Avis sur Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa
Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa
Furanafushi Island, Furanafushi Island
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
29 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le Paradis sur Terre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Antoine, Paris
5 janv. 2014
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Rapport qualité prix décevant
Antoine
10/10 Excellent
Natalie
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Alban
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alban
Séjour de 16 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Kazuko
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kazuko
Séjour de 7 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Rena
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rena
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Shamim
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shamim
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Teges Triguna le 9 mai 2024
Dear Shamim,Thank you for sharing your kind words and positive feedback! We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa
10/10 Excellent
Hossam Mohamed
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hossam Mohamed
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Teges Triguna le 9 mai 2024
Dear Hossam,Thank you for staying with us. We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. We appreciate your words of appreciation towards our associates for their attentive service. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.
2/10 Horrible
Mohammed
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Mohammed
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Teges Triguna le 9 mai 2024
Dear Mohammed, Thank you for taking the time to share your feedback. Regret to learn that we fell short of meeting your expectations on this occasion. We would truly appreciate it if you could provide us with the details of your stay experience. Rest assured, corrective measures will be taken to prevent similar occurrences in the future. Thank you and we wish you a wonderful day. Warm regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa
10/10 Excellent
prasad
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
prasad
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Teges Triguna le 9 mai 2024
Dear prasad, Thank you for staying with us. We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa
2/10 Horrible
Danish
Voyage en famille, Voyage en couple
18 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danish
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Teges Triguna le 9 mai 2024
Dear Danish, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent experience. Regret to learn that we fell short of meeting your expectations on this occasion. We sincerely apologize for the inconvenience and we'd love the opportunity to personally ensure a better experience during your next visit should travels bring you back to the Maldives. Warm regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa
10/10 Excellent
Russell
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Russell
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Teges Triguna le 9 mai 2024
Dear Russell, Thank you for sharing your kind words and positive feedback! We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Thank you for your feedback with regards to your snorkeling experience. We are doing our best to restore our marine ecosystem with Adopt A Coral program by growing them through regeneration process. Your support is highly appreciated and we all hope to see a more thriving coral reef in the future. We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa
10/10 Excellent
Mark
Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Teges Triguna le 9 mai 2024
Dear Mark,Thank you for staying with us. We are thrilled to know that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa
10/10 Excellent
Nasser
Voyage en famille
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nasser
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Teges Triguna le 9 mai 2024
Dear Nasser,Thank you for staying with us. We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa
10/10 Excellent
JAMES
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JAMES
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
YUICHIRO
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
YUICHIRO
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Hana
25 janv. 2024
Hana
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Teges Triguna le 9 mai 2024
Dear Hana, Thank you for staying with us. We are thrilled to know that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa
8/10 Bien
Ashok
Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Heartfelt Odyssey at Sheraton Maldives:
Ashok
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Mai
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mai
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Jennifer
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Jennifer
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
10/10 Excellent
Jennifer
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Irtisha
21 déc. 2023
Irtisha
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Sergey, Northbrook
Voyage en famille
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sergey
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
EVELYNE
Voyage en famille
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
EVELYNE
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Teges T. le 4 déc. 2023
Dear EVELYNE,Thank you for staying with us. We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa
10/10 Excellent
Tyrone
Voyage en couple
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tyrone
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Teges Triguna le 13 nov. 2023
Dear Tyrone, Thank you for sharing your kind words and positive feedback! We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.
10/10 Excellent
Qaisar, Norcross
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Qaisar
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Teges Triguna le 13 nov. 2023
Dear Qaisar, Thank you for staying with us. We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.
10/10 Excellent
Harbinder
Voyage en couple
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Harbinder
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Teges Triguna le 13 nov. 2023
Dear Harbinder, Thank you for staying with us. We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.
10/10 Excellent
Amy
13 oct. 2023
Amy
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Teges Triguna le 13 nov. 2023
Dear Amy, Thank you for staying with us. We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.
10/10 Excellent
ATEQ
2 oct. 2023
ATEQ
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Teges Triguna le 13 nov. 2023
Dear ATEQ, Thank you for staying with us. We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.
