Avis sur TownePlace Suites by Marriott Gilford
TownePlace Suites by Marriott Gilford
14 Sawmill Road, Gilford, NH
Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
14 juin 2022
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Michelle, GM le 21 juin 2022
Thank you for staying with us! We appreciate your business!
8/10 Bien
Patrick
4 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent comme pied a terre ou pour famille
Patrick
Séjour de 1 nuit en juin 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Doti Acres Gath le 21 mars 2015
Thank you for your review
8/10 Bien
Maria Antonieta
Voyage en famille
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria Antonieta
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Michelle, GM le 13 mars 2024
Maria, Thank you for your review and we hope to have you back to visit us again soon! TPS Marriott Staff
10/10 Excellent
Karen
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Michelle, GM, and the TPS Gilford/Laconia Team le 16 févr. 2024
Thank you for taking the time to review our hotel. We appreciate your business and hope to have you back soon!
8/10 Bien
Mark
Voyage en famille
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de The TPS Marriott Team le 12 févr. 2024
Mark, Thank you for staying with us and we appreciate the review!
8/10 Bien
James
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Michelle, GM le 5 févr. 2024
Thank you for your business! We appreciate you choosing to stay with us!
4/10 Médiocre
Allison
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Allison
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Laura Eberhard, Sales operation manager le 18 janv. 2024
Dear Allison,Thank you for giving us feedback on your recent stay. Keirah did call me (the manager) to ask if your reservation was prepaid. It was not! Our doubles unfortunately are located near the elevator, and she did transfer you to another room. We do apologize our pool had no heat and we are doing our best to get it fixed. Thats why we sent all of our guest to the Fireside Inn to swim. We did our absolute best to accommodate you and we hope you give another chance.
10/10 Excellent
Jazmine
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jazmine
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Michelle-General manager and TPS Team le 13 janv. 2024
Thank you for your business! We appreciate your review and hope to have you back to stay with us soon!
6/10 Satisfaisant
Jason
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Perfect in a pinch
Jason
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de The TPS Marriott le 8 janv. 2024
We apologize for the inconvenience. We hope to have you back and make sure your stay is enjoyable.
10/10 Excellent
fred
Voyage en couple
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
fred
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Laura - Sales Operation Manager le 8 janv. 2024
Thank you for taking the time to give us feedback on your recent stay. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Gina
Voyage en couple
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gina
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de TPS Marriott Staff le 19 oct. 2023
Thank you for your review. We hope to have you back again soon.
6/10 Satisfaisant
Brittany
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brittany
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de TPS Staff le 14 oct. 2023
Thak you for staying with us! We appreciate your business!
10/10 Excellent
Kathryn
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathryn
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Michelle, GM le 9 oct. 2023
Thank you so much for your review! We appreciate your business and hope to see you back in the future.
10/10 Excellent
Frances
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frances
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de MIchelle, GM and Staff le 9 oct. 2023
We want to thank you for staying with us! Please come back and visit again soon!
10/10 Excellent
Douglas
1 oct. 2023
Douglas
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de The TPS Gilford/Laconia Staff le 26 nov. 2023
Thank you for staying with us! We hope you come back again soon!
8/10 Bien
Janet
30 août 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Convenience but no atmosphere
Janet
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Laura Eberhard, FOM le 1 sept. 2023
Dear Janet,We do apologize that you were woken up by another guests dog. Unfortunately, the breakfast times are set per Marriott policy and breakfast does close at 9am on the weekdays. We hope next time you are the in area you think of us and hopefully be able to enjoy the hotel more then just one night.
8/10 Bien
Fran
Voyage en famille
27 août 2023
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fran
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de TPS Marriott Staff le 27 août 2023
We appreciate your review, and we apologize for your room cleanliness, that is below our standard. Thank you for your business.
8/10 Bien
Stephanie
26 août 2023
Stephanie
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Michellle, GM le 9 oct. 2023
We appreciate your revie and hope o see you back at our hotel in the near future!
10/10 Excellent
Tracy
25 août 2023
Tracy
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Michelle, GM and TPS Staff le 9 oct. 2023
Thank you for staying with us! We appreciate your business! Michelle
10/10 Excellent
Debra
19 août 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Debra
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de TPS Staff le 20 août 2023
Thank you for your review! We appreciate your business and hope to have you back in the near future.
10/10 Excellent
Anna
15 août 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Michelle and TPS Team le 16 août 2023
Thank you for your review.! We appreciate your business!
8/10 Bien
Samantha, Southwest harbor
Voyage en couple
9 août 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Samantha
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Michelle and TPS Team le 16 août 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your business!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 août 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
All in all a perfect stay.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Michelle and TPS Team le 16 août 2023
Thak you for your business! We appreciate you choosing us to stay with!
10/10 Excellent
Maria H.
3 août 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria H.
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Michelle and TPS Team le 4 août 2023
Thanks for staying with us! We appreciate your business! We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Diane
Voyage en famille
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Michelle and TPS Team le 31 juil. 2023
Thank you for staying with us! We appreciate your business!
10/10 Excellent
Jennifer L
Voyage en couple
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer L
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Michelle and TPS Team le 4 juil. 2023
Thank you for your review! We really appreciate your business! We hope to have you back to our hotel soon!
