Minibar, coffres-forts dans les chambres, bureau

Avis sur U Magic Palace Hotel

U Magic Palace Hotel
North Beach, Eilat

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 51 avis sur 118." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 33 avis sur 118." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 23 avis sur 118." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 7 avis sur 118." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 4 avis sur 118." "

8,0/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

ELIA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel pour un séjour en famille.
Nous avons passé un très agréable séjour, les chambres sont grandes et confortables, la literie d'excellente qualité, la vue sur la mer est magnifique, la piscine chauffée splendide. Le petit déjeuner est copieux et diversifié et le dîner dépasse largement un excellent restaurent. Je recommande vivement.
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de lital le 9 mars 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Lital levy Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Leon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon accueil à l’écoute et très professionnel
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de lital le 29 déc. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Situe juste à côté de l’aeroport qui va fermer fin mars 2019. Salle de bain vétuste. Ménage superficiel... grande chambre. 1/2 pension correcte.
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de lital le 19 mars 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Lital levy Guest Relations Manager

2/10 Horrible

patrick

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fuir cet hôtel....
Personnel incompétent et désagréable Le pire hôtel que j’ai pu faire dans ma vie Seules les chambres étaient dignes de cette catégorie d’établissement Le restaurant était surchargé et les poubelles se trouvaient à proximité des tables dans la salle
Séjour de 4 nuits en juin 2018
Réponse de lital le 1 juil. 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Lital levy Guest Relations Manager

6/10 Satisfaisant

Joseph

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel un peu excentre
En arrivant on nous a informé que nous étions considère comme des clients v i p Nous nous sommes retrouvés avec uns chambre vue dur les parkings tout à fait ordinaire cet hôtel est surfait le ménage dans les chambres est affreux le seul point positif c est les repas sauf que la vaisselle n est pas très propre
Réponse de General Manager le 6 janv. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Magic PALACE. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. We strive on a daily basis to improve every aspect of the hotel, and it's important to hear also the other side so we know where to focus. I hope to welcome you back again, and to accommodate you with better terms in the future Shani

6/10 Satisfaisant

Stephane, paris

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel tres moyen
hotel vieillissant matelas tres mou, salle de bain non renove taille de chambre correcte nourriture vraiement pas top bref ne vaut le coup que si les prix sont tres bas
Réponse de General Manager le 29 déc. 2016
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Magic PALACE. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. We strive on a daily basis to improve every aspect of the hotel, and it's important to hear also the other side so we know where to focus. We hope that even with this reveiw, you and your family managed to enjoy your vacation with us and I hope to welcome you back again, and to accommodate you with better terms in the future. SHANI

10/10 Excellent

SARAH, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magique!
Excellent sejour, tres bon acceuil , nous avons ete surclasses a notre arrivee.personel tres a l'ecoute!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hôtel accueillant très bon rapport Qualité prix
Habitué des hôtels d eilat Le magic offre une qualité de restauration

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
HOTEL RECOMMANDABLE
HOTEL SYMPA ET TRES CORRECT NOURRITURE BONNE ET VARIEE AVEC UN PERSONNEL SOURIANT

4/10 Médiocre

Yosi

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Low level hotel
I arrived on the first day to check in. I was treated badly and disparagingly by the receptionists as if they were doing me a favor. I got a room with a shocking view even though I was promised a room with a sea view Finally, after proof, they changed my room with a very disrespectful attitude, as if they were doing me a favor. Rooms are very outdated and not renovated. There are not even any electrical outlets available. Old furniture Breakfast is a reasonable level and nothing more. I do not recommend this hotel. I was really disappointed. It is better to add 40 dollars more and sleep in a more advanced hotel.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

Heli

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Marina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2023

6/10 Satisfaisant

rut

Séjour de 2 nuits en octobre 2022

4/10 Médiocre

Nir

Séjour de 2 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Mervat

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

6/10 Satisfaisant

Liron

Voyage d’affaires
Séjour de 2 nuits en juin 2022

4/10 Médiocre

elinor

Séjour de 2 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

Lama

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2021

8/10 Bien

Shavit

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A nice hotel
Nine hotel. Rooms is not so big for 2 + 3 but it was OK. Nice breakfast and dinner. Nice pool.
Séjour de 2 nuits en septembre 2021

