Avis sur Hampton Inn & Suites - Cape Coral/Fort Myers Area, FL
Hampton Inn & Suites - Cape Coral/Fort Myers Area, FL
619 Se 47th Terrace, Cape Coral, FL
Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
15 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Meagon Morgan le 7 oct. 2019
Nous vous remercions pour vos impressions. C'est tellement important pour nous que nous travaillons toujours pour nous améliorer. Je tiens à vous assurer que nous nous attaquons de front à ce problème et avons depuis engagé une nouvelle société de contrôle des parasites. Vous rendre heureux nous rend heureux! Revenez nous voir la prochaine fois que vous irez dans la région. Je veillerai personnellement à votre satisfaction à 100%.
10/10 Excellent
Xavier
11 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très agréable.
Xavier
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Micheline le 14 août 2018
Thank you for sending in your review. We are so glad that you enjoyed your stay with us and look forward to your next visit.
Sincerely,
Micheline Lobdell
General Manager
10/10 Excellent
Richard
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de AGM le 7 mai 2024
Hi Richard, Thank you for you positive feedback. hope you stay with us again soon.
10/10 Excellent
Castrande
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Castrande
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de AGM le 6 mai 2024
Hi Castrande, Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Robert
Voyage d’affaires
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de MOD le 1 mai 2024
Glad you enjoyed your stay!
2/10 Horrible
Angelica
Voyage en groupe
30 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelica
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de AGM le 6 mai 2024
We're sorry to hear you didn't enjoy your stay with us. Is there anything we could've done to change your perspective? Thank you for staying with us.
2/10 Horrible
Kyanne
Voyage en groupe
30 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyanne
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de AGM le 6 mai 2024
We're sorry to hear you didn't enjoy your stay with us. Is there anything we could've done to change your perspective? Please have Expedia reach out to us. Thank you for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Black
30 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Black
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de AGM le 30 avr. 2024
Hi Black, Housekeeping is done every other day at our hotel not daily. If your stay is two days or less, you will not receive service unless requested. Hope this clears up any confusion. Thank you staying with us.
6/10 Satisfaisant
Vincent M.
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincent M.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de AGM le 30 avr. 2024
Hi Vincent M,Thank you for staying with us.
2/10 Horrible
Carmelys, Homestead
29 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmelys
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de AGM le 6 mai 2024
Hi Carmelys,We're sorry to hear you didn't enjoy your stay with us. Is there anyone we could've done to change your perspective? Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Castrande
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Castrande
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de AGM le 29 avr. 2024
Hi Castrande,Glad to hear you enjoyed your stay with us. Hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Maria
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de AGM le 29 avr. 2024
Hi Maria, Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Yira, Margate
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yira
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de AGM le 29 avr. 2024
Hi Yira, Glad to hear you enjoyed our hot breakfast. Thank you for staying with us.
2/10 Horrible
peter
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
peter
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de AGM le 6 mai 2024
Hi Peter, We're sorry to hear you didn't enjoy your stay with us. Is there anyone we could've done to change your perspective? Also, we do not see a double charge on our end. Please give us a call to discuss this matter. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Juan
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de AGM le 29 avr. 2024
Hi Juan,So glad to hear your enjoyed all of our amenities. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Amaury
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amaury
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de AGM le 23 avr. 2024
Hi Amaury,We're so glad to hear you enjoyed your stay with us. Hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Jacqueline
Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqueline
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de MOD le 21 avr. 2024
Great!
10/10 Excellent
Charles R
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles R
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de MOD le 21 avr. 2024
We are glad you enjoyed our hotel!
10/10 Excellent
Erwin
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erwin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de MOD le 21 avr. 2024
I am happy to hear this!
10/10 Excellent
Elizabeth, Miramar
Voyage d’affaires
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de AGM le 18 avr. 2024
Hi Elizabeth, Thank you for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Pawel
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Pawel
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de AGM le 17 avr. 2024
Hi Pawel, Our hotel just underwent a full renovation last year May. Everything in our rooms is brand new. We're so sorry to hear about the noises. We'll take a look at this and see if we can correct the issue. Thank you for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Carlos
14 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de AGM le 15 avr. 2024
Hi Carlos, We're sorry about the cover, we could've changed it for you, please don't hesitate to ask. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Pamela
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pamela
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de AGM le 15 avr. 2024
Hi Pamela, We're so glad to hear you enjoyed your stay with us. Hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Mauricio, Laredo
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mauricio
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de MOD le 12 avr. 2024
Glad you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Carolyn
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de MOD le 12 avr. 2024
Kathy is a great asset to our team! Thanks for staying with us!
10/10 Excellent
Tina
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tina
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de MOD le 8 avr. 2024
Thank you, we are glad you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Marcin
5 avr. 2024
Les points faibles : Propreté
Marcin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de MOD le 6 avr. 2024
Glad you enjoyed your stay!
