Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
10 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en septembre 2017
Réponse de CoLin Lalu - Reservation Of Samba Villas le 11 nov. 2017
Mercy Mercy Mercy
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
6 oct. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PUCE DE LIT - BED BUD - ÉVITEZ
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Matt
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matt
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Martin
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martin
Séjour de 3 nuits en février 2024
8/10 Bien
Kavita
Voyage en famille
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kavita
10/10 Excellent
brett
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
brett
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
MARIA LUISA
Voyage en famille
12 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MARIA LUISA
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Michael
Voyage en famille, Voyage en groupe
7 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 3 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Marjo
21 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marjo
Séjour de 8 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Roberto Ivan
Voyage en famille
1 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roberto Ivan
Séjour de 3 nuits en février 2020
8/10 Bien
Gary
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice
Gary
Séjour de 4 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
10/10 Excellent
antonio, nuoro-sardegna
Voyage en couple
13 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
antonio
Séjour de 7 nuits en janvier 2020
Réponse de Dede le 17 janv. 2020
Dear Antonio
Warm greetings from Samba Villas, Gili Trawangan.
Thank you for your great review.
We are happy that you had a great experience stay at our hotel, Thank you for mentioning our Dayang Spa and Meat Haus, we glad that our team delivered great service.
We hope to see you again in near future.
Warmest regards
Samba Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de dede le 23 janv. 2020
Dear Our Valued guest
Warm greetings from Samba Villas, Gili Trawangan.
Thank you for your great review. We are happy that you had a great experience stay at our hotel, Thank you for mentioning our Dayang Spa and Meat Haus, we glad that our team delivered great service.
We hope to see you again in the near future.
Warmest regards
Samba Team
10/10 Excellent
Vitek, Vancouver
Voyage en famille
1 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vitek
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Dede le 17 janv. 2020
Dear Vitek
Warm greetings from Samba Villas, Gili Trawangan.
Thank you for your great review.
We are grateful that you had a pleasant stay experience with us.
Thank you for your praise, our aim is to always give the best service and experience to all of our guests, we glad that our team delivered this promise.
We hope to welcome you again in the near future with a much-improved experience.
Kind regards
Samba Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Dede le 17 janv. 2020
Dear Our Valued Guest
Warm greetings from Samba Villas, Gili Trawangan.
Thank you for the kind review.
We glad that you had a pleasant experience with us, for your kind information, we do provide earplug at our front desk to minimize any noise, we realize that some of our guests are a light sleeper.
Thank you for mentioning our great location and other facilities.
Our team aim to give the best and value for money experience.
We hope to see you again in the near future with a much-improved experience.
Warmest regards
Samba Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
peter
25 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
if their is a god this is his place
peter
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Filip
8 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Filip
Séjour de 4 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Robert
6 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sambas Villa
Robert
Séjour de 4 nuits en août 2019
8/10 Bien
Anders
29 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anders
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Dede le 25 juil. 2019
Dear Anders
Warm greetings from samba villas.
Thank you for your recent stay with us.
We are happy that you had a pleasant stay with us.
We hope to see you again in near future with a much improved service and facilities.
Kind regards
Samba team
8/10 Bien
Stephanie
17 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephanie
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Dede le 21 juin 2019
Dear Stephanie
Warm greetings from Samba Villas, Gili Trawangan.
Thank you for your kind review.
We glad that you had a great experience stay with us.
We are happy to inform you that we have new chef and new restaurant now.
By the recent stay guest comment we can see improvement in our breakfast menu.
We are looking forward to seeing you again in near future and to experience our new and improved menu.
Kind regards
Samba Team
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
15 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Dede le 28 mai 2019
Dear our valued guest
Thank you for your recent stay with us and reviewing your stay experience.
We strive to give the best service and experience and will continue to improve based on your feedback.
We are looking forward to seeing you again.
Warmest regards
Samba Team
10/10 Excellent
Geoff
14 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay & loved our time there.
Geoff
Séjour de 11 nuits en avril 2019
Réponse de Dede le 15 avr. 2019
Dear Mr.Geoff
Warm greetings from Samba villas, welcome to the family!
Thank you for this great review, we are over the moon by your compliment, we will share this to all of our team.
Here at Samba villas, we strive to give a genuine and heart-warming service to all of our guests, we glad that our team delivered.
Thank you so much for staying with us and we are looking forward to seeing you again.
Kind regards
Samba villas management and staff.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en mars 2019
Réponse de Dede le 11 avr. 2019
Dear Our Valued Guest
Warm greetings from Samba Villas, Gili Trawangan.
Thank you for your great review, here at Samba Villas we try our best to give the best service to all of our guests, we are glad that you enjoying your recent stay with us.
We hope to see you again in a not so distant future.
Warmest regards
Samba Team
10/10 Excellent
Tejal
3 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect location
Tejal
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de Dede le 28 janv. 2019
Dear Tejal
Warm greetings from Samba Villas, Gili Trawangan Lombok!
Thank you for your recent stay and to share your experience here.
We are delighted to know that you had a pleasant stay with us, it is our honour to give you the best service and comfort that we are known for.
We hope to see you again in not so distant future.
