Avis
8,2
Très bien
8,0/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
22 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de lital le 9 mars 2020
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Lital levy
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Leon
20 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Leon
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de lital le 29 déc. 2019
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 mars 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de lital le 19 mars 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Lital levy
Guest Relations Manager
2/10 Horrible
patrick
22 juin 2018
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fuir cet hôtel....
patrick
Séjour de 4 nuits en juin 2018
Réponse de lital le 1 juil. 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Sincerely,
Lital levy
Guest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Joseph
27 déc. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel un peu excentre
Joseph
Réponse de General Manager le 6 janv. 2017
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback to the Magic PALACE. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short.
We strive on a daily basis to improve every aspect of the hotel, and it's important to hear also the other side so we know where to focus.
I hope to welcome you back again, and to accommodate you with better terms in the future
Shani
6/10 Satisfaisant
Stephane, paris
16 mars 2015
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel tres moyen
Stephane
Réponse de General Manager le 29 déc. 2016
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback to the Magic PALACE. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short.
We strive on a daily basis to improve every aspect of the hotel, and it's important to hear also the other side so we know where to focus.
We hope that even with this reveiw, you and your family managed to enjoy your vacation with us and I hope to welcome you back again, and to accommodate you with better terms in the future.
SHANI
10/10 Excellent
SARAH, Paris
6 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magique!
SARAH
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 mars 2014
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hôtel accueillant très bon rapport Qualité prix
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 oct. 2012
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
HOTEL RECOMMANDABLE
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Yosi
28 sept. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Low level hotel
Yosi
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Heli
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heli
Séjour de 4 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Marina
Voyage en famille
16 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marina
Séjour de 2 nuits en avril 2023
6/10 Satisfaisant
rut
25 oct. 2022
rut
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
4/10 Médiocre
Nir
18 sept. 2022
Nir
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Mervat
Voyage en famille
13 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mervat
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Liron
Voyage d’affaires
19 juin 2022
Liron
Séjour de 2 nuits en juin 2022
4/10 Médiocre
elinor
9 avr. 2022
elinor
Séjour de 2 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Lama
Voyage en famille
5 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lama
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
8/10 Bien
Shavit
Voyage en famille
3 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A nice hotel
Shavit
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
6/10 Satisfaisant
Guy
Voyage en famille
26 sept. 2021
Les points faibles : Personnel et service
Guy
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
8/10 Bien
rami
Voyage en famille
28 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
rami
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
8/10 Bien
Keren
4 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A pleasant stay
Keren
Séjour de 2 nuits en août 2020
10/10 Excellent
Jamal
Voyage d’affaires
23 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jamal
Séjour de 2 nuits en août 2020
10/10 Excellent
Gad
Voyage d’affaires
19 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gad
Séjour de 1 nuit en juin 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2020
10/10 Excellent
nevo
12 juil. 2020
nevo
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
2/10 Horrible
yuliya
14 juin 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awful
yuliya
Séjour de 2 nuits en juin 2020
10/10 Excellent
ELI
9 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ELI
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de lital le 9 mars 2020
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Lital levy
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de d le 29 déc. 2019
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely
10/10 Excellent
Nalini
Voyage en famille
17 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nalini
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de lital le 19 déc. 2019
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
lital
10/10 Excellent
אורלי
31 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
אורלי
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de LITAL le 19 nov. 2019
Dear guest
Thank you for choosing U MAGIC PALACE Eilat
And thank you for taking the time to write a review. was delighted to read your review
I was very happy to know how you enjoying our hotel
All the kinds’ words forward to our staff
Hope to see you again in the future
Best regards
LITAL
6/10 Satisfaisant
Eduardo
8 oct. 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
In need of a facelift
Eduardo
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de lital le 15 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback to the Magic PALACE.
Hope to see you very soon
Lital
8/10 Bien
Sapir
6 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
4 from 5
Sapir
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de lital le 15 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback to the Magic PALACE.
Hope to see you very soon
Lital
10/10 Excellent
Saul
14 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect!
Saul
Séjour de 7 nuits en février 2019
Réponse de lital le 19 mars 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Lital levy
Guest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
zabar
30 sept. 2018
Les points faibles : Confort de la chambre
Expencive
zabar
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Réponse de PR MANAGER le 9 oct. 2018
מר צבר היקר
תודה לך על כתיבת חוות הדעת
הערתך נלקחה לתשומת לבנו
נשמח רלאותך שוב בין אורחינו
בברכה,
גפן קשרי אורחים
10/10 Excellent
sofia
27 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sofia
Réponse de lital le 8 mars 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback to the Magic PALACE.
