Piscine extérieure (ouverte en saison), parasols de plage

Avis sur Nof Ginosar Hotel

Nof Ginosar Hotel
Kibbutz Ginosar, Emek HaYarden

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 20 avis sur 71." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 26 avis sur 71." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 15 avis sur 71." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 6 avis sur 71." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 4 avis sur 71." "

7,8/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

corinne

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Surpris de se retrouver dans des bungalows vieillpts alors une le site montre de belles photos des chambres de l’hôtel. Rapport qualité prix très mauvais
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Nof Ginosar le 1 janv. 2020
Dear Guest Thank you for choosing Nof Ginosar Our web site shows photos for all rooms level at both the Hotel rooms and the country lodging Village rooms. We regret to hear your hosting experience was not to your satisfaction. Sincerely, Guest Relations

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2019

6/10 Satisfaisant

nathalie

Hôtel très cher pour les prestations. Les chambres sont vieilles. Beaucoup de bruit au resto.
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de Guest Relations le 9 janv. 2018
Dear Guest Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. We take care always improve and streamline our service, and we regret to hear your hosting experience was not to your satisfaction. We will pass your opinion to the Hotel management, so that we can improve. Hope to see you again among our guests. Best regards, Guest Relations

10/10 Excellent

Dean

Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Nof Ginosar Management le 9 août 2023
Dear Dean,Thank you very much for sharing your hospitality experience at Nof Ginosar Hotel!We will be happy to host you again at anytime.Best regards,Nof Ginosar management

10/10 Excellent

Elisa

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Nof Ginosar management le 28 juin 2023
Dear Elisa,Thank you very much for rating your hospitality experience at Nof Ginosar Hotel!Best regards,Nof Ginosar management

8/10 Bien

Mark

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Enjoy the Sea of Galilee
The room was clean and adequate. We especially enjoyed the beautiful Sea of Galilee as the sun set and the boats came in to dock.
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de מלון נוף גינסר le 27 févr. 2023
Dear guests Thank you for choosing to stay at Nof Ginosar Hotel We will be happy to host you in the future and to your complete satisfaction Best regards Yoram Rabivo, director of the service Nof Ginosar Hotel

2/10 Horrible

Adriana Arroyo

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No nos hospedamos en la propiedad! Parecía un hospital , el olor de las habitaciones era a viejo ! Decimos pasarnos a otro hotel el administrador estuvo de acuerdo
Réponse de מלון נוף גינוסר hotel nof ginnosar le 19 déc. 2022
Dear guests Thank you for choosing to stay at Nof Ginosar Hotel I received your visit. We will take care and improve We will be happy to host you in the future and to your complete satisfaction Regards Yoram Rabivo is the service manager Nof Ginosar Hotel

8/10 Bien

Roni

Voyage en famille
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Shy le 30 oct. 2022
Thank you for taking the time to fill out the review :)

8/10 Bien

Reuven

Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de יורם רביבו- מנהל שירות וערב le 10 août 2022
שלום ראובן יקר, תודה שהקדשת מזמנך ודירגת לפי ראות עינייך מקווה לראותך שוב בין אורחינו. סופשבוע נעים,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juin 2022

6/10 Satisfaisant

niva

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 Excellent

Sahar

Séjour de 1 nuit en février 2022

10/10 Excellent

Moshe

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2022

8/10 Bien

Nissim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2021

8/10 Bien

Gavriel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2021

6/10 Satisfaisant

joseph

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Not what I paid for
I purchased thru 'Hotels.com" a decent sized room with a sofa in addition to the bed. I was given a very small room which could never include a sofa. I don't know if the hotel did this to increase their revenue or 'Hotels.com' pocketed the difference. In any case the room was uncomfortable.
Séjour de 3 nuits en octobre 2021

8/10 Bien

Rachel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2021

4/10 Médiocre

Gregory

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Best to avoid
A standout disappointment. I’d been to Nof Ginosar a few times years ago. The hotel is run down, dirty and neglected. The carpet in the hallway has seen better days. The furniture is all beat up. The dining room (indoors) was a zoo, and taking food out was forbidden. In other words, the kibbutz ideology turned into a failing business. Save the trouble.
Séjour de 1 nuit en juillet 2021

8/10 Bien

ARNON

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2021

8/10 Bien

Tali

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2021

8/10 Bien

Ariella

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en septembre 2021

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Too expensive for what we got!
Séjour de 2 nuits en septembre 2021

10/10 Excellent

karen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The kinnert lake on site.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

10/10 Excellent

MICHAEL

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

10/10 Excellent

katarin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

6/10 Satisfaisant

merav

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Event Planner
The room we got was dirty, full of dust and greasy fingerprints everywhere, the towels were full of stains both in the room and in the pool, the milk in the dining room was spoiled, the hotel staff could have been more courteous. This is the first and last time I will stay in this hotel.
Séjour de 2 nuits en août 2021

2/10 Horrible

Hagit

Séjour de 2 nuits en juillet 2021

6/10 Satisfaisant

Dotan

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
We slept in the village for one night. We went for a couple trip and the beds were twin bed. The room was only partly clean, with dust. It was also quite old. TV channels are very limited. The pool and the Sea shore were quite small for the number of guests so they were too crowded. I was also asked to pay more money when I got to the hotel since they told me I didn't pay VAT, although my confirmation showed I paid all taxes. The service, on the other hand, was very pleasant and welcoming. Very nice people.
Séjour de 1 nuit en juillet 2021

10/10 Excellent

Rachel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de SY le 21 juin 2021
מלון נוף גינוסר שמח שנהנית ומודה לך על חוות דעתך!

