Avis
7,0
Bien
7,4/10
Propreté
6,8/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
24 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2022
2/10 Horrible
Silvia, Montreal Canada
11 janv. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Silvia
Séjour de 8 nuits en décembre 2017
10/10 Excellent
Marlene
Voyage en groupe
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marlene
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Ashley
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley
10/10 Excellent
Zaheira
27 mars 2024
Les points forts : Propreté
Zaheira
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Shirley
Voyage en famille
11 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Shirley
Séjour de 2 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
David
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
David
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Dante
5 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Dante
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Michael
30 déc. 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Alisha
Voyage en famille
14 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ask for Zack
Alisha
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Gaetan
Voyage en groupe
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gaetan
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Mark
Voyage d’affaires
30 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Diana / Sheridan Hospitality Management le 13 déc. 2023
Dear Mark , thank you for your review and for staying with us. The information about Damage Security Deposit which we need put on hold is listed on the page of Expedia/Hotels.com in the section "Important Information". Hope to see you again!
10/10 Excellent
Nathaniel
Voyage en groupe
9 juil. 2023
Nathaniel
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Diana / Customer Service le 21 août 2023
Dear Nathaniel , thank you for your staying with us and your 5-star review!We are hoping to see you again !
10/10 Excellent
Sanetra
6 juin 2023
Sanetra
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
THIDA
Voyage en famille
24 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
THIDA
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Diana / Customer Service le 27 janv. 2023
Dear Thida, thank you for your 5-star review!I hope you will visit us again in our Sheridan Guesthouse, and we will never stop to provide a great service !
2/10 Horrible
Linda
Voyage en famille
13 sept. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Patricia
Voyage en famille
29 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Estadia muito agradável!
Patricia
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Paige
Voyage en famille
16 juil. 2022
Les points faibles : Propreté
Paige
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
2/10 Horrible
Claudia
Voyage en famille
21 mai 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Mal servicio
Claudia
Séjour de 1 nuit en mai 2022
6/10 Satisfaisant
Federico
Voyage en famille
19 avr. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Apartamento muy completo y limpio
Federico
Séjour de 1 nuit en avril 2022
8/10 Bien
Everette
Voyage en famille
2 avr. 2022
Everette
Séjour de 1 nuit en avril 2022
10/10 Excellent
Mayra
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mayra
Séjour de 2 nuits en février 2022
6/10 Satisfaisant
Claudia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 janv. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Thanks, Mike Z, Manager le 4 janv. 2022
Thanks. for review. "Pricy" ??? It would be Not an accurate statement. The most Popular and Pricy days of the Year are December 30 to January 5 are New Year days of 2022. Even though our price was Higher then normal, it was way below the market for the High Season.
8/10 Bien
Rodolfo J
Voyage d’affaires
30 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rodolfo J
Séjour de 4 nuits en août 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
9 août 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Mike Z, GRM le 4 janv. 2022
Dear Guest. 1 Star out of Five is totally rough.
We accept Debit Cards, We accept Zelle Transfer, We accept Expedia Collect Payments, We accept Cash, We accept Bank Deposits.
In addition we have ATM at the Office
We temporarily do not accept Credit Cards, due to technical issue.
We apologise for the inconvenience.
Sorry for your displeasure.
.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
9 août 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
Réponse de Mike Z, GRM le 4 janv. 2022
The Studio that you stay in will be Going thru the renovation right after the Season will subside.
What comes with the maintenance issues we have maintenance on staff and would be glad to resolve it on notice.
The Studio is described on the web as :
No daily Housekeeping is included.
Optionally Guest may request additional services.
Parking is at charge of $6 per Car and extra charge for larger vehicles.
We like to make our Guests Happy by keeping Lower Prices and Limited Services Apartment Rentals.
6/10 Satisfaisant
Quentin
4 juin 2021
Quentin
Séjour de 3 nuits en mai 2021
Réponse de Mike Z, GRM le 4 janv. 2022
Glad to se. that it was Ok for you. We wish we can do better. Though Ok is OK.
If you will give us another chance, please let us know of how we can make it to work better for you.
Let bus know, we would be Glad to help.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2021
Réponse de Mike Z, GRM le 4 janv. 2022
Thanks for an awesome review.
5 out of 5 is the top shelve.
Love to hear from you. Love to have you back. The Only pity is that we are not sure of who you really are.
Though, thanks anyway, we love you..... too......
Thanks for choosing Sheridan Guesthouse Studios of Dania Beach.
10/10 Excellent
David
Voyage en groupe
7 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 3 nuits en mars 2021
Réponse de Mike Z, GRM le 4 janv. 2022
Thanks Dear David.
10 out of 10 is the best compliment for the Host that may possibly be offered. We hope we can exceed your expectations next time you come.
On behalf of the entire team of Sheridan Hospitality, let us say THANKS again and again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
6 mars 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de Mike Z, GRM le 4 janv. 2022
Thanks for 4 Stars out of 5.
From the 19th of December to about April 5th or 10 are the most desirable and busy dates in South Florida and for that reason are expensive.
We do not Compete with 5 stars Hotels but they are astronomically expensive in season. Large Hotels do not have refrigerators , kitchens, BBQ Grills or private entrance.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
14 mars 2020
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de MZ, GRM le 4 janv. 2022
Thanks for your review.
People are changing in the daily rentals places, actually are changing Daly. We really do not know yet how to predict or make Expedia.com to filter our Guests any better in advance.
Let us assure you, that we never had any serious issues with our Guest.
Though, if we will have any upcoming issues, we will remove violators out of the property ASAP.
We are taking Pride in Keeping the Property Clean, Green, Safe, Secured and Comfortable.
Always Below the Market Price and as efficient as possible.
