Avis sur Hampton Inn & Suites - Cape Coral/Fort Myers Area, FL
Hampton Inn & Suites - Cape Coral/Fort Myers Area, FL
619 Se 47th Terrace, Cape Coral, FL
Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
15 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Meagon Morgan le 7 oct. 2019
Nous vous remercions pour vos impressions. C'est tellement important pour nous que nous travaillons toujours pour nous améliorer. Je tiens à vous assurer que nous nous attaquons de front à ce problème et avons depuis engagé une nouvelle société de contrôle des parasites. Vous rendre heureux nous rend heureux! Revenez nous voir la prochaine fois que vous irez dans la région. Je veillerai personnellement à votre satisfaction à 100%.
10/10 Excellent
Xavier
11 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très agréable.
Xavier
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Micheline le 14 août 2018
Thank you for sending in your review. We are so glad that you enjoyed your stay with us and look forward to your next visit.
Sincerely,
Micheline Lobdell
General Manager
10/10 Excellent
Fernando, Homestead
Voyage d’affaires
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fernando
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de AGM le 17 mars 2024
Hi Fernando, We're so glad to hear you enjoyed your stay with us. Hope you stay with us again soon.
10/10 Excellent
Kent
Voyage en famille
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kent
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de AGM le 13 mars 2024
Hi Kent, Thank you for your kind words and for staying with us.
10/10 Excellent
Cassandra
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cassandra
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de AGM le 13 mars 2024
Hi Cassandra,We're so happy to hear you enjoyed your stay with us. Hope to see you again for many more stays. Thank you!
10/10 Excellent
Ralph
11 mars 2024
Les points forts : Équipements
Ralph
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de AGM le 11 mars 2024
Hi Ralph, Thank you for your positive feedback.
10/10 Excellent
Robin
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robin
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de AGM le 11 mars 2024
Hi Robin, We're so glad to hear you enjoyed your stay with us. Thank you for your kind words. We hope you stay with us again soon.
10/10 Excellent
DOLORES
Voyage en famille, Voyage d’affaires
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
DOLORES
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de AGM le 5 mars 2024
Hi Dolores,We're so thrilled to hear you enjoyed your stay with us. Hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
Daysy
28 févr. 2024
Daysy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de AGM le 29 févr. 2024
Hi Daysy,Thank you for staying with us.
2/10 Horrible
ANDREA
Voyage en famille
23 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANDREA
Réponse de AGM le 26 févr. 2024
Hi Andrea,It is disappointing to see that you gave us a low rating. Is there anything we could've done to make it better? Thank you for staying with us.
8/10 Bien
JULIETA
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JULIETA
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de AGM le 19 févr. 2024
Hi Julieta,Thank you for staying with us. It is not a requirement but only an option to tip if you would like. We're glad to hear you enjoyed your stay.
6/10 Satisfaisant
Franklin
Voyage en famille, Voyage en couple
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Franklin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de AGM le 19 févr. 2024
Hi Franklin, We apologize for the lack of hot water during your stay. Was this addressed to the front desk? We could've accommodated you by switching your room. Please do not hesitate to ask in the future. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Margaretann
Voyage en famille
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Margaretann
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de AGM le 13 févr. 2024
Hi Margaretann, We're so happy to hear we were able to exceed your expectations. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Amy, Lakeland
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de AGM le 13 févr. 2024
Hi Amy,Thank you for your positive feedback.
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en couple
7 févr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de AGM le 7 févr. 2024
Hi Christopher,Thank you for your positive score but why do you feel like it's a shady area? Please feel free to call us with any questions or concerns.
10/10 Excellent
nora, Upper Saddle River
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
nora
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de AGM le 7 févr. 2024
Hi Nora, Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Adrian
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adrian
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de AGM le 5 févr. 2024
Hi Adrian, Thank you for your recommendation. We hope you stay with us again soon.
10/10 Excellent
Jackie
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jackie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de AGM le 5 févr. 2024
Hi Jackie,Thank you for your positive feedback.
8/10 Bien
Wendy
Voyage en famille
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wendy
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de AGM le 6 févr. 2024
Hi Wendy, We're getting that exhaust fan taken care of as we speak. We appreciate your kind words about our staff. They are truly awesome. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Janine
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janine
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de AGM le 1 févr. 2024
Hi Janine, Thank you for your positive feedback.
10/10 Excellent
Patrick
Voyage en famille
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de AGM le 30 janv. 2024
Hi Patrick,We're so glad to hear our cleanliness exceeded your expectations. We hope you stay with us again soon.
10/10 Excellent
Aisel, Miami
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aisel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de AGM le 29 janv. 2024
Hi Aisel,Thank you for your positive feedback.
10/10 Excellent
Anthony
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de AGM le 30 janv. 2024
Hi Anthony,Kathy is a gem! We're so happy she is on our team. Thank you for your kind words. Hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Jacqueline
Voyage en famille
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqueline
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de AGM le 28 janv. 2024
Hi Jacqueline,We're so happy to hear we exceeded your expectations. Hope you stay with us again soon.
