Avis
9,6
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,8/10
Équipements
9,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
10 déc. 2023
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Thomas Goval le 18 déc. 2023
Lieber Kevin, vielen herzlichen Dank für Ihre Nachricht und es freut mich sehr zu lesen, dass Sie einen wundervollen Aufenthalt bei uns hatten. Herzliche Grüsse,Thomas Goval Acting General ManagerBürgenstock Hotels & Resort
10/10 Excellent
Dounia
Voyage en famille
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Family
Dounia
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Thomas Goval le 13 oct. 2023
Dear Douina,thank you very much for your feedback. We have been very proud to have you as our guest and that you enjoyed your stay with us.Kindest regards,Thomas GovalActing General ManagerBürgenstock Hotels & Resort
10/10 Excellent
Ezgi
26 juin 2022
Ezgi
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Christian Sack General Manager le 28 juin 2022
Dear Ezgi,
It was an absolute pleasure to welcome you as our guest high above Lake Lucerne.
We thank you very much for the positive feedback.
The Bürgenstock Resort inspires life’s most meaningful journeys. We take immense pride in offering exceptional products, impeccable service and genuine care to our guests and we are incredibly delighted that you felt the same during your stay.
We are looking forward to welcoming you and your loved ones again to The Bürgenstock Resort, where we will be introducing new services, dining options and amenities in the near future to further enhance your stay with us.
Kind regards,
10/10 Excellent
Alexandre
3 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best place ever
Alexandre
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
10/10 Excellent
Endrit
Voyage en couple
28 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Endrit
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
10/10 Excellent
Luana
Voyage en couple
12 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luana
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
8/10 Bien
Nicole
15 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joli
Nicole
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Christian Sack le 27 août 2021
Chère Madame Nicole,
Je tiens à vous remercier sincèrement d'avoir choisi de séjourner au Bürgenstock Resort. Nous vous remercions d'avoir partagé vos impressions avec nous.
L'exigence du masque nous tient à cœur et nous veillerons immédiatement à ce qu'elle soit également respectée par l'ensemble du personnel.
Soyez assuré que nous examinerons votre expérience avec l'équipe afin de nous assurer que les processus sont en place pour garantir une expérience Bürgenstock sans faille à tout moment.
Christian Sack
General Manager
Bürgenstock Hotels & Resort
8/10 Bien
Marco
20 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marco
Séjour de 1 nuit en avril 2021
8/10 Bien
Vincent
7 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vincent
Séjour de 4 nuits en mars 2021
10/10 Excellent
Nicolas
26 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicolas
Séjour de 2 nuits en mars 2021
10/10 Excellent
Remy
16 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Remy
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de Robert P. Herr General Manager Bürgenstock Hotels le 22 nov. 2020
Dear valued Guest
Thank you very much for your excellent rating.
We are looking forward to welcoming you again in the future above the Lake Lucerne.
Kind regards
10/10 Excellent
Baumgärtner
7 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Baumgärtner
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de Robert P. Herr le 11 oct. 2020
Guten Tag Herr Baumgärtner,
Vielen Dank für Ihre top-Bewertung auf Hotels.com!
10/10 Excellent
Yvette
Voyage en famille
23 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel avec d'excellentes prestations.
Yvette
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de Robert P. Herr le 25 sept. 2020
Dear Mrs. Yvette,
thank you very much for your amazing feedback.
With great pleasure we will sent this good feedback forward to our Resort Team.
We would love to welcome you back at the Bürgenstock.
With kindest regards form the Bürgenstock,
Robert P. Herr
General Manager
10/10 Excellent
Nadine
21 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nadine
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Robert P. Herr le 24 sept. 2020
Sehr geehrte Frau Nadine,
vielen herzlichen Dank für Ihre hervorragende Bewertung.
Es freut uns sehr, dass wir Sie vom Bürgenstock überzeugen konnten.
Mit herzlichen Grüssen,
Robert P. Herr
General Manager
8/10 Bien
olivier
Voyage en famille
21 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
olivier
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de Robert P. Herr le 24 sept. 2020
Sehr geehrter Herr Oliver,
vielen herzlichen Dank, dass Sie sich Zeit für eine Bewertung genommen haben.
Leider sehen wir, dass wir Sie nicht ganz von uns überzeugen konnten.
Um uns stetig weiter entwickeln zu können, ersuchen wir Sie freundlichst, die Punkte die nicht ganz gut waren, uns per Email mitzuteilen.
Damit wir Sie beim nächsten Aufenthalt voll und ganz von unserem Resort überzeugen können.
Wir freuen uns schon sehr von Ihnen zu hören.
Mit sonnigen Grüssen vom Bürgenstock,
Robert P. Herr
General Manager
10/10 Excellent
Marc
Voyage d’affaires
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe hôtel, séjour inoubliable !