6/10 Satisfaisant
Melissa
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 avr. 2024
Melissa
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 4 avr. 2024
Dear Melissa, Thank you for taking the time to share your thoughts on your recent stay with us. While housekeeping is mandated to be every other day by the Hampton brand, we are happy to provide daily service to guest that require it by requesting at the front desk. Can you please let me know what was disappointing about our complimentary breakfast? I would love the opportunity to share your comments with my breakfast team so we can improve our service. Thank you!
10/10 Excellent
Dell-Ann
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dell-Ann
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de MOD le 6 avr. 2024
Glad you enjoyed your stay!
8/10 Bien
Sean
2 avr. 2024
Sean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de AGM le 23 avr. 2024
Hi Sean, Thank you for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Joel
Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Joel
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 4 avr. 2024
Hi there Joel, thank you for sharing your thoughts regarding your stay with us. Our pool is unfortunately not heated. Because we're in South Florida, we experience very few days with cool temperatures, so our pool is usually 76-80 degrees from the heat of the sun. We apologize that you didn't have this experience. I have contacted the city about the noise you reported during your stay and Code Compliance is working on a solution. Thank you so much for letting us know. We hope to provide you with a better stay in the future! Thanks again,
10/10 Excellent
April
Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
April
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 4 avr. 2024
Thank you so much for sharing your feedback with us! We appreciate you choosing to stay with us and hope to welcome you whenever your travels bring you back to Cape Coral.
10/10 Excellent
Bobbi
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bobbi
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 4 avr. 2024
Thank you so much for sharing your thoughts regarding your recent stay with us. We appreciate you staying with us and hope to have the pleasure to serve you again in the future when your travels bring you back to the Cape Coral area.
10/10 Excellent
James
Voyage en famille
31 mars 2024
James
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de AGM le 31 mars 2024
Hi James, Thank you for staying with us. We're so glad to hear we exceeded your expectations. hope you stay with us again soon.
10/10 Excellent
Luis
31 mars 2024
Luis
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de MOD le 21 avr. 2024
We are glad you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Christina
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de AGM le 31 mars 2024
Hi Christina, Thank you for your kind words and for staying with us. Hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Dorothy
30 mars 2024
Dorothy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de MOD le 21 avr. 2024
Thank you for the rating!
10/10 Excellent
Angelica
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelica
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de AGM le 30 mars 2024
Hi Angelica, Thank you for your positive feedback.
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de AGM le 27 mars 2024
Hi Elizabeth, Thank you for staying with us. We're glad to hear you enjoyed our amenities. Our staff is truly the best and we appreciate your feedback.
4/10 Médiocre
Laura
24 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Laura
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de AGM le 27 mars 2024
Hi Laura, We're so sorry about the glass on the carpet. So glad to hear the staff was able to accommodate you. We will check the carpet more thoroughly, so this doesn't happen again. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
John
24 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de AGM le 27 mars 2024
Hi John, Thank you for your kind words. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Luigi
24 mars 2024
Luigi
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de AGM le 15 avr. 2024
Hi Luigi, Thank you staying with us.
10/10 Excellent
Cesar
Voyage en famille
24 mars 2024
Cesar
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de AGM le 27 mars 2024
Hi Cesar,We're so glad to hear we were able to exceed your expectations. Hopefully, we'll see you again for your wedding. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Kenneth
23 mars 2024
Kenneth
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de AGM le 15 avr. 2024
Hi Kenneth, Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Morag, Frederick
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Morag
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de AGM le 25 mars 2024
Hi Morag, Thank you for positive feedback.
8/10 Bien
jay
Voyage en couple
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
jay
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de AGM le 25 mars 2024
Hi Jay, Thank you for your positive feedback.
6/10 Satisfaisant
Sharon
Voyage en couple
22 mars 2024
Sharon
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de AGM le 27 mars 2024
Hi Sharon, We apologize for the lack of hot water during your stay. Was this addressed to the front desk? We could've accommodated you by switching your room. Please do not hesitate to ask in the future. The syrup was delivered to us later on in the evening. We do apologize for that. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Pamela
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pamela
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 4 avr. 2024
Thank you so much for sharing your feedback about your recent stay with us. We are happy to hear that you enjoyed your stay and hope to serve you again in the future whenever your travels bring you back to Cape Coral!
10/10 Excellent
Fernando, Homestead
Voyage d’affaires
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fernando
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de AGM le 17 mars 2024
Hi Fernando, We're so glad to hear you enjoyed your stay with us. Hope you stay with us again soon.
10/10 Excellent
Kent
Voyage en famille
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kent
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de AGM le 13 mars 2024
Hi Kent, Thank you for your kind words and for staying with us.