10/10 Excellent
Lalita
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lalita
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Teges Triguna le 13 nov. 2023
Dear Lalita, Thank you for staying with us. We are thrilled to know that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.
6/10 Satisfaisant
Mohammed
Voyage en famille
13 sept. 2023
Not that great
Mohammed
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Fathima
7 sept. 2023
Fathima
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Puja
Voyage en famille
1 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Family Vacation
Puja
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Sheraton Maldives Team le 5 sept. 2023
Dear Puja,It is great to see that you had a splendid time with us.We hope to see you again.Best regards,Sheraton Maldives Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Sheraton Maldives Team le 5 sept. 2023
Thanks for choosing to stay with us and also for this wonderful feedback.Warm regards,Sheraton Maldives Team
10/10 Excellent
José Luis
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
José Luis
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sheraton Maldives Team le 5 sept. 2023
Dear Jose,Many thanks for this wonderful 10 out of 10!Warm regards,Sheraton Maldives Team
8/10 Bien
Vonnie
Voyage en groupe
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vonnie
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Sheraton Maldives Team le 28 août 2023
Dear Vonnie,Many thanks for your wonderful feedback.We do hope to welcome you back in the near future.Warm regards,Sheraton Maldives Team
10/10 Excellent
Vonnie
Voyage en groupe
21 août 2023
Les points forts : Équipements
Vonnie
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sheraton Maldives Team le 28 août 2023
Dear Vonnie,Many thanks for your wonderful feedback.We do hope to welcome you back in the near future.Warm regards,Sheraton Maldives Team
2/10 Horrible
dennis, North Miami
21 août 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
dennis
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Teges T. le 7 sept. 2023
Dear dennis, Thank you for sharing your feedback about your recent experience at Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa. We sincerely apologize for the inconvenience you encountered during your visit. We strive to provide exceptional service and ensure that our guests have a memorable and enjoyable time. Regret to learn that we fell short of meeting your expectations on this occasion. We take your concerns seriously as your feedback is invaluable in helping us identify areas that need improvement. Rest assured, corrective measures will be taken to prevent similar occurrences in the future. We'd love the opportunity to personally ensure a better experience during your next visit should travels bring you back to the Maldives. Warm regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.
10/10 Excellent
Min
Voyage en couple
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Min
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Teges T. le 7 sept. 2023
Dear Min, Thank you for sharing your kind words and positive feedback! We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.
8/10 Bien
Syed
19 août 2023
Syed
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Sheraton Maldives Team le 28 août 2023
Dear Syed,It is great to see that you had a splendid time with us.We hope to see you again.Best regards,Sheraton Maldives Team
10/10 Excellent
muhammad
18 août 2023
muhammad
Séjour de 4 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Andre R
17 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andre R
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Sheraton Maldives Team le 28 août 2023
Dear Andre,Thanks for choosing to stay with us and also for this wonderful feedback.Warm regards,Sheraton Maldives Team
10/10 Excellent
Farah
23 juil. 2023
Farah
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Teges Triguna le 26 juil. 2023
Dear Farah, Thank you for staying with us! We are thrilled to know that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.
10/10 Excellent
Tri
Voyage en famille
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tri
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Teges Triguna le 26 juil. 2023
Dear Mubarak, Thank you for staying with us! We are thrilled to know that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.
8/10 Bien
Rohit Sudeshkumar
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rohit Sudeshkumar
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Teges Triguna le 26 juil. 2023
Dear Rohit, Thank you for sharing your kind words. We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your feedback is very valuable and rest assured that we have taken your feedback seriously as an opportunity for improvement. Thank you and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.
10/10 Excellent
Mubarak
21 juin 2023
Mubarak
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Teges Triguna le 26 juil. 2023
Dear Mubarak, Thank you for staying with us! We are thrilled to know that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.
10/10 Excellent
Cecille I
10 juin 2023
Cecille I
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Teges Triguna le 26 juil. 2023
Dear Cecille, Thank you for staying with us! We are thrilled to know that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.