Avis
6,4
6,6/10
Propreté
6,8/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
21 sept. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
6/10 Satisfaisant
Arnold
8 sept. 2018
Une nuit et c'est tout
Arnold
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
10/10 Excellent
Karolina, France
14 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karolina
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
10 oct. 2014
Les points faibles : Personnel et service
Motel 6 plutot motel 5
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Diana
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Diana,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Francis K, Houston
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Francis K
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Motel 6 le 18 avr. 2024
Thank you so much for Sharing your feedback !!!!
10/10 Excellent
Eric
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Eric
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Eric,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
8/10 Bien
Elsa
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elsa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Elsa, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
abraham, Newark
Voyage d’affaires, Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
abraham
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Abraham, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
4/10 Médiocre
Reyna
Voyage d’affaires
25 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Reyna
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Rahime
22 mars 2024
Rahime
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
robert
Voyage d’affaires, Voyage en couple
20 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
robert
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Verónica
Voyage d’affaires
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Verónica
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Motel 6 Team le 14 févr. 2024
Thank you for your valuable feedback !!!!
10/10 Excellent
Mark
Voyage d’affaires
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 janv. 2024
Hi Mark,Ten stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Bill
18 janv. 2024
Bill
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Samantha
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Samantha
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Alicia
13 nov. 2023
Alicia
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Deanna
4 nov. 2023
Deanna
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Jacqueline
27 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqueline
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 6 nov. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Richard
Voyage d’affaires
21 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Richard
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 30 oct. 2023
Hi RichardThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
8/10 Bien
Alfonso
Voyage d’affaires
20 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Alfonso
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Jacqueline
16 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqueline
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 25 oct. 2023
Hi Jacqueline,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Deshone
11 sept. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Deshone
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Eric, OAKTON
Voyage en famille, Voyage en groupe
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 18 sept. 2023
Hi Eric,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Michael
Voyage en famille, Voyage d’affaires
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 sept. 2023
Hi Michael,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
8/10 Bien
Kenneth
25 août 2023
Kenneth
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 Excellent
John
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de motel 6 le 2 août 2023
Thank you so much for taking time to give your valuable feedback . We hope to see you again soon .
2/10 Horrible
Monshunette
Voyage d’affaires
5 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Monshunette
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Brand Experience Team le 11 juil. 2023
Hi Monshunette, We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us. Maz K. #Team6
10/10 Excellent
Brian
14 juin 2023
Brian
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de motel 6 le 16 juin 2023
Thank you for taking time to share your feedback, we really appreciate! and hope to see you again soon
10/10 Excellent
JADESHA
13 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JADESHA
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Management Motel 6 le 13 juin 2023
Thank you so much for taking time and giving us your valuable feedback Jadesha.
10/10 Excellent
Norman
6 juin 2023
Norman
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Motel 6 le 13 juin 2023
Thank you so much for your valuable feedback and we really appreciate you for taking time to share you experience Norman.
10/10 Excellent
Carlos
29 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Carlos
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Hugo
9 avr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hugo
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Felicia
29 mars 2023
Felicia
Séjour de 1 nuit en mars 2023
2/10 Horrible
Jose
Voyage d’affaires
21 mars 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jose
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2023
Hi Jose,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Lena
10 janv. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lena
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Nancy Y. le 1 févr. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Reza
13 nov. 2022
Reza
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
6/10 Satisfaisant
Richard
26 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Richard
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 3 nov. 2022
Hi Richard, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6
2/10 Horrible
joshua
Voyage d’affaires
21 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
joshua
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 3 nov. 2022
Hi Joshua,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Servando c
8 sept. 2022
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Servando c
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 3 nov. 2022
Hi Servando,We’d like to apologize for falling short where safety is concerned. The safety of our guests is our highest priority, so rest assured we’re giving this the attention it deserves. Lilith#Team6
2/10 Horrible
Gloria
11 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gloria
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Brand Experience Team le 3 nov. 2022
Hi Gloria,We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6
2/10 Horrible
Lamont
7 août 2022
Lamont
Séjour de 1 nuit en août 2022
8/10 Bien
Seoyun
5 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Seoyun
Séjour de 1 nuit en juin 2022
6/10 Satisfaisant
Diego
Voyage en couple
14 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Diego
Séjour de 1 nuit en juin 2022
2/10 Horrible
James
Voyage d’affaires
12 juin 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
Lisa
26 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 1 nuit en mai 2022
6/10 Satisfaisant
David, Corte Madera
24 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
David
Séjour de 12 nuits en mai 2022
2/10 Horrible
Pradeep Reddy
Voyage en famille
8 mai 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pradeep Reddy
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de SG le 17 mai 2022
Thank you for choosing our location. We greatly appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Samuel
6 mai 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Samuel
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de SG le 17 mai 2022
Thank you for choosing our location. We greatly appreciate your feedback.
8/10 Bien
Samuel
6 mai 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Samuel
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de sg le 17 mai 2022
Thank you for choosing our location. We greatly appreciate your feedback.