Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
28 déc. 2023
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Galway Bay Hotel le 29 déc. 2023
Dear Patrick,Thank you for your review. I am glad that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel and I look forward to welcoming you back at some stage in the future!Kind regards,Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
10/10 Excellent
Alexi
Voyage en couple
9 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexi
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de salthill le 10 juin 2023
Dear Alexi ,Thank you for your excellent review. I am delighted that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel. I will certainly pass your praise on to the whole team. I am sure they will be delighted too. I look forward to welcoming you back at some stage in the future!Kind regards,Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
8/10 Bien
laurence
Voyage en groupe
23 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
laurence
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Galway Bay Hotel le 26 avr. 2023
Dear laurence,Thank you for your wonderful review. I am delighted that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel. I will certainly pass your praise on to the whole team. I look forward to welcoming you back at some stage in the future.Kind regards,Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 oct. 2019
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 août 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 août 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Jean-Claude
28 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Claude
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
Franck
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Mitigé malgré un cadre superbe
Franck
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
8/10 Bien
Anne
25 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anne
Séjour de 5 nuits en avril 2019
8/10 Bien
Virgile
18 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Virgile
Séjour de 2 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
VALERIE
6 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
VALERIE
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
8/10 Bien
Daniel
3 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel à Galway
Daniel
Séjour de 2 nuits en août 2018
10/10 Excellent
Michèle
24 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
un lit queen size aurait été apprécié
Michèle
Séjour de 3 nuits en août 2018
8/10 Bien
Stéphanie, Bruxelles
23 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Stéphanie
Séjour de 1 nuit en août 2018
6/10 Satisfaisant
Sophie
12 août 2018
Sophie
Séjour de 2 nuits en août 2018
10/10 Excellent
severine
24 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceptionnel
severine
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
Jean
15 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Complexe mais trés agréable
Jean
Séjour de 1 nuit en mai 2018
10/10 Excellent
Meryl
14 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel!
Meryl
10/10 Excellent
sophie, rennes
14 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sophie
Séjour de 2 nuits en mai 2018
10/10 Excellent
Serge
12 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Serge
6/10 Satisfaisant
Me
11 mai 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Me
Séjour de 2 nuits en mai 2018
8/10 Bien
JEAN-LUC
28 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JEAN-LUC
10/10 Excellent
Jan
13 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jan
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peace & quiet
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2018
8/10 Bien
Damien
8 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéal pour se détendre loin de l'agitation
Damien
Séjour de 1 nuit en mars 2018
10/10 Excellent
Marie
22 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marie
10/10 Excellent
THIERRY
3 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
THIERRY
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
10/10 Excellent
Pamela
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pamela
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Alison, Highlands Ranch
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alison
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Galway Bay Hotel le 22 mai 2024
Dear Alison,Thank you for your excellent review. I am delighted that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel. I will certainly pass your praise on to the whole team. I am sure they will be delighted too. I look forward to welcoming you back at some stage in the future!Kind regards, Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
10/10 Excellent
Kelly A.
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly A.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Galway Bay Hotel le 17 mai 2024
Dear Kelly A,Thank you for your excellent review. I am delighted that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel. I will certainly pass your praise on to the whole team. I am sure they will be delighted too. I look forward to welcoming you back at some stage in the future!Kind regards, Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
10/10 Excellent
Robert, Karlsruhe
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Galway Bay Hotel le 14 mai 2024
Dear Robert,Thank you for your excellent review. I am delighted that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel. I will certainly pass your praise on to the whole team. I am sure they will be delighted too. I look forward to welcoming you back at some stage in the future!Kind regards, Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
8/10 Bien
Roman
Voyage en groupe
7 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Roman
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Galway Bay Hotel le 8 mai 2024
Dear Roman,Thank you for your review. I am glad that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel. I will certainly pass your praise on to the whole team. I am sure they will be delighted. I look forward to welcoming you back at some stage in the future!Kind regards,Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
8/10 Bien
Hendrik
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hendrik
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Galway Bay Hotel le 30 avr. 2024
Dear Hendrik,Thank you for your lovely review. I am glad that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel. I will certainly pass your praise on to the whole team. I am sure they will be delighted. I look forward to welcoming you back at some stage in the future!Kind regards,Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
10/10 Excellent
SHAUNA
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SHAUNA
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Galway Bay Hotel le 24 avr. 2024
Dear SHAUNA,Thank you for your excellent review. I am delighted that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel and that the team here made you feel so welcome. I will certainly pass your lovely words of praise on them all. I know they will be very happy.I look forward to welcoming you back at some stage in the future!Kind regards, Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
8/10 Bien
John
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Galway Bay Hotel le 23 avr. 2024
