Suite (Armleder) | Vue sur le lac

Avis sur Le Richemond

5 out of 5
Le Richemond
Rue Adhémar-Fabri, 8-10, Geneva, GE

Avis

9,2

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 160 avis sur 221." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 48 avis sur 221." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 9 avis sur 221." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 4 avis sur 221." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 221." "

9,6/10

Propreté

9,6/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel très pro et sympathique Belle vue lac Chambres parfaites
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Sacha Sarfati le 6 mars 2020
Cher Client, Merci d'avoir choisi Le Richemond lors de votre récent séjour à Genève et d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience. Au plaisir de vous accueillir à nouveau dans le futur à Genève. Cordialement, Sacha Sarfati, Guest Relation Manager, Le Richemond Genève

10/10 Excellent

philippe

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de R.Croisier le 7 janv. 2020
Cher Philippe, Nous avons été très heureux de vous accueillir dans notre hôtel légendaire. Au nom de toute l'équipe, nous vous adressons nos remerciements pour votre attention et espérons vous revoir prochainement. Meilleurs vœux. Raymonde Croisier Assistante de Direction

10/10 Excellent

jean-paul

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Mélissa Vitis Guest Relations Manager Le Richemond le 20 nov. 2019
Dear Jean Paul, Thank you very much for staying at legendary Hotel Le Richemond and for taking the time to complete the questionnaire. It is greatly appreciated and we all look forward to welcoming you back soon again. Yours sincerely, Mélissa Vitis Guest Relations Manager Le Richemond Genève

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons passe un sejour tres agréable. La chambre et tous les équipements mais surtout l'emplacement etait parfait.
Séjour de 3 nuits en juin 2019

10/10 Excellent

frederic

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Mélissa Vitis Guest Relations Manager Le Richemond le 1 juil. 2019
Dear Guest, Thank you very much for staying at legendary Hotel Le Richemond and for taking the time to complete the questionnaire. It is greatly appreciated and we all look forward to welcoming you back soon again. Yours sincerely, Mélissa Vitis Guest Relations Manager Le Richemond Genève

10/10 Excellent

Isabelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour
Magnifique accueil et professionnalisme.Excellente localisation.
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Christophe Hilty Directeur Général Le Richemond Ge le 10 mai 2019
Cher client, Je vous remercie d'être restée fidèle à l'Hôtel Le Richemond. Vos commentaires sont des plus appréciés et ont été partagés à l'interne avec enthousiasme. Au plaisir de vous accueillir à nouveau dans un proche futur, Cordialement Christophe Hilty Directeur Général Le Richemond Genève

10/10 Excellent

guillaume

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Christophe le 21 août 2018
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your comments following your recent stay. I am glad that you enjoyed so much legendary Hotel Le Richemond. We all look forward to welcoming you back on your next visit to Geneva, With my best regards Christophe Hilty General Manager Le Richemond Geneve

10/10 Excellent

Jerome

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Christophe Hilty General Manager Le Richemond Genè le 19 juin 2018
Dear Guest, Thank you very much for staying at legendary Hotel Le Richemond and for taking the time to complete the Expedia questionnaire. It is greatly appreciated and we all look forward to welcoming you back soon again. Yours sincerely, Christophe Hilty General Manager Le Richemond Genève

10/10 Excellent

Lucie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hôtel à recommander
Le restaurant est top ! Service à la hauteur des 5 étoiles , bref tout parfait
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Christophe Hilty le 22 mars 2018
Chère Lucie, Je vous remercie sincèrement d'avoir choisi notre Hôtel pour votre séjour à Genève et d'avoir pris le temps de nous faire part de vos merveilleux commentaires. Au plaisir de votre prochaine visite, Cordialement Christophe Hilty Directeur Général Le Richemond Genève

6/10 Satisfaisant

Noelle, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
voyage pour un anniversaire
acceuil pas trés professionnelle la jeune personne ne trouver pas ,la notification que nous étions déjà venus plusieurs fois dans cet hotel.....chambre agréable,mais 2eme étage fond de couloir à l'angle de la rue,donc la nuit pas mal de voitures!!!!!la télévision venait d'être changée et s'éteigner toute les 1/2h... donc appel du concierge ,une personne régle et cela recommence!!!! petit déjeuner parfait...mais pas prendre de chambre au 2étage!!!! Merci
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Christophe Hilty le 20 mars 2018
Chère Madame, Je vous remercie de votre fidélité à notre Hôtel et de vos commentaires suite à votre séjour en début mars. Je suis au regret que cette fois nous n'avons pas répondu à toutes vos attentes. C'est pourquoi, il nous tarde de vous revoir prochainement et vous montrer que nous avons pris bonne note de vos remarques. Cordialement Christophe Hilty Directeur Général Hôtel Le Richemond Genève

