Avis sur Canadas Best Value Inn & Suites Fernie
Canadas Best Value Inn & Suites Fernie
401 Highway 3, Fernie, BC
Avis
7,4
Bien
7,6/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 16 févr. 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Philip, Bromont
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philip
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Canadas Best Value Inn le 5 mars 2023
Thank you, we hope to see you again in the future
2/10 Horrible
Danielle
29 janv. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danielle
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
Réponse de Canadas Best Value Inn le 1 févr. 2023
Thank you for your feedback, the we are located right off of a main highway in BC. unfortunately sometimes it can be busy, but it does quiet down after 9pm. We hope you give us a chance again in the future.
6/10 Satisfaisant
Jeremy
Voyage en famille
23 janv. 2023
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
too noisy
Jeremy
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Canadas Best Value Inn le 24 janv. 2023
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Rémi
Voyage en couple
21 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rémi
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Manager le 22 déc. 2022
Thank you so much, we hope to see you again in the future!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 févr. 2022
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Manager le 2 févr. 2022
Thank you very much, we hope to see you again soon!
8/10 Bien
Alexandre
28 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandre
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
Réponse de Manager le 28 janv. 2022
Thankyou very much, We hope to see you again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
Réponse de Manager le 27 janv. 2022
Thank you very much, we hope to see you again.
6/10 Satisfaisant
Benoit
5 oct. 2021
Les points faibles : Équipements
Benoit
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Manager le 6 oct. 2021
Thank you for your feedback, we appreciate it. We hope to see you again.
10/10 Excellent
Daniel
29 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Canadas Best Value Inn le 29 juil. 2021
Thank you very much for your review! We are glad that you had a pleasant stay and hope to see you again in the future!
6/10 Satisfaisant
Yves
21 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bon motel à proximité de tout. ski ou centre ville
Yves
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Manager le 21 mars 2021
Thank you for your feedback, we appreciate it. We hope to see you again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Manager le 13 août 2020
Thank-you
10/10 Excellent
Coco, Mont Tremblant
Voyage en couple
1 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Coco
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de manager le 2 mars 2020
Thank you. We hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
20 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de manager le 21 juil. 2019
Thank you! We are glad that you found our motel suited your needs. Also, we are happy that you found the area to be a good location. Hope to see you in the future.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Manager le 13 juil. 2019
Thank you for your feedback, it is greatly appreciated. I'm sorry but I'm not sure what you are talking about. As for our rates, they are competitive with other accommodations in Fernie.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de management le 20 juin 2019
Thank you for your feedback, it is greatly appreciated.
8/10 Bien
Claude
26 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
a recommander
Claude
Séjour de 7 nuits en février 2019
Réponse de manager le 28 févr. 2019
Thank you for your feedback, it is greatly appreciated. We are happy that you found our establishment suitable for your needs and that you enjoyed the amenities close to the hotel. We hope to see you in the future.
8/10 Bien
Dominique
15 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Dominique
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de manager le 15 août 2018
Thank you
10/10 Excellent
sherry
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
sherry
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
ann
25 mai 2024
ann
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 25 mai 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We really apologize for the inconvenience you faced during the stay. We will share your feedback with our housekeeping team, and will address the concerns right away. We always encourage our guests to bring their concerns to our Front Desk team. We hope to provide you a better stay in your next visit.
6/10 Satisfaisant
Raymond
19 mai 2024
Les points faibles : Propreté
Raymond
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 22 mai 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We hope to see you again in the future
8/10 Bien
Kazuko
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kazuko
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 19 mai 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. Thanks for your suggestions during your stay and we will definitely work on those. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future
8/10 Bien
James A
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Équipements
James A
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 19 mai 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. Your feedbacks really help us to understand guest's expectations and improve. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future
10/10 Excellent
Gillian
8 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Gillian
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 9 mai 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future
8/10 Bien
Aaron
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 9 mai 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future
6/10 Satisfaisant
Timothy
7 mai 2024
Timothy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 9 mai 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future
10/10 Excellent
Chris
18 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Chris
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 18 avr. 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Debbie
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Debbie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 18 avr. 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Oleg
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oleg
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 16 avr. 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. Yes, the highway noise is loud sometimes since it is a motel situated across the highway. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Michael
Voyage en couple
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 16 avr. 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Franklin
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Franklin
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Manager le 1 avr. 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Anya
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anya
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 31 mars 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Patsy G.
Voyage en couple
27 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Patsy G.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 28 mars 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. .we will definitely work on the concerns you brought us and hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Tina
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 28 mars 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
4/10 Médiocre
Sue
25 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sue
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 28 mars 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We apologize for the inconvenience you faced during your stay, we will definitely work on the concerns you brought us and hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Donald
Voyage avec des animaux de compagnie
19 mars 2024
Donald
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 19 mars 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
8/10 Bien
William
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 14 mars 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
8/10 Bien
John
8 mars 2024
John
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 9 mars 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Justin
8 mars 2024
Les points forts : Propreté
Justin
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 8 mars 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Matthew
5 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Matthew
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 5 mars 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Anthony
3 mars 2024
Anthony
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 28 mars 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Leslie, Calgary
Voyage en groupe
3 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Leslie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 4 mars 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We always encourage our guests to address their concerns to the Front Desk so that we can fix those right away, and we will address your concerns with our housekeeping team. We apologize for the inconvenience you faced during your stay, we will definitely work on the concerns you brought us and hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Shaylyn
Voyage en couple
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shaylyn
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 4 mars 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. Yes, the highway noise is loud sometimes since it is a motel situated across the highway. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Mark
Voyage en groupe
3 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 4 mars 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Virginia
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Virginia
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 1 mars 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. About the kitchen items we will address your concerns with our housekeeping team. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Brad
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brad
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 1 mars 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Nadine
28 févr. 2024
Nadine
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 28 mars 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
6/10 Satisfaisant
David Roy, Sherwood Park
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté
David Roy
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de manager le 29 févr. 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Scott
27 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Manager le 28 févr. 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Benoit
24 févr. 2024
Benoit
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Canada Best Value Inn Fernie le 26 févr. 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are really glad you had a good stay and hope to see you again in the future.