Hope to see you very soon
Lital
8/10 Bien
Manar
19 janv. 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
good..but
Manar
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de lital le 23 janv. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for the response.
I recommend that you invite a family room next time.
Best regards,
Lital
10/10 Excellent
jane
19 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jane
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
Réponse de lital le 4 janv. 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Lital levy
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
m
7 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
break away
m
Séjour de 6 nuits en novembre 2017
Réponse de lital le 4 janv. 2018
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Lital levy
Guest Relations Manager
8/10 Bien
david aviv, South England
7 oct. 2017
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Well persevered nice design
david aviv
Séjour de 9 nuits en septembre 2017
Réponse de lital levy le 2 nov. 2017
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Lital levy
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
ELIRAN
2 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
חוות דעת משהות במלון יו מג'יק פאלאס
ELIRAN
Séjour de 4 nuits en août 2017
Réponse de talia le 1 oct. 2017
אורח יקר ,
תודה לך על כתיבת חוות הדעת באתר. שמחנו לקרוא שנהניתם מחופשתכם אצלנו, נשמח לראותכם שוב בקרוב, בין אורחינו המרוצים.
ליטל- מנהלת קשרי אורחים
10/10 Excellent
Revital
13 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Revital
Séjour de 2 nuits en août 2017
Réponse de talia le 20 août 2017
אורח יקר,
תודה על הדירוג הגבוהה באתר,
אשמח לראותך שוב בין אורחינו.
בברכה,
ליטל- מנהלת קשרי אורחים
10/10 Excellent
Ofir
16 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ofir
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
Réponse de talia le 23 juil. 2017
אופיר יקר,
תודה על הדירוג הגבוהה באתר,
אשמח לראותך שוב בין אורחינו.
בברכה,
ליטל- מנהלת קשרי אורחים
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de talia le 20 juin 2017
אורח יקר,
תודה עלהדירוג באתר,
מקווה לפגוש אתכם בשהייתכם הבאה.
ליטל- מנהלת קשרי אורחים
10/10 Excellent
Mor
14 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
מלון ברמה גבוהה, אוכל מצוין , פעילויות רבות לילדים
Mor
Réponse de talia le 28 avr. 2017
אורחים יקרים.
תודה רבה על כתיבת חוות הדעת . שמחנו מאד לקרוא שנהניתם בחופשתכם, תודה גם על המחמאות לשירות הצוות במלון. אנו מחכים לכם בחופשתכם הבאה !
ליטל לוי
מנהלת קשרי אורחים
מלון U מג'יק פאלאס אילת
10/10 Excellent
mousa
12 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful
mousa
Réponse de talia le 9 avr. 2017
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Lital levy
Guest Relations Manager
8/10 Bien
zvi
2 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
zvi
Réponse de General Manager le 7 mars 2017
אורח יקר,
אנו מודים לך על כי בחרת לשהות במלוננו ועל כי הקדשת מזמנכם להפנות לתשומת לבנו את הנושאים שמצאו חן בעיניך . שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. תודות יועברו לצוות ונשמח לארח אתכם פה שוב ,
שני יח"צ מלון U מג'יק פאלאס אילת
10/10 Excellent
DANA
12 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DANA
Réponse de General Manager le 7 mars 2017
אורח יקר,
אנו מודים לך על כי בחרת לשהות במלוננו ועל כי הקדשת מזמנכם להפנות לתשומת לבנו את הנושאים שמצאו חן בעיניך . שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. תודות יועברו לצוות ונשמח לארח אתכם פה שוב ,
שני יח"צ מלון U מג'יק פאלאס אילת
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 févr. 2017
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 7 mars 2017
Dear Guest,
Thank you for taking the time to write about the Magic Palace on Trip Advisor.
It was a pleasure to read your comments and we are happy that you enjoyed yourself at the our hotel.
Hope to see you very soon
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 janv. 2017
Voyageur vérifié
Réponse de MagicPalaceEilat_info@fattal.co.il le 29 janv. 2017
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback to the Magic PALACE. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short.
We strive on a daily basis to improve every aspect of the hotel, and it's important to hear also the other side so we know where to focus.
We hope that even with this reveiw, you and your family managed to enjoy your vacation with us and I hope to welcome you back again, and to accommodate you with better terms in the future.
Shani