Avis sur Caesars Southern Indiana
Caesars Southern Indiana
11999 Casino Center Drive SE, Elizabeth, IN
Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
24 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 25 mai 2024
Hello Jeffrey. Thank you for taking the time out of your day to let us know how your stay with us has went. We do have a 3rd party vendor that rents out mobile scooters for our guests who have difficulty getting back and fourth from the casino. We hope to have you back at our property soon and we can provide you with their business card for the scooters at check-in. Kindest Regards.
4/10 Médiocre
David
23 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 24 mai 2024
I am sorry to hear that we did not meet your expectations. We try and go above for all of our guest when there is an issue. We hope to prove this to you in the future.
8/10 Bien
Barbara
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 24 mai 2024
Thank you for your time and giving us an good review! We look forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
Eugene
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eugene
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 21 mai 2024
Thank you, Eugene, for taking the time out of your day to let us know you enjoyed your stay here! We are very happy to hear our property lived up to expectations! We hope to have you back again soon!
10/10 Excellent
Bradley
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bradley
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 19 mai 2024
Thank you for your positive feedback!
8/10 Bien
Sharon
16 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 17 mai 2024
I am so sorry you had a bad experience with the check in process. We take these things very seriously and rest assured we will be investigating what took place. Please don't hesitate to let us know if you need anything else from us.
10/10 Excellent
Heidi
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heidi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 16 mai 2024
We are very excited we met all your expectations!
6/10 Satisfaisant
Tracy
10 mai 2024
Tracy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 12 mai 2024
Thank you, Tracy, For taking the time out of your day for a review. We appreciate your feedback.
8/10 Bien
Gail
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gail
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 4 mai 2024
Outstanding! We are glad you enjoyed the Indulge Spa! Sorry for the parking confusion! We really hope to see you again soon!
10/10 Excellent
lori
Voyage en famille
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
lori
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 4 mai 2024
Thank you so much for feedback. We are so happy to hear that you enjoyed your stay! With your experience, we hope to have you back soon!
10/10 Excellent
lacy
30 avr. 2024
lacy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 20 mai 2024
Thank you for your time and giving us an outstanding review! We look forward to seeing you again soon!
8/10 Bien
Jeffery
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jeffery
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 30 avr. 2024
Thank you, Jeffery, for your review! We appreciate your feedback and very happy to hear you had a good experience with us!
10/10 Excellent
Janet
Voyage en famille
28 avr. 2024
Janet
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 28 avr. 2024
Thank you for your time and giving us an outstanding review! We look forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
Melvin
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melvin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 27 avr. 2024
We are very glad to hear you enjoyed your stay here with us! Thank you for letting us know how we are doing at our property, it helps us grow as a company! We hope to have you back sooner than later, Mr. Melvin. :-)
6/10 Satisfaisant
Anna
26 avr. 2024
Anna
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 17 mai 2024
I want to apologize. It looks like you did not have the best time. Please reach out to the front desk. We would love to try and fix this.
10/10 Excellent
Tyvoris
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tyvoris
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 26 avr. 2024
Thank you for your time and giving us an outstanding review! We look forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
Jennifer
18 avr. 2024
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 18 avr. 2024
We do apologize Jennifer. We are always looking to better all of our property's services, and we appreciate your honest feedback!
6/10 Satisfaisant
Anil
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Anil
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 15 avr. 2024
Hello Anil. Thank you for your feedback. It lets us know what else we can do to help our guests feel more comfortable while staying with us.
4/10 Médiocre
Brenda L
Voyage en couple
10 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brenda L
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 11 avr. 2024
I want to personally apologize that we did not meet your expectations. We do take your thoughts and concerns seriously. Thank you for your time in giving us a review. However, we do try and meet all guest needs and expectations. We will take the time and see if there are ways that we should address these concerns.
6/10 Satisfaisant
Mary
Voyage en groupe
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Mary
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 9 avr. 2024
Hi Mary I do apologize that you did not have a great visit with us. Service is provided if requested and any additional items as well. We hope to see you again in the future to hope show you a better experience.
8/10 Bien
Brenda
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Brenda
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 9 avr. 2024
Thank you Brenda for leaving a great review!!!Look forward to seeing you again in the future!
10/10 Excellent
Cathy
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cathy
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 5 avr. 2024
Thank you for taking the time to reply to us and I am glad to hear that you enjoyed your time here. Have a great day!!
10/10 Excellent
Patrick
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 30 mars 2024
Thank you for letting us know that you enjoyed your stay here with us, Patrick! Feedback lets us know what were doing well on! See you again soon!
10/10 Excellent
Julie, Fishers
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 30 mars 2024
Thank you Julie for your feedback! Our guests feedback are very important to us!
6/10 Satisfaisant
Melissa
Voyage en couple
27 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Hi Melissa,I apologize for the inconvenience of not having microwaves in the hotel rooms, however, we do have fridges in all rooms. I apologize that you did not have one in your room. I appreciate your feedback as it helps us learn where we can improve to create a more enjoyable stay for our guests in the future.