10/10 Excellent
Leonardo
Voyage en couple
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leonardo
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de AGM le 22 janv. 2024
Hi Leonardo,Thank you for your positive feedback.
10/10 Excellent
Kimberly
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de GM le 22 janv. 2024
Dear Kimberly,Thank you so much for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We hope to have the opportunity to serve you again!
10/10 Excellent
Yamil
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yamil
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de AGM le 18 janv. 2024
Hi Yamil,Thank you for your positive feedback.
10/10 Excellent
Ellen
Voyage d’affaires
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ellen
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de AGM le 17 janv. 2024
Hi Ellen,Thank you for your kind words. We hope you stay with us again soon.
10/10 Excellent
Annette
Voyage en groupe
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annette
Réponse de AGM le 10 janv. 2024
Hi Annette, We're so happy to hear we were able to help you with a little snack. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Skyler, Cape Coral
5 janv. 2024
Skyler
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de AGM le 28 janv. 2024
Hi Skyler,Thank you for your positive feedback.
8/10 Bien
Henry Leon
Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Henry Leon
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de AGM le 8 janv. 2024
Hi Henry, Thank you for your feedback. Our area is very safe. We lock the doors every night, but you can enter into the hotel using your room key. So, the only people allowed in the hotel are actual guests staying. Hope this clears up your perception. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
yanelis
1 janv. 2024
yanelis
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 22 janv. 2024
Thank you so much for taking the time to share your feedback on your recent stay with us!
10/10 Excellent
Robert, Mitchellville
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de AGM le 4 janv. 2024
Hi Robert,We're so glad to hear we exceeded your expectations. Hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Kaleigh
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Kaleigh
Réponse de AGM le 11 févr. 2024
Hi Kaleigh,Thank you for the positive feedback.
10/10 Excellent
Diana
Voyage en couple
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 27 déc. 2023
Dear Diana, Thank you so much for your feedback. I hope we have the opportunity to serve you again in the future.
10/10 Excellent
Terri
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Terri
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de AGM le 27 déc. 2023
Hi Terri,We're so happy to hear you enjoyed our hotel and amenities. Hope you stay with us again soon.
8/10 Bien
elizabeth
19 déc. 2023
elizabeth
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de AGM le 21 déc. 2023
Hi Elizabeth,Thank you for staying with us.
8/10 Bien
GEO
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
GEO
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de AGM le 15 déc. 2023
Hi GEO,We appreciate your kind words. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Donna
Voyage en couple
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 13 nuits en novembre 2023
Réponse de GM le 11 déc. 2023
Dear Donna, thank you so much for sharing your feedback with us and we are so pleased to hear you enjoyed your stay. We hope to have the pleasure of serving you again!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 6 déc. 2023
Thank you so much for sharing your feedback. We hope to have the pleasure of serving you again in the future.
10/10 Excellent
Jean
3 déc. 2023
Jean
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 26 déc. 2023
Dear Jean, Thank you so much for your feedback and we are happy you had a great stay with us. We hope to have the honor of hosting you again in the future!
10/10 Excellent
Sherry
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sherry
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 6 déc. 2023
Thank you so much for your feedback! We hope to have the pleasure of serving you again in the future!
6/10 Satisfaisant
Eckard
3 déc. 2023
Eckard
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 26 déc. 2023
Dear Eckard, Thank you so much for your feedback. Please let us know how we could have improved your stay with us so we can make adjustments moving forward. We want all of our guests to have an amazing stay with us.
2/10 Horrible
Yandy
1 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Yandy
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de GM le 6 déc. 2023
Dear Yandy, we are so sorry that you had an unsatisfactory experience with us due to your check-in. Looking at the history of your reservation, it appears that you booked a walk-in reservation so we took a processing hold on your card for room, tax and incidentals. The hold has since been released and I show you were only charged for room and tax. I apologize if there was some confusion regarding this. Thank you so much for your feedback and we hope you have better stays in the future.
10/10 Excellent
Raymond
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Raymond
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de GM le 6 déc. 2023
Thank you so much for sharing your feedback with us. We hope to have the pleasure of serving you again in the future.
10/10 Excellent
Sue
24 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sue
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de GM le 24 nov. 2023
Dear Sue, Thank you so much for sharing your feedback with us about your stay. We are happy to hear you enjoyed the staff and our amenities. We hope to have the pleasure of serving you again in the future!
8/10 Bien
kevin
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kevin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de AGM le 15 déc. 2023
Hi Kevin,Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
DOUGLAS
Voyage en couple
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DOUGLAS
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de GM le 21 nov. 2023
Dear Douglas. thank you so much for your feedback. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Joseph
Voyage en couple
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de GM le 21 nov. 2023
Dear Joseph, thank you so much for sharing feedback about your stay with us. We're very happy to hear you enjoyed your stay and hope to welcome you back again whenever your travels bring you to the Cape Coral area!
10/10 Excellent
Sandra, Miami
Voyage en famille
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de AGM le 13 nov. 2023
Hi Sandra,Thank you for your positive feedback. We hope you stay with us again soon.