Avis sur Traditions Hotel & Spa, Ascend Hotel Collection
Traditions Hotel & Spa, Ascend Hotel Collection
4101 Watson Blvd, Endicott, NY
Avis
8,6
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
1 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
29 juil. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel à éviter sauf si vous jouez au golf
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Clayton
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clayton
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Alison
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Alison
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Courtney Frear- Front Office Manager le 3 mai 2024
Alison,I am so sorry to hear that you were unhappy with your stay. Your feedback helps us to improve our guest experience. I will be sure to pass on your comments to our staff. We hope to properly host you in the future.
8/10 Bien
Erica
Voyage en couple
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erica
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Vincent le 21 févr. 2024
Erica,Thank you so much for your strong rating. We are so pleased you enjoyed your stay with us. We hope to have the pleasure of serving you again in the future.Vincent SanoGeneral Manager
10/10 Excellent
Roberta
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Roberta
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de VinS le 29 janv. 2024
Robeeta,Thank you for your strong rating regarding your stay at our hotel. We are honored you chose Traditons at the Glen. We hope to have the pleasure of serving you avain in the future. Vincent SanoGeneral Manager
10/10 Excellent
DeAnna
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DeAnna
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Courtney Frear- Front Office Manager le 19 janv. 2024
DeAnna, It was a pleasure hosting you! I am so glad that you got to enjoy the quiet, relaxing ambiance of our historic mansion! It was no trouble finding your cup for you! We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Colleen
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Colleen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de VinS le 15 janv. 2024
Colleen,Thank you for your strong rating regarding your stay at our hotel. We are so pleased to see how much you enjoyed your stay with us. Please come back and visit us again in the future.Vincent SanoGeneral Manager
10/10 Excellent
Matthew
Voyage en famille
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Matthew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de VinS le 26 déc. 2023
Matthew,Thank you so much for your strong rating regarding your stay at our hotel. It was our pleasure to host your stay. We look forward to seeing you again in the near future.Vincent SanoGeneral Manager
10/10 Excellent
Cynthia
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lots of bang for your buck.
Cynthia
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Courtney Frear, Front Office Manager le 24 oct. 2023
Cynthia, Thank you so much for taking the time to leave feedback about your stay, and score us so highly! We look forward to seeing you again!
10/10 Excellent
Karen
23 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Only stay here when in the Triple Cities
Karen
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de VinS le 23 août 2023
Karen,Thank you so much for staying with us. We always enjoy having repeat guests stay with us. We look forward to your next visit.Vincent SanoGeneral Manager
10/10 Excellent
CHOI-FONG
19 août 2023
CHOI-FONG
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Courtney Frear, Front Office Manager le 12 sept. 2023
Thank you so much for your feedback! It was a pleasure hosting you!
8/10 Bien
Phylis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Phylis
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de VinS le 1 août 2023
Phylis,Thank you for your strong rating. We are so happy you enjoyed the historic charm of our facility. It began life over 100 years ago as a private mansion and spent 60 years with IBMPlease visit us again.Vincent SanoGeneral Manager
8/10 Bien
Richard
Voyage en famille
11 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Richard
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de VinS le 11 juil. 2023
Richard,Thank you for your rating. We are pleased to see you enjoyed your stay with us. We sincerely appreciate yourfeedback.Vincent SanoGeneral Manager
8/10 Bien
Marthajean
Voyage en famille
28 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
This hotel has potential.
