Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires, Voyage en couple
31 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations Manager le 1 nov. 2023
Thank you, Lauren, for your review. We hope to welcome you back soon for a 5-star experience, and we encourage you to reach out to us directly through our property website if you have any specific information you would like to share with us regarding your recent stay. Thank you again for being our guest.
10/10 Excellent
Roger
30 mai 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roger
Séjour de 1 nuit en mai 2022
8/10 Bien
Mathieu
Voyage d’affaires
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mathieu
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de AM le 9 sept. 2019
Thank you for your review.
8/10 Bien
Mathieu
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mathieu
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de AM le 4 juin 2019
We appreciate your business and thank you for your review.
10/10 Excellent
Kelsey
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelsey
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Mollie
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mollie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Scott
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Terri Sue, Morristown
20 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Terri Sue
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 21 mai 2024
Thank you for your 5-star review, Terri Sue! We can't wait to welcome you back again in the future.
8/10 Bien
Marc
18 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 20 mai 2024
We appreciate your business and value your great feedback. If there is anything else we can do for you, please let us know!
4/10 Médiocre
jeffrey
Voyage en groupe
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
jeffrey
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 20 mai 2024
We appreciate you taking the time to provide a rating. Please reach out to us through our official property website so that we can learn from your experience and resolve any issues you may have had with our service.
8/10 Bien
Brenda
Voyage en famille, Voyage en groupe
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brenda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 13 mai 2024
We greatly appreciate your feedback and for taking the time to rate us. Your input is invaluable to us, and we're thrilled that you had an excellent experience during your recent visit.
10/10 Excellent
Karen
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Managment le 9 mai 2024
Thank you for your kind review we look forward to hosting you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Kevin
7 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Kevin
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 8 mai 2024
Thanks for taking the time to share your rating. We hope your next visit is even better than your last!
8/10 Bien
Raffaele
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Raffaele
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de AM le 6 mai 2024
While we do not service your room during your stay if this is your preference, please let us know and we will be happy to arrange this for all future visits.
10/10 Excellent
Bartt
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bartt
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de AM le 6 mai 2024
We are happy to learn that you had a great stay and look forward to seeing you again soon!
4/10 Médiocre
Olivia
4 mai 2024
Olivia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
RICHARD
Voyage en couple
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
RICHARD
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Liz le 5 mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
JULIA, MISSOURI CITY
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JULIA
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Taneika
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Taneika
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 30 avr. 2024
We're incredibly troubled to see your review, Taneika, as it is always our goal to provide a 5-star experience to all of our guests. We are very interested in speaking with you further regarding your visit, and we encourage you to reach out to us directly via our property website.
10/10 Excellent
Dan
20 avr. 2024
Dan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 13 mai 2024
Thank your for your generous review, Dan!
10/10 Excellent
shawn
15 avr. 2024
shawn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Liz le 5 mai 2024
Thank you for your awesome rating!!
8/10 Bien
Casey
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Casey
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 15 avr. 2024
Thank you, Casey, for your feedback and your review. We hope to welcome you back again soon!
8/10 Bien
Sheldon
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sheldon
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 15 avr. 2024
Thank you, Sheldon, for your feedback and review. Please reach out to Expedia support for questions or concerns regarding your reservation. Otherwise, we hope to welcome you back for another great experience in the future.
10/10 Excellent
Amber
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amber
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 12 avr. 2024
Thank you for your 5-star review, Amber!
10/10 Excellent
Scott
Voyage en groupe
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 10 avr. 2024
We're so grateful for your wonderful feedback! Your support means the world to us, and we can't wait to welcome you back with top-notch service.
4/10 Médiocre
Jessica
8 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 8 avr. 2024
We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations. We would like to make things right and learn from your feedback. Please contact us directly through our official website so we can assist you further.
8/10 Bien
Robert
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 8 avr. 2024
Thank you, Robert, for your thorough feedback and review. We hope to welcome you back in the future for more great guest service.
10/10 Excellent
Madison
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Madison
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Liz Scudder le 5 avr. 2024
Thanks for your feedback! we look forward to wlecoming you back to Belterrra.
2/10 Horrible
shawn
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
shawn
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Managment le 1 avr. 2024
We appreciate you making us aware of your recent experience at Belterra Casino Resort. Your feedback is important to us; by sharing your concerns, you will help us to improve our service and guest experience in the future.Our Boyd Style service philosophy strives to set high standards and we have relayed this information to the appropriate departments for review. Our team appreciates your insight and the opportunity to prevent similar situations in the future.We appreciate your understanding and look forward to welcoming you back to Belterra Casino Resort soon.