10/10 Excellent
Lindsay-Leigh
Voyage en couple
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lindsay-Leigh
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Laura le 4 juil. 2023
Dear Lindsay-Leigh,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire team, as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Laura EberhardFront Office ManagerTownePlace Suites by Marriott Laconia/GilfordLaura.Eberhard@marriott.com603-524-5533
10/10 Excellent
Diane, Jericho
1 juil. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Laura Eberhard le 3 juil. 2023
Dear Diane,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay here at TownePlace Suites.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Laura EberhardFront Office ManagerTownePlace Suites Laconia/GilfordLaura.Eberhard@marriott.com603-524-5533
10/10 Excellent
Ann
Voyage en famille
27 juin 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Front Dest Staff
Ann
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Michelle and TPS Team le 28 juin 2023
We appreciate you taking the time to review our staff! We hope you come back to the area again and stay with us! Thank you for your business! The Team at TPS Marriott
8/10 Bien
Gary, Huntley
Voyage en famille
26 juin 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Michelle and TPS Team le 26 juin 2023
Thank you for your review. We appreciate your business! We hope to have you back in the near future.
10/10 Excellent
joao henrique oliveira
17 juin 2023
joao henrique oliveira
Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de Michelle and TPS Team le 19 juin 2023
Thank you for your review. We appreciate your business! Look forward to having you back in the future!
10/10 Excellent
Daniel
Voyage d’affaires
5 juin 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Michelle and TPS Team le 6 juin 2023
Thank you Daniel for staying with us! We appreciate your business!
10/10 Excellent
Frances
1 juin 2023
Frances
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Michelle and TPS Team le 2 juin 2023
Thank you for staying with us! We appreciate your business.!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 mai 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Laura Eberhard, Front Office Manager 603.524.5533 le 21 mai 2023
Dear Anonymous,We apologize your bed was uncomfortable and we would have moved you to a room we knew had a newer bed if we were informed of this. Regarding refreshes Marriott does not do daily housekeeping unless specifically asked, we do refreshes every other day. If you are a Marriott Bonvoy member you can add these specific request in the mobile app if you don't feel comfortable enough talking to the front desk directly. We hope you think of us the next time you are in the area! Thank you
10/10 Excellent
Bartlett
19 mai 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Best Hotel in recent memory! (decades!)
Bartlett
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Laura Eberhard, Front Office Manager 603.524.5533 le 21 mai 2023
Dear Bartlett,We appreciate your business and hope you think of us the next time you are in the area. Have a great day!
10/10 Excellent
Nancy
Voyage d’affaires, Voyage en couple
8 mai 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Laura Eberhard, Front Office manager le 9 mai 2023
Dear Nancy,Thank you so much for taking the time to give us feedback on your recent stay here at TownePlace Suites. We strive for excellence when it comes to customer service and are happy to hear that you felt that! We hope you think of us the next time you are in the area.Thank you
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 avr. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Michelle le 26 avr. 2023
Thank you for your review! We hope to see you back soon. Your business means a lot to us!
10/10 Excellent
Sirinphon
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Sirinphon
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Laura Eberhard le 5 avr. 2023
Dear Sirinphon,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay here at TownePlace Suites.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Laura EberhardFront Office ManagerTownePlace Suites Laconia/GilfordLaura.Eberhard@marriott.com603-524-5533
10/10 Excellent
Yovanka
Voyage en couple
26 mars 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yovanka
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Michelle le 27 mars 2023
Thank you for staying with us! We appreciate your business! We hope to have you back in the near future. The TPS Marriott Staff
10/10 Excellent
Jeffrey
Voyage en famille
27 févr. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de Michelle, GM le 27 févr. 2023
Thank you for your review. We hope to have you back in the near future. Please let us know next time if we can do anything to make your stay more enjoyable! TPS Marriott Staff
10/10 Excellent
Beth
Voyage en groupe
1 janv. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Beth
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Michelle, GM le 15 janv. 2023
Thank you for your review! We hope to have you back again soon! We appreciate your business!
10/10 Excellent
Craig
4 déc. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Craig
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Michelle, GM le 9 déc. 2022
Thank you for your review. We appreciate your business and hope to have you back!
10/10 Excellent
Brian
22 nov. 2022
Brian
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
10/10 Excellent
KELLY
19 nov. 2022
KELLY
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Michelle le 1 déc. 2022
Thank you for staying with us! We appreciate you choosing us!
8/10 Bien
Linda
16 nov. 2022
Linda
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
10/10 Excellent
Richard
15 nov. 2022
Richard
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Michelle le 1 déc. 2022
Thank you for your business. We hope you visit again soon!
4/10 Médiocre
Jacob
24 oct. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Jacob
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Michelle, GM le 24 oct. 2022
We apologize for the pool being closed as our water heater has broken and we are waiting for delivery to install. We hope you try us again in the future. Thank you! Michelle
10/10 Excellent
Christian
Voyage en famille
17 oct. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Christian
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Michelle Wilson, GM le 18 oct. 2022
Thank you for your review! We appreciate your business.
8/10 Bien
James
Voyage en famille
29 sept. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
James
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Michelle, GM le 2 oct. 2022
Thank you for staying with us! We appreciate your business!