Avis
6,4
7,0/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
6,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Melanie,Thank you for sharing your feedback with us. We take all guest experiences seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. We value your business and would love the chance to make your next visit with us even better. Please don’t hesitate to come back and stay with us again. We look forward to serving you.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
John
Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 mai 2024
Hi John, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Rodolfo
27 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodolfo
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
millen
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
millen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mars 2024
Hi Millen, Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Seanah
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Seanah
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2024
Hi Seanah,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4/10 Médiocre
Daniela
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
6 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniela
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 févr. 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Andrew
Voyage avec des animaux de compagnie
1 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 9 janv. 2024
Hi Andrew,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
8/10 Bien
Pam
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pam
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 9 janv. 2024
Hi PamWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Victoria
27 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Victoria
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Jill
27 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jill
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Crystal
26 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DO NOT COME HERE
Crystal
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Alberto
Voyage d’affaires
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alberto
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 3 janv. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Brian
Voyage en famille
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté
This just sucks
Brian
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 3 janv. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Neil
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Neil
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
Brian
Voyage en groupe
12 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Basic
Brian
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 nov. 2023
Hi Brian,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 Satisfaisant
Jean
23 oct. 2023
Jean
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 1 nov. 2023
Hi JeanThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
2/10 Horrible
RICHARD
6 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
AVOID
RICHARD
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 18 oct. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Chad
Voyage en groupe
4 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Not bad for the price. We made it work.
Chad
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 18 oct. 2023
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
2/10 Horrible
Logan
1 oct. 2023
Logan
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
RUSSELL L
Voyage en famille
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
One night
RUSSELL L
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 10 oct. 2023
Hi RussellThank you for positivley rating your stay! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
8/10 Bien
Nancy
Voyage en famille
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
4/10 Médiocre
Ann
Voyage en famille
3 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ann
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 13 sept. 2023
Hi Ann,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
8/10 Bien
RICHARD, West Chester
15 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
RICHARD
Réponse de Brand Experience Team le 23 août 2023
Hi Traveler,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Rita
Voyage en famille
9 août 2023
Rita
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 23 août 2023
Hi Rita, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Katie
4 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katie
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 juil. 2023
Hi Katie, We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K. #Team6
4/10 Médiocre
John
30 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
brad, Louisville
28 juin 2023
brad
Séjour de 1 nuit en juin 2023
6/10 Satisfaisant
Diane
23 juin 2023
Diane
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Heidi
Voyage en famille
13 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Clean
Heidi
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 juin 2023
Hi Heidi, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K. #Team6
6/10 Satisfaisant
Jason
Voyage en famille
12 juin 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Average room with no hot water
Jason
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 juin 2023
Hi Jason, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K. #Team6
10/10 Excellent
Pamela
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
1 juin 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pamela
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Nancy Y. le 15 juin 2023
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Eric
Voyage d’affaires
13 mai 2023
Eric
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Nancy Y. le 23 mai 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Miriam
11 mai 2023
Miriam
Séjour de 1 nuit en avril 2023
4/10 Médiocre
Edward
5 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
One of the worst motel stays I've ever had
Edward
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2023
Hi Edward,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Barb
25 févr. 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not even getting what i paid for
Barb
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Orin
26 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service
Orin
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Brand Experience Team le 13 juil. 2022
Hi Orin,
Thank you for the perfect rating!
Lilith
#Team6
8/10 Bien
Julie
Voyage en famille
24 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Julie
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Brand Experience Team le 13 juil. 2022
Hi Julie,
Thank you for positively rating your stay!
Lilith
#Team6
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 juil. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Brand Experience Team le 13 juil. 2022
Thank you for the excellent rating!
Lilith
#Team6
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
16 juil. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Brand Experience Team le 23 août 2021
Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!
Lilith
#Team6
4/10 Médiocre
Heather
Voyage en famille
14 juil. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Brand Experience Team le 13 juil. 2022
Hi Heather,
We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.
Until then, we’ll leave the light on. For you.
Lilith
#Team6
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
9 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
6/10 Satisfaisant
Dennis
7 juil. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Dennis
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Brand Experience Team le 23 août 2021
Hi Dennis,
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.
Lilith
#Team6
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great price
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Brand Experience Team le 23 août 2021
Hi Rebecca,
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!
Lilith
#Team6
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
20 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Brand Experience Team le 23 août 2021
Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!
Lilith
#Team6
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 juin 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Brand Experience Team le 13 juil. 2022
Thank you for the perfect rating!
Lilith
#Team6
8/10 Bien
Laura
Voyage en famille
7 juin 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laura
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Brand Experience Team le 13 juil. 2022
Hi Laura,
Thank you for positively rating your stay!
Lilith
#Team6
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage avec des animaux de compagnie
24 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Brand Experience Team le 25 mai 2021
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!
Lilith
#Team6
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 mai 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Brand Experience Team le 25 mai 2021
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay!
Lilith
#Team6
8/10 Bien
Diana
Voyage en famille
3 mai 2021
Les points forts : Propreté
Bare necessities
Diana
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Brand Experience Team le 25 mai 2021
Hi Diana,
Thank you for positively rating your stay!
Lilith
#Team6
10/10 Excellent
Abad
28 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Place
Abad
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Brand Experience Team le 25 mai 2021
Hi Abad,
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback!
Lilith
#Team6