Marc
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Robert P. Herr le 29 janv. 2020
Je suis ravi de lire que votre expérience fut une réussite.
Merci de votre appréciation à l'égard des attentions et du service dont vous avez bénéficié.
Votre satisfaction est notre meilleure récompense et l’ensemble de nos équipes se joint à moi pour vous assurer combien nous serions heureux de vous accueillir de nouveau parmi nous.
Très Cordialement
Robert P. Herr
General Manager
Bürgenstock Hotels & Resort
10/10 Excellent
Aryaman
Voyage en groupe
17 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un havre de paix
Aryaman
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Experience le 20 déc. 2019
Cher Aryaman
Nous sommes en effet ravis de lire, que vous avez pu profiter pleinement de votre séjour et que vous appréciez l'ambiance du Bürgenstock Resort situé au-dessus du lac des Quatre-Cantons.
Toutes nos équipes oeuvrent au quotidien afin de satisfaire et de vous enchanter et les differentes personnes que vous avez pu croiser pendant votre séjour chez nous, mettent toutes un point d'honneur à cela.
Nous attendons avec impatience votre prochaine visite et souhaitons à vous et votre famille joyeux Noel et un bon début d'année, avec nos meilleures voeux pour les jours de fètes.
Veuillez agréer l'expression de nos sincaires salutations
Bürgenstock Resort
Robert P. Herr - General Manager
10/10 Excellent
Mathilde
5 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour en couple
Mathilde
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 juil. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Robert P. Herr le 31 juil. 2019
Dear Traveler,
Thanks for the great score! We would love to welocme you back in the near future.
Wam regards,
Robert P. Herr
General Manager
Bürgenstock Resort
10/10 Excellent
Thierry
26 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne expérience
Thierry
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Experience le 27 avr. 2019
Cher Thierry
Nous vous remercions beaucoup pour vos gentils mots sur le resort. Nous restons à votre disposition pour toute information complémentaire.
Meilleures salutations
Bürgenstock Resort
Guest Experience Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Experience le 12 févr. 2019
Cher Monsieur, chère Madame
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous partager votre retour suite à votre séjour au Bürgenstock Resort.
Les commentaires sont d'une extrême importance dans l'optique de toujours améliorer notre service sur le resort; nous vous en sommes ainsi très reconnaissants.
Nous attendons avec impatience votre prochaine visite et restons à votre entière disposition pour toute nouvelle réservation ou information complémentaire.
Cordialement
Bürgenstock Resort
Experience Team
experience@buergenstock.ch
10/10 Excellent
Long
8 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique séjour!
Long
Séjour de 1 nuit en août 2018
10/10 Excellent
Jean-Marc
7 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Marc
Séjour de 1 nuit en mai 2018
10/10 Excellent
Kristin
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristin
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Jung
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jung
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Oliver Liguori le 5 mai 2024
Dear Jung,Thank you very much for your fantastic feedback.It was truly a pleasure hosting you and your family at our resort.We eagerly anticipate your return and the opportunity to welcome you back soon.Warm regards,Oliver LiguoriDirector of Rooms & Guest ServicesBürgenstock Resort Lake Lucerne
10/10 Excellent
Sandra Evriney
Voyage en famille
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra Evriney
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Oliver Liguori le 27 avr. 2024
Dear Sandra, what a pleasure to read that you had a wonderful stay with us and you really enjoyed the view. We look forward to welcome you back soon. Kindest regards,Dear Jeny G,Thank you so much for sharing your feedback with us! We're thrilled to hear that your experience at Bürgenstock Resort Lake Lucerne exceeded your expectations. It's fantastic to know that you enjoyed the wellness facilities and found them to be a complete and fulfilling experience.We're also delighted that you savored the culinary delights at Spice Kitchen. Our chefs take great pride in crafting exceptional dishes, and it's wonderful to hear that you found them to be so delicious.We appreciate your kind words and hope to welcome you back for another unforgettable stay in the future! Kindest regards,Oliver Liguori Director of Rooms & Guest ServicesBürgenstock Resort Lake Lucerne
10/10 Excellent
Jorge, CDMX
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jorge
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Thomas Goval le 6 avr. 2024
Dear Jorge,thank you very much for your feedback and we really hope to welcome you back soon. Kindest regards,Thomas Goval Acting General ManagerBürgenstock Resort Lake Lucerne
10/10 Excellent
Mike
29 mars 2024
Mike
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Oliver Liguori le 27 avr. 2024