Marthajean
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de VinS le 29 juin 2023
Martha Jean,We are glad you found the service from our staff to be excellent. The hotel was originally built as a private mansion over 100 years ago. IBM used it for 60 years before current ownership purchased the facility.Vincent SanoGeneral Manager
10/10 Excellent
James
Voyage en famille
25 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
James
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de VinS le 26 juin 2023
James,Thank you for staying with us. We are so pleased yo enjoyed the rich history of our facility. We hope to see you again.Vincent SanoGeneral Manager
10/10 Excellent
Diane
Voyage en groupe
24 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Diane
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de VinS le 24 juin 2023
Thank you Diane. Please visit us again.Vincent SanoGeneral Manager
2/10 Horrible
Earl
15 mai 2023
Earl
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de VinS le 16 mai 2023
Earl,We are sorry you did not seem to enjoy your stay. Without any comments, I am unable to address any concerns you may have had. Please feel free to call me in my office to discuss any issues you may have encountered.Vincent SanoGeneral Manager
8/10 Bien
gregory, massapequa
30 avr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
gregory
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de VinS le 1 mai 2023
Gregory,Thank you so much. We are glad you enjoyed the rich history of our facility.Vincent SanoGeneral Manager
8/10 Bien
Stephen
Voyage en famille, Voyage d’affaires
17 avr. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de VinS le 18 avr. 2023
Stephen,Thank you for your feedback. We truly appreciate hearing from our guests. Our rooms are smaller as the hotel was built as a private mansion over 100 years ago. IBM had the facility for 65 years till current ownership took it over.We do have refrigerators for rent. We hope to see you again soon.Vincent SanoGeneral Manager
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en famille
31 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de VinS le 3 avr. 2023
Christopher, thank you so much. We are so pleased to hear you enjoyed your stay with us, from our staff, to our food, and our beautiful facility.Please come again.vincent SanoGeneral Manager
8/10 Bien
Karen
Voyage en couple
19 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Karen
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Vincent le 20 mars 2023
Karen,Thank you so much. We are so glad you enjoyed our Spa. We are very proud of the facility and services provided.Please come again.Vincent SanoGeneral Manager
10/10 Excellent
Jill, Greenwich
Voyage en couple
6 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jill
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de VinS le 8 mars 2023
Jill,Thank you so much. We are happy to hear you enjoyed your stay with us. We're glad you enjoyed our breakfast and service.Please come again.Vincent SanoGeneral Manager
4/10 Médiocre
Peter
Voyage en famille
27 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de VinS le 28 févr. 2023
Peter,We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.Kind regards,Vincent M. Sano, CHAGeneral Manager
10/10 Excellent
Colleen
19 févr. 2023
Colleen
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de VinS le 13 mars 2023
Colleen,Thank you for your strong rating regarding your stay with us. We hope to have the pleasure of serving you again in the near future.Vincent SanoGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Jolene
Voyage en couple
6 févr. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jolene
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de VinS le 7 févr. 2023
Jolene,Thank you for your input. We review every comment to see where we can make improvements to increase guest satisfaction.Vincent SanoGeneral Manager
10/10 Excellent
Keri A.
22 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keri A.
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de VinS le 23 janv. 2023
Keri,Thank you so much for your encouraging words. We always appreciate guests providing their feedback. We are glad you enjoyed your stay with us. We hope to see you again.Vincent SanoGeneral Manager
10/10 Excellent
Stephen
2 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
8/10 Bien
Bernard
26 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bernard
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de VinS le 27 déc. 2022
Bernard,Thank you so much. We are so pleased you enjoyed your stay with us. We hope to have the pleasure of serving you again in the future.Vincent SanoGeneral Manager
10/10 Excellent
Anita
Voyage en famille
13 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anita
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de VinS le 14 déc. 2022
Anita,Thank you so much. We are pleased to hear you enjoyed the exceptional service and food we provided. Our dedicated team truly enjoys serving our guests.Vincent SanoGeneral Manager
10/10 Excellent
Pamela
4 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pamela
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de VinS le 5 déc. 2022
Pamela,Thank you so much for staying with us. We are glad you enjoyed your stay with us , especially our breakfast. Vincent SanoGeneral Manager
10/10 Excellent
Mark
2 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de VinS le 3 déc. 2022
Mark,Thank you for your strong rating. We are pleased you enjoyed your stay with us. We hope to see you again.Vincent SanoGeneral Manager
10/10 Excellent
Sandra
14 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sandra
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de VinS le 16 oct. 2022
Sandra,Thank you so much for your strong rating. We are pleased you enjoyed your stay with us. Please visit us again.Vincent SanoGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Ronald
4 oct. 2022
Ronald
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Judy
Voyage en famille
11 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Potash
Judy
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de VinS le 12 sept. 2022
Thank you so much. We are so pleased you enjoyed your stay with us. We hope to have the pleasure of serving you again in the near future.vincent SanoGeneral Manager
10/10 Excellent
Mark
25 juil. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful century-old hotel with amazing history
Mark
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de VinS le 25 juil. 2022
Mark,
Thank you for your comments. We truly appreciate hearing from our guests about what they love and where we can improve.
