feedback is important to us. We want to thank you for taking the time to leave a review. we will be using this time to make improvements where they are needed. Again thank you for your time and we hope we get the chance in the near future to change your mind. Have a good day!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
15 août 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Dana -GM le 31 août 2023
Dear valued guest we do not charge to park. If your a registered guest it's free parking. Clearly stated in our reg card. We thank you for your time and leaving a review. Your feedback is important to us. Have a good one!
8/10 Bien
Donna
7 août 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Dana -GM le 9 août 2023
Dear valued guest your feedback is important to us. Thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again. Have a good day!
2/10 Horrible
David
6 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
David
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Dana -GM le 9 août 2023
Dear valued guest your feedback is important to us. We will be taking this time to make improvements where they are needed. Thanks for taking the time to leave a review. We hope you can give us a 2nd chance to change your mind. We are in the middle of a huge transition ownership and management. Slowly but surely upgrading every way possible
4/10 Médiocre
Benito
30 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Benito
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Dana -GM le 31 juil. 2023
Dear valued customer your feedback is very important to us. We will be taking this time to make improvements where they are needed. Thank you for taking the time to leave a review. Have a good day!
2/10 Horrible
Frederick
25 juil. 2023
Frederick
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Dana -GM le 31 juil. 2023
Dear value your guest your feedback is very important to us. We will use this time to make improvements where they are needed. Thank you for taking the time to leave a review. Have a good day!
6/10 Satisfaisant
Jason
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jason
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Dana -GM le 20 juil. 2023
Dear valued guest your feedback is important to us. Thank you for taking the time to leave a review. Hope you have a good day!
6/10 Satisfaisant
Jan
10 juil. 2023
Jan
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Dana -GM le 11 juil. 2023
Dear valued guest your feedback is important to us. Thank you for taking the time to leave a review. We will be taking this time to make improvements where they are needed. Thank and have a good day!
4/10 Médiocre
Katie
Voyage en couple
4 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Katie
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Dana -GM le 5 juil. 2023
Dear valued guest your feedback is important to us. We thank you for taking the time to leave a review and will be taking this time to make improvements where they are needed. Hope you have a good day!
6/10 Satisfaisant
Vic
Voyage d’affaires
3 juil. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Needs improvement.
Vic
Séjour de 19 nuits en juin 2023
Réponse de Dana -GM le 3 juil. 2023
dear valued guest your feedback is important to us thank you for taking the time to leave a review and we will use this time to make improvements where they are needed.
2/10 Horrible
Jasen
2 juil. 2023
Jasen
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Dana -GM le 26 juil. 2023
Dear valued guest your feedback is important to us. Thank you for your time have a good day!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
25 juin 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Dana -GM le 26 juin 2023
Dear valued guest your feedback is important to us. We thank you for taking the time to leave a review and will be using this time to make improvements where they are needed. Thanks again and have a good day!
2/10 Horrible
Heather
21 juin 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Heather
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Dana -GM le 26 juin 2023
Dear valued guest your feed back is important to us. We will be taking this time to make improvements where they are needed
6/10 Satisfaisant
Matthew, Fruita
20 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Matthew
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Dana -GM le 22 juin 2023
Dear valued guest your feedback is important to us. Thank you for taking the time to leave a review. We will be using this time to make improvements where they are needed. Thanks again and have a wonderful day!
2/10 Horrible
Deanna
Voyage d’affaires
18 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deanna
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de Dana -GM le 19 juin 2023
Dear valued guest your feedback is important to us. We apologize for any inconvenience. And will be using this time to make improvements where they are needed. Again thank you for your time.
6/10 Satisfaisant
BRIAN
17 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
BRIAN
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Dana -GM le 18 juin 2023
Dear valued guest your feedback is important to us. We will be using this time to make improvements where they are needed. Thanks and have a good day!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
12 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible experiance definatly would not recommend
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Dana -GM le 14 juin 2023
Dear valued guest, I would like to know who you delt with so I can address my employee correctly. Also I do apologize for this situation. Your feedback is very important to us. I will be using this time to make improvements where they are needed. thanks again for your time.
4/10 Médiocre
Victoria, Denver
Voyage en couple
11 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Réponse de Dana -GM le 12 juin 2023
Your feedback is important to us. We will be taking this time to make improvements where they are needed. Thanks and have a good day!
2/10 Horrible
Kyle
Voyage en famille
11 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyle
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Dana -GM le 12 juin 2023
We do apologize for not meeting your expectation's. Your feedback is important to us and we will be taking this time to make improvements where they are needed
8/10 Bien
Christopher
3 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christopher
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Dana -GM le 4 juin 2023
Thank you for taking the time to leave a LTR! Have a good day!....
2/10 Horrible
Amanda
Voyage en famille avec de jeunes enfants
31 mai 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Dana GM le 1 juin 2023
Dear valued guest your feedback is very important to us. We do apologize for not meeting your standards. I hope that wasn't animal poop as I assure you it was not we clean daily.... We do have a lot of workers " oil field, construction and so forth." Regardless we will be taking this time to make improvements where they are needed. Thank you for your time and again we apologize for not meeting your satisfaction. I hope we get the chance in the future to change your mind. We have been going through a huge transition as a whole new ownership/management and will continue to improve.
4/10 Médiocre
Tawanda
21 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Tawanda
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Dana -GM le 22 mai 2023
Thanks for taking the time to leave a review. Guest feedback is very important to us. We are running a short crew so that might give you some insight to why you couldn't get checked in as fast as you would have liked. We will use this time to make improvement's where they are needed. Again thank you for your time and we hope you have a good day!