Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Terry
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Terry
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
John
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nikhil- General Manager le 11 mai 2024
Hi John, we do apologize about the delay of the readiness of your room. It was a day where the staff was slammed from a massive amount of check outs. As this is something out of our control, we would like to speak with you directly and be able to get this resolved for you.
10/10 Excellent
Robert
6 mai 2024
Robert
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Joe
2 mai 2024
Joe
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Beth
Voyage en famille
14 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Beth
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nikhil le 19 mars 2024
Hi Beth,we do apologize about your stay, as we do pride ourselves on cleanliness. Please contact us at the hotel directly so we can further understand your stay and use that to improve future stays.Sincerely,Best Western Flora INN
6/10 Satisfaisant
Bruce, Northbrook
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruce
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Darrell Anne, Louisville
17 janv. 2024
Darrell Anne
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Ed or
Voyage en famille
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ed or
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Garrah
Voyage en famille
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Garrah
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
C Greg
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
C Greg
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
WILLIAM
Voyage en famille
19 nov. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
WILLIAM
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager le 22 nov. 2023
Hi William, our staff would like to say thank you for staying at our hotel, we do apologize that we were unable to get to your room, and have it serviced properly, please contact us at the hotel, where we can address the issue properly, and make sure that this does not happen again.
10/10 Excellent
Janet
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Janet
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de General Manager le 22 nov. 2023
Hi Janet, our staff would like to say thank you for staying at the Best Western Flora INN, we are glad you enjoyed your stay, and we look forward to having the opportunity to accommodate you in the future.
4/10 Médiocre
Debra
6 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Debra
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Nicole le 10 nov. 2023
Thank you for your review regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know
4/10 Médiocre
Cliffie
Voyage d’affaires
29 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Cliffie
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de nicole le 2 nov. 2023
Thank you for the comments regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.
8/10 Bien
Jeff
Voyage en couple
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeff
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 22 nov. 2023
Hi Jeff, our staff at the hotel would like to say thank you for staying at the Best Western Flora INN, we do apologize for the breakfast not being up to our usual standard, we had complications with our food supplier, but we can assure you that the next stay, the food will be ample and plentiful.
2/10 Horrible
Cliffie
Voyage d’affaires
28 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Best western, Flora, Illinois
Cliffie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nicole le 2 nov. 2023
Thank you for the comments regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pleasant stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Carlos
Voyage en couple
16 oct. 2023
Les points faibles : Équipements
Carlos
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Brittney, Kansas City
Voyage en famille
10 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Brittney
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
4/10 Médiocre
Mark
8 oct. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nikhil le 11 oct. 2023
Hi Mark, we do apologize that the reservation was not what you had expected. We also apologize because this is not what we strive for, we strive to provide a pleasant stay with a positive rememberable memory of the hotel, please contact us at 618-572-3320, so we can further discuss the stay and hopefully resolve it.
10/10 Excellent
Jim
Voyage en famille
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté
Jim
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Kevin
Voyage en famille
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good trip.
Kevin
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
2/10 Horrible
Elizabeth
Voyage en famille
15 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elizabeth
Séjour de 4 nuits en août 2023
4/10 Médiocre
Juliet
Voyage en couple
5 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Juliet
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nikhil le 10 août 2023
Hi Juliet, we apologize for the room not being up to standard, we strive for our rooms to be much better quality then what you have experienced, please reach out to us at (618)-662-3054 or Bestwesternflora@gmail.com, so we can properly address the issue, and improve it for your next visit.
10/10 Excellent
Garin
Voyage en couple
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Garin
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Decent little hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2023
4/10 Médiocre
Leslie
Voyage en famille
27 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leslie
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Nicole le 30 juin 2023
Thank you for the comments regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.
10/10 Excellent
Cheryl
25 juin 2023
Cheryl
Séjour de 3 nuits en juin 2023
8/10 Bien
Keith
18 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Keith
Séjour de 3 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Penelope, Jackson
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
15 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Penelope
Séjour de 3 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Carl
14 juin 2023
Carl
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Debra
11 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Debra
Séjour de 2 nuits en juin 2023
8/10 Bien
Jacob
8 juin 2023
Jacob
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Harold
30 mai 2023
Harold
Séjour de 3 nuits en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Jeffrey
24 mai 2023
Not impressed
Jeffrey
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Sue
Voyage en famille
21 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sue
Séjour de 2 nuits en mai 2023
8/10 Bien
Frederick
Voyage en groupe
19 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Frederick
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Steve
Voyage en couple
14 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 4 nuits en mai 2023
8/10 Bien
Lanetta Jo
26 mars 2023
Lanetta Jo
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Nancy
28 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nancy
Séjour de 1 nuit en février 2023
6/10 Satisfaisant
Stacy
Voyage en famille
3 janv. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacy
Réponse de Nikhil le 8 janv. 2023
Thank you for choosing Best Western Flora INN, we do apologize that the stay did not meet your standards, we did have some pipe issues that are now fixed, and that is the reason for the stench and the tiles being cut. We also apologize about the sofa being dirty, that should not have happened, we will talk to the appropriate staff member and get it taken care of, to ensure that next time this will not happen.
8/10 Bien
andrew
Voyage en famille
12 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
brief stay
andrew
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Nikhil le 18 déc. 2022
Thank you for choosing Best Western Flora INN, we are glad to hear that you enjoyed your stay, if there is anything we can do to improve for next time, please feel free to contact us, we will get it taken care of.Thank you
8/10 Bien
Lynda
17 nov. 2022
Les points forts : Personnel et service
Lynda
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
10/10 Excellent
Joseph
29 oct. 2022
Joseph
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
Teresa
20 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Teresa
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Nikhil le 30 oct. 2022
Thank you for choosing Best Western Flora Inn, we do apologize about the inconveniences faced, we will look into the fabric used on the sheets and blankets and see if we can find a higher quality one that is denser.
8/10 Bien
Ed or
17 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ed or
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Nikhil le 30 oct. 2022
Thank you for choosing Best Western Flora Inn, we do apologize about the breakfast not being up to standard, we will see how we can improve upon it and make it better for next time.
8/10 Bien
robert
Voyage en couple
16 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
robert
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Nikhil le 21 sept. 2022
Sorry to hear that the breakfast did not meet your expectations, please do let us know how we can improve for the next stay.
10/10 Excellent
Tim
28 août 2022
Tim
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Nikhil le 21 sept. 2022
We are glad to hear that your stay met your expectations, and we hope to see you in the future as well.