Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
23 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
10/10 Excellent
Karen
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
4/10 Médiocre
Aureen
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aureen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Derek
16 janv. 2024
Derek
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Jackie
11 déc. 2023
Jackie
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Robert, Johnstone
Voyage en couple
9 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Sales Manager le 14 nov. 2023
Thank you for rating us so highly. Our service is honestly what you should expect everywhere and we are pleased to deliver on our four star rating from Visit Scotland. Come again soon!
10/10 Excellent
Claire
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claire
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sales Manager le 22 oct. 2023
Thank you so much for your lovely feedback, which is honestly the view of the large majority of our guests that we do offer a quality stay in a heritage building designed to be a country house. We do believe guests enjoy a restful sleep whilst staying owing to the location and we aim to have a wide bar and food selection. Given our size we still offer 32 gins, many malts and drinks. Do come again, perhaps over Christmas to sample our tasty festive menu!
10/10 Excellent
Wai Chun
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wai Chun
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Sales manager le 19 oct. 2023
Thank you so much for your lovely feedback on our property. Your confidence is shared by the overwhelming people we checkout that we offer quality hospitality and genuinely care about our guests. Many guests do not go into print also. Do come back and see us again sometime!
10/10 Excellent
Diane
Voyage en couple
24 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Sales Manager le 25 sept. 2023
Thank you for your lovely feedback. We are always aiming to improve and would love to see you again sometime!
10/10 Excellent
Jackie
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jackie
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Sales Manager le 25 sept. 2023
Thank you for your lovely feedback. We are always aiming to improve and would love to see you again sometime!
8/10 Bien
Ivan
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ivan
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Sales Manager le 18 sept. 2023
Thank you for your kind feedback. Come back soon!
10/10 Excellent
Brooke
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brooke
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Sales manager le 18 sept. 2023
Thank you for your lovely feedback. I will share this with Staff.
8/10 Bien
Catherine
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Catherine
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Sales le 18 sept. 2023
Thank you for your feedback. We honestly try to offer guests top hospitality, warm rooms and beautiful food. Do come again soon!
10/10 Excellent
Christine
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christine
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Director le 30 août 2023
Thank you so much for your kind feedback. We do believe that we provide quality hospitality, in the old-fashioned sense, when nothing is too much trouble. With the new staff, this may fluctuate from time to time, however, our aim as a business is to provide four-star quality at all times, which I do believe we genuinely provide. Thank you so much for awarding us the maximum mark. We do look forward to you coming again.
6/10 Satisfaisant
Sharron
13 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharron
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Stuart le 14 août 2023
I am so sorry your bar experience was not up to expectations. I have made a note straightaway to update bar staff. We do have very new bar staff and it sounds like the lemonade box in the cellar had run out. So that means they need to try it! Young staff are always worried about trying products but that has meant the wrong drink was dispensed in effect, without the lemonade syrup. I do apologise. We acknowledge some areas need updating and you are correct, in that we still have covid payments every month like many in hospitality on top of an energy crisis. In reality this means our programme of refurbishment we started in 2019 will be on hold indefinitely as ongoing health and safety takes priority. The good news is our staff are wonderful and respond to training very well. Thank you so much for bringing up these things.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Sales Manager le 7 août 2023
Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you back one day.
6/10 Satisfaisant
Fiona
1 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Fiona
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sales Manager le 7 août 2023
Thank you for your feedback. The pressure can vary and as we are in a residential district, is controlled by Scottish Water, who won't invest in new pipes! We note your other points thanks.
8/10 Bien
Martin
31 juil. 2023
Martin
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Sales Manager le 7 août 2023
Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you back one day.
8/10 Bien
Alan
19 juil. 2023
Alan
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Stuart le 14 août 2023
Thank you for your feedback. We do read all reviews and respond as best we can. Do come back soon!
6/10 Satisfaisant
susan
25 juin 2023
susan
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Sales Manager le 27 juin 2023
Thank you for your feedback. With 4 stars from Visit Scotland (from a personal inspection), we are unsure how you graded us. However we trust you enjoyed your stay and we would love to see you again to improve on our score.
10/10 Excellent
John
19 juin 2023
John
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Sales Director le 13 juil. 2023
Thank you for your feedback. We aim to deliver quality hospitality across all operations and look forward to your visiting us again.
6/10 Satisfaisant
james finlayson
Voyage d’affaires
17 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
rEASOABLE HOTEL
james finlayson
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de sales Manager le 22 juin 2023
Thank you for your feedback. Our food is one of the highlights of people's stay from the Cambodian curry to the stunning Cullen skink or handmade desserts. Please contact me so I can learn more about your experience. We had our four stars renewed once again with Visit Scotland and the inspector enjoyed his food!
10/10 Excellent
John
Voyage en couple
10 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Sales Manager le 12 juin 2023
Thank you for your glowing report. We all try our hardest and aim for guest satisfaction. Do visit us again soon.
2/10 Horrible
Michael
24 mai 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Sales Manager le 26 mai 2023
Stay not completed owing to back injury present at checkin, worsening during stay.
10/10 Excellent
Lisel
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
17 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisel
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Sales Manager le 18 avr. 2023
Thank you for your feedback. Yes as a pet-friendly hotel, we do set up a different table for guests so they can eat with their pet. We look forward to seeing you again sometime!