8/10 Bien

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LUXE ET CALME
Parfait confort et luxe à Genève

10/10 Excellent

Linda, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel luxueux, trés acceuilant ,proche du shopping
Nous avons passés 4 jours, pris le room service deux fois qui était trés bon, nous avons déjeuner au restaurant qui est délicieux avec surtout son dessert exceptionnel de la pomme granny!! incroyable le personnel est trés attentif et trés serviable parfait séjour!!!

8/10 Bien

Elina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Service de qualité et personnel très sympathique.

8/10 Bien

NICOLAS 83

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
ensemble satisfaisant
Emplacement et cadre idéal. Hotel trés propre et personnel attentif les chambres sont grandes. La qualité des produits du room service n'est pas à la hauteur. Petit déjeuner correct en bref ça ne restera pas un souvenir inoubliable pour un 5 étoiles.

10/10 Excellent

ted76, Rouen, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le Richemond un vrai 5 *
Vraiment super!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre

10/10 Excellent

Pieter, Luxembourg

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rocco Forte le richmond Genève
belle hotel de luxe ou on a l'impression d'être rentrée à la maison, calme, bien soigné et très discret.

10/10 Excellent

Dr Faraj

Séjour de 4 nuits en décembre 2018

8/10 Bien

Clasko

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Outside partynoise thru night a little surprise as Swizerland expected to be a civilised country.
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de A.Cheminade le 17 août 2020
Dear Guest, Thank you very much for staying at our legendary hotel in this unprecedented month of August and for giving us your impressions. With regret, however, to hear that some nightly nuisances from outside disturbed you. Hoping to see you again in better days. Best regards, André Cheminade General Manager

10/10 Excellent

Philipp

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de A.Cheminade le 20 juil. 2020
Dear Philipp, On behalf of the Team, thank you very much for your visit to our legendary hotel and for your rating concerning your stay. It will be a pleasure to see you again. With my best wishes André Cheminade General Manager Le Richemond

8/10 Bien

Liliane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gute Lage und ein schönes Hotel- waren nur eine Nacht und das war perfekt
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de A.Cheminade le 1 juil. 2020
Sehr geherte Frau, Vielen Dank für Ihr Feedback. Im Namen Le Richemond Team, wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen. Mit freundlichen Grüßen, André Cheminade General Direktor

10/10 Excellent

Makhdoom Murtala

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
This will be my hotel to come back to surely.
I had a wonderful experience staying here. Everything from Location, quality, service to staff's welcoming attitude was great. I considered to be in the heart of Geneva city right next to most expensive hotels while here it was well within my pocket even after having the same standards.
Séjour de 4 nuits en mars 2020

10/10 Excellent

Rob, York

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
This is a lovely hotel - great position near to town - nice rooms and particularly lovely helpful knowledgeable staff everyone I spoke to or met went the extra mile to make my stay enjoyable from the housekeeping lady through bar staff to reception all were great. The location by the lake means just a short walk into town and right opposite is a garden where you can grab a coffee or light snack - spa area was relaxing and kept spotless.
Séjour de 3 nuits en mars 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Sacha Sarfati le 4 mars 2020
Dear Guest, Thank you very much for staying at legendary Hotel Le Richemond and for taking the time to complete the questionnaire. It is greatly appreciated and we all look forward to welcoming you back soon again. Yours sincerely, Sacha Sarfati Guest Relations Manager Le Richemond Genève

10/10 Excellent

Alejandra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de S. Sarfati le 13 févr. 2020
Dear Alejandra, It was a pleasure to welcome you at legendary Le Richemond and we greatly appreciate your feedback. Thank you for your kind attention. Looking forward to your next visit. With our best wishes. Sacha Sarfati, Guest Relation Manager at le Richemond Genève

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de S. Sarfati le 13 févr. 2020
Dear Guest, It is lovely to hear from you back home after your stay at Le Richemond. We are happy that you enjoyed our hotel and would like to thank you very much for your kind attention on behalf of the whole Team. Looking forward to your return visit. Sacha Sarfati, Guest Relation Manager at Le Richemond Genève