Dear Mike, thank you very much for your 5 star rating. It was a real pleasure to have you as our guest and I really hope to welcome you back soon. Kindest regards,Dear Jeny G,Thank you so much for sharing your feedback with us! We're thrilled to hear that your experience at Bürgenstock Resort Lake Lucerne exceeded your expectations. It's fantastic to know that you enjoyed the wellness facilities and found them to be a complete and fulfilling experience.We're also delighted that you savored the culinary delights at Spice Kitchen. Our chefs take great pride in crafting exceptional dishes, and it's wonderful to hear that you found them to be so delicious.We appreciate your kind words and hope to welcome you back for another unforgettable stay in the future! Kindest regards,Oliver Liguori Director of Rooms & Guest ServicesBürgenstock Resort Lake Lucerne
8/10 Bien
Yan Xiu
4 janv. 2024
Yan Xiu
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Thomas Goval le 10 janv. 2024
Dear Yan Xiu, thank you very much for your review. Warm regards, Thomas GovalActing General Manager Bürgenstock Hotels & Resort
2/10 Horrible
Dominic
31 déc. 2023
Dominic
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Thomas Goval le 28 févr. 2024
Dear Dominic, thank you for sharing your feedback with us. We would like to lern more about your stay with us and why we have not been able to reach your expectations.Kindest regards,Thomas GovalActing General ManagerBürgenstock Hotels & Resort
4/10 Médiocre
Kevin
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Thomas Goval le 31 déc. 2023
Lieber Kevin, vielen herzlichen Dank für dein Feedback. Wir bedauern natürlich sehr, dass wir Sie nicht ganz überzeugen konnten. Gerne möchten wir mehr von Ihrem Aufenthalt erfahren und mögliche Verbesserungsvorschläge umsetzten. Hierfür steht Ihnen gerne jederzeit und Guest Experience Team zur Verfügung. Wir freuen uns auf Ihr detaillierteres Feedback.Herzliche Grüsse, Thomas GovalActing General Manager
10/10 Excellent
Heekeun
Voyage en couple
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heekeun
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Thomas Goval le 18 déc. 2023
Dear Heekeun,thank you very much for taking your time to sent us your feedback.It was a real pleasure to have you as our guest. Kindest regards,Thomas Goval Acting General ManagerBürgenstock Hotels & Resort
10/10 Excellent
heekeun
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
heekeun
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Thomas Goval le 18 déc. 2023
Dear heekeun,thank you very much for your amazing rating. Kindest regards,Thomas Goval Acting General ManagerBürgenstock Hotels & Resort
10/10 Excellent
Emmanuel
Voyage en couple
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emmanuel
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Experience Team le 3 déc. 2023
Dear Mr. Emmanuel,Thank you very much for taking your valuable time to share your impressions and experiences directly with us. We are of course very pleased to read that you enjoyed your stay with us to the fullest and that we will hopefully be able to welcome you again at the Bürgenstock Resort.Feedback like yours represent our daily fuel not only to meeting but rather exceeding our guests' expectations. We are beyond delighted to hear that as a team we could stand out for the friendliness and the quality of our services, as both aspects are of utter importance to us.Thank you very much for your time and I am already looking forward to seeing you again at the Bürgenstock Resort.Kindest RegardsLeonardo BastianoniGuest Experience TeamBürgenstock Hotels & Resort
10/10 Excellent
Marc
5 nov. 2023
Marc
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Thomas Goval le 18 déc. 2023
Lieber Marc,vielen Dank für Ihre tolle 10 Punkte Bewertung, es freut mich sehr zu sehen, dass Sie Ihren Aufenthalt voll und ganz genossen haben. Herzliche Grüsse,Thomas Goval Acting General ManagerBürgenstock Hotels & Resort
10/10 Excellent
rohan
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
rohan
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Thomas Goval le 18 déc. 2023
Dear rohan, thnk you very much for your amazing rating. Kindest regards,Thomas Goval Acting General ManagerBürgenstock Hotels & Resort
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Inae
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Inae
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Thomas Goval le 13 oct. 2023
Dear Inae, thank you very much for your amazing rating. We look forward to welcome you soon back for another unique experience with us. Kindest regards,Thomas Goval Acting General ManagerBürgenstock Hotels & Resort
10/10 Excellent
William
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Thomas Goval le 9 oct. 2023
Dear William,Thank you so much for taking the time to share your wonderful feedback with us. We're absolutely thrilled to hear that you had such a memorable anniversary trip at Bürgenstock Hotels & Resort!It warms our hearts to know that you enjoyed the beautiful views from our property and spa, particularly the infinity pool. We take pride in our breathtaking surroundings, and it's delightful to hear that you found them as captivating as we do.Our dedicated staff members are truly the heart of our resort, and your kind words about their friendliness and helpfulness mean the world to us. We're delighted to have been a part of making your anniversary special.It's fantastic that you had a great time on the catamaran trip to Lucerne. We love offering unique experiences to our guests, and we're pleased that you found it enjoyable.We're also glad to know that our dog-friendly amenities, including the quality dog bed, met your expectations. We understand that pets are family, too, and we strive to make them feel just as welcome.We would be absolutely delighted to welcome you back for a longer stay in the future. Please don't hesitate to reach out whenever you're ready to return, and we'll be here to ensure your next visit is just as wonderful as this one.Once again, thank you for choosing Bürgenstock Hotels & Resort for your anniversary celebration. We can't wait to have you back!Warm regards,Thomas Goval Acting General Manager Bürgenstock Hotels & Resort