Dear John,Thank you for your lovely review. I am glad that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel. I will certainly pass your praise on to the whole team. I am sure they will be delighted too. I look forward to welcoming you back at some stage in the future!Kind regards, Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
8/10 Bien
Maureen
Voyage en groupe
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maureen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Galway Bay Hotel le 18 avr. 2024
Dear Maureen,Thank you for your lovely review. I am glad that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel. I will certainly pass your praise on to the whole team. I am sure they will be delighted. I look forward to welcoming you back at some stage in the future!Kind regards,Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
10/10 Excellent
Heather
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Galway Bay Hotel le 18 avr. 2024
Dear Heather,Thank you for your excellent review. I am delighted that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel. I will certainly pass your praise on to the whole team. I am sure they will be delighted too. I look forward to welcoming you back at some stage in the future!Kind regards, Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
10/10 Excellent
Kari
Voyage en couple
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kari
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Galway Bay Hotel le 10 avr. 2024
Dear Kari,Thank you for your wonderful review. I am delighted that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel. Regarding access to the city centre, there is a public bus stop directly in front of our hotel. I will certainly pass your praise on to the whole team. I am sure they will be delighted too. I look forward to welcoming you back at some stage in the future!Kind regards, Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
10/10 Excellent
Christine
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Galway Bay Hotel le 9 avr. 2024
Dear Christine,Thank you for your excellent review. I am delighted that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel. I will certainly pass your praise on to the whole team. I am sure they will be delighted too. I look forward to welcoming you back at some stage in the future!Kind regards, Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
10/10 Excellent
Maotang
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maotang
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Galway Bay Hotel le 2 avr. 2024
Dear Maotang,Thank you for your excellent review. I am delighted that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel. I will certainly pass your praise on to the whole team. I am sure they will be delighted too. I look forward to welcoming you back at some stage in the future!Kind regards, Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
10/10 Excellent
Julie
Voyage en couple
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Galway Bay Hotel le 26 mars 2024
Dear Julie,Thank you for your excellent review. I am delighted that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel. I will certainly pass your praise on to the whole team. I am sure they will be delighted too. I look forward to welcoming you back at some stage in the future!Kind regards, Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
10/10 Excellent
Maria
Voyage d’affaires
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Galway Bay Hotel le 20 mars 2024
Dear Maria,Thank you for your five star review. I am delighted that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel. I will certainly pass your praise on to the whole team. I am sure they will be delighted too. I look forward to welcoming you back at some stage in the future!Kind regards, Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
10/10 Excellent
Elisabeth
Voyage en groupe
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elisabeth
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Galway Bay Hotel le 14 mars 2024
Dear Elisabeth,Thank you for your excellent review. I am delighted that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel and that you were so impressed with our wonderful, helpful staff. I will certainly pass your praise on to the whole team. I am sure they will be delighted too. I look forward to welcoming you back at some stage in the future!Kind regards, Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
8/10 Bien
andrew
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
andrew
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Galway Bay Hotel le 27 févr. 2024
Dear andrew,Thank you for your lovely review. I am glad that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel and that you loved our amazing location overlooking the sea. Thank you also for your feedback in relation to your guest room. Our accommodation team will address this.I look forward to welcoming you back at some stage in the future!Kind regards,Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en famille
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kids birthday treat
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Galway Bay Hotel le 23 févr. 2024
Dear Elizabeth,Thank you for your 5 star review. I am delighted that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel. I will certainly pass your praise on to the whole team. I am sure they will be delighted too. I look forward to welcoming you back at some stage in the future!Kind regards, Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely hotel in a great location
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Galway Bay Hotel le 21 févr. 2024
Dear TravelerThank you for your lovely review. I am glad that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel and that you loved our friendly and helpful staff, our comfortable beds, our amazing location as well as some excellent live music. I will certainly pass your praise on to the whole team. Thank you also for your feedback in relation to our breakfast service and pre-booking. We introduced this to assist in times of peak activity and to ensure that guests can dine at their preferred time. We have since found that it suits a lot of people and that many of our guests like to plan ahead. However, we realise that it does not appeal to all guests and we therefore always do our best to accommodate requests for dining times that have not been pre-booked. We hope that we will have the pleasure of welcoming you back at some stage in the future!Kind regards, Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel with average food
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Galway Bay Hotel le 21 févr. 2024
Dear Traveler,Thank you for your review. I am glad that you enjoyed your visit to Galway Bay Hotel and that you loved our amazing location looking on to the bay. Thank you also for your feedback in relation to our breakfast service. We constantly receive extremely positive comments from our guests regarding our breakfast offering so I am surprised that your experience was not in keeping with normal high standards of service and I would like to apologise for this. Although we encourage our guests to pre-book a time slot in order to ensure they can dine at their preferred time, we always do our best to facilitate any guest who has not pre-booked.We hope that we will have the pleasure of welcoming you back at some stage in the future.Kind regards,Dan Murphy,Managing Director,Galway Bay Hotel.