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
A privately owned hotel with more character and individuality than corporate brands. The level of service was excellent throughout a short stay.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de R.Croisier le 7 janv. 2020
Dear Guest, Thank you very much for staying at legendary Le Richemond and for taking the time to give us a positive feedback. It is greatly appreciated and we all look forward to welcoming you back soon. With our best wishes. Raymonde Croisier PA to the General Manager

10/10 Excellent

LOURDES

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelente hotel
Excelente hotel y una súper atención de todo el personal
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de R.Croisier le 7 janv. 2020
Dear Lourdes, On behalf of the Team, thank you very much for your praise following your stay at legendary Le Richemond. It is greatly appreciated. Looking forward to your next visit. With our best wishes. Raymonde Croisier PA to the General Manager

10/10 Excellent

tarek

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelent hotel with superb food and perfect service
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de R.Croisier le 7 janv. 2020
Dear Tarek, It was a pleasure to welcome you at legendary Hotel Le Richemond. I am glad that you enjoyed a perfect stay with us. Thank you very much for taking the time to give us your impressions. Looking forward to your next visit. With our best wishes. Raymonde Croisier PA to the General Manager

10/10 Excellent

Gerardo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de R.Croisier le 7 janv. 2020
Dear Gerardo, It was a pleasure to welcome you at legendary Le Richemond and we greatly appreciate your feedback. Thank you for your kind attention. Looking forward to your next visit. With our best wishes. Raymonde Croisier PA to the General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
everything was great. The spa was excellent, the concierge was very helpful and everything was excellent.
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de RCroisier le 9 déc. 2019
Dear Guest, It was a pleasure to welcome you at Le Richemond for your stay in Geneva. Thank you for your positive feedback. On behalf of the Team, we look forward to your return visit. Kind regards, R. Croisier PA to the General Manager

10/10 Excellent

Eva

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de RCroisier le 9 déc. 2019
Thank you very much dear Eva for taking the time to complete the Expedia Survey after your stay at legendary Le Richemond Genève. We all look forward to welcoming you back soon. Kind regards, R. Croisier PA to the General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pleasant stay, great location, top service, average overpriced breakfast
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de RCroisier le 9 déc. 2019
Dear Guest, It was a pleasure to read your positive comments through Expedia concerning your recent stay at Le Richemond. Thank you very much for your kind attention. Kind regards, R. Croisier PA to the General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful hotel. Staff very welcoming, they even gave my husband a birthday cake. Highly recommend.
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de RCroisier le 2 déc. 2019
Dear Guest, It was a pleasure to welcome you at Le Richemond for your husband's birthday. Thank you very much for your praise which is highly appreciated. We all look forward to your return visit. With my best regards, R. Croisier PA to the General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
スパは最高でした
会員特典でレイトアウト、スパを利用しとても優雅な宿泊を体験できました。 さすが五ツ星ホテルです。
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de rcroisier le 4 nov. 2019
Dear Guest, It is lovely to hear from you back home after your stay at Le Richemond. We are happy that you enjoyed our hotel and would like to thank you very much for your kind attention on behalf of the whole Team. Looking forward to your return visit. Kind regards. R. Croisier - PA to the General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was s nice property with good location and friendly staff. However, the room was tiny and pricey.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Rcroisier le 4 nov. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Le Richemond for your stay in Geneva and for taking the time to give us your feedback. It will be a pleasure to welcome you back on your next visit and show you our different room categories. Kind regards R. Croisier - PA to the General Manager

10/10 Excellent

Shahab

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great
Fantastic stay ... Elegant hotel with clean rooms and helpful staff. Enjoyed my stay there .. definitely recommend.
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Mélissa Vitis Guest Relations Manager Le Richemond le 14 oct. 2019
Dear Shahab, It is lovely to hear from you following your recent stay at legendary Hotel Le Richemond. Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We all look forward to the pleasure of welcoming you back in a near future. With my best regards, Mélissa Vitis Guest Relations Manager Le Richemond Genève

10/10 Excellent

Penny

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Mélissa Vitis Guest Relations Manager Le Richemond le 14 oct. 2019
Dear Penny, It is lovely to hear from you following your recent stay at legendary Hotel Le Richemond. Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We all look forward to the pleasure of welcoming you back in a near future. With my best regards, Mélissa Vitis Guest Relations Manager Le Richemond Genève

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
good location, helpful staff, uncomfortable bed and rooms are dated.
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Mélissa Vitis Guest Relations Manager Le Richemon le 30 sept. 2019
Dear Guest, We thank you for your recent stay in the legendary Richemond and for taking the time to complete the questionnaire. We took good note of your comment, which is very useful. Indeed, we have a continuous maintenance plan but also some renovation projects that are under study. Looking forward to the pleasure of welcoming you in a near future. Yours sincerely, Mélissa Vitis Guest Relations Manager Le Richemond Genève

