Avis sur Anantara Dhigu Maldives Resort
Anantara Dhigu Maldives Resort
Dhigufinolhu (Dhigu Island), PO Box 2014, Dhigufinolhu
Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de Ahmed Imthiyaz le 19 févr. 2024
Dear Lionel, Warm greetings from Anantara Dhigu, Maldives. We are grateful to receive your 5 out of 5 rating. Please visit us again in the not-so-distant future. Regards, Ahmed ImthiyazResort Manager
10/10 Excellent
Bachir
Voyage en famille
19 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Signature des Maldives assurée.
Bachir
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Michael Parker le 5 avr. 2023
Dear Bachir, Thank you for sharing your positive feedback following your stay with us. Best regards, Michael ParkerCluster General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2019
10/10 Excellent
lise, paris
20 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
exceptionnel !
lise
10/10 Excellent
Caroline, Hossegor France
4 nov. 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Resort pour amoureux !!!!
Caroline
10/10 Excellent
MAROUANE, Tunis - Tunisie
27 nov. 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un Paradis sur terre
MAROUANE
10/10 Excellent
Kyohei
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyohei
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
BYUNG HO, Shenzhen
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
BYUNG HO
Séjour de 4 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Avtar
Voyage en groupe
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Avtar
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Anantara Dhigu Team le 12 févr. 2024
Dear Avtar, Warm greetings from Anantara Dhigu, Maldives. The entire team were elated with your positive feedback and kind words. Dhigu is indeed a slice of paradise in the island of Maldives and the paradise is lovelier when surrounded by nice and friendly people who are always available to assist you and provide with a memorable stay. Please visit us again soon. Bests, Anantara Dhigu Team
10/10 Excellent
Sarita
Voyage en famille, Voyage en groupe
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarita
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Anantara Dhigu Team le 16 déc. 2023
Dear Sarita, Warm greetings from Anantara Dhigu, Maldives. Thank you for sharing your feedback following your recent visit.Glad we impressed you with the bicycles, the resort is vast and for your comfort, the bicycles will help you to move around to explore the resort while burning calories, and should you wish a more convenient way, our buggy ride is also available just a call away. We will be delighted to welcome you again soon. Best, Anantara Dhigu Team
8/10 Bien
Mohammed Nasser
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Mohammed Nasser
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Anantara Dhigu Team le 24 août 2023
Dear Mohammed, Warm greetings from Anantara Dhigu, Maldives. Thank you for sharing your feedback following your recent visit. We are glad to learn the hospitality extended by the team was recognized. Rest assured that refurbishment is in the pipeline and will progress soon, we are sorry that the physical aspect of the property failed to impress you. With reference to the rates of extra activities, please note that our rates are in line with the luxury resorts in the Maldives offer, however, we will certainly look into the matter with the concern department head for review and consideration. We hope you will give us the opportunity to serve you again in the future and experience the Anantara is always known for. We look forward. Best, Anantara Dhigu Team
6/10 Satisfaisant
Gavin
28 mars 2023
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Gavin
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Michael Parker le 5 avr. 2023
Dear Gavin, Thank you for sharing your feedback following your recent visit. We aim to provide our guests with a memorable stay, therefore, we are disheartened to learn that the service provided by my team from housekeeping was not up to par.Rest assured that the concerned department head has been alerted related to the matter for proper action and to avoid the same concern in the future. Please accept our sincerest apology for the inconvenience caused. We hope to have the opportunity of welcoming you back to Anantara Dhigu in the near future. In the meantime, keep safe and healthy. Best regards, Michael Parker Complex General Manager
10/10 Excellent
Satish
Voyage en couple
26 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Satish
Séjour de 5 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Anton
27 févr. 2023
Anton
Séjour de 9 nuits en février 2023
Réponse de Michael Parker le 5 avr. 2023
Dear Anton, Thank you for sharing your 10 rating. Best regards, Michael ParkerCluster General Manager
10/10 Excellent
Elizabeth
1 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elizabeth
Séjour de 3 nuits en août 2022
10/10 Excellent
JoAnn
Voyage en couple
9 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JoAnn
Séjour de 6 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Wojciech
Voyage en famille
25 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wojciech
Séjour de 6 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 mai 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No amenities but good surprise
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en avril 2021
10/10 Excellent
natasha mariana
Voyage en famille
6 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
natasha mariana
Séjour de 7 nuits en novembre 2020
10/10 Excellent
Ben
Voyage en famille
5 mai 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect hotel for a family vacation
Ben
Séjour de 6 nuits en février 2020
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
23 mars 2020
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage en couple
8 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
MH, Lebanon
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MH
Séjour de 3 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great resort
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
8/10 Bien
Vipul
18 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good stay, but I expected more for $1350 a night
Vipul
Séjour de 6 nuits en novembre 2019
8/10 Bien
alejandro
7 nov. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lugar hermoso, hotel no tanto
alejandro
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Mohd Fazli Bin
29 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paradise Island
Mohd Fazli Bin
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Rodrigo
15 oct. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
disappointed with service
Rodrigo
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Anna
18 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Райский отдых на Мальдивах в июне
Anna
Séjour de 7 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
C, 日本
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
C
Séjour de 2 nuits en mai 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
8 mai 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 févr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Daiane
3 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daiane
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful Resort with Exceptional Service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
10/10 Excellent
Anna Luiza
27 nov. 2018
Anna Luiza
Séjour de 6 nuits en novembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ゆ
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 juil. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Kids Friedly hotel!