6/10 Satisfaisant

Guy

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

8/10 Bien

rami

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2021

8/10 Bien

Keren

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A pleasant stay
We had a very pleasant during the week. The staff members were very polite and helpful. Gorgeous pool. Only minor things, the breakfast buffet didnt have scarmble eggs (possibly due to Covid 19 regulations)
View from room
Séjour de 2 nuits en août 2020

10/10 Excellent

Jamal

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2020

10/10 Excellent

Gad

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2020

10/10 Excellent

nevo

Séjour de 1 nuit en juillet 2020

2/10 Horrible

yuliya

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awful
horrible, old hotel, the furniture is falling apart, the food is not tasty, the meat is overexposed, dry. instead of a carpet, tiles can be heard as neighbors move furniture from above, furniture moved above us from 11 at night, for two hours we could not sleep, as a result, at one in the morning we had to change the room and collect all our things. I do not recommend this hotel to anyone and I will not return to it myself
Séjour de 2 nuits en juin 2020

10/10 Excellent

ELI

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Every thing was good I will come. Next
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de lital le 9 mars 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Lital levy Guest Relations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de d le 29 déc. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely

10/10 Excellent

Nalini

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good location and excellent breakfast.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de lital le 19 déc. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, lital

10/10 Excellent

אורלי

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
מיטל הייתה מקסימה קיבלנו את החדר לפני הזמן מומלץ מאוד
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de LITAL le 19 nov. 2019
Dear guest Thank you for choosing U MAGIC PALACE Eilat And thank you for taking the time to write a review. was delighted to read your review I was very happy to know how you enjoying our hotel All the kinds’ words forward to our staff Hope to see you again in the future Best regards LITAL

6/10 Satisfaisant

Eduardo

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
In need of a facelift
This hotel is in need of a renovation but the breakfast was one of the most compete buffets that I have seen. When I was there it was full mostly with families with children. The location is also very good.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de lital le 15 oct. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Magic PALACE. Hope to see you very soon Lital

8/10 Bien

Sapir

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
4 from 5
It’s was amazing, but the pool is not so much
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de lital le 15 oct. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Magic PALACE. Hope to see you very soon Lital

10/10 Excellent

Saul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect!
Such an amazing hotel! Beautiful rooms, amazing food, a lovely heated massive swimming pool, spotlessly clean and well maintained, and the best service I have ever experienced. Better than some of the 5* hotels in Eilat! Huge thanks to all the staff, especially Malka at reception, who did everything possible to make our stay so special.
Séjour de 7 nuits en février 2019
Réponse de lital le 19 mars 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Lital levy Guest Relations Manager

6/10 Satisfaisant

zabar

Les points faibles : Confort de la chambre
Expencive
Very small room for 5 people
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Réponse de PR MANAGER le 9 oct. 2018
מר צבר היקר תודה לך על כתיבת חוות הדעת הערתך נלקחה לתשומת לבנו נשמח רלאותך שוב בין אורחינו בברכה, גפן קשרי אורחים

10/10 Excellent

sofia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mycket fint hotel , bra läge , mysigt . Vänlig och hjälpsam personalen . En vecka gick snabbt . Vi ör nöjda och kommer gärna tillbaka
Réponse de lital le 8 mars 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Magic PALACE. Hope to see you very soon Lital

8/10 Bien

Manar

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
good..but
it was good but the room is small for 4 people 2 adults and 2 children
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de lital le 23 janv. 2018
Dear Guest, Thank you very much for the response. I recommend that you invite a family room next time. Best regards, Lital

10/10 Excellent

jane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
the stay was very good
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
Réponse de lital le 4 janv. 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Lital levy Guest Relations Manager

10/10 Excellent

m

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
break away
great value
Séjour de 6 nuits en novembre 2017
Réponse de lital le 4 janv. 2018
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Lital levy Guest Relations Manager

8/10 Bien

david aviv, South England

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Well persevered nice design
Healthy very tasty food , excellent on everything is said about, friendly for kids ... we had a great time.....
Séjour de 9 nuits en septembre 2017
Réponse de lital levy le 2 nov. 2017
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Lital levy Guest Relations Manager