10/10 Excellent
Jon r
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
24 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jon r
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 24 mars 2024
Thank you Jon for taking the time to leave us a rating.
10/10 Excellent
Michele
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michele
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 20 mars 2024
I appreciate you Michele for taking the time to leave us a review. I am glad you enjoyed your stay with us and look forward to seeing you again
10/10 Excellent
Sarah
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 20 mars 2024
I appreciate you Sarah for taking the time to leave us a review. I am glad you enjoyed your stay with us and look forward to seeing you again
10/10 Excellent
Sharon
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 17 mars 2024
I appreciate you Sharon for taking the time to leave us a review. I am glad you enjoyed your stay with us and look forward to seeing you again
10/10 Excellent
Jade
17 mars 2024
Les points forts : Équipements
Jade
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 17 mars 2024
Thank you Jade for reviewing your stay with us! Hopefully you're able to travel back to us soon!
10/10 Excellent
Melisa, Prospect
15 mars 2024
Melisa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 4 avr. 2024
We are very glad to hear you enjoyed your visit with us, Melisa! We hope you have you back sooner than you expect :)
8/10 Bien
Tiffany
Voyage en couple
15 mars 2024
Tiffany
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 16 mars 2024
We do apologize Tiffany. We are always looking to better all of our property's services, and we appreciate your honest feedback!
6/10 Satisfaisant
Gail
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
13 mars 2024
Gail
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 16 mars 2024
We do apologize Gail. We are always looking to better all of our property's services, and we appreciate your honest feedback!
8/10 Bien
Sophia
Voyage en famille
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 13 mars 2024
Thank you for your review, Sophia! We value your feedback as it help us know what were doing well in and what we can do to improve in. We can't wait to have you back!
10/10 Excellent
Sue
Voyage en couple
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sue
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 5 mars 2024
Thank you for your detailed feedback Sue! We love to hear how we make guests happy and exactly what we can approve on! We hope to have you back again sooner than expected!
10/10 Excellent
lavern
1 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
lavern
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 3 mars 2024
Thank you very much Iavern for your honest review! We hope that means you'll be back sooner than later to visit us again!
8/10 Bien
Adam
1 mars 2024
Adam
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 22 mars 2024
I am so very sorry that your stay was not everything you hoped it would be. Please let us know what we can do to help.
8/10 Bien
Stacy
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 1 mars 2024
I am very sorry to hear about the difficulties you had. There is a direct extension to the front desk, you can use during your next stay. When you arrive, we will be more than happy to give it to you. Also, please feel free to download the CaesarEats App. This will give you all the updated information on dining.
6/10 Satisfaisant
Stephanie
Voyage en famille
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Stephanie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 26 févr. 2024
Hi Stephanie I do apologize for the issues you had with check in as well as the location of your rooms. I would love to have you back to prove to you that we can provide better service. If you can provide us with some contact information I would love to reach out and sort out your next visit.
10/10 Excellent
Donya
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donya
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 26 févr. 2024
I appreciate you taking time to rate us and leave a comment. Have a great day Donya!!!
10/10 Excellent
Michael
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 25 févr. 2024
Thank you for rating us and I am sorry you came during our high volume days
8/10 Bien
Timothy
Voyage en famille
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Timothy
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 24 févr. 2024
Thank you for taking the time to give us a review. See you again soon!
10/10 Excellent
Justin
Voyage en famille, Voyage d’affaires
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 17 févr. 2024
Thank you very much Justin for your feedback! It makes us delighted to know you enjoyed your stay with us! Safe travels on your way back to see us next time! :-)
10/10 Excellent
Jose
16 févr. 2024
Jose
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 21 mars 2024
Thank you for giving us a great review. We are very thankful for your business, and are thrilled you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Elizabeth, La Motte
Voyage d’affaires, Voyage en couple
16 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 17 févr. 2024
We do apologize Elizabeth. We are always looking to better all of our property's services, and we appreciate your honest feedback!
10/10 Excellent
Fred
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fred
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 13 févr. 2024
Thank you very much Fred for your feedback! It makes us delighted to know you enjoyed your stay with us! Safe travels on your way back to see us next time! :-)
6/10 Satisfaisant
Mary
10 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not very good this time.
Mary
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 11 févr. 2024
I want to express my sincere apologies for your bad experience. On your next visit, I would love to try and right this wrong. Please see the front desk, with this message.
10/10 Excellent
Jake
9 févr. 2024
Jake
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 21 mars 2024
Thank you for taking the time out and giving us an outstanding review.
10/10 Excellent
Joel
3 févr. 2024
Joel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 5 févr. 2024
Thank you, Joel, for your honest review! We apricate the time you spent visiting us! We hope to have you back again before you know it! :-)
10/10 Excellent
Timothy
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 4 févr. 2024
Thank you so much for taking the time and giving us a positive review. Hope to see you back soon!