Warmest regards
Samba Villas Management and Staff
10/10 Excellent
Ivana
7 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paradiset
Ivana
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de dede le 28 janv. 2019
Dear Ivana
Warm greetings from Samba Villas, Gili Trawangan Lombok!
Thank you for your recent stay and to share your experience here.
We are delighted to know that you had a pleasant stay with us, it is our honour to give you the best service and comfort that we are known for.
We hope to see you again in not so distant future.
Warmest regards
Samba Villas Management and Staff
8/10 Bien
Louise Såby
9 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Louise Såby
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Dede le 25 oct. 2018
Dear Louise Saby
Warm greetings from Samba Villas, Gili Trawangan Lombok!
Thank you for your recent stay and to share your experience here.
We are delighted to know that you had a pleasant stay with us, it is our honor to give you the best service and comfort that we are known for.
Currently, we only offer bed and breakfast, we are happy to inform you that our restaurant will be opening before the end of the year along with the new and improved lobby and pool area.
We hope to see you again in not so distant future.
Warmest regards
Samba Villas Management and Staff
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2018
Réponse de Monk darmawan (G R O) le 4 juin 2018
thank you for your feedback
6/10 Satisfaisant
Shah Z, Singapore
9 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Good hotel at beachfront
Shah Z
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Monk darmawan ( G R O ) le 10 avr. 2018
Dear
Mr/s Shah Z
Warm greetings from Samba Villas Gili trawangan
thank you for your review and thank you for entrusting our accommodation
to complete your holiday, we will do our best to improve our service d in the future
see you againt in your upcoming holidays
Best regard
6/10 Satisfaisant
S. Agusta
2 avr. 2018
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
S. Agusta
Réponse de Monk darmawan (G R O) le 11 avr. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Monk darmawan (G R O) le 11 avr. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Bo
21 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bo
Séjour de 5 nuits en mars 2018
Réponse de Monk darmawan (G R O) le 11 avr. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
wassy, kanagawa, japan
10 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
good hotel!
wassy
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Monk darmawan (G R O) le 14 mars 2018
warm greetings
from Samba villas gili trawangan
thank you very much for your feedback ..
in the future we will try our best to improve our service ..
so make you feel at home in samba villas again in the upcoming holidays ..
Have a nice day
best regard
10/10 Excellent
Cory
3 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good location!
Cory
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de Monk darmawan (G R O) le 14 mars 2018
warm greetings
from Samba villas gili trawangan
thank you very much for your feedback ..
in the future we will try our best to improve our service ..
so make you feel at home in samba villas again in the upcoming holidays ..
Have a nice day
best regard
6/10 Satisfaisant
Dong Yoon
26 janv. 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
그냥 그런 숙소. 딱히 추천할 정도인지는 모르겠음
Dong Yoon
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Monk darmawan (G R O) le 14 mars 2018
warm greetings
from Samba villas gili trawangan
thank you very much for your feedback ..
in the future we will try our best to improve our service ..
so make you feel at home in samba villas again in the upcoming holidays ..
Have a nice day
best regard
10/10 Excellent
Owen, Canada
5 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceptional Staff
Owen
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de Monk darmawan (G R O) le 15 janv. 2018
Dear
Mr/S
warm greetings from samba villa gili trawangan
thank you for your review and thank you for entrusting our accommodation to complete your holiday, we will do our best to improve our service d in the future, see you again in your upcoming holidays
best regard
8/10 Bien
Asbjørn
27 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice stay, disappointing breakfast
Asbjørn
Séjour de 4 nuits en novembre 2017
Réponse de Monk darmawan (G R O) le 15 janv. 2018
Dear
Mr/S
warm greetings from samba villa gili trawangan
thank you for your review and thank you for entrusting our accommodation to complete your holiday, we will do our best to improve our service d in the future, see you again in your upcoming holidays
best regard
8/10 Bien
Jaume
20 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agradable lugar y Buen servicio
Jaume
Séjour de 4 nuits en novembre 2017
Réponse de Monk darmawan (G R O) le 15 janv. 2018
Dear
Mr/S
warm greetings from samba villa gili trawangan
thank you for your review and thank you for entrusting our accommodation to complete your holiday, we will do our best to improve our service d in the future, see you again in your upcoming holidays
best regard
10/10 Excellent
HJ, Heidelberg
13 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Unsere beste Erfahrung auf Gili Trawangan
HJ
Séjour de 4 nuits en novembre 2017
Réponse de CoLin Lalu - Reservation Of Samba Villas le 13 nov. 2017
Dear HJ,
Thank you for your time to write down us. We really appreciate your high comment us. .
We are waiting for your come back in the next holiday.
Once again, thank you so much.
10/10 Excellent
Rickie, Sydney
9 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location and friendly staff
Rickie
Séjour de 5 nuits en octobre 2017
Réponse de CoLin Lalu - Reservation Of Samba Villas le 11 nov. 2017
Dear Mr Rickie,
Thank you to spend your time with great comments about us. High Appreciate it. We are waiting for your come back, hopefully we can assist and serve you better then past.
Thank you.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
12 août 2017
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
2 janv. 2017
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Sandra
30 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean and central
Sandra
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
27 déc. 2016
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Mette
26 déc. 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dejlig nattero og fedt sted.
Mette
8/10 Bien
Paul, taiwan
21 déc. 2016
Les points forts : Personnel et service