10/10 Excellent

ELIRAN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
חוות דעת משהות במלון יו מג'יק פאלאס
מלון מעולה למשפחות, מהרגע שנכנסנו למלון צוות הבידור עט עלינו ועל הילדים, במהלך כל יום מהנופש היו מלא פעילויות לילדים. בתחום המזון יש למלון יתרון ענק על המתחרים בכך שארוחת הבוקר מוגשת כל יום עד השעה 12:00 וארוחת הערב עד השעה 22:00. כל ערב בריכת המלון פתוחה עד השעה 22:00, פשוט תענוג. חדרים סטנדרטיים לחלוטין, רגילים וממוצעים. נותני השירות במלון, היו אדיבים ונחמדים לכל אורך השהות. אני אחזור לשם בשמחה וממליץ גם לאחרים להגיע
Séjour de 4 nuits en août 2017
Réponse de talia le 1 oct. 2017
אורח יקר , תודה לך על כתיבת חוות הדעת באתר. שמחנו לקרוא שנהניתם מחופשתכם אצלנו, נשמח לראותכם שוב בקרוב, בין אורחינו המרוצים. ליטל- מנהלת קשרי אורחים

10/10 Excellent

Revital

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2017
Réponse de talia le 20 août 2017
אורח יקר, תודה על הדירוג הגבוהה באתר, אשמח לראותך שוב בין אורחינו. בברכה, ליטל- מנהלת קשרי אורחים

10/10 Excellent

Ofir

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
Réponse de talia le 23 juil. 2017
אופיר יקר, תודה על הדירוג הגבוהה באתר, אשמח לראותך שוב בין אורחינו. בברכה, ליטל- מנהלת קשרי אורחים

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de talia le 20 juin 2017
אורח יקר, תודה עלהדירוג באתר, מקווה לפגוש אתכם בשהייתכם הבאה. ליטל- מנהלת קשרי אורחים

10/10 Excellent

Mor

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
מלון ברמה גבוהה, אוכל מצוין , פעילויות רבות לילדים
היה כיף מאוד , מלון ברמה גבוהה , שירות אדיב ומקצועי .
Réponse de talia le 28 avr. 2017
אורחים יקרים. תודה רבה על כתיבת חוות הדעת . שמחנו מאד לקרוא שנהניתם בחופשתכם, תודה גם על המחמאות לשירות הצוות במלון. אנו מחכים לכם בחופשתכם הבאה ! ליטל לוי מנהלת קשרי אורחים מלון U מג'יק פאלאס אילת

10/10 Excellent

mousa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful
Wonderful weather it was great hotel
Réponse de talia le 9 avr. 2017
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Lital levy Guest Relations Manager

8/10 Bien

zvi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 7 mars 2017
אורח יקר, אנו מודים לך על כי בחרת לשהות במלוננו ועל כי הקדשת מזמנכם להפנות לתשומת לבנו את הנושאים שמצאו חן בעיניך . שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. תודות יועברו לצוות ונשמח לארח אתכם פה שוב , שני יח"צ מלון U מג'יק פאלאס אילת

10/10 Excellent

DANA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
אוכל ברמה עולמית !! אין דבר שלא היה טעים מיקום מצויין נוף מהמם בקיצור אחד המלונות הטובים שהיינו רוצים לחזור עם כל המשפחה והאחים
Réponse de General Manager le 7 mars 2017
אורח יקר, אנו מודים לך על כי בחרת לשהות במלוננו ועל כי הקדשת מזמנכם להפנות לתשומת לבנו את הנושאים שמצאו חן בעיניך . שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. תודות יועברו לצוות ונשמח לארח אתכם פה שוב , שני יח"צ מלון U מג'יק פאלאס אילת

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
You get what you expect. This is not the best hotel in eilat, but it is ok. Room are clean food is good and the staff was very polite. Value for money is good.
Réponse de General Manager le 7 mars 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to write about the Magic Palace on Trip Advisor. It was a pleasure to read your comments and we are happy that you enjoyed yourself at the our hotel. Hope to see you very soon

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

it is expensive, had a higher expectations regarding the dinner and breakfast... I wouldn't say it is a five star breakfast or dinner
Réponse de MagicPalaceEilat_info@fattal.co.il le 29 janv. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Magic PALACE. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. We strive on a daily basis to improve every aspect of the hotel, and it's important to hear also the other side so we know where to focus. We hope that even with this reveiw, you and your family managed to enjoy your vacation with us and I hope to welcome you back again, and to accommodate you with better terms in the future. Shani