10/10 Excellent
Allan
Voyage avec des animaux de compagnie
14 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Allan
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Sales le 15 avr. 2023
Thank you for your kind feedback, which is honestly the overriding view that we do provide quality customer service from our hardworking staff. Do come again soon!
10/10 Excellent
Kenneth Aileen Lulu the dog
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
12 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenneth Aileen Lulu the dog
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Sales Manager le 13 avr. 2023
Thank you for your kind thoughts which are much appreciated. Do come again
10/10 Excellent
Heather
10 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Heather
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Sales Manager le 11 avr. 2023
Thank you for your kind feedback. Our staff work incredibly hard to achieve guest satisfaction and we are pleased you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Jan Rouke
15 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jan Rouke
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Manager le 27 mars 2023
Thank you so much for your kind feedback. We honestly just run a successful hotel which puts customer service first and I am delighted we have been awarded four stars with Visit Scotland once again. Do come again soon.
6/10 Satisfaisant
Rhodri
8 oct. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rhodri
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de StuartSales le 9 oct. 2022
Thank you for your feedback. We could not determine the suggestion however.
10/10 Excellent
Alan
Voyage en couple
2 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Stuart -sales le 2 oct. 2022
Thank you for your kind review and we look forward to seeing you again.
8/10 Bien
Nicholas
29 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Nicholas
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Sales Manager le 22 juin 2023
Thank you
8/10 Bien
Peter
26 août 2022
Peter
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Stuart Manager le 27 août 2022
Thank you for your feedback and we are constantly improving and refurbishing areas as we recover from the pandemic.
8/10 Bien
Anthony
1 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overnight stay
Anthony
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Manager le 4 août 2022
Thank you for your feedback. We started refurbishing before the pandemic and have to carry on once the business has stabilised. thank you.
10/10 Excellent
Peter
27 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Doug
24 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Doug
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Stuart le 24 juil. 2022
Thank you for your kind feedback, which is always appreciated. It is true, we do go the extra mile in staff training, comfort, warmth of welcome and general hospitality. We are delighted you enjoyed your stay and do come again!
10/10 Excellent
trevor
23 juil. 2022
trevor
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Stuart le 24 juil. 2022
Thank you for your feedback which we honestly really appreciate. We believe hospitality means being hospitable and if this makes us old-fashioned then so be it! We are glad our staffmade your stay so memorable. Do come back and see us sometime.
8/10 Bien
marilyn
Voyage en couple
20 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
marilyn
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Stuart le 20 juil. 2022
Thank you for your feedback. We value all guest views and are delighted that you enjoyed your stay with us. Do come again soon.
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
4 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Garry le 9 juil. 2022
Thank you for your feedback and do come again soon.
6/10 Satisfaisant
Mark
29 mai 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Not as good
Mark
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Garry le 9 juil. 2022
Thank you for your feedback. I confirm we are accredited the VisitScotland 4 stars yes which include site visits. I am sorry you did not enjoy breakfast. We do not do the fish options owing to low take-up but we do have an array of other options with ground coffee and leaf tea. Thank you
8/10 Bien
ZHIYAN
3 avr. 2022
ZHIYAN
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Stuart le 5 avr. 2022
Thank you for your kind feedback, which is honestly the view of the vast majority of our guests, who are looking for a heritage stay, close to town. It really does mean a lot to the staff to receive good feedback, especially when so many are new to the hotel and still being trained.
10/10 Excellent
Connie
Voyage en couple
17 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Connie
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Stuart le 5 avr. 2022
Thank you so much for your kind feedback, especially after the pandemic we’ve just had, and continue to have! It really does mean a lot, to hear that our staff go the extra mile. We are trying our hardest. Thank you.
10/10 Excellent
Jacqui
Voyage en famille
6 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great value comfortable stay
Jacqui
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
4/10 Médiocre
Rhodri
Voyage d’affaires
20 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Won’t be staying again.
Rhodri
Séjour de 5 nuits en octobre 2021
8/10 Bien
Doug
16 oct. 2021
Doug
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2021
6/10 Satisfaisant
Judith
24 nov. 2020
Judith
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Ramnee21 le 24 déc. 2020
Thank you for your recent stay with us and do come again soon.
10/10 Excellent
Robert
27 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very enjoyable stay
Robert
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de Ramnee123 le 10 oct. 2020
Thank you for your lovely feedback which is the overwhelming response we have from guests, that they enjoy their stay with our hardworking staff. Do come again.
4/10 Médiocre
Mark, London
20 sept. 2020
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 5 nuits en septembre 2020
Réponse de Ramnee123 le 10 oct. 2020
Thank you for your feedback. Any guest can request extra milk or biscuits! We are a four star hotel with Visit Scotland. Also if toast was not thoroughly hot, we would be more than happy to replace. If you read our reviews, they are overwhelmingly positive which is why we were awarded the Travellers' Choice Award on Trip Advisor once again.
8/10 Bien
Stephen
9 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephen
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de Ramnee21 le 20 sept. 2020
Thank you for your kind feedback which is the overwhelming response we get from people, that our staff are hardworking and provide a great level of service for our guests.