Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
25 juin 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 28 juin 2022
Sandrine,
Our sincere apologies for the mistake of checking you into this room instead of a prepared room.
We are finishing up with the remainder of two months of renovation to our rooms and property, and by mistake you were assigned to the wrong room!
Of course we would never wish for this to be your experience...
8/10 Bien
Rissane
5 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rissane
Séjour de 2 nuits en mai 2017
10/10 Excellent
Joan Bowmer
Voyage en groupe
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joan Bowmer
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Warmly, The Ranch Ambassador le 10 mai 2024
Joan,We're so pleased that you had a wonderful relaxing time with us at the ranch and hope you're able to visit us again soon!
10/10 Excellent
Shannon
Voyage en couple
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shannon
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Rostyslav
Voyage en famille, Voyage en groupe
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rostyslav
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 6 mars 2024
We're so pleased you enjoyed your stay with us, and hope to see you again when you come to ski in Big Sky!
6/10 Satisfaisant
ramona
Voyage en famille
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Close to big sky
ramona
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 4 mars 2024
Ramona,Thank you for your thoughts for improvement! Hope you enjoyed your day on the mountain!
10/10 Excellent
Devan
5 nov. 2023
Devan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Warmly, The Ranch Ambassador le 6 nov. 2023
Devan,Thank you for the great rating 10 out of 10! We really appreciate it!
10/10 Excellent
Jean
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Warmly, The Ranch Ambassador le 30 oct. 2023
Jean,Sorry you had to cut your trip short, but certainly hope to see you in the future, when the weather cooperates!
10/10 Excellent
Raymond G
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Raymond G
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Warmly, The Ranch Ambassador le 30 oct. 2023
Thank you for the great score!
2/10 Horrible
john
25 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rainbow Ranch Disappointment
john
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Warmly, The Ranch Ambassador le 27 sept. 2023
John,We're terribly sorry that your arrival and stay did not meet your expectations. An issue arose that night with our water system, which went down and we did have to move guests out of that wing the next day, there are definitely challenges with wells and hard water in more remote areas like ours, and bugs can be problematic in the summer by the river. Again we very much care about the experience of our guests and wish yours would have met all your expectations.
6/10 Satisfaisant
Billy
23 sept. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Not worth the price
Billy
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Warmly, The Ranch Ambassador le 30 oct. 2023
We should have done better!Our Sincere Apologies!
10/10 Excellent
Christopher
2 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Warmly, The Ranch Ambassador le 27 sept. 2023
Thank you for the 5 Star Rating!
10/10 Excellent
KATHRYNN
24 août 2023
KATHRYNN
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Warmly, The Ranch Ambassador le 27 sept. 2023
Thank you for the 5 out of 5 Rating!
2/10 Horrible
Michael
31 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Regards, Ranch Ambassador le 3 août 2023
Michael,I am very sorry that you could not stay with us, because of a glitch with the Expedia booking system, that was out of our control, but our GM Thomas went above and beyond to connect with you and be gracious while you were in town, which is more than most establishments would do. Again, we were sorry for something that was not our fault, your irritation should have been directed at Expedia.These reviews definitely hurt business, so if hurting our business somehow elevates your disappointment of not getting to stay with us,mission accomplished. We truly wish your experience had been different!
10/10 Excellent
James
25 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 29 juil. 2023
James,We glad you enjoyed your stay with us at Rainbow Ranch and hope you'll come and visit us again very soon!
10/10 Excellent
James
25 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 26 juil. 2023
James,We so pleased that you enjoyed your stay with us, and hope you're able to come and visit us again soon!
10/10 Excellent
Brian
23 juil. 2023
Brian
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 24 août 2023
Brian,We're so pleased that you had an outstanding stay with us---we look forward to you visiting us again in the future.
10/10 Excellent
Kim
Voyage en famille
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kim
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 6 juil. 2023
Kim,We're so pleased that you enjoyed your stay with us and hope you'll come visit the ranch soon!
10/10 Excellent
Abel
Voyage en famille
1 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Abel
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 2 juil. 2023
Abel,Thank you for the kind words and we're so pleased you enjoyed your stay with us!
8/10 Bien
Jill
24 juin 2023
Jill
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 26 juil. 2023
Thank you for staying with us at Rainbow Ranch Lodge, and so happy that you enjoyed your time with us!
10/10 Excellent
Shana
Voyage en couple
17 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shana
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 19 juin 2023
Shana,We're so pleased that you enjoyed your stay with us at the ranch!Please come and visit us again when you can!
10/10 Excellent
donna
27 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
donna
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 30 mai 2023
Donna,We're so pleased that your stay with us was wonderful, and we hope you'll be able to visit us again very soon!
10/10 Excellent
Colleen
25 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Colleen
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 26 mai 2023
Thank you for the outstanding review Colleen! We look forward to you coming back to see us again, hopefully very soon!
10/10 Excellent
peter
Voyage en groupe
16 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
peter
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 16 mai 2023
Peter,Thank you for the great review! Please come visit us again!
10/10 Excellent
George
Voyage en famille
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 16 mai 2023
George,Thank you for the great review! We look forward to seeing you again next time you travel to the area!
10/10 Excellent
jody
27 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jody
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 25 mai 2023
Thank you, Jody for the great review! We hope you're able to come visit us again very soon!