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
10/10 Excellent
Anna
23 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Райское место
Anna
10/10 Excellent
Nayab
19 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
resort getaway, stunning villa views.
Nayab
Séjour de 1 nuit en mars 2018
10/10 Excellent
Kasija
4 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kasija
Séjour de 8 nuits en janvier 2018
10/10 Excellent
Rodrigo
14 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastico !
Rodrigo
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
Réponse de Gauderic H - Resident Manager le 4 janv. 2018
Dear Rodrigo,
Thank very much for choosing Anantara Dhigu for your holiday. I was delighted to read about the memorable time that you spent with us.
We always appreciate when our valued guests share their feedback as it makes the service we provide even more worthwhile. The friendly service provided by all our team members is always highlighted by our guests, just as what you mentioned.
Our consistent aim is to provide a harmonious combination of the romantic, relaxation and a sense of adventure for all of our guests. The crystal clear waters filled with various species of marine life, the luxurious and stylish accommodation and our white beaches, all conspire to deliver your amazing experience. Also, sharing this stunning lagoon with our sister resorts, Anantara Veli Resort and Naladhu Maldives, means we can offer unique dining experiences, all with the backdrop of sophisticated luxury and Maldivian hospitality.
Along with these unique experiences and the dedicated service from the Anantara team members, all of our guests leave with new and lasting memories of their time spent with us.
Thank you once again for the glowing feedback which we will share with the wider team and we look forward to the distinct pleasure of welcoming you back at the resort in the near future.
In the meantime, do stay in touch with us through our Facebook page; you can find us under AnantaraDhiguMaldives. Feel free to share your photos with us on Instagram by tagging us (@anantaradhigu) or by using the hashtag #anantaradhigu.
We look forward to welcoming you back to our corner of paradise again soon.
Island Greetings,
Gauderic H
Resident Manager
10/10 Excellent
Vipul
18 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice Resort -if a bit pricey
Vipul
Séjour de 4 nuits en novembre 2017
Réponse de Gauderic H - Resident Manager le 4 janv. 2018
Dear Vipul,
Thank very much for choosing Anantara Dhigu for your holiday. I was delighted to read about the memorable time that you spent with us.
We always appreciate when our valued guests share their feedback as it makes the service we provide even more worthwhile. Our Sunset Over Water Suite is always highlighted by our guests, just as what you mentioned.
Our consistent aim is to provide a harmonious combination of the romantic, relaxation and a sense of adventure for all of our guests. The crystal clear waters filled with various species of marine life, the luxurious and stylish accommodation and our white beaches, all conspire to deliver your amazing experience. Also, sharing this stunning lagoon with our sister resorts, Anantara Veli Resort and Naladhu Maldives, means we can offer unique dining experiences, all with the backdrop of sophisticated luxury and Maldivian hospitality.
Along with these unique experiences and the dedicated service from the Anantara team members, all of our guests leave with new and lasting memories of their time spent with us.
Thank you once again for the glowing feedback which we will share with the wider team and we look forward to the distinct pleasure of welcoming you back at the resort in the near future.
In the meantime, do stay in touch with us through our Facebook page; you can find us under AnantaraDhiguMaldives. Feel free to share your photos with us on Instagram by tagging us (@anantaradhigu) or by using the hashtag #anantaradhigu.
We look forward to welcoming you back to our corner of paradise again soon.
Island Greetings,
Gauderic H
Resident Manager
8/10 Bien
shing yuk
27 oct. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
we will visit Maldives again, but another resort.
shing yuk
Séjour de 3 nuits en septembre 2017
Réponse de Gauderic H - Resident Manager le 4 janv. 2018
Dear shing yuk,
Thank very much for choosing Anantara Dhigu for your holiday. I was delighted to read about the memorable time that you spent with us.
We always appreciate when our valued guests share their feedback as it makes the service we provide even more worthwhile. We sincerely apologize for the inconvenience, and will keep on working toward to ensure it won't happen again.
Our consistent aim is to provide a harmonious combination of the romantic, relaxation and a sense of adventure for all of our guests. The crystal clear waters filled with various species of marine life, the luxurious and stylish accommodation and our white beaches, all conspire to deliver your amazing experience. Also, sharing this stunning lagoon with our sister resorts, Anantara Veli Resort and Naladhu Maldives, means we can offer unique dining experiences, all with the backdrop of sophisticated luxury and Maldivian hospitality.
Along with these unique experiences and the dedicated service from the Anantara team members, all of our guests leave with new and lasting memories of their time spent with us.
Thank you once again for the glowing feedback which we will share with the wider team and we look forward to the distinct pleasure of welcoming you back at the resort in the near future.
In the meantime, do stay in touch with us through our Facebook page; you can find us under AnantaraDhiguMaldives. Feel free to share your photos with us on Instagram by tagging us (@anantaradhigu) or by using the hashtag #anantaradhigu.
We look forward to welcoming you back to our corner of paradise again soon.
Island Greetings,
Gauderic H
Resident Manager