Vincent Sano
General Manager
6/10 Satisfaisant
Scott
2 juil. 2022
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
What a shame......
Scott
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de VinS le 5 juil. 2022
Scott,
The ownership has been the same since 2004 when the property was purchased from IBM. Please feel free to give me a call in my office.
Vincent Sano
General Manager
8/10 Bien
Magdalena
9 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mother's day weekend
Magdalena
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de VinS le 9 mai 2022
Thank you for your valuable input. The mattresses are firm but they are also the pillow top which probably makes them feel a little softer.
We hope you had a great Mother's Day.
Vincent Sano
General Manager
10/10 Excellent
Catherine
Voyage en famille
26 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Traditions never disappoints
Catherine
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de VinS le 26 avr. 2022
Catherine,
Thank you so much for your strong review of your stay with us. We are so pleased that you enjoyed our food and the service our staff provided.
We look forward to seeing you again.
Vincent Sano
General Manager
10/10 Excellent
Lesley
Voyage en famille
22 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lesley
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Vins le 6 mai 2022
Lesley,
Thank you so much. We are very proud of our facility with its rich history. We hope to have the pleasure of serving you again in the near future.
Vincent Sano
General Manager
4/10 Médiocre
Michael
Voyage en famille
21 avr. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de VinS le 6 mai 2022
Michael,
Thank you for staying with us. I see you gave us rating of 4. Please feel free to call my office to discuss any concerns you may have had.
Vincent Sano
General Manager
10/10 Excellent
Kevin
Voyage en couple
16 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de VinS le 17 avr. 2022
Kevin,
Thank you so much. we are so pleased you enjoyed our hotel with its rich history. We are also happy to see you had a chance to enjoy our hot breakfast buffet.
Vincent Sano
General Manager
10/10 Excellent
James Kyle
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
5 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James Kyle
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de VinS le 5 avr. 2022
James,
Thank you so much. We are glad you enjoyed your stay with us. It is also nice to know you felt safe and in a clean environment for your baby boy to play in.
Please visit us again in the future.
Vincent Sano
General Manager
10/10 Excellent
roy
Voyage en famille
29 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
roy
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de VinS le 29 mars 2022
Thank you very much. We are so glad you allowed us to host your stay with us. I will pass along your kind words to our team. We are very proud of our facility with its rich history. We are especially proud of our dedicated staff that truly provides the best possible service to our guests.
We hope to see you again in the near future.
Vincent Sano
General Manager
8/10 Bien
Gary
23 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Very, very nice......
Gary
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de VinS le 24 févr. 2022
Garey,
Thank you very much for your input. We look forward to serving you again in the future.
Vincent Sano
General Manager
10/10 Excellent
Curtis
22 janv. 2022
Curtis
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
10/10 Excellent
Michael
Voyage d’affaires
19 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de VinS le 19 janv. 2022
Michael,
Thank you so much. We are so pleased you enjoyed your stay with us. We look forward to serving you again in the future.
Vincent Sano
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de VinS le 30 déc. 2021
Thank you very much for your strong rating. We are pleased you enjoyed your stay with us.
Vincent Sano
General Managert
10/10 Excellent
Christine
Voyage en famille
11 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de VinS le 13 déc. 2021
Christine,
Thank you for your strong rating. We are so pleased you enjoyed your stay with us. We hope to see you again in the near future.
Happy Holidays,
Vincent Sano
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
9 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de VinS le 9 déc. 2021
Thank you for your strong rating. We are glad you enjoyed your stay with us.
Vincent Sano
General Manager