Parking gratuit

Avis sur Briarwood Inn

2.5 out of 5
Briarwood Inn
116 N.Market Avenue, Fairfield, IL

Avis

6,4
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 22 avis sur 135." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 34 avis sur 135." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 36 avis sur 135." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 23 avis sur 135." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 20 avis sur 135." "

6,8/10

Propreté

6,8/10

Personnel et service

5,4/10

Équipements

6,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,0/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Fred Everett

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
A lot of wear and tear in the property Broken door safety latch on inside The front main window boarded up and stays closed have to do business three night window. Breakfast was really poor and just ceriel and old milk. The drywall has had water damage and many many patches done Tv was a very bad blurry piciture The room was musky had to use a spray to kill smell Stayed 4 night Planned 5 but left early could not take it anymore
Séjour de 6 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Geraldine

Les points faibles : Propreté
Séjour de 3 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Benjamin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Beds were clean (a must) but the overall property is a bit run down, broken/cracked windows, peeling paint, etc.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lala le 3 mai 2024
Thanks for staying with us

8/10 Bien

Elizabeth, Hoffman Estates

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable. Good restaurant next door
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lala le 14 avr. 2024
Thanks for staying with us and feedback

4/10 Médiocre

Jason

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The house keeping staff was fantastic! But the state of the hotel is sad. No exhaust fan in the bathroom so when you get out of the shower the walls are wet from condensation. The popcorn ceiling above the tub/ shower was peeling off and hanging down from the dry wall. The shower curtain rod was coming falling off the wall at one end. There was missing drywall which has molded in the bathroom. There was a burn mark on the carpet from the iron. Carpet did not feel clean and there were dead crickets on the floor. The mattress covers were stained on the sides. There was a mildew smell in the room due to the humidity due to the lack of an exhaust fan. Mattresses were very firm. Hotel could benefit from a lot of updating.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

4/10 Médiocre

Diane

Les points faibles : Propreté
I had to clean the bathroom before I could shower after driving 12 hours.was not happy.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Kenneth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de LALA le 8 nov. 2023
THANKS

8/10 Bien

Ian

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Not the Ritz-Carlton, Not bad either
Dated hotel that kills appeal but nothing wrong with the room. Slept great. Quiet. Convenient. Would stay again
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de lala le 23 sept. 2023
thanks for staying with us

10/10 Excellent

John

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Friendly helpful staff
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Lala le 18 sept. 2023
Thanks for staying with us and feedback

2/10 Horrible

Jim

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
very rude check in
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

Timothy

Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de LALA le 10 août 2023
THANKS FOR STAYING WITH US

8/10 Bien

Kimberly

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de lala le 22 juil. 2023
thanks for staying with us

10/10 Excellent

Lena

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was extremely kind and professional.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de lala le 17 juin 2023
thanks for staying with us and feed back

8/10 Bien

Megan

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de LALA le 29 mars 2023
than for staying with us

10/10 Excellent

Shirley

Séjour de 2 nuits en décembre 2022

6/10 Satisfaisant

roger

Voyage en famille
Les points faibles : Confort de la chambre
Had to stay here.
Decent stay in an old motel. They are still in COVID-mode so if you don't want any personal contact or breakfast this is the place for you. And bring your own pillow! Only motel that shows up on Hotels.com in Fairfield so they don't have to strive for excellence I guess.
Séjour de 2 nuits en décembre 2022

4/10 Médiocre

Shirley

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was the closest place to where we needed to be for a fureral. On first sight of the room it seemed ok we were not expecting a Hampton inn,but i discovered the sheet on the box spring had a sheet on it that had vomit on it on the third day,but the proprietary person did wait for us to get in late at midnight

4/10 Médiocre

Scott

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Property lacked basic maintenance. Found electric shock hazard near the bed and the shower drained slowly. Check in/out conducted through a glass window... Not serving breakfast, due to COVID...
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

2/10 Horrible

Darian

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Rude manager
Toilet was leaking which we didnt mind they brought extra towels but floor was constantly wet in there so you had to be careful. Manager argued with me on second day telling me i never told him i was staying 2 days when i asked him many times about what he charged me, about the checkout date on the receipt, etc. He was rude but the cleaning ladies were SUPER friendly and helpful. Very respectful and made sure you were comfortable with everything.
Séjour de 2 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

John

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quick and easy check-in, friendly staff
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de LALA le 6 oct. 2022
THANKS FOR STAYING WITH US

2/10 Horrible

Elisabeth, SOUTH BEND

Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I recall when this motel was built. Like all new places, it was fine. Not fancy, but well maintained. Now, under current ownership, cleanliness is the main problem. Carpeting was not well vacuumed, and was honestly dirty. The "easy" chair upholstery was filthy. I could almost overlook that. The thing I could NOT overlook was roaches. When I returned to the room at 11 pm, there were roaches crawling on and under the door, and also on the nightstand. Given the lack of other options in the immediate area, I just stayed dressed, rested a few hours, and then left before daybreak.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

