Avis
7,6
Bien
8,0/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
27 avr. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Réponse de Scott Baker-owner le 1 mai 2018
Hello Sylvain, this is Scott, hotel owner. I am very sorry I did not provide you with a good experience. Was there another room available that would have better met your needs? I hope you gave us a chance to make you happy. My staff and I are dedicated to meeting or exceeding the expectations of our guests. If we know you are unhappy about something, we will do our best to fix the problem.
2/10 Horrible
Zackary
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zackary
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Scott Baker, owner le 9 avr. 2024
This is Scott Baker, hotel owner. Zackary telephoned my hotel shortly before Midnight and said he needed to cancel his reservation because he meant to reserve a hotel in Warsaw, Indiana instead of Goshen, Indiana. My front desk agent told Zackary that because the reservation was prepaid to Expedia, that the he needed to call Expedia to cancel as we at the hotel did not charge his card, it was Expedia that charged his card, so he needs to call Expedia to cancel. We cannot cancel for him. He has to do that and we told him. According to Expedia, he never called them to cancel. At no point did Zackary ever arrive at my hotel. He was never here.
10/10 Excellent
James
30 mars 2024
James
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Scott Baker, owner le 20 mai 2024
This is Scott Baker, hotel owner. I am glad you had a great stay!
8/10 Bien
??
Voyage en couple
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
??
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Scott Baker, owner le 20 mai 2024
This is Scott Baker, hotel owner. I am glad you had a comfortable stay.
10/10 Excellent
Archer
Voyage en couple
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Archer
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
William
24 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Scott Baker-Owner le 25 févr. 2024
Hello William this is Scott Baker, hotel owner. I am sorry you were not able to rent a room. We do not accept cash, only card.
8/10 Bien
Deborah
Voyage d’affaires
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Deborah
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Scott Baker-owner le 26 févr. 2024
Hello Deborah! This is Scott Baker, hotel owner. I hope your stay at my place contributed meaningfully to lifelong memories of a happy trip. My staff and I make a conscious effort to creat memorable experiences for our guests.
10/10 Excellent
Beverly
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beverly
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
TIMOTHY
Voyage avec des animaux de compagnie
22 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
TIMOTHY
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Jonathan
Voyage en famille
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
James
Voyage d’affaires
12 janv. 2024
James
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Michael
Voyage d’affaires
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Kristi
Voyage en groupe
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great staff and clean rooms
Kristi
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Kimberley
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
26 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberley
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
JInsu
1 nov. 2023
JInsu
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Sade
30 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sade
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Scott Baker-owner le 31 oct. 2023
Hello Sade this is Scott Baker, hotel owner. I am sorry things did not work out between us. I have a responsibility to protect your privacy, so I cannot discuss the circumstances.
8/10 Bien
Robert
30 oct. 2023
Robert
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
oscar
Voyage en famille
29 oct. 2023
oscar
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Jay
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good Cause Getaway
Jay
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Jolene
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jolene
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Dan C
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dan C
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Michael
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
10/10 Excellent
Christopher J.
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher J.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Judith
24 sept. 2023
Judith
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 Horrible
Robert
Voyage d’affaires
19 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Robert
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Scott Baker-owner le 21 sept. 2023
Hello Robert, this is Scott Baker, hotel owner. I am sorry I delivered a disappointing experience. I would appreciate hearing from you about what went wrong.
10/10 Excellent
Bryan, Chaska
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryan
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Bruce
Voyage d’affaires
12 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
A place to sleep
Bruce
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
4/10 Médiocre
Kreg
Voyage en couple
9 sept. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kreg
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Scott Baker-owner le 12 sept. 2023
Hello Kreg, this is Scott Baker, hotel owner. I am sorry I delivered a disappointing experience. You may have noticed updates I am doing outside and I am sure you will like the result. I will check the shower in the room where you stayed to see what I need to do. Thank you for staying with me and I hope you will give me another chance in the future.
10/10 Excellent
Donald
Voyage d’affaires
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Donald
Voyage en famille
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
Kevin
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kevin
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Maribeth
Voyage en famille
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Maribeth
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
2/10 Horrible
Elizabeth
3 sept. 2023
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Scott Baker-owner le 2 oct. 2023
Hello Elizabeth this is Scott Baker, hotel owner. I am looking at my records and it says your reservation was cancelled and you never arrived? I would like to know more.
