Avis
6,6
7,2/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
ravtej
27 mai 2024
Les points forts : Propreté et équipements
ravtej
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Dakota
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dakota
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
eui seob
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
eui seob
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Jose
Voyage d’affaires
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Mukilan
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mukilan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Alice
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alice
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Lori
6 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lori
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 15 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Carolyn
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Réponse de Nancy Y. le 15 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Kiril
18 avr. 2024
Kiril
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Stephanie,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Marti
Voyage en couple
10 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marti
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Marti, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Jason
7 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 3 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
casey
Voyage d’affaires
30 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
casey
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Casey,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 Excellent
Joshua-Cain
Voyage d’affaires
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshua-Cain
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Karin
Voyage avec des animaux de compagnie
25 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Karin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 3 avr. 2024
Hi Karin, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6
8/10 Bien
John, Rowland Heights
25 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 3 avr. 2024
Hi John, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Kimberly
24 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 4 avr. 2024
Hi Kimberly,We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Maria
23 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 3 avr. 2024
Hi Maria, We’d like to apologize for falling short where safety is concerned. The safety of our guests is our highest priority, so rest assured we’re giving this the attention it deserves.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Timothy
19 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Timothy,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
8/10 Bien
BYOUNGHOON, Ridgefield
17 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
BYOUNGHOON
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 mars 2024
Hi Byonghoon,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Katlynn
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Katlynn
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Katlynn,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Jonathan.
14 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Jonathan.,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Arvel
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Arvel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 mars 2024
Hi Arvel,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Douglas C.
11 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas C.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 19 mars 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Prince
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Prince
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 19 mars 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Robert
Voyage en couple
8 mars 2024
Les points faibles : Équipements
Robert
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 19 mars 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage en couple
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Stephanie,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Hope
3 mars 2024
Les points faibles : Équipements
Hope
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Hope,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
William
2 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi William,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Erik
28 févr. 2024
Erik
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 mars 2024
Hi Erik, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Natalie #Team6
8/10 Bien
colin
Voyage en couple
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
colin
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mars 2024
Hi Colin, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
8/10 Bien
Roberta
26 févr. 2024
Roberta
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mars 2024
Hi Roberta,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Richard
25 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mars 2024
Hi Richard, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Good
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mars 2024
Hi Traveler,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Gladys
Voyage en couple
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gladys
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mars 2024
Hi Gladys,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie#Team6
8/10 Bien
Armando
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Armando
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Abenezer
10 févr. 2024
Abenezer
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 mars 2024
Hi Abenezer,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Michelle
Voyage en couple
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 févr. 2024
Hi Michelle,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Ari
Voyage d’affaires
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ari
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 févr. 2024
Hi Ari,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
10/10 Excellent
William
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 févr. 2024
Hi William,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
George
30 janv. 2024
George
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Crystal
25 janv. 2024
Crystal
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 7 févr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Wilbert
13 janv. 2024
Wilbert
10/10 Excellent
Sevillia
11 janv. 2024
Sevillia
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Nadia
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Dominic
5 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dominic
4/10 Médiocre
Diajanique
4 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diajanique
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Richard
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
2/10 Horrible
Jia
2 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jia
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 9 janv. 2024
Hi Jia,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6