Avis sur Country Inn & Suites by Radisson, Fredericksburg South (I-95), VA
Country Inn & Suites by Radisson, Fredericksburg South (I-95), VA
10358 Patriot Hwy., Fredericksburg, VA
Avis
7,8
Bien
7,8/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
28 mars 2024
Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Karen le 4 avr. 2024
Thank you for taking the time to do our online survey.
10/10 Excellent
Sylvie
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lenka/Director of Sales le 3 avr. 2024
Thank you Sylvie for your review!
10/10 Excellent
linda
Voyage en couple
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
linda
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Lenka le 19 janv. 2024
Merci Beaucoup, Linda!
6/10 Satisfaisant
Sélim
1 août 2023
Sélim
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Karen le 6 août 2023
On behalf of our entire staff at Country Inn & Suites by Radisson, Fredericksburg South (I-95), VA - VA924 we apologize for the concerns you shared about your experience at this hotel. I have addressed the issues with our team, and I assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not occur again in the future.We appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.Sincerely, KAREN HENSONFront Desk
8/10 Bien
Johanne
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
8 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Johanne
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Karen le 13 mai 2023
On behalf of our entire staff at Country Inn & Suites by Radisson, Fredericksburg South we apologize for the concerns you shared about your experience at this hotel. I have addressed the issues with our team, and I assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not occur again in the future.We appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.Sincerely,Karen HensonFront Desk
6/10 Satisfaisant
Jacques
Voyage en couple
17 févr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jacques
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Customer Care le 1 mars 2023
Thank you for writing a review. We do appreciate that you liked the location of the hotel being close to the highway, but we are even more appreciative of the opportunity to learn where we can make improvements. We apologize for the issue you had regarding your concern with the food at that time. Certainly, this is not the type of experience we would like our guests to have. Your feedback is greatly appreciated and will be forwarded to the hotel management to ensure that situations like this won't happen again. We hope that you will give us the opportunity to redeem ourselves and deliver a seamless experience on your next stay.
10/10 Excellent
Josee
3 janv. 2023
Josee
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
10/10 Excellent
Sylvie
27 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le meilleur arrêt pour aller en Caroline du Sud
Sylvie
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Shawdell Green (GM) le 27 sept. 2022
Dear Sylvie,Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your time here. We look forward to your next stay.
6/10 Satisfaisant
Julien
2 mai 2022
Julien
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Amy le 3 mai 2022
We apologize you were not satisfied with the condition of the hotel during your stay. We appreciate you taking the time to share your experience. Your comments are valued, and your suggestions will be used to consider improvements in the future.
6/10 Satisfaisant
Michel, Mercier
Voyage en groupe
11 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Michel
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Amy le 12 avr. 2022
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay.
10/10 Excellent
robert
Voyage en famille
28 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
robert
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Amy le 28 févr. 2022
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay.
8/10 Bien
Tony
23 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Tony
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Amy le 24 févr. 2022
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay.
8/10 Bien
patrick
17 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
patrick
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Lenka Nichols/Director of Sales le 18 janv. 2022
Dear Patrick!
Thank for taking the time to review your stay with us.
We hope to welcome you again soon.
8/10 Bien
Marjolaine
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
22 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marjolaine
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Amy le 23 déc. 2021
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay.
10/10 Excellent
Frederic
1 juil. 2021
Frederic
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Amy le 5 juil. 2021
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 avr. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Amy le 5 mai 2021
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay .We look forward to your next stay.
6/10 Satisfaisant
Jose
27 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Lori
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lori
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Rubén
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rubén
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Linda
Voyage en groupe
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Carlos
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
CHERYL
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
CHERYL
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Terri
Voyage en couple
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Terri
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage en famille, Voyage d’affaires
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Tammy
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tammy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Stephanie
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Colleen, Fredericksburg
13 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Colleen
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Larry
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Richard
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Richard
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Douglas
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Eric B Racha
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric B Racha
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Lenka le 7 mai 2024
Eric....thank you for your review. It's greatly appreciated as we strive to offer only the best hospitality services to our guests.Hope to see again in the future!