2/10 Horrible

nikki, BELLEVILLE

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roaches in the room and dirty comforter and sheets
Séjour de 2 nuits en août 2022

2/10 Horrible

Maurice

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nothing! Disgusting hotel.
Séjour de 1 nuit en juin 2022

2/10 Horrible

P

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
we had to throw away our slippers due to carpet dirt.
Séjour de 3 nuits en mai 2022

4/10 Médiocre

Darron

Les points faibles : Personnel et service et équipements
The place was older and looks like they were bandaging it up to make it another day.
Séjour de 1 nuit en mai 2022

6/10 Satisfaisant

Jilaine

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sketchy
The front desk clerk was not friendly or welcoming. We felt we were putting him out. I did not need to sign any paper work. Odd. There was an annoying odor in the motel. Curry? The toilet was not secured to the floor. Bed was hard. Stale packaged rolls and coffee brewed in a filthy pot. Paid way too much Left early.
Séjour de 1 nuit en avril 2022

8/10 Bien

Joshua

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice room. Quiet and clean.
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Lala le 28 févr. 2022
Thanks for staying with us and feedback

4/10 Médiocre

Kevin

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is the same as when it was built. The heater in the bedroom was not working; a space heater was put in the room the following day.
Séjour de 2 nuits en janvier 2022

6/10 Satisfaisant

Donna

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Think twice
Thin mattress and no pillows, very clear that only absolute necessities are repaired
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

4/10 Médiocre

James

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Please don’t stay at this hotel.
The night clerk was cold and rude. He just asked for my credit card and drivers license, swiped the credit card, handed me a key told me my room number said good night and left. The room was wore out, you could tell that the carpets had not been cleaned in a long time, the bed linens were shrunk and wore out, and all of the towels had burnt places all over them. I did not feel clean at all during this entire stay.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

2/10 Horrible

Kathleen

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The signage looked fine outside but inside the property was dirty and not well maintained. The sheets were stained yellow even on one half of the bed.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

2/10 Horrible

Joshua

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service
Staff EXTREMELY rude and unprofessional.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

4/10 Médiocre

Adam

Les points faibles : Personnel et service
When I arrived, the suite I had reserved wasn’t available and I had to be booked into a non-suite room. I received no apology for the error.
Séjour de 2 nuits en octobre 2021

10/10 Excellent

Sheila

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Lala le 16 août 2021
Thanks for staying with us and feedback

6/10 Satisfaisant

Ronnie

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de lala le 13 juil. 2021
thanks for staying with us

8/10 Bien

Kasondra

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nothing fancy but sufficient
Dated motel and nothing fancy but served our purpose for a place to lay our heads for the night for nearby funeral. Clean and comfortable beds.
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Lala le 24 juin 2021
Thanks for staying with us and feedback

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
All televisions channels were fuzzy.
Séjour de 1 nuit en juin 2021

10/10 Excellent

Tracy

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place
Nice little place to rest. The place was spotless, the bed comfy, parking was free. What more could you want.
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Lala le 10 juin 2021
Thanks for staying with us and feedback

8/10 Bien

Doug

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Lala le 29 mai 2021
Thanks for staying with us and feedback

8/10 Bien

Greg

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Lala le 28 mai 2021
Thanks for staying with us and feedback

8/10 Bien

Ronald

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Almost
The room was nice, but the sink would not drain with any speed.
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de lala le 2 juin 2021
thanks for staying with us

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The heat did not work. Toilet seat was not fastened. No cable or was not working.
Séjour de 1 nuit en mars 2021

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
This was a last minute stop on our way home from Florida. One last leg of the trip so when we finally decided to stop, this was our option. We checked in later in the evening. Rang bell for service. A gentlemen came out - no real conversation. Room was adequate for what we needed. Due to covid, no breakfast offered. The gentlemen we ran into that was cleaning the next morning was very chatty and pleasant.
Séjour de 1 nuit en mars 2021

6/10 Satisfaisant

Anita

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Family run hotel showing it’s age beds are comfy room could have been cleaner and the bedding needs to be updated with softer sheets and blankets
Séjour de 1 nuit en mars 2021

6/10 Satisfaisant

Todd

Voyage d’affaires
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Business trip
Cleanliness was weak
Séjour de 1 nuit en février 2021
Réponse de Lala le 27 févr. 2021
Thanks for staying with us

6/10 Satisfaisant

Greg, St louis

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s the only place in town worthy of sleeping inn. The best part was the diner next door. It wasn’t filthy but a run down motel can only get so clean. It desperately needs a renovation. I wasn’t disappointed because I didn’t expect much. If you need to stay in Fairfield it’s the best option.
Séjour de 1 nuit en décembre 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was good. The cleaning service had some very nice people. Bob is super friendly and Karen is extremely kind, generous, and thoughtful.
Séjour de 2 nuits en décembre 2020

10/10 Excellent

Jose

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great people.
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Lala le 4 sept. 2020
Thanks for staying with us and feedback

6/10 Satisfaisant

Brittany

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Anil Lala le 19 août 2020
Thanks for staying with us

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en juillet 2020