Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de innkeeper le 20 nov. 2023
Merci beaucoup
8/10 Bien
Lecaplain
Voyage en famille
21 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Lecaplain
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Front Desk Agent le 28 août 2023
We appreciate your feedback. Thank you so much for staying with us. We look forward to seeing you again.
6/10 Satisfaisant
FABIEN
Voyage en famille
15 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
FABIEN
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Denis
9 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Denis
Séjour de 1 nuit en juin 2017
8/10 Bien
James
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
James
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Matt
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matt
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
martine
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
martine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Susan, Tulare
Voyage en groupe
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de innkeeper le 5 mai 2024
Dear Susan, thank you for staying with us and for sharing your experience. Please accept our sincere apology for any inconvenience you experienced. We are always happy to assist our guests with their luggage. We also have some rooms on the ground floor as well as ADR rooms that can be reserved. Thank you and we hope we have the opportunity to better serve you in the near future!
10/10 Excellent
Jane
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jane
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Ronda
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Maryann
23 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Maryann
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de innkeeper le 24 avr. 2024
Dear guest, please accept our sincere apology for not meeting your expectations. Thank you!
6/10 Satisfaisant
Katrina
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
8 avr. 2024
Katrina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Melody
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melody
Séjour de 3 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Roger
3 avr. 2024
Roger
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Christina
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de innkeeper le 3 avr. 2024
Dear Christina, We are so pleased that you enjoyed your stay with us! Thank you for choosing us and thank you for your recommendations in advance! We look forward to serving you again in the near future!
10/10 Excellent
Leah
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leah
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Christina
Voyage en groupe
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Heather
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de innkeeper le 25 mars 2024
Dear Heather, we are so pleased that you enjoyed your stay with us! We sincerely look forward to serving you again in the near future!
4/10 Médiocre
mary
Voyage en couple
21 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
mary
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de innkeeper le 21 mars 2024
Dear guest, thank you for taking the time to let us know of your experience as our guest. Please accept our sincere apology for not providing the type of experience that we strive for. Should your plans call for you to be in our area again in the near future, we would be very pleased if you call and speak to our general manager directly so that he may assist you. Thank you!
8/10 Bien
Scott
Voyage en couple
11 mars 2024
Les points forts : Équipements
Scott
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de innkeeper le 15 mars 2024
Dear Scott, thank you for taking the time to let us know of your stay. We are so pleased to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to serving you again in the near future!
8/10 Bien
Michelle
7 mars 2024
Michelle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Michael
29 févr. 2024
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Khia le 28 mars 2024
Thank you for the comments regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive, when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.
8/10 Bien
Jim
Voyage en couple
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Jim
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk Supervisor le 28 févr. 2024
Dear Jim,Thank you for staying with us and taking time out of your day to leave us a review. We appreciate your honest feedback and we are glad to hear that you enjoyed our breakfast! Please accept our apologies for the inconvenience regarding our fitness center. We hope you can visit us again soon!Thanks again and have a nice day!
6/10 Satisfaisant
Diana
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
20 févr. 2024
Les points faibles : Propreté
Diana
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk Supervisor le 23 févr. 2024
Dear Diana,We are very sorry to hear that your stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking time out of your day to leave a review. We will certainly be addressing the issues you mentioned, but we're glad you enjoyed our breakfast! We would be thrilled to have you visit us again & hopefully exceed your expectations next time.Thank you again & have a nice day!
4/10 Médiocre
James
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Did not live up to my expectations
James
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de innkeeper le 19 févr. 2024
Dear James, please accept our sincere apology for not meeting your expectations and thank you for letting us know of the poor check in experience you had, Thank you for taking the time to provide us with your feedback!
10/10 Excellent
maria
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
maria
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk Supervisor le 23 févr. 2024
Dear Maria,We would like to thank you for taking time out of your day to leave a review. We appreciate your feedback very much and look forward to hopefully having you stay with us again in the future.Thank you again & have a wonderful day!
10/10 Excellent
Jasmine
16 févr. 2024
Jasmine
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Jill
Voyage d’affaires
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jill
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk Supervisor le 23 févr. 2024
Dear Jill,Thank you so much for staying here with us at the Pier Point Inn! We are glad to hear that you enjoyed your stay. Your review & feedback is very much appreciated. We are hopeful that you will choose to stay with us again the next time you visit Florence.We thank you and hope you have a wonderful day!
10/10 Excellent
Hardzinski
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hardzinski
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Tasya
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Tasya
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Rebecca
Voyage en groupe
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Teen choice
Rebecca
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk Supervisor le 23 févr. 2024
Dear Rebecca,Thank you for choosing our location to host your daughter's birthday festivities. We are glad to hear that everything went well and you enjoyed your time here with us. Please come back and visit us soon!Thanks again & have a wonderful day!
10/10 Excellent
tim
Voyage en couple
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
tim
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Derrick
29 janv. 2024
Derrick
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Kelly
13 janv. 2024
Kelly
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
John, Kennewick
8 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
John
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Julie
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de innkeeper le 3 janv. 2024
Dear Julie, please accept our sincere apology for not meeting your or our expectations. We don't know if you contacted any of our team with your concerns during your stay. We would have certainly done all we could to improve your stay. We would invite you to contact our general manager, Steve Shrewsbury if you would like to provide us with more information. Thank you!
10/10 Excellent
Christina
28 déc. 2023
Christina
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Jodi
27 déc. 2023
Jodi
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best Western Pier Inn. Excellent View!
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Dan, Southborough
Voyage en famille
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Jeffrey
Voyage en famille
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jeffrey
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Tamara
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamara
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Laura, Seattle
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Ingrid
28 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ingrid
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de innkeeper le 29 nov. 2023
Dear Ingrid, please accept our most sincere apology for the issues you experienced. This is most unusual. We have actually never had this happen before. I wonder if it was new caulk that you noticed? In any case we wish you had notified our receptionist, and we would have moved you to another room immediately. If your plans should call for you to be in our area again, please contact our general manager, Steve Shrewsbury and he will want to personally take care of your arrangements, Thank you!
8/10 Bien
Brian
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Matthew
Voyage en couple
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Dottie
Voyage en couple
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dottie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Elizabeth
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elizabeth
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Deborah
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Valerie
Voyage en couple
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valerie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023