6/10 Satisfaisant
Susan
Voyage en famille, Voyage en couple
4 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Susan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Lenka le 7 mai 2024
Dear Susan,Thank you for staying with us and for taking the time to leave a feedback. I am truly sorry about the dog food found on the floor. Your comment will be shared with the team leaders to make sure this will not happen again.I also apologize about the inconvenience with one of the elevators. We have been waiting for a new part from the manufacturer for over 6 weeks now.We hope you give us another chance so we can exceed your expectation!
6/10 Satisfaisant
Roy
26 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Roy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Karen le 3 mai 2024
Thank you for sharing your recent experience at Country Inn & Suites by Radisson, Fredericksburg South
4/10 Médiocre
Tess
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Tess
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lenka le 7 mai 2024
Dear Tess,Thank you for taking the time to review your stay with us.Your comments are very important to us and will be shared with the leadership as we strive to provide the best hospitality service according to our Radisson guideline.We hope to have another chance to exceed your expectations.
10/10 Excellent
Irvin
24 avr. 2024
Irvin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Demi
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Demi
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Karen le 3 mai 2024
Thank you for sharing your recent experience at Country Inn & Suites by Radisson, Fredericksburg South
10/10 Excellent
Dianna
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dianna
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Karen le 3 mai 2024
Thank you for sharing your recent experience at Country Inn & Suites by Radisson, Fredericksburg South
4/10 Médiocre
Lyubov
Voyage en famille, Voyage en groupe
21 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lyubov
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lenka le 7 mai 2024
Lyubov,Thank you for taking the time to review your stay.Your feedback is greatly appreciated and will be shared with the leadership.
10/10 Excellent
Stacia
21 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Stacia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Karen le 3 mai 2024
Thank you for sharing your recent experience at Country Inn & Suites by Radisson, Fredericksburg South
4/10 Médiocre
Jackie
Voyage en famille, Voyage d’affaires
20 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jackie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Karen le 20 avr. 2024
Thank you for taking the time to do our online survey.
10/10 Excellent
Lisa
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Karen le 20 avr. 2024
Thank you for taking the time to do our online survey
4/10 Médiocre
Kelly
Voyage avec des animaux de compagnie
18 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Kelly
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Karen le 18 avr. 2024
Thank you for taking the time to do our online survey.
8/10 Bien
Stacia
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Stacia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Karen le 17 avr. 2024
Thank you for taking the time to fill out our online survey with such positive feedback! I have shared your comments with my staff, and they join me in thanking you for your kind words. We take great pride in Country Inn & Suites by Radisson, Fredericksburg South (I-95), VA and the services we provide for our valued guest. We are so glad you enjoyed your stay. We look forward to providing you with wonderful accommodations and experiences each time you are in town.
6/10 Satisfaisant
Lisa
10 avr. 2024
Lisa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Karen le 3 mai 2024
Thank you for sharing your recent experience at Country Inn & Suites by Radisson, Fredericksburg South
8/10 Bien
Ayton
Voyage en groupe
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ayton
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Karen le 17 avr. 2024
Thank you for taking the time to do our online survey.
8/10 Bien
Christine
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Karen le 17 avr. 2024
Thank you for taking the time to fill out our online survey with such positive feedback! I have shared your comments with my staff, and they join me in thanking you for your kind words. We take great pride in Country Inn & Suites by Radisson, Fredericksburg South (I-95), VA and the services we provide for our valued guest. We are so glad you enjoyed your stay. We look forward to providing you with wonderful accommodations and experiences each time you are in town.
6/10 Satisfaisant
Barry
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Barry
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Karen le 17 avr. 2024
Thank you for taking the time to do our online survey.
8/10 Bien
brian j
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
brian j
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Karen le 4 avr. 2024
Thank you for taking the time to do our online survey.
8/10 Bien
Phoebe
1 avr. 2024
Phoebe
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lenka/Director of Sales le 3 avr. 2024
Dear Phoebe,Thank you for taking the time to review your stay with us.Your feedback is greatly appreciated and will be shared with the team to improve our breakfast seating for large bus groups as the one you experienced.Again, thank you for sharing your experience with us. We hope to another opportunity to offer our services.
10/10 Excellent
Sally
1 avr. 2024
Sally
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Karen le 3 mai 2024
Thank you for sharing your recent experience at Country Inn & Suites by Radisson, Fredericksburg South