10/10 Excellent
Monica
Voyage en couple
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Monica
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Thomas Goval le 13 oct. 2023
Dar Monica,thank yo very much for your feedback!We really appreciate your feedback and we look already forward to welcome you back soon. Kindest regards,Thomas Goval Acting General Manager
10/10 Excellent
Hartmann
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Überragendes Hotel
Hartmann
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Thomas Goval le 13 oct. 2023
Liebe/r Hartmann,Vielen Dank für Ihr positives Feedback zu den Bürgenstock Hotels & Resort! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie einen großartigen Aufenthalt hatten und mit unserem Service zufrieden waren. Unsere Mitarbeiter sind stets bemüht, Ihren Aufenthalt so angenehm wie möglich zu gestalten, und es ist schön zu hören, dass Sie sie als freundlich und zuvorkommend empfunden haben. Die atemberaubende Lage und die großartige Aussicht sind in der Tat besondere Merkmale unseres Resorts, die viele Gäste schätzen.Wir sind stolz darauf, dass Ihnen auch das Essen gefallen hat. Unsere Küchenmannschaft arbeitet hart daran, kulinarische Erlebnisse auf höchstem Niveau zu bieten, und es ist erfreulich zu hören, dass dies Ihren Erwartungen entsprochen hat.Wir hoffen, Sie in der Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen, und freuen uns darauf, Ihnen erneut einen wunderbaren Aufenthalt bieten zu können. Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke mit uns zu teilen.Thomas Goval Acting General ManagerBürgenstock Hotels & Resort
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Thomas Goval le 13 oct. 2023
Dear guest,thank you very much for your high rating and your time which you took to give us a rating. Kindest regards,Thoms GovalActing General ManagerBürgenstock Hotels & Resort
10/10 Excellent
Conny
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Conny
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Thomas Goval le 13 oct. 2023
Dear Conny, thank you very much for falling in love with our property. It was a real pleasure to have you with us. Kindest regards,Thomas Goval Acting General Manager
10/10 Excellent
Cindy
1 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HANDS DOWN THE BEST PLACE EVER!
Cindy
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Thomas Goval le 13 oct. 2023
Dear Cindy,Thank you for your enthusiastic feedback! We're delighted to hear that you had an "over the top amazing" experience at Bürgenstock Hotels & Resort. It's wonderful to know that you enjoyed the breathtaking scenery and the unique transportation options we offer.We appreciate your compliments about our food, funicular, and catamaran services, as well as the exceptional service provided by our team. We take great pride in delivering top-notch service to our guests.We're sorry to hear about the issue with the pillows you chose. Your comfort is important to us, and we will certainly address this to ensure a better experience for future guests.It's fantastic that you found the hike up to the lift perfect, and we'd be thrilled to welcome you back in a heartbeat! If you have any other feedback or suggestions, please don't hesitate to share. We look forward to hosting you again and making your next stay even more remarkable.Warm regards,Thomas GovalActing General ManagerBürgenstock Hotels & Resort
10/10 Excellent
Mantinder Jit
23 août 2023
Mantinder Jit
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Thomas Goval le 13 oct. 2023
Dear Mantinder Jit, thank you for your 5 star rating. Kindest regards,Thomas GovalActing General Manager
10/10 Excellent
SHIYING
1 août 2023
SHIYING
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Po-Han
Voyage en famille
11 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Po-Han
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
2/10 Horrible
ZHAO
8 juil. 2023
ZHAO
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Sami
8 juil. 2023
Sami
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Thomas Goval le 15 oct. 2023
Liebe/r Sami,vielen herzlichen Dank für Ihr Feedback und die Zeit welche Sie sich hierfür genommen haben.Wir freuen uns schon darauf Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.Herzliche Grüsse,Thomas GovalActing General ManagerBürgenstock Hotel & Resort
2/10 Horrible
chuxiong
4 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
chuxiong
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Thomas Goval le 15 oct. 2023
Dear chuxiong, thank you very much for your feedback. We are very sorry to hear that you hade some unacceptable charges on your bill. Unforthunaltey we are unable to find any on your bill, may we kindly ask you to contact us direct to find a solution to your problem.Kindest regards,Thomas GovalActing General Manager