6/10 Satisfaisant
Minnie, Los Altos
Voyage en famille
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Minnie
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 11 avr. 2023
Minnie,Thank you for taking the time to give us your honest feedback and impressions, we appreciate and always try to learn and improve. Hope you were able to enjoy the beauty of our snowy Spring weather and Big Sky.
10/10 Excellent
Zach
4 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zach
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 11 avr. 2023
Thank you for your great review!
10/10 Excellent
mark
23 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
mark
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 29 mars 2023
Thank you so much for your feedback, and we hope to see you again!
10/10 Excellent
Michele
4 mars 2023
Michele
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 29 mars 2023
We're so pleased you enjoyed your stay with us!Please come again!
10/10 Excellent
Tamara
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very romantic, cozy, and luxurious!
Tamara
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 14 févr. 2023
Tamara,Thank you for the kind review, and we're so happy that you had a lovely stay with us! Look forward to seeing you again!
8/10 Bien
Denis
Voyage en couple
5 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Denis
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 5 janv. 2023
Denis,Thank you for your feedback, we always try to learn and improve from our guest's experiences. We've certainly struggled with staffing and turnover the last year and have further to go so that our staff handle their work well and efficiently. We're pleased that you enjoyed the other aspects of the property during your stay, and hope you will travel our way again!
10/10 Excellent
Karis
4 janv. 2023
Karis
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 5 janv. 2023
So happy that you enjoyed your stay with us! We look forward to the next time you come this way!
10/10 Excellent
Elizabeth
5 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Snowy December
Elizabeth
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 5 déc. 2022
Elizabeth,Thank you so much for visiting us! It's a quieter time of year, but so beautiful as you witnessed! We look forward to see you again!
10/10 Excellent
Mark, Monrovia
29 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
2/10 Horrible
Renato
12 sept. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Renato
Séjour de 1 nuit en août 2022
10/10 Excellent
Scott
27 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Scott
Séjour de 3 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Alison
Voyage en famille
18 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alison
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de AGM, Rainbow Ranch Lodge le 18 août 2022
Alison,
We are glad you enjoyed you stay. Thank you for the kind words.
2/10 Horrible
Leo
28 juil. 2022
Leo
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Mary
Voyage en famille
23 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 28 juin 2022
Mary,
Thank you so much for your kind words regarding your stay with us, during such an epic time for Yellowstone and the Gallatin Valley. Glad you were tucked in safely with your accommodations and a hearty breakfast.
Please come visit us again when you can stay longer!
2/10 Horrible
Jean
Voyage en famille
31 mai 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 2 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Marjorie Ann
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
29 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marjorie Ann
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Ranch Ambassador le 28 juin 2022
Marjorie,
Thank you for taking the time to send a note on your stay with us. We hope to see you again in the future!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
27 avr. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 28 avr. 2022
Thank you for taking time to share your thoughts, we're very sorry that our restaurant was closed and you were unaware ahead of time. Hopefully you were able to have dinner in Big Sky town center at one of the restaurants and do a bit of exploring. During the shoulder times of year are staffing levels can be challenging.
Again our apologies!
6/10 Satisfaisant
Robert
Voyage en couple
20 mars 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 6 nuits en mars 2022
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 21 mars 2022
Robert--we always appreciate well intended feed-back. We truly wish we would have met your expectations in all areas.
Thank you for taking the time to share your thoughts...
10/10 Excellent
Rebecca
Voyage en groupe
10 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 10 mars 2022
Rebecca,
Thank you for your kind words and we're delighted that you enjoyed your stay at Rainbow Ranch Lodge.
We look forward to seeing you next time you come back!
4/10 Médiocre
Benjamin
Voyage en groupe
9 mars 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Séjour de 6 nuits en mars 2022
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 10 mars 2022
Benjamin,
Always appreciate our guests feedback and certainly try to learn from our mistakes. Our sincere apology that your stay was not all that you expected.
Regarding safety, the wires that you saw are due to our current upgrades to the smoke and carbon monoxide detectors. We're in the process of hardwiring those in all of our rooms, and have the battery operated ones in the room until the project is completed.
Due to changes during covid and current staff shortages in our area, refreshes have been done upon request, not automatically, and with a quick call to the front desk we would have been happy to bring you robes and more towels.
Regarding the bathrooms, we understand they are very tired, and that's why in April we will be gutting and renovating them which we are very excited about.
We hope you will plan to try us again in the future so that we can leave you with an outstanding experience second time around.
2/10 Horrible
Tiffany
8 mars 2022
Tiffany
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
10/10 Excellent
Brandi
Voyage en groupe
7 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandi
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 8 mars 2022
Brandi,
Thank you for your kind words and so pleased that you enjoyed your time at Rainbow Ranch!
Hope to see you next time you travel our way...
8/10 Bien
Julia
Voyage d’affaires
4 mars 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Julia
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 5 mars 2022
Julia,
Thank you for your feedback and so glad you enjoyed your stay at the ranch. Apologies for lack of room refresh, during the pandemic we have limited our in room services as a precaution, but should certain be more transparent.
Hope your travels will bring you back our way again...
10/10 Excellent
David
Voyage en groupe
3 mars 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Warmly, Ranch Ambassador le 3 mars 2022
Thank you for the nice review! So glad you enjoyed the peaceful setting and soaking in the hot tub!