8/10 Bien

Sally

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A nice quiet comfortable room. Reception staff very friendly. Not the greatest breakfast.
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Mélissa Vitis, Guest Relations Manager le 30 sept. 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing legendary Hotel Le Richemond for your honeymoon in Geneva and for taking the time to give us your feedback. I am glad that you had a memorable stay; although with some regret that you were not fully satisfied with our breakfast. Looking forward to the pleasure of welcoming you in a near future. With my best regards, Mélissa Vitis, Guest Relations Manager

10/10 Excellent

T, Saudi Arabia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms are excellent , very luxurious and comfortable, spacious bathrooms. Staff very friendly Location perfect Parking very expensive 50 CHF No coffee machine in room is a minus.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Mélissa Vitis Guest Relations Manager Le Richemond le 30 sept. 2019
Dear Guest, Thank you very much for staying at legendary Hotel Le Richemond and for taking the time to complete the questionnaire. It is greatly appreciated and we all look forward to welcoming you back soon again. Yours sincerely, Mélissa Vitis Guest Relations Manager Le Richemond Genève

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Service in the bar area was terrible, and breakfast was a shambles
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Andre le 24 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback following your stay at Le Richemond. I’ll be most grateful if you could give me any additional details and I invite you to contact me directly at your convenience. Looking forward to hearing from you. Kind regards, Andre Cheminade, General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stayed two nights after completing the TMB. Our room was wonderful, the staff attentive and the hotel breakfast and restaurant a must.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Mélissa Vitis Guest Relations Manager Le Richemond le 23 sept. 2019
Dear Guest, Thank you very much for staying at legendary Hotel Le Richemond and for taking the time to complete the questionnaire. It is greatly appreciated and we all look forward to welcoming you back soon again.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Mélissa Vitis Guest Relations Manager Le Richemon le 23 sept. 2019
Dear Guest, Thank you very much for staying at legendary Hotel Le Richemond and for taking the time to complete the questionnaire. It is greatly appreciated and we all look forward to welcoming you back soon again. Yours sincerely, Mélissa Vitis Guest Relations Manager Le Richemond Genève

8/10 Bien

Daniela

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Raymonde le 17 sept. 2019
Dear Guest, Thank you very much for staying at Le Richemond and for giving us a feedback through Expedia Group. We hope to see you again on your next visit to Geneva. Kind regards, Raymonde Croisier, PA to the General Manager

10/10 Excellent

Robert

Séjour de 1 nuit en septembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Really lovely, friendly staff. Beautiful room. A couple of minor property issues which were resolved when asked. Buffet breakfast a little limited on hot options for a hotel of this class. Good gluten free warmed rolls and pastries on request.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Raymonde le 17 sept. 2019
Dear Guest, It was a pleasure to host you at Le Richemond. On behalf of the whole Team, thank you very much for your feedback which is greatly appreciated. We all look forward to welcoming you back on your next visit to Geneva. Kind regards, Raymonde Croisier, PA to the General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Raymonde le 10 sept. 2019
Dear Guest, It was a pleasure to host you recently at Le Richemond . Thank you very much for taking the time to give us your positive feedback. We look forward to welcoming you again soon. Kind regards, Raymonde Croisier PA to the General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location right on Lake Geneva. Really nice welcome treats in the room, and bottled water and very nice bathroom amenities. Breakfast is very nice, they make eggs and other things to order. Unfortunately they don’t tell you what all they make so you need to ask and learn. Would be great to have a menu of options.
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Mélissa Vitis, Guest Relations Manager le 29 août 2019
Dear Guest, It is lovely to hear from you following your recent stay at legendary Hotel Le Richemond. Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We took good note of your feedback regarding the breakfast and it will be shared with our Restaurant Team. We all look forward to the pleasure of welcoming you back in a near future. With my best regards, Mélissa Vitis Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
スタッフの皆さんの対応が素晴らしいですね。チョコレートやマカロンのプレゼントがオシャレです。また訪れたいホタルだと思います。
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Mélissa Vitis Guest Relations Manager Le Richemond le 29 août 2019
Dear Guest, Thank you very much for staying at legendary Hotel Le Richemond and for taking the time to complete the questionnaire. It is greatly appreciated and we all look forward to welcoming you back soon again. Yours sincerely, Mélissa Vitis Guest Relations Manager Le Richemond Genève