8/10 Bien
Diana
28 août 2023
Diana
Séjour de 1 nuit en août 2023
6/10 Satisfaisant
martha
Voyage en famille
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
martha
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Alfredo
20 août 2023
Alfredo
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
James
Voyage en famille
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
Betty
Voyage d’affaires
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good
Betty
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
4/10 Médiocre
Jeanne
27 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeanne
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Scott Baker-owner le 29 juil. 2023
Hello Jeanne, this is Scott Baker, hotel owner. I am sorry I delivered a disappointing experience. That storm that went through really made a mess. I am sorry we did not have it cleaned up yet when you stayed.
10/10 Excellent
Jonathan
26 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Lavern
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe, Voyage en couple
26 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lavern
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Ronald Alan and Lori lynn
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ronald Alan and Lori lynn
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
2/10 Horrible
Megan
Voyage en famille
11 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Megan
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Scott Baker-owner le 12 juil. 2023
Hello Megan, this is Scott Baker, hotel owner. I am very sorry. I would never in a million years knowingly rent a room that was either dirty or smelly. It pains me to know that you even spent one minute in a room that was like that. Did my staff not immediately fix the problem by giving you a pristine room? This is distressing to me.
6/10 Satisfaisant
Janie
Voyage en famille, Voyage d’affaires
9 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Janie
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Scott Baker-owner le 12 juil. 2023
Hello Janie, this is Scott Baker, hotel owner. I am glad you enjoyed the cleanliness of the rooms. I am renovating my hotel right now (no inconvenience to guests) so you should see some nice updates soon. Thank you for staying at my place.
6/10 Satisfaisant
Janet
9 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Janet
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Scott Baker-owner le 12 juil. 2023
Hello Janet, this is Scott Baker, hotel owner. Thank you for staying at my place. I have many times the landscaping as my competing hotels (quite beautiful) but that also means extra care is needed in keeping ahead of weeds. My staff has been catching up this week. I hope you still enjoyed the acre+ of beautiful landscaping even with some weeds.
2/10 Horrible
Wendy
Voyage en couple
4 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wendy
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Scott Baker-owner le 12 juil. 2023
Hello Wendy, this is Scott Baker, hotel owner. I am sorry for the problems with your stay, including the water leak. My assistant Alex spoke with your husband about the problems and Alex adjusted your bill. I have shared your review with my staff and we have made some changes in how we do things so we can keep the problems from happening again. Again, I apologize.
2/10 Horrible
Eric
Voyage d’affaires
29 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Greedy owner, untrustworthy - STAY AWAY!
Eric
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Scott Baker-owner le 1 juil. 2023
Hello Eric, this is Scott Baker, hotel owner. I believe you and support you. I believe when you say that the hotels.com website glitched and reserved you the wrong date. You have repeatedly told us that both in your review and in direct communications with my staff. I am saddened that the customer service rep who you spoke with at Expedia/Hotels.com (a 16 billion corporation) was not willing to take responsibility or escalate the matter to their supervisor and is instead trying to throw me and my family (we just have one small hotel) under the bus and tell you that we are the reason their company cannot afford to take responsibility for their own mistake. If you are still reading, I was sold out of the type of room that Hotels.com purchased for resale to you and there was at least one traveler who wanted that type of room and decided to go to another hotel that night because I did did not have any more of it. Also, I am not blaming you for what happened, but just for the benefit of others reading this, I have a system that automatically sends the guest a text message early on the day of arrival which travelers appreciate. We received from you a response to that text a full day after we sent it out. I support your efforts to get justice from Hotels.com, but please do not let their rep get away with blaming a small family business that did exactly what Hotels.com told us to do even to the point of turning down a sale from another traveler. Please feel free to share this response from me with your bank when you challenge the charge to your credit card. It may help you if they know I am taking your side.
10/10 Excellent
Saule
Voyage d’affaires
26 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Saule
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
William
25 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
William
Séjour de 2 nuits en juin 2023
4/10 Médiocre
Scott
24 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Scott Baker-owner le 26 juin 2023
Hello Scott, this is Scott Baker, hotel owner. I like your name. I am sorry I delivered a disappointing experience. I would be honored if you would give me an opportunity to earn a better rating.