10/10 Excellent
Olufunke
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Olufunke
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Managment le 1 avr. 2024
Thank you for your kind review we look forward to hosting you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Jerry
30 mars 2024
Les points forts : Propreté
Jerry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Managment le 1 avr. 2024
Hello, sorry for any confusion but our vending machines do not charge a 50 deposit, when you swipe your card, and it shows credit 50 it means it will allow you to charge up to 50 in the vending machine. Once you make your selection that total is all that hits your credit card. We hope to see you again in the future for the opportunity for a better stay.
8/10 Bien
Michael
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Managment le 1 avr. 2024
We appreciate you making us aware of your recent experience at Belterra Casino Resort. Your feedback is important to us; by sharing your concerns, you will help us to improve our service and guest experience in the future.Our Boyd Style service philosophy strives to set high standards and we have relayed this information to the appropriate departments for review. Our team appreciates your insight and the opportunity to prevent similar situations in the future.We appreciate your understanding and look forward to welcoming you back to Belterra Casino Resort soon.
8/10 Bien
James
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Managment le 1 avr. 2024
Thank you for your kind review we look forward to hosting you again in the future.
10/10 Excellent
lisa, middleport
Voyage en groupe
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
lisa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 26 mars 2024
Thank you for visiting us and for taking the time to share your wonderful experience with others! We look forward to welcoming you back for more five-star guest service very soon.
6/10 Satisfaisant
Bobbie
25 mars 2024
Bobbie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 25 mars 2024
Guest satisfaction is a top priority and we are disappointed to know that we did not achieve this during your recent visit. Please get in touch with us directly through our official property website so we can learn more about your experience.
10/10 Excellent
Sally
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sally
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 26 mars 2024
Thank you for your 5-star review, Sally!
6/10 Satisfaisant
Jeff
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeff
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 25 mars 2024
Guest satisfaction is a top priority and we are disappointed to know that we did not achieve this during your recent visit. Please get in touch with us directly through our official property website so we can learn more about your experience.
8/10 Bien
dusty, dayton
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
dusty
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 22 mars 2024
Thank you, Dusty, for your feedback and your review. We hope to welcome you back in the future for another great stay.
6/10 Satisfaisant
Chris
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 19 mars 2024
We're happy to hear our staff could handle the Expedia issues you experienced, and we hope to welcome you back in the future for a 5-star stay.
2/10 Horrible
Adela
17 mars 2024
Adela
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 8 avr. 2024
We strive to provide a five-star experience to our guests on every visit and we're disappointed that we did not achieve that for you. Please get in touch with us directly through our official property website so we can help.
2/10 Horrible
Gairatjan
13 mars 2024
Gairatjan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Liz Scudder le 5 avr. 2024
Mr. Gairatjan,I apologize for the inconvenience at most recent stay. It appears that Expedia was having technical issues at the time which did not allow your reservation to flow through before your arrival. Than you for providing feedback so we can better address the issue with them.
10/10 Excellent
Kathryn
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathryn
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Managment le 11 mars 2024
Thank you for your kind review we look forward to hosting you again in the future.
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en groupe
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 4 mars 2024
Thank you for your 5-star review, Nicole!
6/10 Satisfaisant
Joey
Voyage en couple
1 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Joey
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 4 mars 2024
We appreciate you taking the time to provide a rating. Please reach out to us through our official property website so that we can learn from your experience and resolve any issues you may have had with our service.
10/10 Excellent
Richard
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Richard
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Chris J le 29 févr. 2024
Richard, we are so pleased that you had a great experience at Belterra! We hope you'll come back and visit again soon.
10/10 Excellent
Ryan
Voyage d’affaires
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ryan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de liz le 29 févr. 2024
Thank you, for the positive feedback!
10/10 Excellent
James
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Always a winner for us!
James
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ashley-Hotel Assistant Manager le 26 févr. 2024
Thank you for your positive review! We are happy to hear that our efforts reflected in your visit, and we cannot wait to welcome you again soon!
8/10 Bien
Georgia
24 févr. 2024
Georgia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 22 mars 2024
Thank you for your review, Georgia. We hope to welcome you back again soon.
10/10 Excellent
David
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Managment le 21 févr. 2024
Thank you for your kind review we look forward to hosting you again in the future.
10/10 Excellent
Sharon
18 févr. 2024
Sharon
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Relations Manager le 22 mars 2024
Thank you for your 5-star review, Sharon!