10/10 Excellent

Raaya

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Réponse de SY le 21 juin 2021
שלום רעיה, שמחים שנהנית ותודה רבה על חוות דעתך.

8/10 Bien

Uri

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good.
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Nof Ginosar le 13 sept. 2020
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not a good value for money
we order the da lax room..which we pay extra..and first the reception guy offer us the regular room..after we ask again he offer the other room...the room wasn't clean...and the food in breakfast was not so fresh..not the bread and not the pancakes..the good thing is the location..overall we paid extra money to upgrade the room but didnt got the value for it
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Nof Ginosar le 13 sept. 2020
Dear Guest Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. We regret to hear your hosting experience was not to your satisfaction. We always take care of improving and streamline our service and your opinion is important to us. It has been passed to the Hotel management, so we can improve Hope to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

8/10 Bien

Alexander

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Nof Ginosar le 13 sept. 2020
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

8/10 Bien

Aharon

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The bad wasn't comfortable too hard.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Nof Ginosar le 8 sept. 2020
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the feedback. We always take care of improving and streamline our service and your opinion is important to us so we can improve We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

4/10 Médiocre

Liron

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Enjoyable stay
We enjoyed our stay! The condition of the hotel is fairly good, the location is absolutely stunning! The service was nice and welcoming. Our room was spacious and in good condition, but we had a problem with the bed arrangements: We got 2 single beds. So it was a bit uncomfortable to join together. Next time I would call in advance and find out if we can get a room with a queen size bed. Also, I would check in advance if a room with sea view is available. The adjacent Yigal Alon museum was really nice to visit as well, 20 NIS Per person for hotel guests.
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Nof Ginosar le 16 févr. 2020
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

8/10 Bien

William

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
They have a great location on the Sea of Galilee
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Nof Ginosar le 16 déc. 2019
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

8/10 Bien

Itzhak

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
it was very good. the room was very clean, in a quite place near the beach. the breakfast was exellent with many kind of foods. the staff was very helpful.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Nof Ginosar Hotel le 3 déc. 2019
Thank you Itzhak. Very happy you have enjoyed your stay. hope to see you with us again.

8/10 Bien

Paula

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Nof Gonosar hotel le 1 déc. 2019
thank you for your review. hope to see you with us again soon.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Overall a Nice Stay
Overall a nice family hotel. Room was clean and tidy. Good A/C. Food was good and plentiful. The WiFi in the room was down for almost all of the stay and I didn’t get the impression that the staff was rushing to fix it. The staff was polite and helpful though I can’t quite understand why they were knocking on my door at 7:45 to clean the room on the last morning.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Nof Ginosar le 7 août 2019
Dear Guest's Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. We regret to hear your hosting experience was not to your satisfaction. We always take care of improving our service and your opinion is important to us. It has been passed to the Hotel management, so we can improve. Hope to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean with friendly staff. Great kibbutz experience.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Nof Ginosar le 30 juil. 2019
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr schöne Lage direkt am See. Gepflegte Anlage und ein reichhaltiges Buffet.
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Nof Ginosar le 26 juin 2019
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

8/10 Bien

Navalee

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Nof Ginosar le 26 juin 2019
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Nof Ginosar staff le 4 juin 2019
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Nof Ginosar staff le 4 juin 2019
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

6/10 Satisfaisant

Paul

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Some rooms much better than others.
The rooms away from the main buildings were less than ideal, and we were happy to move from them to the “deluxe” rooms nearer to the main office. They were much more comfortable and would earn a better overall rating. The breakfast was very good with a great selection of fresh vegetables.
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Nof Ginosar le 3 avr. 2019
Dear Guests Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel & Village and we appreciate your review. Our site have different kind of rooms & prices which offers all kind of possibilities, each guest with his own preferences. We'll be happy to see you again among our guests. Best regards, Guest Relations

10/10 Excellent

Mary

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Family friendly place.
Lovely quiet setting. Clean. Good food. Friendly service. Had a great time. 👍
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Reservations representative le 14 mars 2019
Thank you!!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place to stay
The check-in was easy, the facilities excellent, and the breakfast amazing.
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Hotel Nof Ginosar le 13 févr. 2019
Dear Guests Thank you for choosing Hotel Nof Ginosar. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Best regards, Guest Relations

10/10 Excellent

Ishay

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Hotel Nof Ginosar le 21 janv. 2019
Thank you

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great accommodations, food and atmosphere. Wonderful location on the Sea of Galilee.
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Nof Ginosar Staff le 4 déc. 2018
Dear Guest Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Best regards, Guest Relations

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et équipements
This hotel caters to large groups and excursions that come to the Sea of Galilee. It is not designed nor it caters to individual guests looking for a more personable experience. There are better options in the area.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Nof Ginosar le 28 nov. 2018
Dear Guest Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. The Hotel host groups and individuals, and from both we have very good feedbacks. we'll be happy to see you again among our guests. Best regards, Guest Relations