2/10 Horrible
Allyne
Voyage en groupe
23 févr. 2020
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Allyne
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de MZ, GRM le 4 janv. 2022
Thanks a lot for you Grate Review.
5 out of 5 is a Great Honor to have.
Let us express our Gratitude for you being our Guest and com back soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Mike Z, GRM le 4 janv. 2022
Great to have you and your Review.
5 out of 5 is awesome and doesn't get any better.
We love to have Happy Campers. Please come again soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 févr. 2020
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Mike Z, GRM le 4 janv. 2022
Thanks for decenet review. 4 out of 5 is fairly good rating.
We apologise, though the Month of February is seasonable, the Most Expensive Month of the Year.
Please do not hold it against us.
We offer for each rental Apartments Introductory/Starter set of toiletries.
Set of Linens and towels.
If you are extending or staying longer, we recommend to purchase supplies.
We are always glad to help if you have any additional requests.
6/10 Satisfaisant
Bk, Calgary
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
1 févr. 2020
Les points faibles : Équipements
Bk
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Thanks again, George G., Cust. Service. le 4 janv. 2022
Thanks BK.
On Super Bowl weekend the City of Fort Lauderdale and the entire North Miami Beach were sold out solid at astronomical prices.
It Was One weekend that is even More Expensive of the Most Expensive Winter Month of the Entire Year of 2020.
On the good Side, the Private Studios are now isolated and have separate Private Entrance and yard area with access to the Swimming Pool.
Extra towels are available on request at $2 extra Charge per set.
Parking as of 2022 is $6 per night, per standard car.
Thanks again for being our Guest and come again soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en couple
21 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 janv. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Mike Z, GRM le 4 janv. 2022
We are sorry for your disappointment The real reason that you are upset, is that you demanded and did not get an Early Check-In.
Our apology, You did not get it your way. Sheridan Guesthouse is not positioned, priced or competing with 5 star Hotels. It is daily apartment rental.
6/10 Satisfaisant
Carlos
Voyage en famille
29 déc. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Carlos
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Thanks again, Gorge G. le 4 janv. 2022
Carlos on
Hotels.com
6 out of 10
Thanks for Choosing the Sheridan Guesthouse
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
6 déc. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Thanks again, Mike Z, GRM le 4 janv. 2022
Even you Review is Anonymous.
You seem to be disappointed with all together: Sheridan Guesthouse, Expedia, Orbitz, Hotels.com
Let me assure you, you are out of line.
Expedia Group of Companies is the owner of most of them and rules the majority of the market.
If you like to make you own regulations, you are welcome to the challenge. You will have to go to the Travel Agents and they will book true EXPEDIA. Expedia/Orbits told you that you are /were out of line.
You called us: "shaadi outlet".
How can we, after that, allow you in without full Scrutiny and ID check with magnifying glass.
In the future, Please consider to rent only DIRECT and Only from Magor Flag Hotels.
There are bunch of benefits at highly
more expensive rates.
Or be Cooperative, Polite, on Time and agree in advance to get less service for considerably less of the Costs.
a) At Sheridan Guesthouse we ID Guests, take Temperature, before placement.
b) Guests must report for proper Registration with in registration hrs.
c) We have to Control our Guests flow and Guests Conduct.
d) We do not make special arrangements, for out of policy Guests.
e) We remove Guests that do not confirm to the House Rules, of the property.
If any of the lines above do not work for you, please consider of not wasting your time and money.
We wish you a good lock of fleeping the world of travel and if you succeed, please do not hesitate to let us know.
In the meanwhile please lat us express our regret for the inconvenience that you certainly experienced and wish you a lot better lock with you future travel plans and rentals.
8/10 Bien
Pooh, Fort Lauderdale
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
9 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pooh
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Mike Z, GRM le 4 janv. 2022
Dear Guest Pooh
Tanks and welcome back as soon as you will need us. We are working everyday to make it better and better.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Sincerely, Lisa le 13 oct. 2019
Thank you very much for your feedback.
We are looking forward to accommodate you again!
10/10 Excellent
Angela
1 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Angela
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Sincerely, Lisa le 13 oct. 2019
Thank you for your excellent review.
It was a pleasure to have you as our guest.
We are looking forward to see you again.
8/10 Bien
Bee, Tampa
Voyage en groupe
1 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bee
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Sincerely, Lisa le 13 oct. 2019
Thank you for your review!
We appreciate your feedback.
We are looking forward to see you again.
6/10 Satisfaisant
George
18 sept. 2019
George
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
Réponse de George G., Cust. Serv. le 4 janv. 2022
6 out of 10
by George on
Hotels.com
Dear Gorge , Thanks for the stars though we having now Idea of what was Good and what was not that much.
Please com back soon and let us know you real oppininion.
10/10 Excellent
Lina
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect choice.
Lina
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Sheridan Management le 29 août 2019
Dear Lina,
We appreciate your feedback.
It will be an honor for us to accommodate you again. We are looking forward to see you.
8/10 Bien
Charles
18 juil. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Poor parking other wise GREAT place.
Charles
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Sincerely, Lina P. le 26 juil. 2019
Dear Charles,
Thank you very much for your review!
10/10 Excellent
Wanda
26 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
First Miami area trip
Wanda
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Irene le 27 juin 2019
Dear Wanda,
Thank you for choosing our Sheridan Guesthouse Apartments, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations.
Thank you,
Irene
8/10 Bien
Martin
9 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tolle Preis-Leistung
Martin
Séjour de 6 nuits en mars 2019
Réponse de Sincerely, Lina P. le 12 juin 2019
Dear Martin,
Thank you for your review!
Hope to see you again!
10/10 Excellent
Nikisha
30 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nikisha
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Sincerely, Lina P. le 30 mai 2019
Dear Nikisha,
Thank you for your excellent review!
We will be glad to see you again.